ASYSTENT KSIĘGOWEGO Poznań oferta pracy Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga
Stanowisko: ASYSTENT KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: segregowanie pod względem rodzaju, weryfikacja i wprowadzanie do ksiąg (pełnych i uproszczonych) dowodów księgowych: wyciągi bankowe, raporty kasowe, faktury - koszty, faktyry - przychody, pozostałe dowody; bieżące uzgadnianie kont, uzgadnianie sald z dostawcami/odbiorcami, przygotowywanie raprtów analitycznych na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych
Data publikacji: 2017-02-07
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NEHRINGA 8/1, 60-247 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
segregowanie pod względem rodzaju, weryfikacja i wprowadzanie do ksiąg (pełnych i uproszczonych) dowodów księgowych: wyciągi bankowe, raporty kasowe, faktury - koszty, faktyry - przychody, pozostałe dowody; bieżące uzgadnianie kont, uzgadnianie sald z dostawcami/odbiorcami, przygotowywanie raprtów analitycznych na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Doświadczenie mile widziane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie ekonomiczne (mile widziana kontynuacja nauki na studiach kierunkowych) lub wykształcenie wyższe ekonomiczne o profilu rachunkowość; znajomość zagadnień z zakresu rozliczania podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ewidencji pełniej rachunkowości, podatku dochodowego od osób fizycznych (mile widziana), podatku VAT (mile widziana); dodatkowe oczekiwania: znajomość programów finansowo księgowych: Optima i Symfonia, bardzo dobra znajomość MS Office
Nazwa pracodawcy: Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
NEHRINGA 8/1, 60-247 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: NEHRINGA
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 07.02.2017
Oferta pracy ważna do: 05.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kompletowanie dokumentacji projektowych według zleceń, prace kleślarskie w programie autoCad.
Pracownia Architektoniczna Atrium Władyka Piotr - 2016-10-26 - Nysa (opolskie)
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych, dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią, zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń, określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń, analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami, przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia it.. Praca wykonywana w języku koreańskim i angielskim.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na czas określony od 15.02.2016 r. do 19.01.2017 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe (dyplom ukończenia szkoły wyższej). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata w obsłudze klienta. Wymagana znajomość zwyczajów i etykiety komunikacji biznesowej w Korei.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Katowice (śląskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznyco-wychowawczych, pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Złotoryja (dolnośląskie)
obsługa klientów, elementy pośrednictwa nieruchomości, pozyskiwanie informacji z Sądu, Urzędu Gminy, opracowywanie baz danych, posyskiwanie nieruchomości do sprzedaży, elementy księgowości, sporządzanie umów najmu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Chrzanów (małopolskie)
Sprawowanie opieki nad dziećmi. Pomoc przy jedzenie i czynnościach higienicznych. Porządkowanie sali.
