ASYSTENT MENADŻERA DS. LOGISTYKI Biskupice Podgórne oferta pracy Pantos Logistics Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: ASYSTENT MENADŻERA DS. LOGISTYKI
Wynagrodzenie: do 18 500 PLN
Zakres obowiązków: asystowanie podczas zarządzania procesami logistycznymi w firmie, wspieranie zarządzania gospodarką magazynową, realizacja zleceń spedycyjnych w międzynarodowym transporcie drogowym, prowadzenie dokumentacji operacyjnej w języku koreańskim oraz wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie raportów w języku koreańskim dla menadżera. Miejsce pracy: ul. LG 1A, 55-040 Biskupice Podgórne, tel.: 505091310Forma umowy: umowa o pracę na czas okreslony tj 3 lata, praca w godzinach od 9-17 Oferta w sali: F
Data publikacji: 2020-09-14
Lokalizacja: Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Pracodawca: Pantos Logistics Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LG 1A, 55-040 Biskupice Podgórne, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
asystowanie podczas zarządzania procesami logistycznymi w firmie, wspieranie zarządzania gospodarką magazynową, realizacja zleceń spedycyjnych w międzynarodowym transporcie drogowym, prowadzenie dokumentacji operacyjnej w języku koreańskim oraz wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie raportów w języku koreańskim dla menadżera. Miejsce pracy: ul. LG 1A, 55-040 Biskupice Podgórne, tel.: 505091310Forma umowy: umowa o pracę na czas okreslony tj 3 lata, praca w godzinach od 9-17 Oferta w sali: F
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 18 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT MENADŻERA DS. LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biskupice Podgórne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0223
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobierzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent dyrektora
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 18 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
koreański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe znajomosć języka korańskiego na poziomie C2 w mowie i piśmie
Nazwa pracodawcy:
Pantos Logistics Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
danePracodawcy_nip: 5213342879
danePracodawcy_regon: 140121034
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy: RP.II.411-265/07
Nazwisko osoby zgłaszającej: Katarzyna Dalecka
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334302
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 15.09.2020
Oferta pracy ważna do: 06.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6e5b104b79608b978d82d09833db37a3
Podobne oferty pracy
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Ruziec (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie terminarza spotkań i ich organizacja, zamawianie materiałów biurowych, dekretacja dokumentów, itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kluczbork (opolskie)
uczestnictwo w projekcie badawczo-rozwojowymprojektowanie PCBprogramowanie niskopoziomowe mikrokontrolerów w języku C++
ZOOLEK - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami.Sporządzenie raportów księgowych oraz zestawień dla kontrahentów. Rozliczenie wyjazdów służbowych. Sporządzenie raportów kasowych. Wykonywanie innych czynności księgowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Kraków (małopolskie)
kierowanie pracą w chłodni i sortowni warzyw gruntowych, kierowanie ludźmi, zajmowanie się parkiem maszynowym
"GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW I WARZYW KLIMOWICZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-18 - Kamieniec (śląskie)
wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodzin
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stawigudzie - 2019-01-16 - Stawiguda (warmińsko-mazurskie)
Weryfikacja rachunkowa dokumentów, dekretacja księgowanie faktur.
FLUKAR Sp. z o.o. - 2019-09-17 - Jasło (podkarpackie)
Bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw. Rzetelne i efektywne wykonywanie obowiązków.
