ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ OFPR/19/1317 Limanowa oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Limanowej
Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ OFPR/19/1317
Wynagrodzenie: 2 250 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: asystowanie w codziennych czynnościach osobie niepełnosprawnej, załatwianie spraw urzędowych, asystowanie. Praca na terenie Gminy Limanowa, w godz. 7:00-21:00
Data publikacji: 2019-06-25
Lokalizacja: Limanowa (małopolskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Limanowej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Matki Boskiej Bolesnej 18B, 34-600 Limanowa, powiat: limanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
asystowanie w codziennych czynnościach osobie niepełnosprawnej, załatwianie spraw urzędowych, asystowanie. Praca na terenie Gminy Limanowa, w godz. 7:00-21:00
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 250 - 3 000 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ OFPR/19/1317
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Limanowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: limanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Limanowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 250 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Asystent osoby niepełnosprawnej* (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne, kierunek: psychologia
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe pedagogiczne - psychologiczne lub inne z zakresu nauk społecznych lub średnie z dyplomem asystenta osoby niepełnosprawnej, niekaralność, wymagane min. 6 miesięczne doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, umiejętności: dobra organizacja czasu pracy, predyspozycje do pracy z osobami niepełnosprawnymi, komunikatywność, umiejętność alternatywnych sposobów porozumiewania się z osobami niepełnosprawnymi
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Limanowej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Limanowa
Adres pracodawcy:
Matki Boskiej Bolesnej 18B, 34-600 Limanowa, powiat: limanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: limanowski
Gmina pracodawcy: Limanowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Limanowa
Ulica pracodawcy: Matki Boskiej Bolesnej
Numer budynku pracodawcy: 18B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Limanowa
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
Data dodania oferty pracy: 25.06.2019
Oferta pracy ważna do: 24.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fd4ee5fd8e75a3468798251ecc37133e
Podobne oferty pracy
wsparcie nauczyciela klasy w prowadzonych przez niego zajęciach dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, a szczególnie obowiązek realizacji zadań wskazanych przez nauczyciela
Zespół Szkół w Drogomyślu Szkoła Podstawowa w Drogomyślu - 2017-06-22 - Drogomyśl (śląskie)
Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytańdotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Pszczółki (pomorskie)
przygotowywanie posiłków w stołówce ośrodka
Ośrodek Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży TRATWA - 2016-07-11 - Steklinek (kujawsko-pomorskie)
Pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zajęć lekcyjnych w klasach 1-3 oraz zajęcia świetlicowe z dziećmi / praca na świetlicy szkolnej.
Szkoła Podstawowa Nr 8 im.M.Kopernika Malbork - 2016-10-10 - Malbork (pomorskie)
prowadzenie samochodu ciężarowego (kat.C), nadzór nad załadunkiem i rozladunkiem towarów, prowadzenie dokumentacji przewozowej
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Kraków (małopolskie)
podczepianie elementów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU BETONÓW PREFABET KURZĘTNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-18 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
1. Obsługa komputera i programu finasowo - księgowego.2. Obsługa urządzeń biurowych.3. Prowadzenie kasy, rozliczanie kierowców.4. Przygotowywanie listów przewozowych.5. Segregowanie dokumentów księgowych.6. Księgowanie dokumentów kasowych.
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Gawrony (łódzkie)
porządkowanie dokumentów, opisywanie, archiwizowanie, zapoznanie z obowiązującą dokumentacją, programami do obsługi księgowości, wprowadzanie danych do systemów księgowych, przygotowywanie rozliczeń podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Biała Podlaska (lubelskie)
Kontrola obiegu dokumentów
Koordynacja kalendarza spotkań
Wprowadzanie i rozliczanie zamówień kosztowych w ERP XL
Kontrola stron WWW pod kątem poprawności funkcjonowania
Monitorowanie działań konkurencji
Przygotowywanie raportów
Ścisła współpraca z Kadrą Zarządzającą E-Commerce
Media Expert - 2017-03-24 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Wszelkie prace związane z utrzymaniem ruchu administracyjnego firmy - obsługa połączeń. Wprowadzanie towarów do systemu komputerowego.
