ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Świnoujście oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Opieka nad osobami z niepełnosprawnością.
Data publikacji: 2017-02-07
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Opieka nad osobami z niepełnosprawnością.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 1/2a, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: stowarzyszenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
Data dodania oferty pracy: 06.03.2017
Oferta pracy ważna do: 02.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w gabinecie stomatologicznym, pon., wtorek i czwartek 12-18, środa i piątek 8-14
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie dokumentacji ksiegowo-kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Chrzanów (małopolskie)
wsparcie funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
projektowanie w programie AUTO-CAD
ALPI-PROJEKT PIOTR ZIEMIŃSKI - 2017-08-04 - Pawłówko (pomorskie)
ewidencja czasu pracy, ewidencja nieobecności, raporty kończących sie umów
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
pomoc przy lekarzu dentyście, przygotowywanie stanowiska pracy
MED-DENT Anna Jurków - 2016-12-01 - Jasień (lubuskie)
praca na stolarni przy montażu stojaków na szkło
SZKŁOLAND Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Gutkowo (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, dbałość o ekspozycję, dbanie o wizerunek firmy.
MAX&XAVIER SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY IRENEUSZ MŁYŃSKI - 2017-09-07 - Straszyn (pomorskie)
praca na kasie, obsługa klientów, towarowanie, pomoc przy inwentaryzacji, sprawdzanie terminów
CARREFOUR Polska Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Zielona Góra (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
-sprzedaż oraz profesjonalna obsługa klienta-przygotowywanie bufetu do pracy-organizowanie zaopatrzenia-przygotowanie towaru do sprzedaży-przygotowanie (polerowanie) szkła oraz innych urządzeń w bufecie-pomoc nabywcy w doborze towaru-inkasowanie należności za sprzedaż towaru-dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży-raportowanie o wynikach sprzedaży-współpraca w przygotowywanie oferty sprzedaży-sporządzanie faktur za towary-przestrzeganie warunków sanitarnych-uzupełnianie asortymentu sprzedawanych towarów-obsługa kasy fiskalnej-przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji zakupionych produktów-serwowanie produktów bezalkoholowych przy barze-składanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Suchedniów (świętokrzyskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe tytuł inżyniera. Znajomość programu Office, znajomość programów CAD (AutoCad). Udział w opracowywaniu projektów instalacji elektrycznych.
KAMBEP PIOTR DYLA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-23 - Rybnik (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc cudzoziemcom w poszukiwaniu zatrudnienia, poszukiwanie odpowiedniego miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Żyrardów (mazowieckie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane z zakresu finansów lub rachunkowości; doświadczenie zawodowe mile widziane; skrupulatność, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów do programów księgowych, archiwizowanie dokumentacji księgowej, sporządzanie raportów kasowych, skanowanie dokumentów; miejsce pracy: Gliwice;
PUCHALSKI PAWEŁ DORADCA PODATKOWY PAWEŁ PUCHALSKI - 2017-01-27 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie dokumentów dotyczących inwestycji deweloperskich.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Kartuzy (pomorskie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; min. 2 lata doświadczenia w dziale w sprzedaży; obsługa komputera, mile widziana znajomość asortymentu/ wyrobów hutniczych; zakres obowiązków: kontakt z klientem, sprawdzanie stanów magazynowych, wprowadzanie ofert, zamówień, zapytań do sys. komp., tworzenie dokumentacji handlowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
RAVEN PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-30 - Gliwice (śląskie)
OPIEKA NA DZIEĆMI PODCZAS ZABAW
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Wiaderno (łódzkie)
Wsparcie w procesie realizacji zadań menedżera spółki, prace biurowe, zarządzanie korespondencją, asystowanie przy sprawach kadrowych i pracowniczych, kontakt z klientami, obsługa maszyn biurowych, przygotowywanie sprawozdań, raportów, zapewnienie obiegu dokumentów zgodnie z procedurami, organizowanie i obsługiwanie spotkań, prowadzenie terminarza, kontakt z klientami urdujęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Łódź (łódzkie)
POMOC PRZY STYLIZACJI, WIZAŻU
Wizażysta, stylista, fryzjer Lemo Polkowice - 2016-07-15 - Polkowice (dolnośląskie)
