ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE DO DZIECKA Z AUTYZMEM Biłgoraj oferta pracy Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Księdza Jana Twardowskiego
Stanowisko: ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE DO DZIECKA Z AUTYZMEM
Wynagrodzenie: od 1 988 PLN
Zakres obowiązków: - opieka nad dzieckiem w trakcie zajęć szkolnych (5 klasa)
Data publikacji: 2019-09-11
Lokalizacja: Biłgoraj (lubelskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Księdza Jana Twardowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nadstawna 62A, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- opieka nad dzieckiem w trakcie zajęć szkolnych (5 klasa)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.71
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 28.5
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 114
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 988 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE DO DZIECKA Z AUTYZMEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: biłgorajski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent nauczyciela w szkole
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 988 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2019
Data zakończenia pracy: 30.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Księdza Jana Twardowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
Nadstawna 62A, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Nadstawna
Numer budynku pracodawcy: 62A
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent nauczyciela w szkole
Data dodania oferty pracy: 12.09.2019
Oferta pracy ważna do: 10.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f48660da14a08e50d9194971281a665e
Podobne oferty pracy
Pomoc handlowcom w bieżącej pracy, obsługa klientów detalicznych i hurtowych, utrzymywanie kontaktow z obecnymi klientami, współpraca z innymi działami w firmie oraz koordynacja działań logistycznych.
INTAR Sp. z o.o. - 2017-04-20 - Kalisz (wielkopolskie)
1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.2. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej.3. Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i z jej aktywnym udziałem, motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy.4. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie:a) prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi,b) dbania o zdrowie,c) gospodarowania budżetem domowym,d) wykonywania prac na rzecz domu oraz podziału obowiązków pomiędzy członków rodziny,e) usamodzielnienia się oraz dbałości o edukację i rozwój dzieci.f) propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego.5. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną.6. Stała współpraca z pracownikami socjalnymi OPS.7. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych działań.8. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach.9. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.10. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-07-03 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Tworzenie zapytań ofertowych i nawiązywanie kontaktu z nowymi dostawcami, również w j.angielskim; współpraca z działami sprzedaży i marketingu, z działem logistyki i zakupów, odpowiadanie na e-maile, telefony; udzielanie informacji klientom, sporządzanie raportów na potrzeby przełożonegopraca od 8.00 do 16.00
SAMDEX sp z o.o. - 2017-08-24 - Mielec (podkarpackie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
obsługa biura pod kątem administracyjnym, nadzór nad obiegiem dokumentów,obsługa korespondencji,współpraca z podmiotami zewnętrznymi , praca w godzinach 9.00-17.00
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-13 - Zgorzelec (dolnośląskie)
reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami, aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa: prowadzenie prezentacji i ustalanie warunków współpracy z klientami, tworzenie i zarządzanie bazą danych aktualnych i potencjalnych klientów, rozwój sprzedaży i realizacji załozonych celów, bieżące monitorowanie rynku i konkurencji
"ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-20 - Zielona Góra (lubuskie)
Cieśla
"WOJTPOL" T.WOJTYSIAK, Z.KRZEŚNIAK SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-21 - Kozienice (mazowieckie)
Asystent działu zakupów (staż)
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Bieruń (śląskie)
praca od poniedziałku do piątku
CENTRUM COPY S.C. - 2018-09-24 - Rzeszów (podkarpackie)
asystent nauczyciela wychowania przedszkolnego,pomaganie dzieciom w czynnościach samoobsługowych i hignicznych, nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku, sprawowanie opieki nad dziećmi podczas pobytu w przedszkolu i poza nim,współdziałanie z nauczycielem w realizacji procesu wychowawczo - dydaktycznego.
Niepubliczny Punkt Przedszkolny EUREKA - 2017-07-17 - Gdańsk (pomorskie)
projektowanie sieci zewnętrzych wod-kan.
