ASYSTENT DS. REALIZACJI KONTAKTÓW Kraków oferta pracy SOLIDEX SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: ASYSTENT DS. REALIZACJI KONTAKTÓW
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa realizacji kontraktów, w tym obsługa logistyczna klientów firmy w kontraktach typu B2B z zachowaniem wysokiej jakości obsługi, terminowości i optymalizacji kosztów w procesie realizacji kontraktów.
Data publikacji: 2017-12-14
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: SOLIDEX SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sosnowiecka, 31-345 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa realizacji kontraktów, w tym obsługa logistyczna klientów firmy w kontraktach typu B2B z zachowaniem wysokiej jakości obsługi, terminowości i optymalizacji kosztów w procesie realizacji kontraktów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie od 2100 zł brutto do uzgodnienia z pracodawcą w zależności od kwalifikacji zawodowych i umiejętności.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. REALIZACJI KONTAKTÓW
Data rozpoczęcia pracy: 18.12.2017
Data zakończenia pracy: 17.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne lub ekonomiczne), mile widziane doświadczenie w obsłudze logistycznej w relacjach B2B, wysokie zdolności organizacyjne, samodzielność i sprawność w działaniach, systematyczność, dokładność i obowiązkowość w realizacji celów, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność analitycznego myślenia, odporność na stres, dyspozycyjność, bardzo dobra znajomość Microsoft Office (Word, Excel), elastyczność oraz wykazywanie własnej inicjatywy, dobra znajomość języka angielskiego.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 14.12.2017
Oferta pracy ważna do: 14.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2017
Podobne oferty pracy
Wspomaganie pracy nealskich przedstawicieli handlowych. Podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami nepalskimi. Przygotowanie ofert handlowych. Ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentów do księgowania, wykonywanie raportów
"TRANSFOOD" SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA W MARKOWEJ - 2018-03-06 - Markowa (podkarpackie)
praca w programie Symfonia pełna księgowość,mała księgowość,Płatnik
Eksperci Finansowo-Księgowi Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przedsiębiorstwo Willdo Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Asystenta ds. księgowości do oddziału we Wrocławiu Iwinach. Obowiązki: formalno rachunkowa kontrola dokumentów, ewidencja dokumentów kosztowych, wystawianie faktur sprzedażowych, kontrola rozrachunków z klientami i dostawcami, dysponowanie i rozliczenie kasy, rozliczanie podróży służbowych, kilometrówki, sporządzanie zestawień i raportów w programie Excel, współpraca z biurem rachunkowo kadrowym, wsparcie w bieżących pracach biurowych.Oferty CV ( mile widziane w języku angielskim) wraz ze zdjęciem proszę wysyłać na adres e-mail: marcin.chalupka (at) wp.pl
Willdo Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa serwisu maszyn dźwignicowych
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Strzyżenie i pielęgnacja psów, kotów. Pomoc przy wykonywaniu czynności lekarsko-weterynaryjnych, obsługa klienta.