Centrum Materiałów Budowlanych EURO-PŁYTA Paszkowscy Spółka Jawna - 2018-01-10 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Współpraca w głowną księgową w zakresie wsparcia administracyjnego. Dbanie o materiały administracyjne, zakupy artykułów administracyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Płock (mazowieckie)
- towarzyszenie dorosłym osobom z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną (głównie mężczyznom), pomoc w czynnościach życia codziennego, czynnościach higienicznych i samoobsługowych, aktywizacja społeczna, uczenie samodzielności,- zapobieganie zachowaniom trudnym
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Więckowice (małopolskie)
Obsługa sekretariatu - przyjmowanie, rejestracja i wysyłka poczty oddziału; pisanie pism; sporządzanie zestawień; udział w akcjach promocyjnych i marketingowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Pomoc osobom uczestniczącym w zajęciach Środowiskowych Domów Samopomocy w aktywnym spędzaniu czasu, pomoc w treningach czynności dnia codziennego (zabiegi higieniczne, posiłki, samoobsługa), asystowaniu uczestnikom zajęć podczas przemieszczania się w placówce i podczas transportu, planowaniu zajęć dla grup terapeutycznych, pracach i spotkaniach zespołu wspierająco-aktywizacyjnego, prowadzenie działań motywujących dla osób nieaktywnych oraz prowadzeniu działań ukierunkowanych na integrację niepełnosprawnych ze środowiskiem lokalnym.
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
wsparcie działau w realizacji zadań, prowadzenie harmonogramu zamówień i kontrola terminów dostaw, wprowadzanie danych i aktualizacja raportów, współpraca z dostawcami , kontrola dokumentów przewozowych, wsparcie w sporządzaniu analiz stanów magazynowych
JUTRZENKA DOBRE MIASTO Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
1. przygotowanie Programu Wsparcia i prowadzenie warsztatów grupowych oraz konsultacji inwywidualnych z uczestnikami projektu, 2. koordynacja realizacji Programów Wsparcia przez uczestników projektu,3. organizacja wydarzeń kulturalnych i integracyjnych w ramach projektu,4. prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami (listy obecności, dzienniki zajęć), 5. przygotowanie informacji do sprawozdań okresowych, 6. ścisła współpraca z kadrą projektu, 7. wypracowanie rezultatów projektu w zakresie reintegracji społecznej,8. archiwizacja dokumentów. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Asystent Wsparcia w Projekcie "RAZEM można więcej" w terminie do dnia 7 listopada 2018r. do godziny 16:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Oferta dostępna w sali E, C.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-10-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedazowych, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie rynku i ofert konkurencji, utrzymywanie kontaków z dotychczaowymi partnerami handlowymi
FRESH WORLD INTERNATIONAL SP Z O.O. - 2016-02-03 - Bronisze (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie projektów i orzeczeń, wstępna analiza akt spraw przydzielonych do referatu sędziego, gromadzenie orzecznictwa i literatury przydatnych do rozpoznawania spraw sądowych
SĄD REJONOWY W TURKU - 2017-06-06 - Turek (wielkopolskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
pomoc nauczycielowi w klasach 1-3 ogólnodostępnych (dzieci z zespołem Aspergera)
Szkoła Podstawowa w Goleszowie - 2015-11-17 - Goleszów (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Nowy Targ (małopolskie)
prace z zakresu księgowości
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Raszówka (dolnośląskie)
Praca biurowa
Agencja Ubezpieczeniowa Edward Grzybowski - 2017-05-10 - Lębork (pomorskie)
zgodnie z programem stazżu
kontakt przez PUP - 2017-08-05 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA BIURA, KORESPONDENCJI, OBSŁUG AKLIENTA, ZEBRAŃ WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCHWYMAGANIA;WYKSZTAŁCENI WYŻSZE, PRAWO JAZDY B, OBSŁUGA KOMPUTERA,
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kontakt z klientem anglojęzycznym, tłumaczenie dokumentacji handlowych, przygotowywanie ofert.
REGALUX Krzysztof Sutowski - 2016-04-12 - Chojnice (pomorskie)
wykonywanie zabiegów kosmetycznych np. pielęgnacja twarzy, ciała, dłoni i stóp. Umowa na zlecenie (wstępnie na okres od zaraz do wrzesień 2016 r. , docelowo - na stałe) , Praca w godzinach 10.00-18.00 (również w soboty w godz. 10.00-15.00. Praca w Gołubiu ul. jeziorna 2a. Wymagania: konieczne wykształcenie wyższe (kosmetolog) i umiejętności zgodne z wnioskowanym zawodem, mile widziane doświadczenie zawodowe, podsawy jęz. angielskiego i niemieckiego. Kontakt z Pracodawcą w celu umówienia się na rozmowę kwalifikacyjną: 534-910-424 od poniedziałku do soboty w godz. 8-18.
KASZUBSKI SEKRET ZDROWIA I URODY ALEKSANDRA WARNKE - 2016-04-04 - Gołubie (pomorskie)
Przygotowywanie pism procesowych, występowanie przed sądami i organami administracyjnymi, kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)