ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA Boguszyn oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: OPIEKUNKA W ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM
Data publikacji: 2017-01-20
Lokalizacja: Boguszyn (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Boguszyn, powiat: średzki, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: OPIEKUNKA W ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Boguszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: średzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent nauczyciela przedszkola
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Data zakończenia pracy: 02.05.2017
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej
Adres pracodawcy:
Kosynierów 46, 63-000 Środa Wielkopolska, powiat: średzki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: średzki
Gmina pracodawcy: Środa Wielkopolska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Środa Wielkopolska
Ulica pracodawcy: Kosynierów
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent nauczyciela przedszkola
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 20.01.2017
Oferta pracy ważna do: 01.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wyszków (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Mikołów (śląskie)
Segregowanie dokumentów, wprowadzanie do programu księgowego, prowadzenie korespondencji z kontrahentami, kompletowanie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Brzeźnica (małopolskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Częstochowa (śląskie)
wykonywanie prac biurowych
Michał Chomentowski Kancelaria Adwokacka - 2016-03-22 - Ostrołęka (mazowieckie)
WSPARCIE SPECJALISTÓW W REALIZACJI BIEŻĄCYCH RERUTACJI, TŁUMACZENIE DOKUMENTÓW (J. ANGIELSKI) I WERYFIKACJA ZNAJOMOŚCI J. ANGIELSKIEGO, TELEFONICZNY KONTAKT Z KANDYDATAMIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (MS OFFICE), BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
HEADHUNTERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Planowanie i organizowanie zabaw na terenie przedszkola oraz na zewnątrz budynku, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych i potrzebach fizjologicznych
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Klęczany (małopolskie)
Składanie zamówień u dostawców, przyjmowanie zamówień od klientów i pracowników działu sprzedaży, wprowadzanie dokumentów zakupu, przygotowywanie dokumentów sprzedaży, koordynowanie i wspieranie działań operacyjnych w firmie, kontakt z dostawcami, realizacja bieżących zadań operacyjnych związanych z funkcjonowaniem biura, obsługa gości biura.Wymagane wykształcenie średnie, obsługa komputera MS OFFICE, znajomość podstaw rachunkowości, j. angielski komunikatywny-mile widziany, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, wysoki poziom dyskrecji i kultury osobistej, samodzielność w działaniu i realizacji obowiązków.
MATERIAL HANDLING EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-16 - Sulejówek (mazowieckie)
- Prowadzenie księgowości klientów biura (KPiR, KH). Redagowanie pism do urzędów. Sporządzanie deklaracji VAT.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w księgowości. Wymagana znajomość podstaw ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) e-fresz.com.pl
USŁUGI KSIĘGOWE FRESZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-19 - Katowice (śląskie)
j.w.
"KID FILM" SP. Z O.O. - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
koncepcje, wizualizacje
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Szamotuły (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Skierniewice (łódzkie)
•Wsparcie doradcy w codziennych czynnościach (przygotowanie dokumentów, obsługa korespondencji firmowej).•Przygotowywanie prezentacji w Power Point•Analizowanie ofert produktów finansowych•Asystowanie w spotkaniach i webinarach online.•Przygotowanie ofert dla klientów•Komunikowanie się z obecnymi klientami firmy.•Wspieranie działań marketingowych online
"PILLAR FINANCE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-05 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Oferta stażu.Czynnosci związane z pracami działu księgowego.
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie rysunkó technicznych
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie projektów budowlanych w branzy sanitarnej (gaz ziemny)
TECH-GAS S.C. Nowoczesne Technologie Gazowe Agnieszka Piasecka Wojciech Piasecki - 2017-10-05 - Białogard (zachodniopomorskie)
sprzedaż kwiatów i zniczy
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Góra (dolnośląskie)
KONKURS:ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 8 listopada 2012 r.w sprawie czynności asystentów sędziów Na podstawie art. 155 § 5 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. Nr 98, poz. 1070, z późn. zm. 1) zarządza się, co następuje:§ 1. Rozporządzenie określa szczegółowy zakres i sposób wykonywania czynności przez asystentów sędziów.§ 2. 1. Na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem asystent sędziego sporządza projekty zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień.2. Na zlecenie sędziego asystent sędziego samodzielnie:1) dokonuje analizy akt sprawy we wskazanym zakresie;2) kontroluje stan spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd;3) zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do roz - poznania;4) sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi;5) gromadzi, we wskazanym zakresie, orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale. 3. W uzasadnionych wypadkach, jeżeli wymagają tego zasady sprawności, racjonalności lub ekonomicznego i szybkie-go działania, sędzia może zlecić asystentowi sędziego także wykonanie innych czynności, niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania.§ 3. 1. Termin wykonania czynności określa zlecający ją sędzia.2. W przypadkach wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 1 i 2 asystent sędziego w zakreślonym terminie przedstawia sędziemu wyniki analizy akt lub podjętych czynności, a jeżeli stan sprawy wymaga podjęcia czynności przez sędziego albo sąd przedstawia akta sprawy wraz z projektem zarządzenia lub orzeczenia. 3. W przypadku wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 3 asystent sędziego powołuje się w treści swych wystąpień na upoważnienie sędziego.§ 4. Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia.
SĄD REJONOWY W KŁODZKU - 2017-04-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
obsługa urządzeń biurowych, wysyłanie korespondencji, oznakowanie pism
Łukasz Bieliński NOTARIUSZ - 2017-12-14 - Puck (pomorskie)
Wykonywanie zabiegów:- kinezyterapii, fizjoterapii- elektroterapii,- rehabilitacja przyłóżkowa,- masaże
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ w Trzebiechowie - 2018-08-29 - Trzebiechów (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Suchy Las (wielkopolskie)
j/w
Centrum Stomatologii „Stomatologia Dr Pańczyk” - 2017-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
PRACA POLEGA NA WPROWADZANIU DANYCH DO KOMPUTERA. TWORZENIU DOKUMENTACJI TECHNOLOGICZNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE ORAZ POD PRESJĄ CZASU. GODZ. PRACY 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2017-06-29 - Słupsk (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
Zakład Karny w Sztumie - 2016-05-10 - Sztum (pomorskie)
praca biurowa przy komputerze;wystawianie faktur;kontakt z klientami;kontakt z przewoźnikami i kierowcami
Gosped Adamscy spółka jawna - 2016-03-16 - Kościerzyna (pomorskie)
praca biurowa przy komputzerze
Dalc i Ochocki-Doradcy Sp. z o.o. - 2016-05-18 - Poznań (wielkopolskie)
opracowywanie umów, przygotowywanie ofert, współpraca z urzędami, wystawianie faktur
POL-TRADE Sp. z o.o. - 2017-07-20 - Piaseczno (mazowieckie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej.Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Katowice (śląskie)