ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Kalisz oferta pracy MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na lustra łazienkowe.
Stanowisko: ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Wynagrodzenie: od 30 PLN
Zakres obowiązków: Usługi asystenta osobistego pomoc w:a. wyjściu, powrocie oraz/lubdojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsc ( np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie, urzedy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne / rozrywkowe/ społeczne / / sportowe itp.)b. wyjściu, powrocie oraz / lub dojazdachna rehabilitację i zajęcia terapeutyczne;c. zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji;d. załatwieniu spraw urzędowych;e. nawiązywaniu kontaktu / współpracy z różnego rodzaju organizacjami;f. korzystaniu z dóbr kultury ( tj. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy itp. )
Data publikacji: 2020-05-15
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Obywatelska 4, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Usługi asystenta osobistego pomoc w:a. wyjściu, powrocie oraz/lubdojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsc ( np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie, urzedy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne / rozrywkowe/ społeczne / / sportowe itp.)b. wyjściu, powrocie oraz / lub dojazdachna rehabilitację i zajęcia terapeutyczne;c. zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji;d. załatwieniu spraw urzędowych;e. nawiązywaniu kontaktu / współpracy z różnego rodzaju organizacjami;f. korzystaniu z dóbr kultury ( tj. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy itp. )
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 150
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 30 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie 30zł. / h nie więcej niż 150godzin w miesiącu.
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 30 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent osoby niepełnosprawnej*
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: INICJATYWA I ZAANGAŻOWANIE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: WYSOKA KULTURA OSOBISTA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
UMIEJĘTNOŚĆ PLANOWANIA I ORGANIZOWANIA PRACY WŁASNEJ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, dyplom potwierdzający kwalifikacje w zawpodzie asystent osoby niepełnosprawnej, co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym. Wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, umiejętność organizacji pracy własnej, znajomość problematyki osób niepełnosprawnych, zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań.
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
danePracodawcy_nip: 6181592673
danePracodawcy_regon: 003340601
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
Obywatelska 4, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty do pobrania znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliszu. Dokumenty aplikacyjne należy kierować na adres:Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kaliszuul. Obywatelska 462-800 Kaliszsekretariat - pok. 2 w terminie do 05.06.2020r.. Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7:30 - 15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Kalisz
danePracodawcy_kodPowiatu: 3061
Gmina pracodawcy: Kalisz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kalisz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0936569
Adres strony pracodawcy: http://mops-kalisz.pl/
Ulica pracodawcy: Obywatelska
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|341201
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 15.05.2020
Oferta pracy ważna do: 05.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?37b79256e60e361e0576e2883dae97c3
Podobne oferty pracy
skierowanie na staż
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Horodło (lubelskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Kowal (kujawsko-pomorskie)
kasjer, obsługa klienta,
kontakt przez OHP - 2016-08-03 - Budziwój (podkarpackie)
Obsługa obiegu dokumentów firmy oraz korespondencji, wsparcie przygotowania produkcji, przygotowanie raportów, zestawień i statystyk, inne czynności administracyjno biurowe.
Bowe Elektrik Polska Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla dzieci, prowadzenie dokumentacji.
Przedszkole Montessori Bambini 3 - 2018-08-24 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Lublin (lubelskie)
praca przy komputerze, księgowanie dokumentów, archiwizacja, sprawdzanie poprawności dokumentów księgowych, dodatkowe prace biurowe
Biuro Rachunkowe M.Tadeusz - 2018-02-23 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
prace leśne, składanie drewna, prace pielęgnacyjne
ZDZISŁAW BAŃKA ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY - 2018-02-22 - Lubiatów (lubuskie)
Pomoc w obsłudze klienta w zakresie protetyki słuchu.
