ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Śmigiel oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej w Śmiglu
Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Wynagrodzenie: od 2 084,9 PLN
Zakres obowiązków: - wsparcie osób z niepełnosprawnościami w wykonaniu podstawowych czynności dnia codziennego,- pomoc w nawiązaniu kontaktów społecznych i organizowaniu czasu wolnego, - wykonanie lub pomaganie wykonać osobie niepełnosprawnej takich czynności, które ta osoba by wykonała będąc osobą sprawną zastępując mu jego dysfunkcje,- pomoc w uzyskaniu większej samodzielności poprzez pobudzenie aktywności i mobilizowanie do większej samodzielności życiowej osoby niepełnosprawnej,- dążenie do usunięcia barier społecznych i psychologicznych,- pomoc w innych potrzebach, które zgłosi beneficjent projektu,- współpraca z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Śmiglu,- prowadzenie dokumentacji związanej ze świadczeniem usług w formie dziennika usług asystenckich.
Data publikacji: 2016-12-08
Lokalizacja: Śmigiel (wielkopolskie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej w Śmiglu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościańska 1, 64-030 Śmigiel, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wsparcie osób z niepełnosprawnościami w wykonaniu podstawowych czynności dnia codziennego,- pomoc w nawiązaniu kontaktów społecznych i organizowaniu czasu wolnego, - wykonanie lub pomaganie wykonać osobie niepełnosprawnej takich czynności, które ta osoba by wykonała będąc osobą sprawną zastępując mu jego dysfunkcje,- pomoc w uzyskaniu większej samodzielności poprzez pobudzenie aktywności i mobilizowanie do większej samodzielności życiowej osoby niepełnosprawnej,- dążenie do usunięcia barier społecznych i psychologicznych,- pomoc w innych potrzebach, które zgłosi beneficjent projektu,- współpraca z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Śmiglu,- prowadzenie dokumentacji związanej ze świadczeniem usług w formie dziennika usług asystenckich.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 084,9 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Śmigiel
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Śmigiel
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 084,9 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Śmiglu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Adres pracodawcy:
Kościańska 1, 64-030 Śmigiel, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kościański
Gmina pracodawcy: Śmigiel
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Śmigiel
Ulica pracodawcy: Kościańska
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: pomoc społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.12.2016
Data dodania oferty pracy: 05.12.2016
Oferta pracy ważna do: 20.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc w pracy i organizacji pracy spedytora. Rozliczenia kierowców, rozliczenia kontrahentów.
ARCAR-SYSTEM PASTUSZAK ARKADIUSZ - 2016-08-01 - Lublin (lubelskie)
przyjmowanie i odbieranie korespondencji, wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentów do księgowania, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Kujanki (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie kierunkowe; roczne doświadczenie zawodowe; znajomość obsługi pakietu MS Office; znajomość podstaw rachunkowości i zasad księgowania; mile widziana znajomość programu SYMFONIA; wprowadzanie dokumentów do programu finansowo-księgowego; rozliczanie zaliczek oraz delegacji krajowych i zagranicznych; sporządzanie sprawozdań GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
GONG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-29 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów i akcesoriów muzycznych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Kętach oraz w terenie.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2016-10-24 - Kęty (małopolskie)
ewidencja dokumentów księgowych dla celów podatku VAT, rejestracja dokumentów księgowych w KPIR i księdze RYCZAŁT, rozliczenie roczne, ewidencja środków trwałych, zasady dokumentowania operacji gospodarczych, sporządzanie list płac, dokumentów kadrowych, deklaracja ZUS w programie PŁATNIK, wnioski "de- minimis"
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Mysłowice (śląskie)
Realizacja zleceń transportowych, poszukiwanie nowych klientów i przewoźników. Sprawdzanie wiarygodności kontrahentów, przygotowanie dokumentów transportowych. Praca z programami IXOLUTION, TMS GREENCOM, TRANS EU, TICOM, EXACT. Archiwizacja dokumentacji transportowej. Praca w godz. 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Rozładunek,załadunek produktów spożywczych.
WESTPOL-TEEUWISSEN Sp. z o.o. - 2016-11-08 - Mizerka (mazowieckie)
zakup towarów od dostawców z Wietnamu i Chin, negocjowanie cen towarów, rozliczanie operacji handlowych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej przyjmowanych i wydawanych towarów z magazynu
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wspomaganie zarządu w wykonywaniu obowiązków złużbowych oraz sprawne funkcjonowanie biura zarządu, do głównych obowiązków nalezy m.in. obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie kalendarza spotakń zarządu, przygotowywanie pism oraz wykonywanie poleceń i zarządzeń prezesa spółki a także asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach zarządupraca na umowę na czas nieokreślony (1/2 etatu), praca w godzinach 8:00-12:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Radawczyk (lubelskie)
wystawianie faktur vat, kontakt z klientem, rozliczanie transportów. Miejsce wykonywania pracy Wieszowa.
