ASYSTENT OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Będzino oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Będzinie
Stanowisko: ASYSTENT OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: opieka, wspieranie, tworzenie planów pracy
Data publikacji: 2019-09-16
Lokalizacja: Będzino (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Będzinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-037 Będzino, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: opieka, wspieranie, tworzenie planów pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Będzino
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: koszaliński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Będzino
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. policealne asystent osoby niepełnosprawnej, mieszkańcy gminy Będzino i miasta Koszalin, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Będzinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
76-037 Będzino, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Dodatkowe informacje: praca w godz. 8:00 -16:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: koszaliński
Gmina pracodawcy: Będzino
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Będzino
Profil działalności pracodawcy: gminny ośrodek pomocy społecznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
Data dodania oferty pracy: 16.09.2019
Oferta pracy ważna do: 15.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c28c019b0c53f4056cb456585fc92625
Podobne oferty pracy
Prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej. Prowadzenie dokumentacji pracowników. Przygotowanie zestawień.
Dong Yang Electronics Sp. z o. o. - 2019-01-11 - Mława (mazowieckie)
wg stanowiska, oferta stażu dla osoby do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Olszewo Węgorzewskie (warmińsko-mazurskie)
Obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, pomoc protetykowi przy doborze i sprzedaży aparatów słuchowych, zapisywanie spotkań w kalendarzu wizyt, udzielanie informacji pacjentom
ACS Słuchmed Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Wodzisław Śląski (śląskie)
spełnia funkcje wychowawczo - opiekuńcze w stosunku do dzieci w wieku do 3lat; organizacja zabaw; organizacja zajęć plastycznych, muzycznyh i ruchowych; realizacja programu edukacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Szprotawa (lubuskie)
prowadzenie ewidencji księgowej
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,samodzielne dekretowanie i księgowanie dokumentów, przygotowywanie zestawień i raportów,pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych, GUS,czynne uczestnictwo w pracy całego działu księgowości.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "MELIOREX" Sp. z o.o. - 2017-09-15 - Szkocja (podlaskie)
Opieka nad dziećmi w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Widoma (małopolskie)
Bieżąca obsługa kancelarii, pisanie prostych pism, obsługa poczty oraz obsługa klienta odwiedzającego kancelarię. Wynagrodzenie na okresie próbnym od 2100 zł brutto do uzgodnienia. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
GP KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH PONIATOWSKA-MAJ STRZELEC-GWÓŹDŹ SPÓŁKA PARTNERSKA - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
•pomoc Gościom w transporcie bagaży;•odprowadzanie samochodów Gości na parking;•reagowanie na bieżące potrzeby Gości;•współpraca z pracownikami recepcji w zakresie obsługi Gości;•przygotowanie sal konferencyjnych na potrzeby organizowanych wydarzeń;•drobne prace porządkowe;•monitoring hotelu.
Qubus Hotel Management Sp.z o.o. - 2018-08-22 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klientów, obsługa komputera
NORDSIGN XLP SP. Z O.O. - 2017-02-17 - Kowanowo (wielkopolskie)
opieka nad dziecmi
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Płońsk (mazowieckie)
Czynne asystowanie przy zabiegach stomatologicznych.Przygotowanie gabinetu do pracy
KODENT CENTRUM IMPLANTOLOGICZNO STOMATOLOGICZNE MARLENA TATARCZUK-KOŚMIŃSKA, PAWEŁ KOŚMIŃSKI - 2019-03-21 - Głogów (dolnośląskie)
1. obsługa gości Ośrodka zgodnie z założonymi standardami, 2. dbałość o wysoki standard usług i pozytywny wizerunek Ośrodka, 3. dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem gościa w Ośrodku Wypoczynkowym (meldowanie, wystawianie faktur), 4. przyjmowanie i rozliczanie rezerwacji, 5. dbanie o obieg dokumentów, 6. obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, 7. zdawanie i odbiór obiektów w oparciu o protokół zdawczo-odbiorczy.
RIVER PARK MARTA BASTA-ŁYSOŃ, LESZEK ŁYSOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2019-03-04 - Zator (małopolskie)
projektowanie ulotek, stała analiza konkurencji, wsparcie agentów w obszarze marketingu, tworzenie rzutów nieruchomości, kreowanie nowych narzędzi i działań marketingowych, organizacja wydarzeń marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Kraków (małopolskie)
1. Wsparcie logistyczne na projekcie: – Organizowanie zakwaterowania, transportu, biletów dla pracowników, podwykonawców i klientów, zakupy.2.Wsparcie administracyjne na projekcie:-Kontakt z kierownikami projektu, koordynatorami i innym personelem w celu sprawnej realizacji projektu-Uczestniczenie w spotkaniach z pracownikami, podwykonawcami, klientami zaangażowanymi w dany projekt, sporządzanie z nich raportów i protokołów. -Gromadzenie informacji ważnych dla projektu w tym prowadzenie dokumentacji technicznej, z zakresu BHP, pomoc przy dokumentacji finansowej.-Przygotowywanie korespondencji.3. Wsparcie techniczne na budowie: - tankowanie maszyn budowalnych, - dowożenie narzędzi,- dbanie o flotę samochodową, etc.
