ASYSTENT LABORATORIUM Bogumiłów oferta pracy BUSINESS SOLUTIONS Wojciech Karłowski
Stanowisko: ASYSTENT LABORATORIUM
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - Przygotowanie szkła laboratoryjnego oraz sprzętu do przeprowadzania analiz. - Okresowy przegląd szkła (inwentaryzacja) oraz odczynników chemicznych. - Dbanie o właściwy stan higieny laboratorium. - Pobieranie próbek do analiz. - Przygotowanie mieszanek barwników dla produkcji. - Przygotowywanie roztworów do przeprowadzania analiz. - Wykonywanie prostych analiz chemicznych. - Przestrzeganie wszystkich obowiązujących procedur i instrukcji dotyczących wszystkich obszarach, takich jak jakość, zdrowie i bezpieczeństwo, ochrona środowiska, administracji, itp. - Ciągłe doskonalenie procesów biorąc pod uwagę jakość, wydajność, bezpieczeństwo i ochronę środowiska, przekazywanie sugestii i wdrażanie zmian w procesach laboratoryjnych. - Dbałość o dobry poziom bezpieczeństwa i jakości urządzeń i instalacji, w laboratorium w tym okresowych kalibracji sprzętu.Dodatkowe informacje: - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat. - Początkowo zatrudnienie na okres 4 m-cy za pośrednictwem Agencji Pracy, następnie zatrudnienie bezpośrednio przez firmę. - Wsparcie merytoryczne i niezbędne narzędzia pracy.
Data publikacji: 2019-08-07
Lokalizacja: Bogumiłów (łódzkie)
Pracodawca: BUSINESS SOLUTIONS Wojciech Karłowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marii Skłodowskiej-Curie 12, 97-410 Bogumiłów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie szkła laboratoryjnego oraz sprzętu do przeprowadzania analiz. - Okresowy przegląd szkła (inwentaryzacja) oraz odczynników chemicznych. - Dbanie o właściwy stan higieny laboratorium. - Pobieranie próbek do analiz. - Przygotowanie mieszanek barwników dla produkcji. - Przygotowywanie roztworów do przeprowadzania analiz. - Wykonywanie prostych analiz chemicznych. - Przestrzeganie wszystkich obowiązujących procedur i instrukcji dotyczących wszystkich obszarach, takich jak jakość, zdrowie i bezpieczeństwo, ochrona środowiska, administracji, itp. - Ciągłe doskonalenie procesów biorąc pod uwagę jakość, wydajność, bezpieczeństwo i ochronę środowiska, przekazywanie sugestii i wdrażanie zmian w procesach laboratoryjnych. - Dbałość o dobry poziom bezpieczeństwa i jakości urządzeń i instalacji, w laboratorium w tym okresowych kalibracji sprzętu.Dodatkowe informacje: - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat. - Początkowo zatrudnienie na okres 4 m-cy za pośrednictwem Agencji Pracy, następnie zatrudnienie bezpośrednio przez firmę. - Wsparcie merytoryczne i niezbędne narzędzia pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godzinach: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00, 22:00 - 6:00. Pracodawca użytkownik firma Sponcel Sp. z o.o., Bogumiłów, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 12, 97-410 Kleszczów.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT LABORATORIUM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bogumiłów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kleszczów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: laborant chemiczny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, kierunek: średnie - student studiów zaoczych na kierunku: chemia,biologia etc
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: wyższe, kierunek chemia lub biologia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
absolwent lub student studiów zaocznych na kierunku: chemia, biologia etc.; ogólna znajomość technik i urządzeń laboratoryjnych (min.: chromatograf gazowy, spektrofotometr UV/VIS); komunikatywna znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy: BUSINESS SOLUTIONS Wojciech Karłowski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Adres pracodawcy:
Lecha i Marii Kaczyńskich 4, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: bełchatowski
Gmina pracodawcy: Bełchatów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bełchatów
Adres strony pracodawcy: www.select-hr.pl
Ulica pracodawcy: Lecha i Marii Kaczyńskich
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ.Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania.