PPHU GRITTA Spółka z o.o. - 2018-04-27 - Wieszowa (śląskie)
Zakres obowiązków:• Przygotowywanie planów produkcyjnych w oparciu o przesyłane zamówienia, • Tworzenie zleceń produkcyjnych w systemie MRP,• Generowanie i dystrybucja zleceń produkcyjnych,• Kontrola stanów magazynowych materiałów produkcyjnych,• Codzienna współpraca z pozostałymi działami firmy,• Opracowywanie wymaganych raportów i analiz.Wymagania:• Wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane wyższe techniczne),• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. poziom B2) – warunek konieczny • Dobra znajomość obsługi komputera, szczególnie programu Excel,• Umiejętność czytania rysunków technicznych, • Zdolności analityczne,• Zaangażowanie i odpowiedzialność.
Jobhouse Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Kutno (łódzkie)
- prowadzenie sprzedaży produktów optycznych w salonie;- samodzielne prowadzenie kreatywnych działań w salonie mające na celu generowanie wzrostu firmy;- współpraca ze specjalistami, lekarzami;- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy;- asystowanie przy zamówieniach;- analiza potrzeb firmy;- zaangażowanie.
Zakład Optyczny Krzysztof Gollus - 2017-10-18 - Chojnice (pomorskie)
przygotowywanie posiłków dla Klientów
MARCIN KLIMOWSKI PIZZERIA PODPŁOMYK PICCOLO - 2015-12-10 - Kraków (małopolskie)
Praca biurowa, obsługa sekretariatu kancelarii, przygotowywanie wysyłki dokumentów do sądów i urzędów, sporządzanie wypisów i odpisów aktów, prowadzenie rejestrów notarialnych.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
-
CENTRUM OPTYCZNO - OKULISTYCZNE GOLLUS SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-26 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie zamówień, znajomość zagadnień technicznych, pomoc w usprawnianiu procesu zamówień materiałów i usług
"REKORD Hale Namiotowe" Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Obsługa dokumentacji, wprowadzanie danych do systemówkomputerowych, przygotowywanie korespondencji, nadzór nadprocesem tworzenia dokumentacji w dziale handlowym. Obsługa iprzygotowywanie spotkań kontrahentów. praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-05-30 - Opole (opolskie)
Wykształcenie min. średnie; preferowane roczne doświadczenie w sądzie lub kancelarii prawnej; biegła obsługa komputera, szybkie i sprawne pisanie na komputerze; podstawowa znajomość funkcjonowania organów administracji; wykonywanie prac biurowych w kancelarii; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Gliwice (śląskie)
Obsługa realizacji kontraktów, w tym obsługa logistyczna klientów firmy w kontraktach typu B2B z zachowaniem wysokiej jakości obsługi, terminowości i optymalizacji kosztów w procesie realizacji kontraktów.
SOLIDEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-14 - Kraków (małopolskie)
Cukiernik
"ANIA" PIEKARNIA LOREK JAN - 2015-12-15 - Zembrzyce (małopolskie)
Obowiązki : •wyszukiwanie informacji w Internecie w j. anielskim•pomoc w tworzeniu /sporządzaniu artykułów•obsługa mediów społecznościowych / wcześniej odbyte szkolenia
Grupa Gaik Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Witalówka (mazowieckie)
wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Poznań (wielkopolskie)
Asystent osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Bieżące mointorowanie zmian w prawie, prowadzenie postępowań egzekucyjnych, bieżąca obsługa prawna spółki, przygotowanie materiałów do pracy prawnika spółki.
BIG STAR LIMITED Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Kalisz (wielkopolskie)
Asystent, poza typowi obowiązkami związanymi call center, odpowiedzialny jest za monitorowanie przychodzących zapytań (mail, chat, telefon) i zadań, oraz ich dystrybucję do Doradców / Starszych Doradców, jest zaznajomiony z działaniami rynku i strategią firmy, przygotowuje lub bierze udział w przygotowaniu planu działań i spotkań z pracownikami, współuczestniczy w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych, monitoruje nieobecności zespołu i stanowi najmocniejsze wsparcie dla Kierownika Zespołu.Proponowany okres zatrudnienia: 01.09.2018 - 31.08.2021.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Wietnamu, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystentka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Śrem (wielkopolskie)
Praca będzie polegała na zapewnieniu opieki i bezpieczeństwa osobom starszym, pomocy w prowadzeniu gospodarstwa domowego oraz pomocy w aktywizacji społecznej (asystowanie np. w wyjściach na spacer, do instytucji kultury…). Praca w dni robocze w przedziale 6:00-20:00. Praca na terenie Mikołowa.
Fundacja Zakątek Pokoleń - 2017-03-09 - Mikołów (śląskie)
prowadzenie KPiR, wprowadzanie danych do komputera
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Gdynia (pomorskie)