nawiązywanie i rozwijanie współpracy ze zleceniodawcami, realizacja zleceń spedycyjnych w międzynarodowym transporcie drogowym, monitoring przebiegu zlecenia, dbałość o dobre relacje z partnerami i klientami, przygotowanie ofert i negocjowanie warunków współpracy,
Terwer Logistic Michał Konarski Świdnica - 2018-08-24 - Świdnica (dolnośląskie)
pomoc w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej zleceń transportowychpomoc przy rozliczniu tras kierowcówStaż odbywać się będzie w Lisim Ogonie
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie min. średnie; preferowane roczne doświadczenie w sądzie lub kancelarii prawnej; biegła obsługa komputera, szybkie i sprawne pisanie na komputerze; podstawowa znajomość funkcjonowania organów administracji; wykonywanie prac biurowych w kancelarii; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z pełnomocnictwami
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
angielski(biegły) Obsługa klientów zagranicznych i krajowych, obsługa produktu mile widziana znajomość języka niemieckiego
Zakład Produkcyjno-Handlowy " Pinus II" Artur Nagier Ulanów - 2016-02-22 - Ulanów (podkarpackie)
- Sporządzanie i aktualizacja ofert szczegółowych. Sporządzanie i aktualizacja ofert ogólnych. Kontakt z klientami/inwestorami na etapie przygotowania ofert wizja w terenie. Sporządzanie analiz na potrzeby Oze-Sun Sp. z o.o.. Prowadzenie korespondencji i ich rejestracja (poczta, faxy, e-maile). Kompletowanie dokumentacji budowlanej na potrzeby uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia. Kompletowanie dokumentacji na potrzeby pozyskania źródeł finansowania inwesctycji.- Wynagrodzenie: 4200 zł brutto (3000 zł netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe budowlane o specjalizacji elektryk. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziane uprawnienia. Wymagana umiejętność obsługi programów technicznych. Mile widziana znajomość j. angielskiego. Konatakt wyłącznie e-mail: asc.iwona (at) interia.pl
OZE-SUN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-23 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
kompleksowa obsługa zapytań ofertowych klientów wietnamskich lub chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z potencjalnymi klientami wietnamskimi lub chińskimi, sporządzanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca biurowa przy komputerze z wykorzystaniem oprogramowania CAD, drukowanie rysunków do formatu A0, składanie dokumentacji, inwentaryzacje instalacji technologicznych (Anwil, Orlen), współpraca z projektantem prowadzącym.
PROTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie życia codziennego: zakupy, przygotowywanie posiłków, pranie, sprzątanie, zarządzanie pieniędzmi, znajomośc finansowych i socjalnych kwestii prawnych. Indywidualna opieka podstawowa, w tym odżywianie, pielęgnacja ciała, higiena osobista, itp. Kształtowanie stosunków społecznych w bezpośrednim sąsiedztwie, wobec członków rodziny, przyjaciół.Uczestnictwo w życiu kulturowym i społecznym m.in. planowanie wolnego czasu , spotykanie w grupach towarzyskich, udział w imprezach kulturowych, otwieranie się na zewnętrzne grupy społeczne, rozwój perspektyw na przyszłośc, planowanie zycia. Komunikowanie się i oriacja poprzez kompensację niektórych zmysłów, oriętację czasową przestrzenną. Rozwój emocjonalny i psychiczny w tym opanowanie strachu, niepokóju, zaburzeń popędu, apatii, braku zainteresowań, utrzymywanie relacji z innymi ludźmi oraz ograniczenie zachowań niebezpiecznych dla danej osoby jak i dla innych. Utrzymywanie i wspieranie stanu zdrowia poprzez realizowanie zaleceń lekarskich, umawianie się i wizyty u lekarza, specjalne wymagania pielęgnacyjne, obserwowanie i pilnowanie stanu zdrowia, podejmowanie działań w celu zdrowia. WYMAGANIA wykształcenie: min. średnie kierunkowe tj. opiekun środowiskowy , asystent osoby niepełnosprawnej , pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej, opiekun w ośrodku pomocy społecznej , szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej , 80 godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi opiekuńczej. Doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie, lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu - 2018-09-12 - Jarosław (podkarpackie)
Wykonuje podstawowe czynności księgowej wspomagającej pracę wykwalifikowanego księgowego, zgodnie z przepisami prawa rachunkowego i podatkowego oraz wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w danej jednostce organizacyjnej. Asystent do spraw księgowości przyjmuje, gromadzi i segreguje dokumenty pod względem ich rodzaju. Weryfikuje poprawność wystawionych dokumentów. Przygotowuje dowody księgowe do zapłaty oraz wykonuje proste, powtarzalne czynności ujmowania dowodów w księgach rachunkowych. Wprowadza zadekretowane dowody księgowe do systemu finansowo-księgowego.Około 77 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 8:00-17:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Wrocław (dolnośląskie)