ASYSTENT MENEDŻERA- DZIAŁ BADAŃ I ROZWOJU ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO Nowa Wieś oferta pracy Adex Cosmetics & Pharma
Stanowisko: ASYSTENT MENEDŻERA- DZIAŁ BADAŃ I ROZWOJU ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Wynagrodzenie: od 3 000 do 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - Przygotowywanie analiz rynku- Proponowanie wdrożeń nowych produktów- Ścisła współpraca z działem sprzedaży, laboratorium oraz działem zakupów- Współpraca z grafikiem- Testowanie kosmetyków- Przygotowywanie materiałów marketingowych - Prowadzenie dokumentacji projektowej niezbędnej do wdrożenia nowego produktu
Data publikacji: 2021-03-12
Lokalizacja: Nowa Wieś (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Adex Cosmetics & Pharma
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olsztyńska 1, 14-200 Nowa Wieś, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie analiz rynku- Proponowanie wdrożeń nowych produktów- Ścisła współpraca z działem sprzedaży, laboratorium oraz działem zakupów- Współpraca z grafikiem- Testowanie kosmetyków- Przygotowywanie materiałów marketingowych - Prowadzenie dokumentacji projektowej niezbędnej do wdrożenia nowego produktu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 do 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jw.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT MENEDŻERA- DZIAŁ BADAŃ I ROZWOJU ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Wieś
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2807
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 do 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zastanawiasz się czy to dla Ciebie? Jeżeli jesteś osobą:- Z pasją do świata kosmetyków pielęgnacyjnych- Kreatywną, energiczną oraz pełną pomysłów- Komunikatywną i otwartą na nowych ludzi- Potrafiącą współpracować w zespole i pod presją czasu - Zaangażowaną w wykonywane obowiązki, skrupulatną i konsekwentną- O doskonałej organizacji czasu pracy- Chętnie i z łatwością przyswajającą sobie nową wiedzęA ponadto: - Nie boisz się tabel- Umiesz przeprowadzać analizy i wyciągać wnioski z zebranych danych- Potrafisz przygotowywać interesujące prezentacje- Lubisz pisać teksty / tworzyć treści- Żywo interesujesz się Social Mediami- Odznaczasz się wysoką kulturą osobistą, cenisz dobrą atmosferę w pracy i pyszną kawę
Nazwa pracodawcy: Adex Cosmetics & Pharma
danePracodawcy_nip: 7440002283
danePracodawcy_regon: 510253440
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Olsztyńska 1, 14-200 Nowa Wieś, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjnyW dokumencie CV prosimy o umieszczenie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: iławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2807
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowa Wieś
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0475418
Adres strony pracodawcy: http://adex-cosmetics.com
Ulica pracodawcy: Olsztyńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.03.2021
Data dodania oferty pracy: 12.03.2021
Oferta pracy ważna do: 30.09.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?61ffe6eae5cf398e7a12fc0b6d911510
Podobne oferty pracy
Prowadzenie prac związanych z gromadzeniem i opracowaniem zbiorów dotyczących Jarosławia i powiatu jarosławskiego.Opracowywanie historii poszczególnych obiektów użyteczności publicznej, budynków i budowli z terenu miasta Jarosławia i powiatu jarosławskiego, mających istotne znaczenie dla przeszłości miasta i regionu.Inwentaryzowanie i opracowywanie naukowe zbiorów.Popularyzowanie zbiorów poprzez organizację wystaw i opracowywyanie katalogów.Prowadzenie archiwum akt dawnych oraz opracowywanie zbiorów archiwalnych i udzielanie informacji archiwalnych.Wspołpraca z instytuycjami, organizacjami i inymi podmiotami związanymi z miastem Jarosław i powiatem jarosławskim w zakresie działalności statutowej Muzeum.Prowadzenie działalności popularyzacyjnej, w szczególności poprzez organizację wystaw, odczytów, lekcji muzealnych, imprez plenerowych, prelekcji i konkursów oraz działań interdyscyplinarnych.Współpraca z instytucjami kultury, organizacjami pozarządowymi i placówkami oświatowymy z terenu powiatru jarosławskiego.Organizacja wystaw stałych i czasowych.Opracowywanie scenariuszy, katalogów i informatorów do wystaw oraz przygotowywanie i opracowywanie materiałow do katalogów, przewodników i publikacji, w tym elektronicznych.Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem, wypożyczaniem oraz przemieszczaniem muzealiów, w tym spraw związanych z udostępnianiem zbiorów ikonograficznych.Prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem muzealiów.Prowadzenie działań związanych z digitalizacją zbiorów.Przygotowywanie infortmacji dla mediów, w tym dla prasy i telewizji.Prowadzenie działalności promocyjnej.Wykonywanie dokumentacji fotograficznej zbirów, wystaw i wydarzeń muzealnych.Wykonywanie projektów plakatów, zaproszeń i innych materiałow promocyjnych.Opracowywanie planów pracy i sprawozdań.Prowadzenie spraw związanych z realizacją działań wspólfinansowanych w ramach programów dotacyjnych i pomocowych.