BISSERVICE SP. Z O.O./ NR 17307 - 2017-10-16 - Gdynia (pomorskie)
opieka nad osobami niepełnosprawnymi w domach klientów,
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "ZAKĄTEK POMOCY" - 2018-01-09 - Nakło Śląskie (śląskie)
odpowiedzialność za współprace między prezesem a klientami i kontrahentami z Indii, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych , odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Czynności opiekuńczo-wychowacze. Realizacja działań w procesie wychowawczo-dydaktycznym pod nadzorem nauczyciela.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Odbieranie dokumentów od klientów, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym, wprowadzanie danych do programów komputerowych. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla osób bezrobotnych do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Rydułtowy (śląskie)
Bieżąca obsługa, rejestrowanie, weryfikacja i księgowanie faktur, współpraca ze wszystkimi działami w firmie, przygotowywanie płatności, kompletowanie i ewidencjonowanie dokumentów do biura rachunkowego, przygotowywanie raportów, pozostałe zadania administracyjno księgowe.Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie, ul. KlecińskaKontakt kandydatów z pracodawcą: nurkiewicz.yoojin (at) gmail.comSala E
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2017-12-22 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Obsługa urządzeń biurowych, obsługa programów ksiegowych:Rachmistrz, Rewizor, obsługa programów kadrowo-płacowych, obsługa programu Płatnik,
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykonywanie rysunków do projektów budowlanych i wykonawczych. Inwentaryzacja architektoniczna budynków
Pracownia Projektowa "MIZAWA" Mirosław Zawartka - 2016-06-13 - Sosnowiec (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
asystowanie przy zabiegach stomatologicznych; przygotowywanie i sterylizacja narzędzi
Bożena Mrowiec-Aleksandrowicz - 2017-08-25 - Opole (opolskie)
dbanie o porządek i czystość na klatkach schodowych;
ZAKŁAD USŁUGOWY "DOMEX" DANUTA KOLCZYŃSKA - 2018-03-29 - Chorzów (śląskie)
prowadzenie książki korespondencyjnej,sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym, dekretowanie dokumentów, przeliczanie faktur pod względem rachunkowym, tworzenie zestawień finansowych w oparciu o program Excel, sporządzanie pism w programie word
kontakt przez PUP - 2018-06-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
nauczanie i opieka nad dziećmi w oddziale przedszkolnym
Szkoła Podstawowa we Wronowie - 2019-07-04 - Wronów (lubelskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Łowicz (łódzkie)
branża: TRANSPORT/SPEDYCJA,asystentka biura, obsługa sprzedaży, przetargów, giełd
"ZŁOTNICKI" F.T.P. Rafał Złotnicki - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)
Przygotowanie ofert sprzedażowych, w tym z tyt. zamówień publicznych, kontakt z klientem, realizacja dostaw w terenie
REVITA EWA KRUTUL - 2016-12-01 - Podamirowo (zachodniopomorskie)
Wystawianie faktur. Wsparcie w uzgadnianiu sald z kontrahentami. Weryfikacja raportów kasowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów drogą telefoniczną, realizacja planów sprzedażowych w porozumieniu z przedstawicielem handlowym, kompleksowa obsługa zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedaży,monitorowanie stanu zapasów magazynowych,organizowanie transportów na podstawie wpływających zleceń (obsługa giełdy transportowej.
kontakt przez PUP - 2020-06-15 - Siedlce (mazowieckie)
odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Bangladeszu, składanie zamówień na towary u bengalskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy bengalskich handlowców.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Jabłonowo (mazowieckie)
Obsługa programu administracyjnego umiejętność w redagowaniu tekstów,pism, biuletynów, wprowadzanie i weryfikacja archiwizowanie danychpowstałych w procesie handlowym, nadzorowanie zgodności procesu wprzebiegu dokumentacji. Kontroling standardów firmy, nadzór nadprojektami w realizacji. Aktywność w inicjowaniu nowych rozwiązań.Redagowanie ofert handlowych oraz zarządzanie pełną dokumentacjąhandlową, monitoring bieżącej współpracy z klientami, raportowaniewyników, bieżące wsparcie działu handlowego w realizacji celów.Organizacyjna i przygotowanie wizyt kontrahentów w firmie. Praca w godzinach: 09.00-17.00.
Eko-Rent Sp. z o.o - 2015-12-02 - Opole (opolskie)
wykształcenie min. średnie,zainteresowanie branżą transportową,bardzo dobra znajomość obsługi komputera,bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,komunikatywność i chęć do pracy z ludźmi,umiejętność nawiązywania trwałych relacji z klientami,bardzo dobra organizacja pracy,umiejętność pracy pod presją czasu i podejmowania szybkich i trafnych decyzji;sprzedaż pozyskanych zleceń oraz nadzorowanie ich przebiegu,profesjonalna obsługa stałych klientów,budowanie pozytywnego wizerunku firmy,wsparcie zespołu w bieżących zadaniach,utrzymywanie i rozwój współpracy z podwykonawcami firmy.
Krzysztof Babral JIT Logistik - 2017-07-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzelnie księgowości
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Gorlice (małopolskie)