ASYSTENT KSIĘGOWEJ Jeleń oferta pracy EX-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT KSIĘGOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: wystawianie faktur ze sprzedaży, wprowadzanie zakupów oraz innych dokumentów spółki
Data publikacji: 2019-10-14
Lokalizacja: Jeleń (pomorskie)
Pracodawca: EX-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 83-140 Jeleń, powiat: tczewski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wystawianie faktur ze sprzedaży, wprowadzanie zakupów oraz innych dokumentów spółki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KSIĘGOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jeleń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gniew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2019
Data zakończenia pracy: 31.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane wykształcenie ekonomiczne o kierunku rachunkowość, doświadczenie zawodowe mile widziane
Nazwa pracodawcy:
EX-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
Aleja Niepodległości 829, 81-810 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Sopot
Gmina pracodawcy: Sopot
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sopot
Ulica pracodawcy: Aleja Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 829
Profil działalności pracodawcy:
Podstawowym zakresem działalności firmy jest:usługi sprzętem budowlanym i do robót ziemnychkompleksowe roboty ziemneniwelacje terenu, skarpowanietransport materiałów sypkich, opału stałego, gruzuprowadzenie prac rozbiórkowychprzygotowanie terenów pod zabudowę, wykopy pod fundamentybudowa kanalizacji sanitarnych , deszczowych, grawitacyjnychBudowa dróg (gruntowe, z płyt drogowych dużych oraz typu jumbo itp.)korytowanie pod drogi, chodniki, parkingiodśnieżanie i wywóz śniegu Usługi kruszenia gruzu ( kruszarka 34t)Usługi młotem wyburzeniowym
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.10.2019
Data dodania oferty pracy: 14.10.2019
Oferta pracy ważna do: 18.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5f02d1061b264e4e859fe88ed2b26b9e
Podobne oferty pracy
udzielanie pomocy i organizowanie wsparcia osobie z aspargerem lub autyzmem
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 w Ostródzie - 2018-08-29 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Ostrołęka (mazowieckie)
Praca jako kierowca autobusu na terenie Białogaru i okolice oraz teren całego kraju
PUT"SKRĘT"Stanisław Kępka Białogard - 2017-10-12 - Białogard (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji zakupowej, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Rzgów (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Słonów (lubuskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowywanie elementów metalowych ze stali nierdzewnej,szlifowanie,wiercenie,pakowanie, praca w godz. 7-15
SILKAM Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy - 2018-07-31 - Opole (opolskie)
- oferta w ramach prac interwencyjnych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Strzelin; dotycząca: wsparcia nadzorujących dział serwisu przy planowaniu pracy, przygotowanie faktur za usługi serwisowe i innych dokumentów, kontakt z producentami maszyn i urządzeń i części zamiennych w języku niemieckim lub angielskim; wymagane: wykształcenie średnie, prawo jazdy kategorii B, znajomość j. angielskiego lub niemieckiego - poziom podstawowy
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Brzezimierz (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Białystok (podlaskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Legnica (dolnośląskie)
prace administarcyjne, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- prowadzenie terminarza spotkań Kanclerza i jego zastępców,- prowadzenie ewidencji, rejestracji i registratury akt sekretariatu,- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych,- przedkładanie Kanclerzowi i jego zastępcom spraw wymagających ich decyzji,- przedkładanie korespondencji do podpisu,- informowanie jednostek organizacyjnych o sposobie załatwienia sprawy,- przygotowanie projektów pism, zamówień, raportów,- redagowanie pism lub projektów dokumentów zleconych przez Kanclerza lub jego zastępców,- opracowanie administracyjno-techniczne korespondencji wychodzącej,- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji,- przygotowywanie wniosków dotyczących podróży służbowych Kanclerza i jego zastępców,- zapewnienie obsługi technicznej posiedzeń, zebrań i spotkań organizowanych przez Kanclerza lub jego zastępców,- inne prace zlecone przez Kanclerza lub jego zastępców.- Wynagrodzenie: od 2250 zł brutto - do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Nastepna umowa na czas określony do 33 msc. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe, - co najmniej 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, - umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,- wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i komunikacyjne,- wysoka kultura osobista.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - 2018-12-18 - Katowice (śląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Kłomnice (śląskie)
dowóz gazu do klientów indywidualnych na terenie powiatu łowickiego
Firma E.K. Polska TUTAJ CENA CZYNI CUDA Kowalik Emil - 2019-04-12 - Łowicz (łódzkie)
Zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Pszczyna (śląskie)
przygotowywanei i wprowadzanie faktur rozliczeniowych do systemukontrola poziomu należności i zobowiązań klientównadzór nad procesem rozliczeń z kontrahentamiprzygotowywanie dokumentów i faktur niezbędnych do rozliczen z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Gdynia (pomorskie)
,
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Zbrojenia elementów budowlanych.
EWIG LUX Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Gdańsk (pomorskie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie prac biurowych; praca w godzinach od 07:00 do 15:00
TRANS-MASZ PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTU I MASZYN DROGOWYCH SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-18 - Stargard (zachodniopomorskie)
Asystent nauczyciela przedszkola / Opieka nad dziećmi z oddziału "O"
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Pilcza Żelichowska (małopolskie)
Wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmian postaw życiowych członków rodziny. Systematyczna indywidualna praca z rodziną, udzielanie pomocy i wsparcia w zakresie wypełniania funkcji opiekuńczo wychowawczej. Współpraca ze szkołą,przedszkolem,sądem,urzędem pracy. Pomoc w rozwiązywaniu problemów rodziny. Pomoc i uczenie oszczędnego zarządzania budżetem domowym, merytoryczna pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego. Motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas okreslony - do końca 2019 r. z możliwością przedłużeniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt, godziny pracy-system zadaniowy
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2019-02-18 - Orzesze (śląskie)
prace asystenckie, rysowanie rysunków w programach komputerowych, wykonywanie zadań związanych z bieżącymi potrzebami pracownik projektowej
JADWIGA DRYNKORN "PLAN" PRACOWNIA PROJEKTOWA - 2015-10-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń; określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT, praca w godz.7-15 lub 8-16
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Opole (opolskie)
1. Zapoznanie z treścią Zakładowego Regulaminu Pracy.2. Przeszkolenie wstępne na stanowisku pracy w zakresie bhp i p.poż.3. Dbanie o czystość i estetykę miejsca pracy.4. Zapoznanie się z dokumentacją i obiegiem dokumentów.5. Układanie faktur zakupu, sprzedaży, MM, KP.6. Wystawianie faktur sprzedażowych-marketingowych.7. Sprawdzanie rejestrów sprzedaży, zakupu, MM na faktury VAT.8. Księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupu.9. Zapoznanie się z ogólnymi przepisami dotyczącymi rachunkowości.10. Obsługa komutera i wykonywanie podstawowych czynności biurowych tj. kopiowanie, skanowanie, kserowanie.
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Staszów (świętokrzyskie)
Segergowanie dokumentów, wprowadzanie dokumentów do programu, sprawdzanie dokumentów, przygotowywanie prostej dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Nowa Sól (lubuskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Ruda Śląska (śląskie)