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - Jarosław (podkarpackie)
Obsługa gości w ośrodku.Praca w Ustroniu Morskim, w godz. 6-18.
CS NATURA TOUR Sp.zo.o. - 2018-04-13 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
przygotowanie korespondencji, przygotowanie list płac, rejestracja dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Mysłowice (śląskie)
wspomaganie pracy agenta ubezpieczeniowego
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Złotoryja (dolnośląskie)
staż - obsługa sekretariatu, odbieranie korespondencji, odpowiadanie na zapytania do ZUS, KRUS, MOPS, kontakt osobisty i telefoniczny ze słuchaczami szkoły, zapisy do szkoły, wystawianie zaświadczeń, wykonywanie prac biurowych, wpisy do księgi słuchaczy, arkuszy ocen, archiwizacja dokumentów szkolnych, segregacja i spis archiwizacyjny,uzupełnianie dzienników, sporządzanie tabel i wykazów, pomoc w organizacji i przebiegu egzaminów maturalnych i zawodowych, przygotowanie niezbędnych dokumentów. sprawdzanie danych do internetowej bazy danych, pomoc w akcjach marketingowych,Komputer: ilość godzin 4
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Asystent prawny / Pracownik kancelaryjny (staż)
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Tychy (śląskie)
Minimalny zakres obowiązków:- Wsparcie opieką 15 rodzin z terenu pow. Kłodzko,- prowadzenie biura projektu- rekrutacja uczestników i prowadzenie ich pełnej dokumentacji- organizacja zajęć z doradcami ( harmonogramy, dokumentacja itd.)- organizacja warsztatów, szkoleń i staży, prowadzenie dokumentacji
Fundacja Integracji Społecznej "ABRAMIS" - 2020-03-06 - Kłodzko (dolnośląskie)
Naliczanie wynagrodzeń; sporządzanie dokumentacji podatkowej oraz ZUS; sporządzanie deklaracji PFRON, sprawozdańGUS, SIO; prowadzenie dokumentacji dot. wyposażenia pracowników w odzież ochronną; przygotowywanie przelewów bankowych; sporzadzanie zestawień księgowych oraz związanych z przygotowaniem budżetu; obsługa kserokopiarki
Zespół Szkół Nr1- Gimnazjum i Liceum im. Ks. Piotra Skargi - 2016-04-06 - Szamotuły (wielkopolskie)
pomoc geodety, pomoc w opracowywaniu dokumentów oraz ich rejestracja, tworzenie baz danych
MIROSŁAW KLEPKA USŁUGI GEODEZYJNE - 2019-08-13 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
praca związana ze sprzedażą produktów bankowych, CV na adres: sekretariat (at) bssztum.pl, miejsce pracy- Filia Banku w Ostaszewie
Bank Spółdzielczy w Sztumie - 2016-02-17 - Ostaszewo (pomorskie)
wykonywanie czynności księgowych wspomagających pracę księgowej na podstawie zleceń transportowych
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Siedlec Duży (śląskie)
Anglojęzyczne przedszkole, znajdujące się w Słupsku. Praca charakteryzuje się indywidualnym podejściem do każdego dziecka, szacunkiem do niego i jego podmiotowości. Pracownicy tworzą zgrany, wesoły i wspierający się zespół. Pracodawcy zależy na dobrej i długiej współpracy. Pracodawca oferuje: Umowę o pracę na czas nieokreślony, Orzeczenie należy dołączyć do CV i przesłać na e-mail. Godziny pracy: 8.00- 16.00
ANGLOJĘZYCZNE PRZEDSZKOLE STOKROTKA EWELINA OPARA - 2019-07-30 - Słupsk (pomorskie)
pełna księgowość, księga przychodów, segregacja dokumentów
Przedsiębiorstwo "DAMAX" Sp. z o.o. Biuro Rachunkowe - 2019-03-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
sprawdzanie faktur , potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami, weryfikacja kont księgowych
kontakt przez PUP - 2021-03-12 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Sporządzanie rysunków budowlanych - konstrukcyjnych, architektonicznych. Prace przy sprządzaniu projektów budowlanych, wykonawczych.
