ASYSTENT MENEDŻERA SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM URDU Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT MENEDŻERA SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM URDU
Wynagrodzenie: od 2 650 PLN
Zakres obowiązków: Efektywne zarządzanie kluczowymi klientami w celu stworzenia silnej pozycji i zagwarantowania maksymalnego poziomu zadowolenia klienta. Wsparcie sprzedażowe przed i w trakcie trwania projektu. Wizyty na forach i wystawach oraz wykorzystywanie ich jako instrument sprzedaży. Praca z klientem instytucjonalnym. Praca odbywa się jak w biurze, tak i zdalne: przez internet i telefon w języku urdu.
Data publikacji: 2018-10-25
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Efektywne zarządzanie kluczowymi klientami w celu stworzenia silnej pozycji i zagwarantowania maksymalnego poziomu zadowolenia klienta. Wsparcie sprzedażowe przed i w trakcie trwania projektu. Wizyty na forach i wystawach oraz wykorzystywanie ich jako instrument sprzedaży. Praca z klientem instytucjonalnym. Praca odbywa się jak w biurze, tak i zdalne: przez internet i telefon w języku urdu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 650 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT MENEDŻERA SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM URDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
inne, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : znajomość języka urdu s stopniu dobrym
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.10.2018
Data dodania oferty pracy: 25.10.2018
Oferta pracy ważna do: 08.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wyznaczanie celów marketingowych, zarządzanie ludźmi, budowanie zespołu, promowanie marki z branży zdrowie i uroda (wellness).
CENTRUM SZKOLENIOWO-JĘZYKOWE "TODDLER" KAROLINA NEJMAN - 2018-04-17 - Gdynia (pomorskie)
obsługa pakietu MS OFFICE, inne prace biurowe
"REKORD Hale Namiotowe" Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
sprawdzenie dokumentów pod względem rachunkowym i formalnym, wprowadzanie dokumentów do programu, sporządzanie zestawień,
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Siedlce (mazowieckie)
pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Mełgiew (lubelskie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie inwestycji do odbioru, zestawienie materiałów, rozliczanie częściowe inwestycji, przygotowywanie materizłów odbiorowych, harmonogramy robót
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Starachowice (świętokrzyskie)
Opieka nad osobami z niepełnosprawnością.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Asystent do spraw księgowości- oferta stażu realizowana ze śrosków EFS w ramach PO WER. Wymagania: wykształcenie średnie mile widziane ekonomiczne, obsługa komputera, opanowanie.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Nowy Sącz (małopolskie)
projektowanie branzy konstrukcyjno- budowlanej
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2016-12-29 - Dziepółć (łódzkie)
asystowanie podczas zabiegów, rejestrowanie pacjentów, sterylizowanie narzędzi, sprzątanie gabinetu
PRAKTYKA STOMATOLOGICZNA Monika Gerc - 2017-08-08 - Gołków (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tj. Dz.U.2017.697)Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studia podyplomowe obejmujące zakres programowy szkolenia określony na podstawie Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. w sprawie szkoleń na asystenta rodziny (Dz.U. z 2011 r. Nr 272, poz. 1608) i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi i rodziną lub wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną. Asystentem rodziny może być osoba, która:1.nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,2.wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku gdy taki obowiązek został na nią nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,3.nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,4.posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Iława - 2017-06-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
realizacja zadań handlowych, współpraca z firmami transportowymi, poszukiwanie nowych klientów zagranicznych, kontakty telefoniczne z klientami z Indii, odpowiadanie na zapytania klienta, rozmowy negocjacyjne oraz przygotowywanie dokumentów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)
