ASYSTENT / ASYSTENTKA ZARZĄDU Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA FRANCUSKIEGO Dębica oferta pracy IGLOOCAR Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT / ASYSTENTKA ZARZĄDU Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA FRANCUSKIEGO
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Rozmowy, korespondencja w języku francuskim z poziomu Zarządu, prace administracyjne, biurowe.
Data publikacji: 2018-08-31
Lokalizacja: Dębica (podkarpackie)
Pracodawca: IGLOOCAR Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JANA PAWŁA II 11, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozmowy, korespondencja w języku francuskim z poziomu Zarządu, prace administracyjne, biurowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT / ASYSTENTKA ZARZĄDU Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA FRANCUSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent dyrektora
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
francuski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Nazwa pracodawcy: IGLOOCAR Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
JANA PAWŁA II 11, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV NA MAILA: k.jaskowska (at) igloocar.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: dębicki
Gmina pracodawcy: Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dębica
Adres strony pracodawcy: www.igloocar.pl
Ulica pracodawcy: JANA PAWŁA II
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: Produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Data dodania oferty pracy: 31.08.2018
Oferta pracy ważna do: 30.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Lublin (lubelskie)
opracowywanie projektów pism procesowych w sprawach sądowych, przyjmowanie interesantów i udzielanie porad prawnych, archiwizacja dokumentów
Kancelaria Radców Prawnych Jacek Nieścior i Zbigniew Wóltański Spółka Cywilna - 2017-05-04 - Ciechanów (mazowieckie)
Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, przygotowanie gabinetów do zabiegów, prowadzenie dokumentacji medycznej oraz rejestrowanie pacjentów
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie projektów.
Pracownia Audytorska Spólka z o.o. - 2017-10-05 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
- Selekcja CV, rekrutacje telefoniczne, uczestniczenie w testach i rozmowach kwalifikacyjnych,- Bieżąca obsługa pracowników,- Rozliczanie czasu pracy,- Administrowanie dokumentami,- Współprowadzenie akcji marketingowych (np. targi pracy, spotkania z kandydatmi, plakatowanie)
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
patrz program stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Sosnowiec (śląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Sterdyń (mazowieckie)
Kierowca samochodu ciężarowego, przewóz rzeczy na terenie kraju i Skandynawii
F.H.U. AUTO-PLUS Jacek Malesa - 2016-10-19 - Płock (mazowieckie)
praca na stanowisku asystenta nauczyciela w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Żołnierzy Września - 2016-08-18 - Ćwiklice (śląskie)
1. Organizowanie i prowadzenie sekretariatu.2. Przyjmowanie poczty przychodzącej oraz wysyłanie poczty wychodzącej wraz z prowadzeniem odpowiedniej dokumentacji.3. Segregowanie oraz rozdzielanie otrzymanej korespondencji.4. Zamawianie materiałów biurowych i ich rozliczanie (prowadzenie rejestru).5. Zlecanie wysyłek zagranicznych i krajowych w ramach usług kurierskich.6. Wypełniania formularzy zamówień na towary.7. Prowadzenie rejestru przychodzących faktur.8. Obsługa centrali telefonicznej: przyjmowanie oraz łączenie rozmów telefonicznych.9. Kierowanie interesantów bezpośrednio do kierowników właściwych komórek organizacyjnych.10. Bieżące prowadzenie spraw zleconych przez przełożonego, w szczególności tworzenie projektów pism, korespondencji i dokumentów.11. Przygotowywanie materiałów informacyjnych dotyczących zakładu pracy informacje o firmie, informacje zamieszczane na tablicy ogłoszeń.12. Obsługa dyrektora oraz gości (klientów) zaproszonych na spotkania, narady, konferencje.13. Nadzór nad porządkiem i wyposażeniem gabinetu dyrektora (kwiaty, drobne sprzęty i materiały biurowe, wizytówki itp.).14. Nadzór nad dokumentami wymagającymi czasowej kontroli np.: przedłużenie ubezpieczenia auta, etc.15. Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad pomysłami /usprawnieniami.16. Współpraca przy organizowaniu targów oraz przygotowywaniu materiałów promocyjno- informacyjno-reklamowych.17. Organizowanie wyjazdów służbowych: rezerwacja biletów, hoteli, wypożyczanie samochodu, wizy.18. Organizowanie pobytów gości: obsługa logistyczna, odpowiednie przygotowanie miejsca na spotkania etc.19. Organizowanie imprez i spotkań służbowych. Prowadzenie terminarza spotkań dla Dyrektora Zarządzającego.20. Prowadzenie rejestru rezerwacji Sali konferencyjnej.21. Inne czynności związane z pracą na zajmowanym stanowisku; w tym m.in. wykonywanie wszelkich poleceń przełożonych.
C+N Polska Spółka z o.o. - 2017-12-04 - Mielec (podkarpackie)
Remonty, wykańczanie budynków,elewacje.
MICH-BUD Michał Stenka - 2017-01-31 - Bolszewo (pomorskie)
Dostarczanie towarów do klientów w Polsce oraz za granicą.
