ASYSTENT MENADŻERA DS. LOGISTYKI Biskupice Podgórne oferta pracy Pantos Logistics Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Stanowisko: ASYSTENT MENADŻERA DS. LOGISTYKI

Wynagrodzenie: do 18 500 PLN

Zakres obowiązków: asystowanie podczas zarządzania procesami logistycznymi w firmie, wspieranie zarządzania gospodarką magazynową, realizacja zleceń spedycyjnych w międzynarodowym transporcie drogowym, prowadzenie dokumentacji operacyjnej w języku koreańskim oraz wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie raportów w języku koreańskim dla menadżera. Miejsce pracy: ul. LG 1A, 55-040 Biskupice Podgórne, tel.: 505091310Forma umowy: umowa o pracę na czas okreslony tj 3 lata, praca w godzinach od 9-17 Oferta w sali: F

Data publikacji: 2020-09-14

Lokalizacja: Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

Pracodawca: Pantos Logistics Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
LG 1A, 55-040 Biskupice Podgórne, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
asystowanie podczas zarządzania procesami logistycznymi w firmie, wspieranie zarządzania gospodarką magazynową, realizacja zleceń spedycyjnych w międzynarodowym transporcie drogowym, prowadzenie dokumentacji operacyjnej w języku koreańskim oraz wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie raportów w języku koreańskim dla menadżera. Miejsce pracy: ul. LG 1A, 55-040 Biskupice Podgórne, tel.: 505091310Forma umowy: umowa o pracę na czas okreslony tj 3 lata, praca w godzinach od 9-17 Oferta w sali: F

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 18 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT MENADŻERA DS. LOGISTYKI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biskupice Podgórne

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0223

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobierzyce

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: asystent dyrektora

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 18 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
koreański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe znajomosć języka korańskiego na poziomie C2 w mowie i piśmie

Nazwa pracodawcy:
Pantos Logistics Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

danePracodawcy_nip: 5213342879

danePracodawcy_regon: 140121034

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

danePracodawcy_kodPowiatu: 0264

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283

Ulica pracodawcy: Gliniana

Numer budynku pracodawcy: 20/22

Profil działalności pracodawcy: RP.II.411-265/07

Nazwisko osoby zgłaszającej: Katarzyna Dalecka

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334302

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 15.09.2020

Oferta pracy ważna do: 06.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 15.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6e5b104b79608b978d82d09833db37a3

Podobne oferty pracy

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

prace budowlane
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Ruziec (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT/KA BIURA ZARZĄDU - 997,4 PLN

prowadzenie terminarza spotkań i ich organizacja, zamawianie materiałów biurowych, dekretacja dokumentów, itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kluczbork (opolskie)

INŻYNIER ELEKTRONIK - od 4 000 PLN

uczestnictwo w projekcie badawczo-rozwojowymprojektowanie PCBprogramowanie niskopoziomowe mikrokontrolerów w języku C++
ZOOLEK - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - od 3 349 PLN

Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami.Sporządzenie raportów księgowych oraz zestawień dla kontrahentów. Rozliczenie wyjazdów służbowych. Sporządzenie raportów kasowych. Wykonywanie innych czynności księgowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Kraków (małopolskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - od 4 500 PLN

kierowanie pracą w chłodni i sortowni warzyw gruntowych, kierowanie ludźmi, zajmowanie się parkiem maszynowym
"GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW I WARZYW KLIMOWICZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-18 - Kamieniec (śląskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 800 PLN

wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodzin
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stawigudzie - 2019-01-16 - Stawiguda (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

Weryfikacja rachunkowa dokumentów, dekretacja księgowanie faktur.
FLUKAR Sp. z o.o. - 2019-09-17 - Jasło (podkarpackie)

ASYSTENTKA PREZESA - od 2 200 PLN

Bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw. Rzetelne i efektywne wykonywanie obowiązków.
BISSERVICE SP. Z O.O./ NR 17307 - 2017-10-16 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - do 2 100 PLN

opieka nad osobami niepełnosprawnymi w domach klientów,
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "ZAKĄTEK POMOCY" - 2018-01-09 - Nakło Śląskie (śląskie)

ASYSTENT DS. EXPORTU - IMPORTU - od 950 PLN

odpowiedzialność za współprace między prezesem a klientami i kontrahentami z Indii, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych , odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 574,5 PLN

Czynności opiekuńczo-wychowacze. Realizacja działań w procesie wychowawczo-dydaktycznym pod nadzorem nauczyciela.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Odbieranie dokumentów od klientów, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym, wprowadzanie danych do programów komputerowych. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla osób bezrobotnych do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Rydułtowy (śląskie)

ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACJI I ROZLICZEŃ - do 2 700 PLN

