ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI Katowice oferta pracy PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI
Stanowisko: ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
Data publikacji: 2017-05-26
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 227, 40-600 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy:
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-600 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : Tel. 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.proautomatic.pl
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH MASZYN I URZĄDZEŃ.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.05.2017
Data dodania oferty pracy: 26.05.2017
Oferta pracy ważna do: 09.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozmowy, korespondencja w języku francuskim z poziomu Zarządu, prace administracyjne, biurowe.
IGLOOCAR Sp. z o.o. - 2018-08-31 - Dębica (podkarpackie)
uczestnictwo w tworzeniu dokumentacji budowlanej
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Piła (wielkopolskie)
pomoc w realizacji zadań nauczyciela, pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zajęć, pomoc uczniom w zajęciach edukacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Luszowice (małopolskie)
- przygotowywanie wycen i ofert dla Klientów firmy zgodnie z obowiązującymi standardami- analiza sprzedaży- bieżące monitorowanie potrzeb i oczekiwań Klientów firmyWymagania: Wykształcenie średnie. Biegła obsługa komputera i pakietu Office, umiejętność pracy pod presją czasu, mile widziana znajomość języków obcych.
Omero Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Lublin (lubelskie)
Tworzenie koncepcji projektowych, udział w przygotowaniach dokumentacji projektowych i opracowaniach dokumentacji powykonawczych, projektowanie i przygotowywanie rysunków technicznych, obliczeń i dokumentacji z zakresu instalacji elektrycznych i niskoprądowych, przygotowywanie specyfikacji technicznych do ofert. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku na terenie województwa śląskiego (grafik do ustalenia).
ASPAR SP. Z O. O. - 2017-06-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
nawiązywanie kontaktów biznesowych w języku rosyjskim i ukraińskim, prowadzenie i opieka nad klientem z Rosji i Ukrainy. Praca na pół etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-13.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Owczarnia (mazowieckie)
Sprawdzanie poprawności dokummentów, kontakt z klientami, pomoc w bieżących zadaniach administracyjnych, obsługa w zakresie korespondencji i dokumentów
TECH-MONT Tomasz Fiałkowski - 2016-09-01 - Lubań (dolnośląskie)
prowadzenie działalności handlowej, analizy sprzedaży, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wprowadzenia danych do systemu komputerowego, prowadzenie korespondencji, dekretowanie, wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie mile
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Wielowieś (wielkopolskie)
WYKONYWANIE OBLICZEŃ , PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH
"INWEST-BAU" BIURO PROJEKTOWO BUDOWLANE - 2018-06-22 - Dębica (podkarpackie)
Opieka nad dziećmi, współpraca z nauczycielem wychowania przedszkolnego, pomoc w czynnościach samoobsługowych wychowanków, dbanie o ład i porządek na salach w placówce przedszkolnej.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Piła (wielkopolskie)
Asystent zarządu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Częstochowa (śląskie)
- Codzienna koordynacja pracy biura. Codzienna koordynacja zadań biznesowych i osobistych dyrektora z Brytanii. Dbanie o obieg dokumentów w biurze dla dostawców i klientów. Organizacja spotkań, podróży służbowych. Wystawianie i przesyłanie do Klientów faktur. Opieka nad gośćmi biura. Obsługa korespondencji i przesyłek kurierskich.- Znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do kontaktu z klientami z Rosji, Ukrainy; do organizacji wyjazdów służbowych do Rosji, Ukrainy; tłumaczenie z j. rosyjskiego, ukraińskiego na j. angielski (i na odwrót) w sprawach biznesowych podczas wyjazdów służbowych.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + praca w delegacji za granicą.- Wynagrodzenie: 15 zł/godzina/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 9:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w pracy biurowej. Mile widziane jest doświadczenie związane z finansowaniem i fakturowaniem. Wymagana bardzo dobra znajomość komputera i programów biurowych. Dobra znajomość pakietu Microsoft Office. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego - niezbędny warunek: w mowie w stopniu: C2, w piśmie w stopniu: C2. Wymagana Znajomość języka polskiego, ukraińskiego i rosyjskiego w mowie w stopniu: C2, w piśmie w stopniu: C2.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Katowice (śląskie)
redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku bengalskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności, obsługa poczty firmowej w języku bengalskim
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Dozór parkingu i siedziby Spółki.
Varia Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Sopot (pomorskie)
Kompletowanie dokumentów księgowych, prowadzenie raportów kasowych
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie spraw ze stałymi klientami, w tym nepalskimi lub indyjskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- opieka nad osobą niepełnosprawną - pomoc w wykonywaniu czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Kleczanów (świętokrzyskie)
PRZEWÓZ KONTENERÓW MORSKICH NA TERENIE KRAJU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, PRAWO JAZDY KAT.C+E, KWALIFIKACJA ZAWODOWA, 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 691734414, 915784105 LUB C.V NA MAIL transmlecz.stargard (at) gmail.com
Spółdzielnia Pracy Transportu Mleczarskiego TRANSMLECZ - 2016-08-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. Wprowadzanie danych do programu księgowego.2. Opracowywanie miesięcznych raportów finansowych.3. Księgowanie faktur zakupowych.4. Weryfikacja dokumentacji.5. Rozliczanie dotacji.
Stowarzyszenie MONAR Wielkopolskie Centrum Pomocy Bliźniemu MARKOT - 2018-02-23 - Rożnowice (wielkopolskie)
- Obsługa przychodzących połączeń telefinicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych, dotyczących problemów ze sprzętem komputerowy, oprogramowaniem oraz siecią. Zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów. Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń. Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń. Analizowanie i Rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie z dostarczonymi prodedurami i wypracowanymi rozwiązaniami. Przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT. Praca wykonywana w języku japońskim i angielskim.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na czas określony od 15.02.2016-14.02.2017. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek: ekonomia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Katowice (śląskie)
Pomoc w realizacji zadań wychowawczo - opiekuńczych i edukacyjnych, prowadzenie zajęć edukacyjnych, sprzątanie, pomoc przy posiłkach i czynnościach samoobsługowych dzieci.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kożuchów (lubuskie)
nauczanie matematyki, informatyki i fizyki(godziny pracy 7.30-15)
STOWARZYSZENIE "ZA RZEKĄ KRZNĄ" - 2018-08-28 - Berezówka (lubelskie)
pomoc w sprzedaży mieszkań, obsługa klientów, wsparcie bieżących działań administracyjnych firmy, koordynowanie przepływu informacji
OPTAL DEVELOPER, JANUSZ BRANICKI, JAROSŁAW CHRAPKOWSKI, JERZY PRYWIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie umów, organizowanie spotkań z kontrahentami, przygotowywanie ofert sponsoringu, prowadzenie korespondencji, prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca przy komputerze, inwentaryzacje obiektów, delegacje. Kontakt z pracodawcą: 71 343 85 58
Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego we Wrocławiu - 2018-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie list płac i deklaracji ZUS, PEFRON, prowadzenie ksiąg podatkowych.
Kancelaria Doradcy Podatkowego Magdalena Gudowska nr wpisu 11971 - 2016-04-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Jedlicze (podkarpackie)
Planowanie produkcji na poszczególnych działach produkcji, ewidencjonowanie i raportowanie wyprodukowanych zleceń na poszczególnych działach, sporządzanie statystyk produkcyjnych.
"KH - KIPPER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
Przyjmowanie i segregowanie towaru, kontrola dat przydatności, praca ze skanerem oraz praca przy komputerze.
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-04-12 - Legnica (dolnośląskie)