ASYSTENT/ ASYSTENTKA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Kraków oferta pracy IT10 - Tomasz Skowyrski
Stanowisko: ASYSTENT/ ASYSTENTKA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Pomoc w dziale księgowości w obowiązkach kadrowych, księgowych, podatkowych (rozliczanie, ewidencjonowanie itp.), fakturowanie, odpowiedzialność za przepływ finansów. Bezpośredni kontakt z klientami, dostawcami oraz innymi firmami. Prowadzenie ewidencji towarów handlowych, organizacja pracy biura, bieżąca obsługa administracyjna biura.
Data publikacji: 2019-07-01
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: IT10 - Tomasz Skowyrski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Berka Joselewicza 21B, 31-031 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pomoc w dziale księgowości w obowiązkach kadrowych, księgowych, podatkowych (rozliczanie, ewidencjonowanie itp.), fakturowanie, odpowiedzialność za przepływ finansów. Bezpośredni kontakt z klientami, dostawcami oraz innymi firmami. Prowadzenie ewidencji towarów handlowych, organizacja pracy biura, bieżąca obsługa administracyjna biura.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Planowany okres zatrudnienia 3 miesiące + 20 miesięcy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/ ASYSTENTKA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana: dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Word, Outlook, PowerPoint, Windows), znajomość podstaw księgowości i administracji biurowej, znajomość programów księgowych i fakturujących, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku minimum 6 miesięcy. Ponadto gotowość do wyzwań, podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, zdolności analityczne, dokładność, obowiązkowość, zainteresowania zagadnieniami księgowymi, umiejętność pracy zespołowej jak również indywidualnej. Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów delegacyjnych - zagranicznych (4-6 rocznie).
Nazwa pracodawcy: IT10 - Tomasz Skowyrski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Adres pracodawcy:
Berka Joselewicza 21B, 31-031 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Berka Joselewicza
Numer budynku pracodawcy: 21B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.07.2019
Data dodania oferty pracy: 01.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?47fade849750511b666fb708058b15ef
Podobne oferty pracy
-
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "EL - DENT" lek. stom. Elżbieta Piejko - 2016-08-30 - Kościerzyna (pomorskie)
- Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, - zapoznanie się i wprowadzanie dokumentów do systemu książki przychodów i rozchodów, księgi rachunkowe.
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Gdynia (pomorskie)
Organizacja tras przejazdów samochodów na terenie UE.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNO - USŁUGOWE RYSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-08 - Pleszew (wielkopolskie)
Praca 3-zmianowa zorganizowanym, bezpłatnym transportem do miejsca pracy, polegając na: składaniu, sortowaniu, pakowaniu odzieży, tak aby była gotowa do wysyłki.Umowa zostaje przedłużana w sposób regularny
kontakt przez OHP - 2019-07-01 - Gądki (wielkopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Świdnica (dolnośląskie)
rekrutacja kandydatów, telefoniczna akwizycja i obsługa pracowników Pracodawcy stwarzanie profiliipotencjalnym kandydatom w języku niemieckim obsługa urządzeń biurowychprzygotowywanie, segregowanie i kompletowanie dokumentów orazskanowanie i ich archiwizowanie publikacja ofert pracy obsługa firmowejpoczty elektronicznej, dokonywanie drobnych tłumaczeń (j. niemiecki)kontakt telefoniczny oraz mailowy z naszymi dysponentami zagranicznymiobsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącejprzygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego,zaopatrywanie biura w materiały biurowe oraz eksploatacyjne zaopatrywaniebiura w materiały spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), dbałość oporządek w biurze i gabinecie przełożonego.
TRUMMER PERSONALSERVICE OPOLE SPÓŁKA z o.o. - 2017-07-19 - Opole (opolskie)
Praca z rodzina przeżywającą trudności opoiekuńczo- wychowawcze
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Wilkowie - 2018-03-23 - Wilków (lubelskie)
wykonywanie czynności adm i prowadzenie dok. związanej z gabinetem, konserwacja na bieżąco sprzętu stomatologicznego
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
pomoc nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wronów (lubelskie)
Nakładanie powłok malarskich, przygotowywanie podłoża pod malaturę, praca w lokalizacjach według otrzymanych zleceń.Aktualne miejsce pracy: Krzeptów, ul. Jagodowa, później wg zleceńSala D
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)
załadunek i rozładunek towarów, bieżące prace zlecone przez przełożonego
Vivenge sp. z o.o. - 2017-09-13 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Złotów (wielkopolskie)
obsługa kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- prowadzenie sprzedaży produktów optycznych w salonie;- samodzielne prowadzenie kreatywnych działań w salonie mające na celu generowanie wzrostu firmy;- współpraca ze specjalistami, lekarzami;- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy;- asystowanie przy zamówieniach;- analiza potrzeb firmy;- zaangażowanie.
Zakład Optyczny Krzysztof Gollus - 2018-01-17 - Chojnice (pomorskie)
Prowadzenie kalendarza spotkań, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, sporzadzanie sprawozdań, raportów, analiz, prowadzenie korespondencji, odpowiedzialność za zaopatrzenie biura, utrzymywanie kontaktów z klientami firmy,
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łosicach Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Łosice (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, sprzedaż towarów, kontakty z chińskimi kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
w załączniku zadania i wymagania
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Jabłonowo (mazowieckie)
asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Książnice (podkarpackie)
Pomoc nauczyciela, prace pomocnicze przy dzieciach, sprzątanie, itp.
PRZEDSZKOLE PRYWATNE NR 9 OGNISKO JĘZYKOWO-ARTYSTYCZNE - 2018-12-28 - Kraków (małopolskie)
Planowanie zadań biura z efektywnym wykorzystaniem zasobów i przygotowywaniedokumentów, projektów, analiz, organizowanie sprawnego funkcjonowania zarządu z zapewnieniem prawidłowego przepływu informacji i inne.
"SKLEJKA-PISZ" PAGED SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-28 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
nawiązanie kontaktów z urzędamiprowadzenie kalendarza pracprzegląd mediówpomoc w recepcji obywateliuzupełnianie strony internetowej, fecebooka, twitera, prowadzenie kancelarii, archiwizacji dokumnetów, organizacja dyżurów senatorskich w terenie, doraźne wyjazdy na terenie okręgu wyborczegoStaż odbywać będzie się w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
asystent księgowej
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Leżajsk (podkarpackie)
Pomoc w opiece nad dziećmi w przeprowadzaniu zajęć edukacyjnych, czynności samoobsługowe, pomoc w przygotowaniu posiłków, organizacja przestrzeni sali.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Świebodzin (lubuskie)
Współpraca z fryzjerem.
Firma Handlowo-Uslugowa Jarosław Mosiołek - 2017-10-02 - Częstochowa (śląskie)
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych, dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią. Zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów. Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń.Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń. Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami. Przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, ul. Graniczna 54 lub ul. Chorzowska 150.- Wynagrodzenie: 3250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa 8 godzin dziennie w godzinach 7:00-19:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe - licencjat. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office, umiejętność pracy w grupie, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
CAPGEMINI POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc przy pracach projektowychPomoc w dokumentacjiPomoc w składaniu projektu
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rejestracja pacjentów zgłasczających się na badania.
LUX MED Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Gdynia (pomorskie)