Design Construction Studio s.c. A. Redmerski, R. Modzelewski, A. Redmerska, E. Modzelewska - 2020-08-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wg progarmu stażu, fundusz unijny, RPO WŁ dla osób powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Łask (łódzkie)
Pomoc wychowawcy w klasie 1.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 68 54.
Szkoła Podstawowa nr 50 - 2018-02-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Rejestracja pacjentów, przygotowanie gabinetu i stanowiska, kompletowanie zestawów podstawowych narzędzi, przygotowanie pacjentów do zabiegu, materiałów stomatologicznych do wypełnień, asysta lekarzowi przy zabiegach. Praca w godzinach 7.30 - 18.00.
Małgorzata Małecka - 2018-04-20 - Brzesko (małopolskie)
Pomoc nauczycielowi przedszkola w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych.Praca z dziećmi w wieku przedszkolnym i pomoc w przygotowaniu sali do zajęć i pomocy w porzadkowaniu pomocy dydaktycznych i zabawek
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Kowale (opolskie)
opieka nad dziećmi, wykonywanie pracy wychowawczo-opiekuńczych w grupie dzieci 3 - letnich
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Łebcz (pomorskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Kraków (małopolskie)
pomoc właścicielowi firmy w obowiązkach związanych z dokumentami firmy
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Zastawie (lubelskie)
- Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało wsparcie administracyjne firmy w zakresie: obsługa korespondencji wychodzącej przychodzącej, przygotowywanie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, archiwizowanie dokumentów , wsparcie organizacji szkoleń, dbanie o salę konferencyjna i szkoleniową, przyjmowanie gości.- Wynagrodzenie: 2000 do 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo: 25.04.2017 do 15.10.2017. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
Rozliczenia podatkowe i księgowe
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Słupca (wielkopolskie)
POMOC PRZY STYLIZACJI, WIZAŻU
WIZAŻYSTA-STYLISTA-FRYZJER LEMO JACEK WYSOCKI - 2016-12-27 - Polkowice (dolnośląskie)
Pomoc w samoobsłudze dzieci podczas spacerów i wycieczek. b) Przygotowanie dekoracji przedszkolnych na różne okoliczności. c) Pomoc w opiece dydaktyczno-opiekuńczej (przygotowanie scenariuszy zajęć dla dzieci). d) Współpraca z rodzicami, na bieżąco przekazywanie informacji dotyczących dzieci. e) Pomoc w zakresie rozdzielania posiłków, porządkowanie sali po posiłku. f) Dbanie o bezpieczeństwo dzieci podczas zajęć dydaktycznych i opiekuńczych.
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Rzgów (łódzkie)
- prace kancelaryjno-biurowe,- porządkowanie i archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów prawnych,- przygotowywanie pism procesowych,- przygotowywanie dokumentów rejestrowych,- obsługa spotkań z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie dokumentów handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami, rozmowy negocjacyjne, współpraca z sieciami handlowymi,
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Kraków (małopolskie)
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; biegła znajomość j. arabskiego. Obowiązki: zarządzanie spółką; reprezentowanie przed sądem i org. adm. publicznej; uczestnictwo w posiedzeniach organów spółki; kierowanie spółką poprzez nawiązywanie kontaktów handlowych; decydowanie o rozwoju spółki i jej działalności.
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Ciepielów (mazowieckie)