ASYSTENT DYREKTORA DZIAŁ SPRZEDAŻY Podamirowo oferta pracy REVITA EWA KRUTUL

Stanowisko: ASYSTENT DYREKTORA DZIAŁ SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie ofert sprzedażowych, w tym z tyt. zamówień publicznych, kontakt z klientem, realizacja dostaw w terenie
Data publikacji: 2016-12-01
Lokalizacja: Podamirowo (zachodniopomorskie)
Pracodawca: REVITA EWA KRUTUL
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-031 Podamirowo 30, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie ofert sprzedażowych, w tym z tyt. zamówień publicznych, kontakt z klientem, realizacja dostaw w terenie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DYREKTORA DZIAŁ SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Podamirowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: koszaliński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Będzino
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent dyrektora
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prowadzenie samochodu (prawo jazdy kategorii B)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe preferowane techniczne, doświadczenie zawodowe 1 rok, łatwość nawiązywanie kontaktów, mile widziane doświadczenie w kontaktach z klientami, mobilność, dyspozycyjność, biegła obsługa obsługi komputera, praca w zespole, czynne prawo jazdy kat. B, osoba nieucząca się, osoba niepaląca, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Nazwa pracodawcy: REVITA EWA KRUTUL
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
76-031 Podamirowo 30, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktu kandydata z pracodawcą: telefonicznie: 501007907, e-mailowo: krutul (at) revita.plDodatkowe informacje: pierwsza umowa na okres próbny następnie na czas nieokreślony, zapewniony dojazd przez pracodawcę
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: koszaliński
Gmina pracodawcy: Będzino
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Podamirowo
Adres strony pracodawcy: www.revita.pl
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja urządzeń, instrumentów oraz wyrobów medycznych, włączając dentystyczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Data dodania oferty pracy: 01.12.2016
Oferta pracy ważna do: 30.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie rejestru spraw, zarządzanie terminami procesowymi i ich kontrolowanie, porządkowanie dokumentów i ich archiwizacja, odbieranie, nadawanie korespondencji, prowadzenie dziennika korespondencji, przygotowywanie umów, pism procesowych, utrzymywanie kontaktu z instytucjami wymiaru sprawiedliwości oraz klientami kancelarii, umawianie spotkań, ich przygotowywanie i obsługiwanie
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Tarnów (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
ROZRACHUNKI Z KONTRAHENTAMI Z WNP
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Do zakresu działania, obowiązków i uprawnień na stanowisku należy w szczególności:• opieka pielęgnacyjna i wychowawcza nad dziećmi;• tworzenie warunków wspomagających rozwój dzieci;• sprawowanie indywidualnej opieki nad każdym dzieckiem oraz utrzymywanie kontaktu z rodzicami w zakresie potrzeb rozwojowych dziecka;• prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych uwzględniających rozwój psychomotoryczny dziecka, właściwych do wieku dziecka,• ustalanie form pomocy w działaniu wychowawczym;• dbanie o bezpieczeństwo dzieci;• przestrzeganie ustalonego harmonogramu dnia.
MAŁGORZATA DOBER - 2017-08-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Lublewo Gdańskie (pomorskie)
gromadzenie dokumentacji księgowej, wykładanie formularzy zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa programu finansowo-księgowego, obsłga programu Płatnik
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Świebodzice (dolnośląskie)
Szkolenie bhp i ppoż., archiwizacja dokumentów księgowych, skanowanie, kserowanie dokumentów.Kontrola, segregowanie faktur zakupu, rejestrowanie dokumentacji księgowej.Obsługa programu do rejestracji wpływu i wychodzenia dokumentacji, rejestrowanie dokumentacji windykacyjnej.Współpraca z pracownikami księgowości, działu obsługi wspólnot mieszkaniowych, działu administrowania zasobami mieszkaniowymi.Kontrola dokumentów, przygotowanie dokumentów do wprowadzenia do systemu informatycznego, wykonywanie czynności biurowych związanych ze skanowaniem i serowaniem dokumentów.Pomoc w przygotowaniu danych do sporządzania sprawozdań finansowych, statystycznych, archiwizowanie dokumentów.Gromadzenie, segregowanie i rejestracja dokumentacji windykacyjnej.Archiwizacja dokumentacji firmy.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Barlinek (zachodniopomorskie)
wykonywanie bieżących zadań wyznaczonych przez pracodawcę, komunikacja z jednostkami wspołpracującymi, nadzór nad dokumentami spółki, organizacja pracy biura
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
Firma zajmująca się sprzedażą wyrobów metolowych i stalą. Rozmowy telefoniczne z kontrahentami, przygotowywanie ofert dla klientów, organizowanie dostaw do klientów, wprowadzanie WZ.Praca na jedną zmianę, umowa na okres próbny 3 m-ce - 1500zł netto (2050 zł brutto), następnie umowa o pracę - 1500 zł netto (2050 zł brutto) + premia motywacyjna.Kontakt z pracodawcą: CV przesłac e-mail: aner (at) aner.com.plRozmowy kwalifikacyjne odbędą się w dniach 28-31.12.2015 - I etap, 07.01.2016 - II etap.Informacja o ofercie w sali C, E, G
ANER STAL Sp. z o.o. Sp. k. - 2015-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Samodzielne wykonywanie czynności administracji sądowej oraz przygotowywanie spraw sądowych do ich rozpoznania.
