ASYSTENT OSOBISTY Pleszew oferta pracy SŁONECZNA ENERGIA WIESŁAW JARZĘBOWSKI
Stanowisko: ASYSTENT OSOBISTY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z charakterystyką pracy
Data publikacji: 2019-06-21
Lokalizacja: Pleszew (wielkopolskie)
Pracodawca: SŁONECZNA ENERGIA WIESŁAW JARZĘBOWSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marszewska 1/2, 63-300 Pleszew, powiat: pleszewski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie z charakterystyką pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBISTY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pleszew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pleszewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pleszew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osobisty (concierge)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy b
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie zawodowe mile widziane
Nazwa pracodawcy: SŁONECZNA ENERGIA WIESŁAW JARZĘBOWSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie
Adres pracodawcy:
Marszewska 1/2, 63-300 Pleszew, powiat: pleszewski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pleszewski
Gmina pracodawcy: Pleszew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pleszew
Ulica pracodawcy: Marszewska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osobisty (concierge)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.06.2019
Data dodania oferty pracy: 21.06.2019
Oferta pracy ważna do: 20.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?42ffeff46420904dc912af2b99727fc7
Podobne oferty pracy
- Praca asystenta projektanta polegać będzie na wsparciu organizacyjnym i merytorycznym projektanta głównego. Do obowiązków asystenta należeć będzie nadzór nad powierzonymi mu elementami projektu (wykonywanie rysunków projektowych wprogramie AutoCAD lub MicroStation oraz przygotowywanie przedmiarów ikosztorysów), sprawnym przepływem informacji między działem projektowym a działem wykonawczym i katalogowanie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z realizowanym projektem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne. AutoCAD, Autodesk Revit Architecture, Project. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Katowice (śląskie)
- opracowywanie map na komputerze,- drukowanie map,- kontakt z urzędami.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Lipowa (śląskie)
Oferta stażu. Sprawowanie opieki nad dziećmi, dbanie o bezpieczeństwo i porządek w miejscu odbywania stażu.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Łosice (mazowieckie)
przygotowanie ofert handlowych, koordynowanie bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace pomocnicze przy obsłudze pacjentów
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Malbork (pomorskie)
prowadzenie raportu produkcyjnego, rozliczanie surowca rybnego, prowadzenie rejestru wyprodukowanych palet, możliwość pracy w nadgodzinach. Okres próbny 3 miesiące, następnie na czas określony; godziny pracy: 7.00- 15.00
MIRKO SP. Z O.O. - 2017-09-20 - Głobino (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów na stoisku mięsnym, dbanie o ekspozycję, obsługa urządzeń (krajalnice, stekownice), weryfikacja terminów ważności. Praca na umowę o pracę w godz. 6-14, 14-22 w Kołobrzegu.
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2018-04-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Wietnamu, składanie zamówień na towary u wietnamskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Jabłonowo (mazowieckie)
Umiejętność czytania projektów, samodzielna praca na stanow. elektromontera. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu, również w soboty.
USŁUGI ELEKTRYCZNE Piotr Wojewoda - 2019-02-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy, mile widziane osoby niepełnosprawne
KOSMETYKA PIELĘGNACYJNA - 2017-02-16 - Łódź (łódzkie)
pomoc w lekcjach dzieciom w róznym wieku
Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa im. I. Różyckiego - 2016-12-02 - Bytom (śląskie)
koordynacja pracy biurowej
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Stobno Siódme (wielkopolskie)
- obsługa połączeń telefonicznych oraz firmowego konta mailowego- zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą- generowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, cywilnoprawne)- wsparcie procesów rekrutacyjnych- odbieranie oświadczeń z urzędów- wykonywanie bieżących prac administracyjnych (m.in. przygotowywanie dokumentów, opisywanie faktur kosztowych, zakup materiałów biurowych etc.)- pozyskiwanie i obsługiwanie nowych Kontrahentów- wykonywanie prac biurowych zleconych przez przełożonego
Spółka BELOSREVEL Sp. z o.o. - 2018-10-17 - Białystok (podlaskie)
prace z zakresu księgowości
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Raszówka (dolnośląskie)
Wykonywanie prac kameralnych. Praca biurowa oraz w terenie. Pomiary powykonawcze, składanie map do celów projektowych. Umowa o pracę lub umowa zlecenie.Data zatrudnienia: kwiecień 2019r.