TOTAL WIND PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-05-31 - Konikowo (zachodniopomorskie)
Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności: opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; opracowanie, we współpracy z członkami rodziny planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna się za niezbędną. Praca jednozmianowa wykonywana w godzinach 07.15 - 15.15.
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Nowogrodziec - 2019-06-05 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Indii, obsługa poczty w języku hindi, dbanie o relacje z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie poleceń przełożonego, kontakt z klientami i dostawcami firmy, głównie wietnamskimi, zastępowanie Prezesa podczas jego nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wyksz. wyższe lub średnie ekonomiczne, doświadczenie w dziale księgowości, znajomość programów Insert, znajomość języka angielskiego i niemieckiego;segregowanie, kompletowanie oraz księgowanie dokumentów, uzgadnianie sald, udziała w sporządzaniu deklaracji VAT, CIT, PIT, udział w sporządzaniu sprawozdania finansowego,
TESSA Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Wtórek (wielkopolskie)
OCHRONA OBIEKTU;WYMAGANIA: POZWOLENIE NA BROŃ, ZAŚWIADCZENIE POF, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 91 433 54 11MIEJSCE PRACY: TEREN SZCZECINA-JEDNOSTKI WOJSKOWE, CZAS PRACY 8.00 - 8.00 WG GRAFIKU
DGP SECURITY PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie dokumentacji projektowej, inwentaryzowanie budynków, zbieranie ofert i porównywanie, przygotowywanie kosztorysów
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWEST L. Kaczmarczyk spółka jawana - 2019-07-11 - Mielec (podkarpackie)
Sporządzanie projektów architektonicznych, przygotowywanie dokumentacji.
BOGDAN BARZAK PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "BARZAK" - 2018-04-18 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie wyższe (mile widziane ukończenie germanistyki), znajomość języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym (warunek konieczny), znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, mile widizane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość obsługi urzadzeń biurowych, bardzo dobra organizacja pracy, znajomość pakietu MS Office, wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność. Wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarządu, obsługa sekretariatu oraz prowadzenie spraw administracyjnch, tłumaczenie dokumentów, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przygotowywanie dokumentów, organizacja spotkań i podróży służbowych oraz obsługa gości. Firma oferuje stabilną i ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrrudnienia. Zainteresowane osoby przesyłają CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny na adres: rekrutacja (at) classen.com.pl
CLASSEN-POL SA - 2016-10-18 - Zwonowice (śląskie)
Asystent przy wykonywaniu badań organów oraz głównych układów w organizmie ludzkim - innowacyjne badania zakresu diagnozy w celu profilaktyki oraz ukierunkowania poprawy zdrowiaZadania: m. in. drukowanie wyników; podstawowe wyjaśnianie opisanych wyników, notowanie opisów specjalisty wykonującego badania, udzielanie odpowiedzi na proste pytania w zakresie wykonywanych badań (np. objaśnianie działania i skuteczności)
"Pegaz" Krzysztof Pietkiewicz - 2018-03-12 - Łomża (podlaskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Zabrze (śląskie)
Nadzór nad realizacją projektów inwestycyjnych, przygotowywanie ofert i kalkulacji cenowych, pozyskiwanie nowych kontaktów, udział w negocjacjach biznesowych, współpraca z poddostawcami i podwykonawcami robót, doradztwo techniczne. Proponowane wynagrodzenie od 4500 zł brutto do 5000 zł brutto miesięcznie.
Comfort S.A. - 2018-10-25 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Pomoc w dziale księgowości w obowiązkach kadrowych, księgowych, podatkowych (rozliczanie, ewidencjonowanie itp.), fakturowanie, odpowiedzialność za przepływ finansów. Bezpośredni kontakt z klientami, dostawcami oraz innymi firmami. Prowadzenie ewidencji towarów handlowych, organizacja pracy biura, bieżąca obsługa administracyjna biura.
IT10 - Tomasz Skowyrski - 2019-07-01 - Kraków (małopolskie)
Zakres czynności:1.Pomoc w zaspakajaniu codziennych potrzeb życiowych podopiecznego;2.Czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej podopiecznego;3.Czynności związane z utrzymaniem higieny otoczenia;4.Opieka i pielęgnacja zgodnie z zaleceniami lekarza;5.Zapewnienie kontaktu z otoczeniem.Praca na podstawie umowy zlecenia (dorywcza) - grafik pracy ustalany indywidualnie w zależności od bieżących potrzeb podopiecznych i możliwości zleceniobiorcy. Praca na terenie gminy Jasienica. Proponowane wynagrodzenie 20 zł/godz. zleconej pracy. Praca od poniedziałku do piątku, sporadycznie w weekendy.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jasienicy - 2019-09-24 - Jasienica (śląskie)
naprawa kosiarek spalinowych, wykaszarek, traktorków
"AGROTECHNIK" RYSZARD RADWAŃSKI - 2019-02-04 - Zambrów (podlaskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Usługi fiannsowe, obsługa biura, umawianie spotkań biznesowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Łódź (łódzkie)