Obsługa sekretariatu zarządu firmy
Agencja Ochrony "SZABEL" Sp. z o.o. - 2017-06-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie dokumentów do księgowania
Biuro Podatkowe Biuro Usług Bezpieczeństwa i Higiena Pracy s.c Renata Górska - Bąkowicz, Zbigniew Bąkowicz - 2018-04-06 - Kamieńsk (łódzkie)
wsparcie funkcjowania firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt z kontrahentami i klientami chińskimi
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sprzątanie
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
projektowanie infrastruktury drogowej, projektowanie w zakresie hydrotechniki
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Ruda Śląska (śląskie)
Brak danych
Alan Technika Grzewcza i Klimatyzacja - 2016-10-03 - Łódź (łódzkie)
Oferujemy:- stabilne warunki zatrudnienia- umowę o pracę- przyjazną atmosferę w pracy- pracę pełną wyzwań w firmie o ugruntowanej pozycjiOczekiwania:- dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne komunikowanie - umiejętność obsługi MS Office- doskonała organizacja pracy- elastyczność- umiejętność pracy pod presją czasu- komunikatywność- asertywność- wysoka kultura osobista- samodzielność- inicjatywa i zaradność w wykonywanych zadaniach- wykształcenie min. średnieZadania:- kompleksowe nadzorowanie działu zakupów- opracowywanie dokumentacji: zamówienia, wyceny, oferty- przygotowywanie analiz ofert- organizowanie spotkań dla dostawców- koordynowanie zadań i obiegu dokumentów w dziale zakupów - budowanie dobrych relacji z dostawcami- dbanie o dobry wizerunek firmy
HERMON CZECH & MUZIA SP.J. - 2018-07-10 - Racibórz (śląskie)
współpraca z nauczycielem w ramach zajęć, czynności opiekuńczych, przygotowywanie zajęć i posiłków
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Chojnice (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Modliszewice (świętokrzyskie)
Przedsiębiorstwo Willdo Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Asystenta ds. księgowości do oddziału we Wrocławiu Iwinach. Obowiązki: formalno rachunkowa kontrola dokumentów, ewidencja dokumentów kosztowych, wystawianie faktur sprzedażowych, kontrola rozrachunków z klientami i dostawcami, dysponowanie i rozliczenie kasy, rozliczanie podróży służbowych, kilometrówki, sporządzanie zestawień i raportów w programie Excel, współpraca z biurem rachunkowo kadrowym, wsparcie w bieżących pracach biurowych.Oferty CV ( mile widziane w języku angielskim) wraz ze zdjęciem proszę wysyłać na adres e-mail: marcin.chalupka (at) wp.pl
Willdo Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Wrocław (dolnośląskie)
- opiekowanie się dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek- pomoc dzieciom w zajęciach pod kierunkiem nauczyciela
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Książnice (podkarpackie)
Obsługa HR: aktualizowanie i przeglądanie bazy danych CV, selekcja i wyszukiwanie kandydatów, umawianie spotkań rekrutacyjnych. Rozwój sprzedaży: wyszukiwanie klientów, spotkania z klientami, prezentowanie ofert usług firmy.
We Can Do HR Sp.zo.o. (KRAZ 11686) - 2017-08-17 - Gdynia (pomorskie)
częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Uprawa i pielęgnacja roślin ozdobnych i owocowych (prowadzenie produkcji roślinnej, kontrola jakości roślin, pielęgnacja, zabiegi ochronne. Wykształcenie min. średnie ogrodnictwo lub architektura terenów zieleni, 5 lat doświadczenia zawodowego, wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu ogrodnictwa i/lub architektury terenów zieleni, prawo jazdy kat. B mile widziane.
DENDROM Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Reda (pomorskie)
projektowanie wuizualizacji 3D
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Kurów (łódzkie)
Opis stanowiska: -efektywna organizacja pracy własnej pod presją czasu, -nadzór nad zapewnieniem prawidłowości składanych zamówień -odpowiedzialność za dostępność towaru w jednostce -monitorowanie statusu zamówień towarowych -nadzór nad prawidłowością przesunięć i zwrotówNasze oczekiwania: wykształcenie wyższe (mile widziani tegoroczni absolwenci), wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, konsekwencja w działaniu.
Merkury Market Spółka z ograniczononą odpowiedzilanością sp.k. - 2018-10-04 - Krosno (podkarpackie)