Europejskie Przedszkole "TUTORLAND" Danuta Grzywacz - 2016-07-28 - Jabłonna (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Czechy (łódzkie)
pomoc w wykonywaniu operatów szalunkowych, prezentowanie i sprzedaż nieruchomości
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Biała Podlaska (lubelskie)
przygotowywanie i wyplot dokumentacji technicznej, składanie rysunków wielkoformatowych, oprawianie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Ruda Śląska (śląskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Mońki (podlaskie)
księgowanie operacji gospodarczych. Kadry i ZUS. Znajomość prawa podatkowego
Firma Prod.-Usług.-Handlowa Ubojnia Zwierząt Rzeźnych Sp.Jaw - 2016-02-23 - Wójcin (łódzkie)
Doręczanie przesyłek, sprzedaż wybranych usług i towarów.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-12-19 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
pomoc w sprawach bieżących
Eko-Dom Sp. zo.o. - 2016-02-19 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Białka Tatrzańska (małopolskie)
- Czynna asysta stomatologa. Obsługa programu M-MEDICA. Rejestracja pacjentów. Sterylizacja instrumentów stomatologicznych. Sprzątanie gabinetu.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00 lub 12:00-20:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane -> Istnieje możliwość przyuczenia. Wymagane uprawnienia asystentki stomatologicznej lub higienistki stomatologicznej. Wymagane umiejętnośći manualne w celu asysty przy zabiegach. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 609-458-820) lub e-mail: dentalmed (at) interia.pl
DENTAL-MED PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ EWA RIPPEL-ROGALA - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Borkowo Kościelne (mazowieckie)
wpisywanie danych do systemu komputerowego, przygotowywanie kalkulacji, obsługa ksero, segregacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Trzebinia (małopolskie)
Pomoc w prowadzeniu zajęć, opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie oceny laboratoryjnej nasion, wykonywanie prób i prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Pułtusk (mazowieckie)
obsługa maszyn do prod. butelek, pakowanie, kontrola jakości
FIRMA P.H.U. "BUTELX" GRZEGORZ KULA - 2018-05-09 - Olkusz (małopolskie)
Przetwarzanie danych w systemach komputerowych Wprowadzanie do edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego lub programów bazodanowych w tym edytowanie i formatowanie dokumentów merytorycznychObsługa podstawowych programów biurowych tj. arkusza kalkulacyjnego, baz danych, programu do tworzenia prezentacji multimedialnych, klienta poczty, edytora tekstów, itp.Segregowanie, archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Mielec (podkarpackie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Złotoryja (dolnośląskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru, kompletacja zamówień i przygotowanie towaru do wysyłki, kontrolowanie stanów magazynowych, dbanie o porządek w magazynie, współpraca z działem obsługi klienta,
TOVAGO G.P. WAPNIARSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-30 - Puszczykowo (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi lub wietnamskimi, zgodnie z poleceniami
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sporządzanie map do celów projektowych, digitalizacja map, wykonywanie pomiarów w terenie
Habrajska Bożena ALFA - 2017-09-07 - Będzin (śląskie)
.
Edyta Opolska - Osuch "Karczma Maciejka" - 2016-10-20 - Polesie (lubelskie)
Praca jako asytent sędziego. Szczegóły dotyczące naboru znajdują się na stronie: www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.plDodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu pod numerem 71 74 81 130, 71 74 81 131.Wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 2.02.2018 r. w Biurze Podawczym Sądów Rejonowych przy ul. Podwale 30, pokój nr 60A, w godzinach urzędowania sądu lub drogą pocztową na adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-040 Wrocław, wymagane dokumenty należy składaćw zamkniętych kopertach z dopiskiem: "Konkurs na stanowisko asystenta sedziego w Sądzie rejonowym dla Wrocławia -Śródmieścia we Wrocławiu".Oferta dostępna w sali E.
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu - 2018-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych. Przygotowywanie pomieszczń do pracy: sterylizacja i dezynfekcja.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Tarnowskie Góry (śląskie)
kierowanie zespołem
Zakład Usług Elektrycznych "TOM ELEKTRO" Antoni Tomala - 2017-04-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
fakturowanie sprzedaży krajowej, przyjmowanie, ewidencja, rozpatrywanie reklamacji, bieżąca współpraca z firmami spedycyjnymi, ewidencja zamówień klientów krajowych, prace recepcyjne, praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku, wynagrodzenie od 1850 zł do ustalenia
COMENSAL SP. Z O. O. - 2016-01-19 - Janki (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów zakupowych, sprzedażowych w programie Fakt (księgi handlowe, książka przychodów i rozchodów, ryczałt), drukowanie rejestrów zakupu i sprzedaży, sporządzanie wydruków książki przychodów i rozchodów, sporządzanie wydruków ksiąg handlowych (do pełnej księgowości), księgowanie zapłat za faktury, sporządzanie list płac, importowanie dokumentów z programu Fakt do programu PŁATNIK, prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych).
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Nowy Wiśnicz (małopolskie)