danePracodawcy_nrKraz: 3891
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: laborant chemiczny
Data dodania oferty pracy: 07.08.2019
Oferta pracy ważna do: 05.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?27e6534376ec84ed2bd1b05e98f984e8
Podobne oferty pracy
Koordynowanie pracy biura oraz zarządzanie zespołem ludzi. Nadzór i prowadzenie niezbędnej dokumentacji. Stała współpraca z kontrahentami
ZGO NOVA Sp. z o.o. - 2016-10-12 - Jarocin (wielkopolskie)
tworzenie rysunków technicznych,architektonicznych i konstrukcyjnych oraz projektowanie budynków i innych obiektów niekubaturowych i kubaturowych
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
SAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe, księgowanie dokumentów, pisanie pism, obsługa monitoringu
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
nalicznie płacodprowadzanie składek zuspodatek od osób fizycznychprowadzenie akt osobowychszkolenie bhp terminyStaż odbywać się będzie Rynkowo
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa podatników pod względem płacowym, naliczanie list płac, rozliczanie pracowników.3/4 etatu
Synergia s. c. Zuzanna Woźniak, Agnieszka Rajter - 2019-02-06 - Nysa (opolskie)
Wykonywanie dokumentacji technicznej nowych i modernizowanych opakowań, opracowywanie i realizacja projektów. Przygotowanie i emisja dokumentacji konstrukcyjnej, dokumentacji ofertowej i serwizowej wyrobów nowych i modernizowanych. Śledzenie na bieżaco postępu technicnzego w celu wprowadzenia najnowszych rozwiązań technicznych.
KAJ Sp z.o.o. - 2017-11-29 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
pomoc w przygotowywaniu dokumentacji, współpraca z inżynierem
ASTALDI S.P.A. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-03-21 - Rutki-Kossaki (podlaskie)
Projektowanie infrastruktury drogowej.
TRAFFIC SYSTEM Daniel Chabrowski - 2016-02-24 - Ruda Śląska (śląskie)
Nauczyciel plastyki. Umowa na ZASTĘPSTWO na okres od 01.01.2016r. do 24.06.2016r. Wymiar czasu pracy: 6/18. Wymagane: wykształcenie wyższe i doświadczenie. Praca jednozmianowa, w godz. między 8-14. Kontakt: 58 684-52-24. Ogólny zakres obowiązków: I. ZADANIA 1. Realizacja programu kształcenia, wychowania i opieki w powierzonych przedmiotach, klasach i zespołach (reguluje to arkusz organizacyjny szkoły i wykaz zadań dodatkowych na początku roku szkolnego) osiągając w stopniu optymalnym cele szkoły. 2. Wzbogacanie własnego warsztatu pracy przedmiotowej i wychowawczej. Wnioskuje o jego wzbogacenie lub modernizację do dyrektora szkoły. 3. Wspieranie swoją postawą i działaniami pedagogicznymi rozwoju psychofizycznego uczniów, ich zdolności i zainteresowań. 4. Udzielanie pomocy w przezwyciężaniu niepowodzeń szkolnych, w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczniów. 5. Bezstronne i obiektywne oraz sprawiedliwe ocenianie i traktowanie wszystkich uczniów. 6. Informowanie rodziców uczniów oraz wychowawcę klasy i dyrekcję, a także radę pedagogiczną o wynikach dydaktycznowychowawczych swoich uczniów. 7. Informowanie na początku każdego roku szkolnego uczniów oraz rodziców o wymaganiach edukacyjnych wynikających z realizowanego przez siebie programu nauczania oraz sposobach sprawdzania osiągnięć uczniów. 8. Określenie zasad udostępniania jego rodzicom sprawdzonych i ocenionych pisemnych prac kontrolnych. 9. Uczestniczenie w różnych formach doskonalenia zawodowego organizowanych w szkole i przez instytucje wspomagające szkołę. 10. Prawidłowe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przedmiotu lub koła zainteresowań. 11. Prowadzenie działalności innowacyjnej za zgodą Dyrektora Szkoły i Rady Pedagogicznej. II. UPRAWNIENIA ODPOWIEDZIALNOŚĆ Decydowanie w sprawie doboru metod, form organizacyjnych, podręczników, środków dydaktycznych w nauczaniu swojego przedmiotu. Decydowanie o treści programu koła lub zespołu, jeśli zostało przydzielone. Decydowania o ocenie bieżącej, semestralnej i rocznej postępów swoich uczniów. Prawo wnioskowania w sprawie nagród i wyróżnień oraz kar regulaminowych dla swoich uczniów. Zobowiązanie do obniżenia wymagań edukacyjnych wobec ucznia, na podstawie pisemnej opinii poradni psychologicznopedagogicznej. III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ SŁUŻBOWA Przed dyrektorem szkoły i organem prowadzącym szkołę za: a) poziom wyników dydaktycznowychowawczych w swoim przedmiocie oraz klasach i zespołach stosownie do realizowanego programu i warunków w jakich działał, b) stan warsztatu pracy, sprzętu i urządzeń oraz środków dydaktycznych mu przydzielonych. Przed władzami szkoły, ewentualnie cywilnie lub karnie za: a) tragiczne skutki wynikłe z braku swego nadzoru nad bezpieczeństwem uczniów na zajęciach szkolnych, pozaszkolnych, w czasie dyżurów mu przydzielonych, b) nieprzestrzeganie procedury postępowania, po zaistnieniu wypadku uczniowskiego lub na wypadek pożaru, c) zniszczenia lub stratę elementów majątku i wyposażenia szkoły przydzielonych mu przez dyrektora szkoły, a wynikające z nieporządku nadzoru i zabezpieczenia, d) rażące nieprzestrzeganie przepisów BHP w pracy dydaktycznowychowawczej z uczniami w szkole i poza szkołą.
ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA i WYCHOWANIA - 2015-11-30 - Brodnica Górna (pomorskie)
Obsługa komputera. Sporządzanie rejestrów VAT. Sporządzanie deklaracji VAT.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wspieranie nauczycielaprowadzącego zajęcia w klasie I (zaj. dydakt.-wychow. i opiekuńcze).
SZKOŁA PODSTAWOWA W MIERZYNIE - 2016-03-07 - Mierzyn (łódzkie)
Projektowanie
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2017-12-13 - Dziepółć (łódzkie)
Wspracie nauczyciela w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych w celu zapewnienia jak najlepszej opieki nad uczniami; opiekuje sie dziećmi podczas lekcji, przerw, w trakcie zabaw, spacerów i wycieczek; zapewnia poczucie bezpieczeństwa dzieciom na zajęciach dydaktycznychi wychowawczych. Około 92 godziny pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 8:00-17:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
pełnienie funkcji asystenta koordynatora w projekcie EFS, przeprowadzanie kampanii informacyjno- promocyjnej i rekrutacji uczestników, organizaxja doradztwa, szkoleń, staży, pośrednictwa pracy, sporządzanie umów, formularzy, dokumentacji projektowej, obsługa administracyjna i logistyczna, stały kontakt z uczestnikami, nadzór nad prowadzonymi formami wsparcia, prowadzenie biura projektu
WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI ŁUKASZ DYMEK - 2016-10-14 - Chodzież (wielkopolskie)
-kontakt z klientem,-przygotowywanie ofert,-sprzedaż ubezpieczeń;
Agencja Ubezpieczeniowa "PATRON" Krzysztof Pabich - 2019-04-30 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
opracowywanie projektów, inwentaryzacje terenu, przegląd prac projektowych
PRO-IN-MAT mgr inż. Marek Matyjewicz - 2016-12-13 - Tarnów (małopolskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji, pomoc w przygotowaniu dokumentów organizacyjnych dotyczących funkcjonowania zakładu, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Sosnowiec (śląskie)
Wykształcenie kierunkowe: geodezyjne. Praca biurowa, praca przy komputerze z programem CAD, umiejętność rysowania wektorowego, rysowanie map, składanie dokumentacji, obsługa sprzętu geodezyjnego. Wynagrodzenie: na okresie próbnym 2250 zł, po okresie próbnym 3300 - 3500 zł brutto.
JAROSŁAW KOŁODZIEJ GEO-PASCAL - 2019-06-06 - Krapkowice (opolskie)
-
HALE CARLO Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Krapkowice (opolskie)
koordynowanie pracy biura, ustalanie terminarza spotkań, dbanie o porządek w dokumentacji firmy, kontakt z kontrahentami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
staż - poznanie specyfiki pracy w zawodzie księgowego i kadrowego, pomoc przy prowadzeniu uproszczonej i pełnej księgowości, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, archiwizacja i porządkowanie dokumentacji księgowej, pomoc w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej, pomoc w innych pracach bieżących biura. Praca przy komputerze - ok. 5h/dziennie.
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprzątanie szkoły (sale lekcyjne, biura, korytarze, łazienki)
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Częstochowa (śląskie)
roboty związane z drogownictwem, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie wyższe techniczne lub trwająca nauka na kierunku technicznymbiegła znajomość czytania dokumantacji technicznej-elektrycznejznajomość podstaw programu EPLANznajomość podstaw programu AUTOCADpodstawowa znajomość języka angielskiego1 zmianawynagrodzenie: 3500 zł brutto
TRASKO AUTOMATYKA Sp. z o. o. - 2017-06-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
GREAT PRIVATE EQUITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
- wsparcie i organizacja bieżących działań Zarządu,- organizacja pracy biura, odpowiedzialność za obieg dokumentów, zarządzanie korespondencją oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji,-- sporządzanie raportów i dokumentacji na potrzeby Zarządu i podmiotów współpracujących,- współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi firmy,- bieżąca obsługa klientów w biurze oraz telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń,- organizacja pracy techników serwisu,- obsługa zgłoszeń reklamacyjnych.
Telekomunikacja Wschód Sp. z o.o. - 2019-08-06 - Włodawa (lubelskie)
Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami w BSM, pomoc w pracach działów, zapoznanie się i obsługa programów komputerowych występujących w pracy działu. Praca pn-pt 7-15
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Bełchatów (łódzkie)