ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: 1) diagnozowanie warunków życia osoby niepełnosprawnej i wspieranie jej dążenia do usuwania wszelkich barier (psychologicznych, społecznych, architektonicznych, komunikacyjnych itp.),2) uczenie i rozwijanie u osoby niepełnosprawnej umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia w tym zwłaszcza: a) asystowanie w codziennych czynnościach życiowych, b) podtrzymywanie uczestniczenia osoby niepełnosprawnej w życiu rodzinnym (w tym inspirowanie jej do współpracy z członkami rodziny), c) asystowanie osobie niepełnosprawnej w dotarciu do urzędów i instytucji oraz pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (w tym pomoc w wypełnianiu dokumentów), d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia (w tym np. asystowanie w poszukiwaniu informacji o wolnych stanowiskach pracy, kompletowanie dokumentów, przygotowaniach do rozmowy z potencjalnym pracodawcą), e) motywowanie do aktywności w szerszym niż do tej pory zakresie i podejmowanie nowych działań,3) towarzyszenie osobie niepełnosprawnej w czynnościach wspierających proces leczenia tj. pomoc w dotarciu do placówek służbyy zdrowia oraz placówek rehabilitacyjnych, pomoc w zakupie leków,4) wspomaganie kształtowania właściwych relacji osoby niepełnosprawnej z innymi, w szczególności z osobami z bezpośredniego otoczenia i ze środowiska lokalnego,5) potrzymywanie procesu nawiązywania i utrzymywania kontaktu przez osobę niepełnosprawną z instytucjami i organizacjami społecznymi w celu zapewniania optymalnych warunków do samodzielnej rehabilitacji osoby niepełnosprawnej,6) doradzanie osobie niepełnosprawnej w zakresie uzyskania specjalistycznej pomocy dotyczącej przekwalifikowania zawodowego, kontaktów społecznych, usług medycznych, rehabilitacyjnych, usług kulturalnych, rekreacji i integracji ze środowiskiem,7) uczestniczenie w posiedzeniu zespołów konsultacyjnych i problemowych w sprawach osoby objętej wsparciem.
Data publikacji: 2020-06-08
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) diagnozowanie warunków życia osoby niepełnosprawnej i wspieranie jej dążenia do usuwania wszelkich barier (psychologicznych, społecznych, architektonicznych, komunikacyjnych itp.),2) uczenie i rozwijanie u osoby niepełnosprawnej umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia w tym zwłaszcza: a) asystowanie w codziennych czynnościach życiowych, b) podtrzymywanie uczestniczenia osoby niepełnosprawnej w życiu rodzinnym (w tym inspirowanie jej do współpracy z członkami rodziny), c) asystowanie osobie niepełnosprawnej w dotarciu do urzędów i instytucji oraz pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (w tym pomoc w wypełnianiu dokumentów), d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia (w tym np. asystowanie w poszukiwaniu informacji o wolnych stanowiskach pracy, kompletowanie dokumentów, przygotowaniach do rozmowy z potencjalnym pracodawcą), e) motywowanie do aktywności w szerszym niż do tej pory zakresie i podejmowanie nowych działań,3) towarzyszenie osobie niepełnosprawnej w czynnościach wspierających proces leczenia tj. pomoc w dotarciu do placówek służbyy zdrowia oraz placówek rehabilitacyjnych, pomoc w zakupie leków,4) wspomaganie kształtowania właściwych relacji osoby niepełnosprawnej z innymi, w szczególności z osobami z bezpośredniego otoczenia i ze środowiska lokalnego,5) potrzymywanie procesu nawiązywania i utrzymywania kontaktu przez osobę niepełnosprawną z instytucjami i organizacjami społecznymi w celu zapewniania optymalnych warunków do samodzielnej rehabilitacji osoby niepełnosprawnej,6) doradzanie osobie niepełnosprawnej w zakresie uzyskania specjalistycznej pomocy dotyczącej przekwalifikowania zawodowego, kontaktów społecznych, usług medycznych, rehabilitacyjnych, usług kulturalnych, rekreacji i integracji ze środowiskiem,7) uczestniczenie w posiedzeniu zespołów konsultacyjnych i problemowych w sprawach osoby objętej wsparciem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Asystentem osoby niepełnosprawnej może być osoba, która posiada dyplom w zawodzie lub zaświadczenie o ukończeniu kwalifikacyjnego kursu zawodowego w zawodzie.