ACS SŁUCHMED Sp.zo.o. - 2015-11-26 - Bolesławiec (dolnośląskie)
praca w ksi.egowości
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
utrzymywanie czystości w obiekcie produkcyjnym
Elgat sp. z o.o. - 2018-04-19 - Tanowo (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie dokumentów ksiegowych, ich weryfikacja i przygotowanie do księgowania. Zapoznanie się z obsługą programów księgowych. Wprowadzanie dokumentów do systemu pod nadzorem opiekunów. Zapoznanie sie z prowadzeniem spraw kadrowych i ZUS.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
asystent sędziego
kontakt przez PUP - 2020-03-11 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Miłocin (lubelskie)
- Obsługa biura. Marketing firmy. Obsługa bieżącej korespondencji. Kontakty handlowe z odbiorcami i dostawcami.- Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
gotowanie, pieczenie
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE SC PIEKARNIA K-K - 2016-08-10 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
wystawianie dokumentów, faktur, redagowanie pism, archiwizowanie, rozliczanie, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń; określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT,
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Opole (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Sporzadzanie projektów pism prawniczych,wyszukiwanie przepisów w systemie LEX,analiza prawna dokumentacji,koordynacja pracy pomiędzy adwokatem a sekretariatem kancelarii,asystowanie podczas rozpraw sądowych.
Kancelaria Adwokacka Adwokat Eligiusz Gala - 2016-03-16 - Sochaczew (mazowieckie)
POMOC W NAUCE, ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE ZAJĘĆ DLA DZIECI, UDZIAŁ W WYJAZDACH Z PODOPIECZNYMI, WSPARCIE RODZICÓW I OPIEKUNÓW, PRACA Z ORGANIZACJAMI I INSTYTUCJAMI M.IN. SZKOŁY, MOPS, KURATOR, SĄD, ITP.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce, Program SOS Wiosek Dziecięcych Karlino - 2019-03-26 - Karlino (zachodniopomorskie)
Cel:Celem stanowiska jest wsparcie w zakresie zapewnienia surowców i materiałów niezbędnych w procesie produkcyjnym, negocjacji cenowych i zapewnienia płynności zakupionych towarów.Opis stanowiskaDo najważniejszych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należeć będzie:- Przyjmowanie zleceń zakupu oraz przeprowadzanie akcji ofertowych;- Przygotowanie dokumentów zakupowych;- Ewidencjonowanie Umów/Kontraktów Zamówień;- Prowadzenie uporządkowanych zbiorów komputerowych;- Wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego i ich rozliczanie;- Przygotowywanie spotkań handlowych z kontrahentami;- Prowadzenie rozmów oraz korespondencji z dostawcami;- Zlecanie transportu na dostawę zamówionych materiałów;- Kontrola realizacji dostaw pod względem terminowym, ilościowym oraz cenowym zgodnym z zamówieniem;- Rozliczanie faktur zakupowych;- Archiwizacja dokumentacji.Wymagana wiedza, umiejętności, doświadczenieOczekiwania wobec Kandydatów:- Wykształcenie min. średnie- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE- Biegła znajomość pakietu MS Office- Wiedza z zakresu importu i eksportu produktów // lub z zakresu zakupów - mile widziana - Doświadczenie w pracy - mile widzianeOferujemyW zamian oferujemy:-stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat),-atrakcyjne wynagrodzenie,-bogaty pakiet socjalny,-liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
VVF Sp. z o. o. - 2016-08-26 - Racibórz (śląskie)
Wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe: min.3 lata w pracy biurowej, administracyjnej; mile widziana znajomość języka obcego; odporność na stres; obsługa urządzeń biurowych, komputera, programu Excel; Dobra organizacja pracy; Łatwość w nawiązywaniu kontaktów; Doświadczenie w obsłudze klienta oraz we współpracy z kancelariami prawnymi, mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej; Dwie zmiany; Miejsce pracy: Gliwice
Adrem Iwona Mruk - 2016-01-12 - Gliwice (śląskie)
Czynności opiekuńcze nad dziećmi.Praca jednozmianowa, 8 godzin dziennie - w przedzaile czasowym: 7:00-17:00. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV, LM): biuro (at) bimbambom.edu.pl
BIM BAM BOM MAGDALENA KŁAK-TURSKA - 2019-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Kraków (małopolskie)
Patrz program stażu
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Bytom (śląskie)
Ochrona obiektu, pilnowanie porządku
SKLEP "ARKADIUSZ" SP.J. - 2016-03-24 - Sopot (pomorskie)