Sąd Okręgowy w Płocku - 2017-11-29 - Płock (mazowieckie)
Rozdział paczek, listów, dokonywanie wynian
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2017-07-14 - Złotoryja (dolnośląskie)
Wsparcie w działaniach promocyjnych i marketingowych, obsługa klienta, pomoc przy obsłudze sekretariatu, opieka nad kanałami social media, monitoring produktów, wsparcie w zarządzaniu stroną internetową, wsparcie bieżących projektów.
ORGANICHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-07 - Kalisz (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do komputera, obsługa urządzeń biurowych, pomoc w prowadzeniu dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
- sortowanie i kontrola jakości produktów- wprowadzanie towaru na stan magazynowy i przygotowanie towaru do wysyłki- dbanie o czystość w miejscu pracy- obsługa programu Return Client
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Świebodzin (lubuskie)
Wykształcenie: wyższe; znajomość języka angielskiego na poziomie B2+; zakres obowiązków: ewidencja dokumentów, ścisła współpraca z zewnętrzną firmą księgową i wsparcie w bieżących sprawach, koordynacja poczty firmowej w języku polskim i angielskim, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie, archiwizacja dokumentów; jedna zmiana: miejsce pracy: Katowice;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Katowice (śląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Złotoryja (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Sprawowanie opieki nad podopiecznym poprzez wsparcie w codziennych czynnościach (np. mycie i ubieranie, przygotowywanie posiłków, robienie zakupów, spędzanie razem wolnego czasu, podawanie lekarstw, w niektórych przypadkach asystowanie choremu przy wizytach lekarskich), proste prace domowe. Praca w Niemczech.
Aterima sp. z o.o. sp. komandytowa - 2016-01-25 - Kraków (małopolskie)
tworzenie dokumentacji technicznej produktów
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Słotwiny (lubelskie)
ASYSTOWANIE OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM W ZAJĘCIACH REHABILITACYJNO-TERAPEUTYCZNYCH, W TOALECIE, PRZY UBIERANIU SIĘ, KARMIENIU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, DOŚWIADCZENIE W PRACY W ZAKRESIE OPIEKI I PIELĘGNACJI OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ, UKOŃCZONY KURS ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ LUB OPIEKUNA MEDYCZNEGO;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MIL rekrutacja (at) tecza.org.pl
STOWARZYSZENIE POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ RUCHOWO TĘCZA - 2016-01-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Opieka nad uczniami.
Szkoła Podstawowa nr 3 im. 2 Pułku Nocnych Bombowców " Kraków" w Malborku - 2017-03-24 - Malbork (pomorskie)
FAKTUROWANIE SPRZEDAŻY, ASYSTA PRZY BIEŻĄCEJ OBSŁUDZE KLIENTÓW, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW PRZYJĘĆ I WYDAŃ TOWARÓW, PRACA Z PROGRAMEM SPRZEDAŻOWYM I INTERNECIE
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ART-BUD JAN LACHOWSKI - 2018-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Kraków (małopolskie)
Pomoc w zabiegach dentystycznych. Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-21.00 od poniedziałku do soboty w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
NIEBUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "ALDENT" SPÓŁKA CYWILNA BEATA JUCHA-MUSIAŁ, HENRYK MUSIAŁ - 2018-01-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
organizowanie procesu sprzedaży w przdsiębiorstwie, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa maszyn- wtryskarek i próżniowe, pakowanie towarów, wizualna kontrola jakości, kontrola przebiegu producji
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
w/g stanowiska
PACTUM Kancelaria Finansowa Ryszard Tutko,Jolanta Tutko Sp.J - 2017-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Ostrowite (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU, NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW, PRZYGOTOWANIE PISM, WNIOSKÓW, WYSTAWIANIE FAKTUR , ORGANIZACJA PODROZY SŁUŻBOWYCH, PROWADZENIE KORESPONDENCJIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OGÓLNE, MS OFFICE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, DOŚWIADCZENIE W PRACY ZWIĄZANEJ Z NIERUCHOMOŚCIAMI, KOMUNIKATYWNY J. ANGIELSKI PRACA NA PÓŁ ETATU OD 9-13
EXIMM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)