INSTALGEO Usługi Projektowo-Wykonawcze i Geodezyjne Michał Bronkowski - 2019-04-08 - Zabrze (śląskie)
Asystowanie przy procedurach stomatologicznych i ortodontycznych w gabinecie stomatologicznym i poradni ortodontycznej, a w szczególności: 1)Przygotowywanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty; 2)kompletowanie zestawu podstawowych leków, wyrobów medycznychstosowanych do zabiegów stomatologicznych; 3) przygotowywanie pacjentów do zabiegów stomatologicznych; 4) współdziałanie z lekarzem dentystą przyudzielaniu pierwszej pomocy; 5) rozróżnianie grupy leków stosowanych wleczeniu chorób jamy ustnej; 6) rozróżnianie materiałów stomatologicznychstosowanych w lecznictwie stomatologicznym oraz znajomość sposobów i zasadich przygotowywania i przechowywania; 7) przygotowywanie materiałówstomatologicznych do wypełnień i wycisków; 8) znajomość zasad użytkowania,przechowywania i konserwacji urządzeń i aparatów oraz instrumentówstomatologicznych.
Niepubliczny ZOZ STOMART Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Opole (opolskie)
Obsługa maszyn do obróbki metali.
ELEKTROTECHNICZNA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW NOWA HUTA - 2018-06-12 - Kraków (małopolskie)
Typowe obowiązki sprzedawcy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA JAROSŁAW BERLIK - 2017-03-01 - Szamotuły (wielkopolskie)
1. Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym.2. Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego.3. Dekretacja dokumentów. 4. Sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami.5. Przygotowanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami.
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie poradnictwa i edukacji, wsparcia oraz aktywizacji rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny, diagnozowanie sytuacji rodziny ;opracowanie i realizowanie planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i konsultacji z pracownikiem socjalnym; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej w tym zdobywania umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin i pomoc w rozwiązywaniu ich problemów socjalnych; motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna- wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną, - preferowane ukończone studia podyplomowe- Asystent rodziny; co najmniej wykształcenie średnie, szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruchniku - 2018-09-19 - Pruchnik (podkarpackie)
rejestracja materiału pobranego do badań, udzielanie informacji o świadczonych usługach, prowadzenie rozliczeń i kalkulacji finansowych wykonywanych usług, wystawianie FV, paragonów fiskalnych, sporzadzanie dziennych i miesięcznych raportów finansowych, wydawanie wyników, segregowanie i archiwizacja dokumentów, przygotowywanie wysyłki badań do podwykonawców
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Opole (opolskie)
pomoc w pracach terenowych
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Mroków (mazowieckie)
projektowanie instalacji
ARCON s.c.Technika Grzewcza - 2016-11-17 - Chrzanów (małopolskie)
Wykonywanie obsługi sekretarskiej Prezesa Zarządu oraz współdziałanie przy obsłudze narad, konferencji itp., przyjmowanie, wysyłanie i rozdział korespondencji zgodnie z obowiązującą w tym zakresie instrukcją kancelaryjną, prowadzenie spraw związanych z pracą Zarządu.Godziny pracy 7-15
OKRĘGOWE PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO - KARTOGRAFICZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
Opis stanowiska:Kontakt i obsługa strategicznych klientów firmy z rynku południowo-amerykańskiegoKoordynacja działań w ramach bieżących projektówPrzygotowywanie dokumentacji na potrzeby realizowanych projektówRealizacja założonych działań marketingowych firmy,Wykonywanie analiz i raportowanie
YAGUARETÉ Carlos Figueras - 2017-12-27 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu i jego gości, koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami
AIRWENT SYSTEM Sp. z o.o. - 2016-12-06 - Stare Babice (mazowieckie)