Bieżąca obsługa, rejestrowanie, weryfikacja i księgowanie faktur, współpraca ze wszystkimi działami w firmie, przygotowywanie płatności, kompletowanie i ewidencjonowanie dokumentów do biura rachunkowego, przygotowywanie raportów, pozostałe zadania administracyjno księgowe.Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie, ul. KlecińskaKontakt kandydatów z pracodawcą: nurkiewicz.yoojin (at) gmail.comSala E
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2017-12-22 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Obsługa urządzeń biurowych, obsługa programów ksiegowych:Rachmistrz, Rewizor, obsługa programów kadrowo-płacowych, obsługa programu Płatnik,
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT PROJEKTOWANIA PRZYGOTOWANIA DOKUMNETCJI - od 1 850 PLN

Wykonywanie rysunków do projektów budowlanych i wykonawczych. Inwentaryzacja architektoniczna budynków
Pracownia Projektowa "MIZAWA" Mirosław Zawartka - 2016-06-13 - Sosnowiec (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 13 PLN

asystowanie przy zabiegach stomatologicznych; przygotowywanie i sterylizacja narzędzi
Bożena Mrowiec-Aleksandrowicz - 2017-08-25 - Opole (opolskie)

SPRZĄTACZKA (KLATEK SCHODOWYCH ) - do 1 050 PLN

dbanie o porządek i czystość na klatkach schodowych;
ZAKŁAD USŁUGOWY "DOMEX" DANUTA KOLCZYŃSKA - 2018-03-29 - Chorzów (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

prowadzenie książki korespondencyjnej,sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym, dekretowanie dokumentów, przeliczanie faktur pod względem rachunkowym, tworzenie zestawień finansowych w oparciu o program Excel, sporządzanie pism w programie word
kontakt przez PUP - 2018-06-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 500 PLN

nauczanie i opieka nad dziećmi w oddziale przedszkolnym
Szkoła Podstawowa we Wronowie - 2019-07-04 - Wronów (lubelskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (ŁOWICZ) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Łowicz (łódzkie)

ASYSTENTKA BIURA - od 2 500 PLN

branża: TRANSPORT/SPEDYCJA,asystentka biura, obsługa sprzedaży, przetargów, giełd
"ZŁOTNICKI" F.T.P. Rafał Złotnicki - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT DYREKTORA DZIAŁ SPRZEDAŻY - od 3 100 PLN

Przygotowanie ofert sprzedażowych, w tym z tyt. zamówień publicznych, kontakt z klientem, realizacja dostaw w terenie
REVITA EWA KRUTUL - 2016-12-01 - Podamirowo (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Wystawianie faktur. Wsparcie w uzgadnianiu sald z kontrahentami. Weryfikacja raportów kasowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY I ADMINISTRACJI - 3 300 - 3 500 PLN

Aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów drogą telefoniczną, realizacja planów sprzedażowych w porozumieniu z przedstawicielem handlowym, kompleksowa obsługa zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedaży,monitorowanie stanu zapasów magazynowych,organizowanie transportów na podstawie wpływających zleceń (obsługa giełdy transportowej.
kontakt przez PUP - 2020-06-15 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT DS. ZAOPATRZENIA - od 15,7 PLN

odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Bangladeszu, składanie zamówień na towary u bengalskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy bengalskich handlowców.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENT/KA DZIAŁU HANDLOWEGO I ADMINISTRACJI - od 2 500 PLN

Obsługa programu administracyjnego umiejętność w redagowaniu tekstów,pism, biuletynów, wprowadzanie i weryfikacja archiwizowanie danychpowstałych w procesie handlowym, nadzorowanie zgodności procesu wprzebiegu dokumentacji. Kontroling standardów firmy, nadzór nadprojektami w realizacji. Aktywność w inicjowaniu nowych rozwiązań.Redagowanie ofert handlowych oraz zarządzanie pełną dokumentacjąhandlową, monitoring bieżącej współpracy z klientami, raportowaniewyników, bieżące wsparcie działu handlowego w realizacji celów.Organizacyjna i przygotowanie wizyt kontrahentów w firmie. Praca w godzinach: 09.00-17.00.
Eko-Rent Sp. z o.o - 2015-12-02 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DZIAŁU TRANSPORTU - od 2 800 PLN

wykształcenie min. średnie,zainteresowanie branżą transportową,bardzo dobra znajomość obsługi komputera,bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,komunikatywność i chęć do pracy z ludźmi,umiejętność nawiązywania trwałych relacji z klientami,bardzo dobra organizacja pracy,umiejętność pracy pod presją czasu i podejmowania szybkich i trafnych decyzji;sprzedaż pozyskanych zleceń oraz nadzorowanie ich przebiegu,profesjonalna obsługa stałych klientów,budowanie pozytywnego wizerunku firmy,wsparcie zespołu w bieżących zadaniach,utrzymywanie i rozwój współpracy z podwykonawcami firmy.
Krzysztof Babral JIT Logistik - 2017-07-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (OFERTA PRACY PO STAŻU) - od 2 250 PLN

prowadzelnie księgowości
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Gorlice (małopolskie)


Wybierz powiat