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
danePracodawcy_nip: 8551494769
danePracodawcy_regon: 005473105
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
danePracodawcy_kodPowiatu: 3263
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0979722
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|341201
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ef069d26b7dae1792423c529301a8122
Podobne oferty pracy
Projektowanie w branży elektrycznej
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2016-03-29 - Dziepółć (łódzkie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stazu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- ewidencja w zakresie przypisu czynszów kosztów zarządzania i świadczeń oraz opłat z tytułu zajmowanych lokali we wspólnotach mieszkaniowych i zasobie komunalnym,- analiza i zmiany wymiaru przepisów z tytułu zajmowanych lokali na podstawie decyzji wydawanych przez dział administracyjny,- przygotowanie dokumentów księgowych do księgowości,- analiza ekonomiczna analitycznych i syntetycznych kont księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Zgierz (łódzkie)
- Kompleksowa obsługa sekretariatu. Odpowiedzialność za obieg dokumentów, zarządzanie. korespondencją oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji. Prowadzenie kalendarza Zarządu. Organizowanie i obsługa spotkań, wsparcie administracyjne Biura Zarządu. Organizowanie podróży służbowych. Zamawianie materiałów biurowych. - Wynagrodzenie: 2800 zł brutto. Praca na umowe o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie minimum średnie (kierunek dowolny). Wymagane minimum roczne na stanowisku na stanowisku sekretarki lub asystentki zarządu. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Wymagana biegła umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych. Samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków. Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (32-789-38-50) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: sekretariat (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2018-11-08 - Katowice (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Zielona Góra (lubuskie)
TRANSPORT WEWNĘTRZNY ODPADÓW MEDYCZNYCH Z ODDZIAŁÓW SZPITALNY, ODBIÓR I PRZEWÓZ ODPADÓW DO POMIESZCZENIA CHŁODNI, DROBNE PRACE GOSPODARCZE
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
POMOC OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM W CODZIENNYCH CZYNNOŚCIACH, TRANSPORCIEWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE, PRAWO JAZDY KAT. B
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
Kancelaria Podatkowa UFIKS K. Białecka- Redkie i Wspólnicy Sp. j. - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)
x
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Łopuszka Mała (podkarpackie)
przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie zadekretowanych dokumentów do systemu finansowo - księgowego, sporządzanie raportów, zestawień i deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
segregowanie dokumentó,sprawdzanie dokumentów,wprowadzanie dokumentów do programu finansowo-ksiegowego,przygotowanie korespondencji,wypełnianie formularzy podatkowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Zambrów (podlaskie)
Sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnienie na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem. Dokonywanie analizy akt spraw we wskazanym zakresie, kontrola spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego lub sąd.
Sąd Rejonowy we Włodawie - 2016-06-30 - Włodawa (lubelskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
Pomoc nauczyciela w klasach I-III
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Sieradz (łódzkie)
wg programu stau
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
asysta, wsparcie przy pomiarach sytuacyjno - wysokościowych
ABM GROUP SP. Z O. O. - 2019-09-13 - Łuków (lubelskie)
prowadzenie ewidencji czasu pracy, wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego, przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-08 - Mława (mazowieckie)
terapeuta w pracowni introligatorskiej
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Chorzów (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Oborniki (wielkopolskie)
organizowanie procesu sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc nauczycielom grup w opiece nad dziećmi, pomoc dzieciom w ich codziennych czynnościach,
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
weryfikacja i rozliczenie czasu pracy,
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Wronki (wielkopolskie)
praca biurowa, w programie Speed TSL, praca na giełdach transportowych, organizacja transportów międzynarodowych, nawiązywanie kont.z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentów urzędowych kancelarii, obsługa spraw bieżących kancelarii
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Jaworzno (śląskie)
- Przechowywanie dokumentów jawnych i niejawnych oraz prowadzenie ich ewidencji- Bieżące wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem korespondencji wchodzącej i wychodzącej- Sprawowanie nadzoru merytorycznego oraz prowadzenie kontroli w zakresie prawidłowego wykonywania i przechowywania dokumentów przez poszczególnych wykonawców- Udział w pracach komisji zajmującej się brakowaniem dokumentacji służbowej,- Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji- Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz szkoleniowej- Przeprowadzanie szkoleń w ramach doskonalenia lokalnego w zakresie ochrony informacji jawnych i niejawnych oraz ochrony danych osobowych
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-03-17 - Chełm (lubelskie)
fryzjerstwo damsko-męskie
"EWELIN" EWELINA TRZECIAK - 2016-03-02 - Radomsko (łódzkie)
zbijanie szkieletów do mebli tapicerowanych
"MEBLE MARZENIE" WĘGŁOWSKI I STRYJAKIEWICZ SP.J - 2019-02-26 - Opatów (wielkopolskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie dokumentów do ksiegowania, obsługa urządzeń biurowych
SZYDŁOWSKA DOROTA BIURO RACHUNKOWE "DKS" - 2017-07-06 - Stargard (zachodniopomorskie)
Pomoc przy przygotowywaniu ekspozycji dzieł sztuki
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Frombork (warmińsko-mazurskie)
Praca w Krapkowicach. Mile widziana znajomość Auto Cad
Zakład Usług Projektowych i Nadzoru Budowlanego Oskar Wolny - 2017-10-06 - Krapkowice (opolskie)