Atlant Michał Mioduszewski - 2016-06-30 - Białystok (podlaskie)
liczenie towaru za pomocą skanera - praca w Biłgoraju
kontakt przez OHP - 2016-10-03 - Poznań (wielkopolskie)
ss
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszowice (śląskie)
Wykonywanie różnego rodzaju prac związanych z naprawami, remontami maszyn i urządzeń, udział w skłądaniu nowych maszyn i urządzeń, znajomość rysunku technicznego.
Zakład Artykułów Ściernych "Armes" Zadrużniak Sławomir - 2016-04-12 - Nisko (podkarpackie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami indyjskimi obsługa mailingów z klientami z Indii, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wprowadzanie danych do systemu księgowego i inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Legionowo (mazowieckie)
zapozanie się z zasadmai i warunkami usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, zapoznanie się z podmiotowym i przedmiotowym zakresem ryczałtu od przychodu, zapozanie się zasadami opodatkowania na zasadach ogólnych, podmiot opodatkowania, podstawa opodatkowania, pomoc w sporządzaniu list plac, dokumantacji ZUS, pomoc w prowadzenu PKPiR, rejestrów VAT, pomoc w sporządzaniu deklaracji PIT i VAT
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Ruda Śląska (śląskie)
Prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora, przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora, organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
AU GENERAL TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-12 - Pruszków (mazowieckie)
obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych oraz pomoc w zorganizowaniu pracy swoim przełożonym, prowadzenie dziennika korespondencyjnego rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących, rozdzielanie korespondencji, przepisywanie, redagowanie i tłumaczenie pism, łączenie rozmów telefonicznych z szefem, czasem obsługa centrali telefonicznej, udzielanie informacji interesantom i kontrahentom, przygotowanie sali na spotkania itp
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Rogowiec (łódzkie)
wystawianie faktur, prowadzenie terminarza płatności, obsługa korespondencji handlowej, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, kompletowanie dokumentów do księgowości, spotkania z kontrahentami w kraju, wykonywanie innych poleceń przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Jabłonowo (mazowieckie)
rejestracja pacjentów i pomoc w gabinecie stomatologicznym
Przychodnia Stomatologiczna "AS-DENTAL" Agnieszka Szymańska - 2016-06-09 - Myszyniec (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Sady (wielkopolskie)
odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Bangladeszu, składanie zamówień na towary u bengalskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy bengalskich handlowców.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Jabłonowo (mazowieckie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: min. średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; obsługa komputera; komuniktywność, samodzielność; zakres obowiązków: prowadzenie kalendarza prezesa, sporządzanie pism, regulaminów, zestawień, obsługa osób wchodzących do firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Gliwice (śląskie)
j.w
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia w Warszawie - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków: 1/ świadczenie usług w miejscu zamieszkania wyznaczonych rodzin lub w innym miejscu wskazanym przez rodzinę / jej członków w zakresie dostosowanym do potrzeb tych rodzin,a w szczególności:-diagnozowanie sytuacji rodziny,-opracowywanie i realizacja planów pracy z rodzinami we współpracy z członkami tych rodzin,-udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej (tj.: pomoc w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, gospodarowania budżetem domowym, planowania i monitorowania wydatków, oszczędnego gospodarowania mediami, podział obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny, promowanie zdrowego stylu życia, edukacja w zakresie higieny osobistej i pielęgnacji, prawidłowego odżywiania, w zakresie organizacji czasu wolnego itp.),-udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych (tj.: udzielanie informacji o instytucjach samorządowych, państwowych oraz organizacjach pozarządowych udzielających pomocy, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych itp.),-udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,-udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi (tj.: organizowanie czasu wolnego dzieciom, budowanie prawidłowych więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętności wychowawczych, pomoc dzieciom w nauce, aktywne uczestnictwo w życiu szkolnym dziecka itp.),-pomoc w pozyskiwaniu usług na rzecz domu i rodziny (np. związanych z naprawą urządzeń),-wspieranie aktywności społecznej rodzin, edukacja w zakresie obowiązujących norm współżycia społecznego,-motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,-udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,-motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,-udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,-podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,-prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,-pomoc w innych sprawach zgłoszonych przez członków rodzin wynikających z ich indywidualnych potrzeb,2/ prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodzinami,3/ dokonywanie okresowych ocen sytuacji rodzin,4/ sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,5/ współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny. Szczegóły oferty na stronie internetowej www.gopspotegowo.pl i BIP
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie - 2016-06-10 - Potęgowo (pomorskie)
Opieka nad dziećmi, pomoc w czynnościach samoobsługowych, pomoc w przygotowaniu uroczystości, przygotowanie śniadań i podwieczorku, utrzymanie czystości. Wymagania: wykształcenie średnie, umiejętności opiekowania się dziećmi, troska o wygląd i estetykę placówki. Praca na 2 zmiany w godz: 6:30-18.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Mysłowice (śląskie)