ASYSTENT KSIĘGOWEJ Starogard Gdański oferta pracy P H-U "PONIK " Jarosław Potasznik
Stanowisko: ASYSTENT KSIĘGOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - wprowadzanie bieżących operacji w systemie księgowym- kompletowanie i porządkowanie dokumentacji- kontakty z instytucjami zewnętrznymi- kontrola formalna dokumentów- prace administracyjne
Data publikacji: 2018-11-21
Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)
Pracodawca: P H-U "PONIK " Jarosław Potasznik
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 33, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie bieżących operacji w systemie księgowym- kompletowanie i porządkowanie dokumentacji- kontakty z instytucjami zewnętrznymi- kontrola formalna dokumentów- prace administracyjne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KSIĘGOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania konieczne: dokładność, dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowaniewymagania pożądane: wiedza z zakresu księgowości
Nazwa pracodawcy: P H-U "PONIK " Jarosław Potasznik
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Rynek 33, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.11.2018
Data dodania oferty pracy: 21.11.2018
Oferta pracy ważna do: 24.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
Zakład Karny w Sztumie - 2016-05-10 - Sztum (pomorskie)
sprzatanie, krojenie chleba
Adam Gros Firma Handlowo Produkcyjna ADMAX - 2017-05-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Ząbki (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Krężnica Jara (lubelskie)
Pomoc, nadzór i opieka nad osobami niepełnosprawnymi, które będą przygotowywały potrawy w barze.Wymagania:- wykształcenie min. średnie, - minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w branży usługowo-gastronomicznej,- umiejętność pracy w zespole,- predyspozycje do pracy z osobami niepełnosprawnymi.
STOWARZYSZENIE "DOBRY DOM" - 2017-07-13 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)
Dekretowanie i wprowadzanie dokumentów księgowychI zmiana 07.00 -15.00 pn-pt Wynagrodzenie: 3100 - 3500 zł brutto
Zakład Usług Budowlanych MYTYCH sp. z o.o - 2018-07-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wyposażanie dzieci w podstawową wiedzę zgodnie z programem.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łącko (małopolskie)
współprowadzenie zjęć edukacyjnych, sprawowanie opieki nad dziećmi, przygotowywanie materiałów edukacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Pszczyna (śląskie)
Zakładanie i prowadzenie teczek osobowych. Obrót dokumentacją. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja CV. Telefoniczna weryfikacja kandydatów. Umawianie spotkań. Rozmowy wstępne z kandydatami. Plakatowanie. Wspieranie konsultanów.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych w przedszkolu w Otwocku.
CSJO Centrum Szkolenia Języków Obcych Paweł Czmoch - 2017-08-21 - Otwock (mazowieckie)
Realizacja zadań administracyjno-biurowych: redagowanie dokumentóworaz zarządzanie dokumentacją współpraca z pracownikami firmy, pomocw prowadzeniu bieżących spraw oraz wsparcie w projektach prowadzonychprzez firmę; obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych; zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i ich archiwizacja; organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz biznesowych, podróżysłużbowych; sporządzanie zamówień na artykuły biurowe, bieżącawspółpraca z dostawcami usług przygotowanie i składanie dokumentówurzędowych
FOSSECO Anna Skirzyńska-Gabriel - 2018-04-25 - Opole (opolskie)
wprowadzanie danych do komputera, weryfikacja faktur, obsługa biura, przyjmowanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Ruda Śląska (śląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Częstochowa (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Asystentka w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw
SKROBIDAR-NET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pomoc uczestnikom projektu w zaspokojeniu codziennych potrzeb życiowych. Pomoc w czynnościach pielęgnacyjnych, wsparcie podczas pobytu w mieszkaniu wspieranycm, w tym przeprowadzaniu treningów.WYMAGANIA: wyksztalcenie min.średnie, kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów tj.opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej, opiekun w ośrodku pomocy społecznej (szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej, 80 godzinne szkolenie z zakresu reazlizowanej usługi opiekuńczej), doświadczenie w realizacji usłyug opiekuńczychw tym zawodowe, wolontariacki lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego.KONTAKT: j.magdziak (at) psoni-jaroslaw.org.pl
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu - 2018-04-27 - Jarosław (podkarpackie)
praca w Kancelarii Radców Prawnych
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Lublin (lubelskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Mroków (mazowieckie)
Prace biurowe, pomoc przy naliczaniu wynagrodzeń, składek, zatrudnianiu pracowników;Miejsce pracy: Wrocław, plac Grunwaldzki 12-14;Kontakt z pracodawcą tel. 71 327 70 85 lub er (at) coma.wroc.plPo okresie próbnym, umowa na czas określony;Oferta dostępna w sali E.
Biuro Rachunkowe Coma - 2017-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Asystent do spraw ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Współpraca ze stałymi dostawcami. Poszukiwanie nowych dostawców. Wyceny i negocjacje. Przyjmowanie i przygotowanie zamówień. Sporządzanie dokumentacji magazynowej. Praca w Gąbinie w godz. 8-16.
FRUCTOPLANT SP.ZO.O. - 2017-10-06 - Gąbin (mazowieckie)
liczenie towaru, obsługa urządzeń do skanowania
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Sprzedaż rolet wewnętrznych oraz zewnętrznych, przygotowywanie ofert handlowych, zawieranie umów, pozyskiwanie nowych klientów oraz działania promocyjne.
Góralczyk Marta Fill 2 - 2016-04-15 - Andrychów (małopolskie)
przyjmowanie, układanie i wydawanie dokumentów, księgowanie w KPiR
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Ochrona obiektu i mienia- Salon Volvo
ARGUS Ochrona Osób i Mienia Sylwia Sawicka - Passendorfer - 2018-01-02 - Rzgów (łódzkie)