ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ

Wynagrodzenie: od 3 700 PLN

Zakres obowiązków: 1) diagnozowanie warunków życia osoby niepełnosprawnej i wspieranie jej dążenia do usuwania wszelkich barier (psychologicznych, społecznych, architektonicznych, komunikacyjnych itp.),2) uczenie i rozwijanie u osoby niepełnosprawnej umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia w tym zwłaszcza: a) asystowanie w codziennych czynnościach życiowych, b) podtrzymywanie uczestniczenia osoby niepełnosprawnej w życiu rodzinnym (w tym inspirowanie jej do współpracy z członkami rodziny), c) asystowanie osobie niepełnosprawnej w dotarciu do urzędów i instytucji oraz pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (w tym pomoc w wypełnianiu dokumentów), d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia (w tym np. asystowanie w poszukiwaniu informacji o wolnych stanowiskach pracy, kompletowanie dokumentów, przygotowaniach do rozmowy z potencjalnym pracodawcą), e) motywowanie do aktywności w szerszym niż do tej pory zakresie i podejmowanie nowych działań,3) towarzyszenie osobie niepełnosprawnej w czynnościach wspierających proces leczenia tj. pomoc w dotarciu do placówek służbyy zdrowia oraz placówek rehabilitacyjnych, pomoc w zakupie leków,4) wspomaganie kształtowania właściwych relacji osoby niepełnosprawnej z innymi, w szczególności z osobami z bezpośredniego otoczenia i ze środowiska lokalnego,5) potrzymywanie procesu nawiązywania i utrzymywania kontaktu przez osobę niepełnosprawną z instytucjami i organizacjami społecznymi w celu zapewniania optymalnych warunków do samodzielnej rehabilitacji osoby niepełnosprawnej,6) doradzanie osobie niepełnosprawnej w zakresie uzyskania specjalistycznej pomocy dotyczącej przekwalifikowania zawodowego, kontaktów społecznych, usług medycznych, rehabilitacyjnych, usług kulturalnych, rekreacji i integracji ze środowiskiem,7) uczestniczenie w posiedzeniu zespołów konsultacyjnych i problemowych w sprawach osoby objętej wsparciem.

Data publikacji: 2020-06-08

Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) diagnozowanie warunków życia osoby niepełnosprawnej i wspieranie jej dążenia do usuwania wszelkich barier (psychologicznych, społecznych, architektonicznych, komunikacyjnych itp.),2) uczenie i rozwijanie u osoby niepełnosprawnej umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia w tym zwłaszcza: a) asystowanie w codziennych czynnościach życiowych, b) podtrzymywanie uczestniczenia osoby niepełnosprawnej w życiu rodzinnym (w tym inspirowanie jej do współpracy z członkami rodziny), c) asystowanie osobie niepełnosprawnej w dotarciu do urzędów i instytucji oraz pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (w tym pomoc w wypełnianiu dokumentów), d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia (w tym np. asystowanie w poszukiwaniu informacji o wolnych stanowiskach pracy, kompletowanie dokumentów, przygotowaniach do rozmowy z potencjalnym pracodawcą), e) motywowanie do aktywności w szerszym niż do tej pory zakresie i podejmowanie nowych działań,3) towarzyszenie osobie niepełnosprawnej w czynnościach wspierających proces leczenia tj. pomoc w dotarciu do placówek służbyy zdrowia oraz placówek rehabilitacyjnych, pomoc w zakupie leków,4) wspomaganie kształtowania właściwych relacji osoby niepełnosprawnej z innymi, w szczególności z osobami z bezpośredniego otoczenia i ze środowiska lokalnego,5) potrzymywanie procesu nawiązywania i utrzymywania kontaktu przez osobę niepełnosprawną z instytucjami i organizacjami społecznymi w celu zapewniania optymalnych warunków do samodzielnej rehabilitacji osoby niepełnosprawnej,6) doradzanie osobie niepełnosprawnej w zakresie uzyskania specjalistycznej pomocy dotyczącej przekwalifikowania zawodowego, kontaktów społecznych, usług medycznych, rehabilitacyjnych, usług kulturalnych, rekreacji i integracji ze środowiskiem,7) uczestniczenie w posiedzeniu zespołów konsultacyjnych i problemowych w sprawach osoby objętej wsparciem.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3263

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.06.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Asystentem osoby niepełnosprawnej może być osoba, która posiada dyplom w zawodzie lub zaświadczenie o ukończeniu kwalifikacyjnego kursu zawodowego w zawodzie.

Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

danePracodawcy_nip: 8551494769

danePracodawcy_regon: 005473105

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32

Powiat pracodawcy: m. Świnoujście

danePracodawcy_kodPowiatu: 3263

Gmina pracodawcy: Świnoujście

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Świnoujście

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0979722

Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|341201

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 09.06.2020

Oferta pracy ważna do: 30.06.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ef069d26b7dae1792423c529301a8122

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stazu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- ewidencja w zakresie przypisu czynszów kosztów zarządzania i świadczeń oraz opłat z tytułu zajmowanych lokali we wspólnotach mieszkaniowych i zasobie komunalnym,- analiza i zmiany wymiaru przepisów z tytułu zajmowanych lokali na podstawie decyzji wydawanych przez dział administracyjny,- przygotowanie dokumentów księgowych do księgowości,- analiza ekonomiczna analitycznych i syntetycznych kont księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Zgierz (łódzkie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - od 2 800 PLN

- Kompleksowa obsługa sekretariatu. Odpowiedzialność za obieg dokumentów, zarządzanie. korespondencją oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji. Prowadzenie kalendarza Zarządu. Organizowanie i obsługa spotkań, wsparcie administracyjne Biura Zarządu. Organizowanie podróży służbowych. Zamawianie materiałów biurowych. - Wynagrodzenie: 2800 zł brutto. Praca na umowe o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie minimum średnie (kierunek dowolny). Wymagane minimum roczne na stanowisku na stanowisku sekretarki lub asystentki zarządu. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Wymagana biegła umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych. Samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków. Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (32-789-38-50) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: sekretariat (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2018-11-08 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 1 017,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Zielona Góra (lubuskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - 1 033,7 PLN

TRANSPORT WEWNĘTRZNY ODPADÓW MEDYCZNYCH Z ODDZIAŁÓW SZPITALNY, ODBIÓR I PRZEWÓZ ODPADÓW DO POMIESZCZENIA CHŁODNI, DROBNE PRACE GOSPODARCZE
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 2 100 PLN

POMOC OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM W CODZIENNYCH CZYNNOŚCIACH, TRANSPORCIEWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE, PRAWO JAZDY KAT. B
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie zadekretowanych dokumentów do systemu finansowo - księgowego, sporządzanie raportów, zestawień i deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

segregowanie dokumentó,sprawdzanie dokumentów,wprowadzanie dokumentów do programu finansowo-ksiegowego,przygotowanie korespondencji,wypełnianie formularzy podatkowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Zambrów (podlaskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - do 3 000 PLN

Sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnienie na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem. Dokonywanie analizy akt spraw we wskazanym zakresie, kontrola spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego lub sąd.
Sąd Rejonowy we Włodawie - 2016-06-30 - Włodawa (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

Pomoc nauczyciela w klasach I-III
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Sieradz (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg programu stau
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT GEODETY TERENOWEGO - od 3 500 PLN

asysta, wsparcie przy pomiarach sytuacyjno - wysokościowych
ABM GROUP SP. Z O. O. - 2019-09-13 - Łuków (lubelskie)

ASYSTENT DZIAŁU KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

prowadzenie ewidencji czasu pracy, wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego, przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-08 - Mława (mazowieckie)

DOPOSAŻ.STAN.PFRON- (UZUP. 3/PFRON/2015) TERAPEUTA DO PRACOWNI INTROLIGATORSKIEJ - do 2 100 PLN

terapeuta w pracowni introligatorskiej
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Chorzów (śląskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJN-HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

organizowanie procesu sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 033,7 PLN

pomoc nauczycielom grup w opiece nad dziećmi, pomoc dzieciom w ich codziennych czynnościach,
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DZIAŁU KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

weryfikacja i rozliczenie czasu pracy,
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Wronki (wielkopolskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 448,42 PLN

praca biurowa, w programie Speed TSL, praca na giełdach transportowych, organizacja transportów międzynarodowych, nawiązywanie kont.z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

Przygotowywanie dokumentów urzędowych kancelarii, obsługa spraw bieżących kancelarii
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Jaworzno (śląskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH PLACÓWKI SG W SKRYHICZYNIE - od 2 000 PLN

- Przechowywanie dokumentów jawnych i niejawnych oraz prowadzenie ich ewidencji- Bieżące wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem korespondencji wchodzącej i wychodzącej- Sprawowanie nadzoru merytorycznego oraz prowadzenie kontroli w zakresie prawidłowego wykonywania i przechowywania dokumentów przez poszczególnych wykonawców- Udział w pracach komisji zajmującej się brakowaniem dokumentacji służbowej,- Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji- Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz szkoleniowej- Przeprowadzanie szkoleń w ramach doskonalenia lokalnego w zakresie ochrony informacji jawnych i niejawnych oraz ochrony danych osobowych
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-03-17 - Chełm (lubelskie)

FRYZJER - od 1 850 PLN

fryzjerstwo damsko-męskie
"EWELIN" EWELINA TRZECIAK - 2016-03-02 - Radomsko (łódzkie)

MONTER STELAŻY MEBLOWYCH - od 5 700 PLN

zbijanie szkieletów do mebli tapicerowanych
"MEBLE MARZENIE" WĘGŁOWSKI I STRYJAKIEWICZ SP.J - 2019-02-26 - Opatów (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - do 2 300 PLN

przygotowywanie dokumentów do ksiegowania, obsługa urządzeń biurowych
SZYDŁOWSKA DOROTA BIURO RACHUNKOWE "DKS" - 2017-07-06 - Stargard (zachodniopomorskie)

ASYSTENT - od 2 800 PLN

Pomoc przy przygotowywaniu ekspozycji dzieł sztuki
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Frombork (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI - od 2 000 PLN

Praca w Krapkowicach. Mile widziana znajomość Auto Cad
Zakład Usług Projektowych i Nadzoru Budowlanego Oskar Wolny - 2017-10-06 - Krapkowice (opolskie)