Przychodnia Weterynaryjna Amelwet, lekarz weterynarii Amelia Zapała-Garbacz - 2016-08-19 - Nysa (opolskie)
Staż dla osoby bezrobotnej zarejestrowanej w tut. Urzędzie posidającej II profil pomocy spełniającej kryteria programowePraca w godz. 7.30 - 15.301.Ułatwienie dziecku niepełnosprawnemu wykonywania czynności dnia codziennego w szkole:- opieka w czasie przerw,- pomoc przy przemieszczaniu się, pakowaniu, ubieraniu się,- pomoc w klasie podczas nauki i zabawy.2.Wspieranie dziecka w zajęciach sportowych, świetlicowych.3.Pobudzanie aktywności dziecka niepełnosprawnego.4.Wdrażanie dziecka do samodzielnego wykonywania czynności samoobsługowych.5.Wykonywanie pomocy dydaktycznych służących do pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Komorów (podkarpackie)
Obsługa klienta w zakresie usług pocztowych.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Łajski (mazowieckie)
pomoc w bieżącej pracy biura, współpraca z księgowymi i innymi pracownikami firmy, porządkowanie dokumentów, praca w programie excel (nie zaawansowana), rozliczanie pracowników z dokumentów, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-15, istnieje możliwość organizacji dojazdów
"NOVEX-BAN" Barbara Nowakowska - 2016-01-27 - Domaniewek Pierwszy (mazowieckie)
dbanie o telefoniczne relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Łochów (mazowieckie)
ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Dobrzyń nad Wisłą (kujawsko-pomorskie)
- Zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli. Stały kontakt z klientem. Monitorowanie przebiegu postępowań likwidacyjnych. Nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania. Aktywna współpraca z zespołem. Przygotowanie materiałów do slipów ofertowych. Pozyskiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Word, Excel). Wymagana umiejętność analitycznego myślenia, systematycznego planowania i realizacji celów, prowadzenia negocjacji, organizacji pracy własnej, budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii. Kontakt osobisty (7:00-15:00) (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub pocztowy (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub e-mail: palian (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Katowice (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
MARSHALL DAMIAN MARSZELEWSKI - 2017-08-18 - Tylice (warmińsko-mazurskie)
Samodzielność i samokontrola,- Odpowiedzialność ekologiczna,- Kultura osobista i przestrzeganie etyki zawodowej,- Odpowiedzialność za skutki podejmowanych działań,- Gotowość ustawicznego uczenia się i doskonalenia zawodowego,- Zamiłowanie do ładu i porządku,- Spostrzegawczość.Wynagrodzenie od 2440 zł brutto (wyn. zasadnicze+premia). Godz. pracy 6-14, 14-22. Okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony.
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP.ZO.O. - 2018-02-21 - Słupsk (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Radom (mazowieckie)
prowadzenie pojazdu ciężarowego
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Zaborów Pierwszy (łódzkie)
-
"INŻYNIER" ADAM LASKA - 2018-04-05 - Kościerzyna (pomorskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów, wyjazdy służbowe
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
monitorowanie cen produktów, dbałość o prawidłowe oznaczenia produktów, weryfikacja cen
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-19 - Swarzędz (wielkopolskie)
prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczych z dziećmi przedszkolnymiwynagrodzenie do uizgodnienia
Przedszkole Niepubliczne "Promyczek" Irena Gabinecka, Robert Gabinecki spółka cywilna - 2016-09-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
- sporządzanie dokumentacji w zakresie architektury i konstrukcji- wykonywanie inwentaryzacji- wykonywanie koncepcji
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Leszno (wielkopolskie)
dostarczanie towaru do klientów
Przedsiębiorstwo Handlowe "PRIMA" Ludwik Woźniak - 2016-05-11 - Czersk (pomorskie)
Układanie dokumentacji księgowej, zapoznanie się z programem kadrowo-płacowym oraz księgowym, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe, znajomość Auto CAD, Auto CIVIL 3D, prawo jazdy kat. B, doświadczenie w projektowaniu dróg. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Podania składać e-mailem: biuro (at) adamski.com.pl.
DMK INŻYNIERIA SP. Z O.O. - 2017-07-11 - Rybnik (śląskie)
obsługa komputera , znajomośc programów księgowych, pomocnicze prace ksiegowe
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Dzierżążno (pomorskie)
asystentka ds. organizacyjnych- administracja biurowa, merytoryczne sporzadzanie i sprawdzanie dokumentacji, korespondencja wewnętrzna i zewnętrznaWymagania: wykształcenie co najmniej średnie, staz pracy nie wymagany, podstawy rachunkowości, MS Excel, język angielski zaawansowany
AWAKE SERVICES Sławomir Kot-Zaniewski - 2016-01-12 - Błonie (dolnośląskie)
- sprawdzanie poprawności dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,- księgowanie dokumentów do KPiR,- sporządzanie deklaracji,- wprowadzanie dokumentacji do ewidencji VAT,- sporządzanie dowodów wewnętrznych,- sporządzanie not korygujących,- zapoznanie z przepisami prawa podatkowego,- zapoznanie z przepisami P. Poż. i BHP.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Słupca (wielkopolskie)