Przedsiębiorstwo Inżynierskie "AG ENERGO" Grzegorz Włodarczyk - 2016-01-11 - Będzin (śląskie)
prace biurowewymagana znajomość jęz rosyjskiego lub ukraińskiego
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Piaseczno (mazowieckie)
pomoc w organizacji transportu
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Ostrowy (mazowieckie)
Pomoc przy dzieciach
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Wielki Łęck (warmińsko-mazurskie)
Prace projektowe. Praca w godz. 7:30-15:30.kontakt z pracodawcą: wojciech.stanek (at) bpbk.pl
BIURO PROJEKTÓW BUDOWNICTWA KOMUNALNEGO WE WROCŁAWIU SP. Z O.O. - 2018-07-16 - Wrocław (dolnośląskie)
- przygotowywanie umów - wystawianie faktur- prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów- prowadzenie protokołów spotkań- przygotowywanie raportów- prowadzenie dokumentacji kasy fiskalnej
Gwarek-Travel spółka cywilna - 2019-03-07 - Piękna Góra (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie kalendarza spotkań; przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i informacji na spotkania Prezesa; organizowanie i kierowanie pracą kancelarii firmy, utrzymywanie kontaktów z klientami firmy.Praca w godz.7.30-15.30
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2018-04-11 - Słupsk (pomorskie)
asystowanie lekarzowi w działalności leczniczej przygotowywanie pacjentów do zabiegów pomoc lekarzowi przy zabiegach
Usługi Dentystyczne ZADENT Michał zając - 2019-02-04 - Brzeziny (łódzkie)
wspieranie nauczyciela w realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego,zapewnianie dzieciom odpowiednich warunków do nauki i zabawy,dbanie o prawidłowy rozwój i bezpieczeństow dzieci.
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiżującymi przepisami, współtworzenie deklaracji podatkowych w tym m.in. VAT, GUS, nadzór nad ewidencją środków trwałych, sporządzenie sprawozdań i raportó na potrzeby firmy, księgowanie i dekretowanie bieżących faktur, współpraca z audytorami
Strassmayr Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-07-08 - Wysogotowo (wielkopolskie)
praca biurowa, praca 8 godz. w przedziale 7:00 -17:00
PORR SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-19 - Bonikowo (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
GALBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-04 - Boleszyn (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy
SoliDent s.c. Tomasz Stypułkowski, Błażej Wasilewski - 2017-06-21 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
administrowanie i obsługa biura; organizacja i kontrola nad dokumentacją firmy; prowadzenie korespondencji firmowej; obsługa klientów firmy; doradztwo dla klienta w zakresie produktów i usług firmy; aktywne pozyskiwanie klientów firmy; prowadzenie terminarza spotkań; dbałość o zapełnienie grafiku spotkań dla zespołu sprzedażowego
DUONET s.c. Jan Schenk, Jakub Siadek - 2016-11-24 - Tarnów (małopolskie)
ksiegowanie dokumentów, analiza kont rozrachunkowych, kontrola formalna i rachunkowa dowodów księgowych, pomoc w przygotowaniu dokumentów do rozliczeń podatkowych, przygotowywanie raportów, archiwizacja dokumentow firmy
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-07 - Mława (mazowieckie)
kontakt z klientami zagranicznymiuczestnictwo w targach międzynarodowych - za graniczą wyjazdy zagranicznetłumaczenie tekstówprowadzenie marketingu
PROFEED STANISŁAW BRUŹDZIŃSKI - 2018-02-27 - Trzeciewiec (kujawsko-pomorskie)
Transport towarów
ALFA GROUP Sp. z o. o. - 2016-09-05 - Kaliska (pomorskie)
wprow. danych do systemu finansowo-ksiegowego, sprawdzanie dokumentow
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Legnica (dolnośląskie)
- przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem;- asystowanie przy zabiegach stomatologicznych;- sterylizację narzędzi i materiały stomatologiczne;- w ramach rozwoju możliwość pracy z doświadczonym chirurgiem stomatologiem także przy ciekawych zabiegach implantologicznych.Praca od pon. do pt. w godzinach ustalonych z pracodawcą.
Specjalistyczna Praktyka Dentystyczna dr n. med. Maciej Grzesiak - 2019-05-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie w dziale księgowości lub administracji; dobra znajomość języka angielskiego; umiejętność obsługi komputera, spostrzegawczość, dokładność; zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu, rozliczanie otwartych pozycji rozrachunków, zakładanie nowych kontrahentów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ROEDL OUTSOURCING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-12 - Gliwice (śląskie)