ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Nowy Wiśnicz oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów zakupowych, sprzedażowych w programie Fakt (księgi handlowe, książka przychodów i rozchodów, ryczałt), drukowanie rejestrów zakupu i sprzedaży, sporządzanie wydruków książki przychodów i rozchodów, sporządzanie wydruków ksiąg handlowych (do pełnej księgowości), księgowanie zapłat za faktury, sporządzanie list płac, importowanie dokumentów z programu Fakt do programu PŁATNIK, prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych).

Data publikacji: 2016-08-16

Lokalizacja: Nowy Wiśnicz (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Nowy Wiśnicz, powiat: bocheński, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Księgowanie dokumentów zakupowych, sprzedażowych w programie Fakt (księgi handlowe, książka przychodów i rozchodów, ryczałt), drukowanie rejestrów zakupu i sprzedaży, sporządzanie wydruków książki przychodów i rozchodów, sporządzanie wydruków ksiąg handlowych (do pełnej księgowości), księgowanie zapłat za faktury, sporządzanie list płac, importowanie dokumentów z programu Fakt do programu PŁATNIK, prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych).

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Wiśnicz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.09.2016

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie zawodowe 4-letnie

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność logicznego myślenia, chęć dokształania się.

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni

Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 3, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: bocheński

Gmina pracodawcy: Bochnia

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bochnia

Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego

Numer budynku pracodawcy: 3

Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 16.08.2016

Oferta pracy ważna do: 16.09.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT - od 15 PLN

dbanie o relacje z klientami indyjskimi przez telefon,wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych,Scisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT/KA DZIAŁU ZAKUPÓW - 12 - 16 PLN

Wyszukiwanie potencjalnych dostawców produktów i usług. Nauka negocjacji warunków zakupu i cen. Nauka realizacji zamówień do dostawców. Przygotowanie raportów oraz podsumowań.
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Pomoc w opiece przy dzieciach.Pomoc w czynnościach samoobsługowych dzieci tj. mycie, wyjscie do ubikacji.Pomoc w ubieraniu i rozbieraniu dzieci, pomoc przy posiłkach.Pomoc podczas zabaw na placu zabaw.Opieka podczas spacerów.Przygotowanie do zajęć dla dzieci i posprzątanie po zajęciach takich jak np. zajęcia plastyczne, gimnastyczne.Pomoc w opiece nad dziećmi wymagającymi indywidualnej opieki (nadpobudliwymi)
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Biała (opolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

Kontakty z dostawcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, kontrola oczekiwań klientów, koordynacja sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Pomoc nauczyciela w sprawowaniu opieki na d njamłodszymi dziećmi w przedszkolu, pomoc dzieciom w cynnościach samoobsługowych, porządkowanie zabawek, pomocy dydaktycznych po zaończonej zabawie, zajęciach, nakrywanie do stołu do posiłków, porządkowanie naczyń po posiłkach.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Kobylanka (małopolskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 100 PLN

Zgodnie z ustawą z dn. 09.06.2011 o wsparciu rodziny i systemie pracy zastępczej. Praca na umowę zlecenie do 31.12.2018 r. Osoby zainteresowane proszone są o kontakt osobisty w GOPS w Dobroniu lub telefoniczny pod nr. 510 415 529.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobroniu - 2017-09-18 - Dobroń (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodny z harmonogramem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kluczbork (opolskie)

ASYSTENT AGENTA CELNEGO - od 2 500 PLN

Realizacja czynności odpraw celnych zgodnie z procedurami i obowiązującymi przepisami prawa. Archiwizowanie zapisów czynności odpraw celnych. Przesyłanie do księgowości i klientów zawiadomień o wysokości i terminach uregulowania kwoty długu celnego. Bieżąca aktualizacja zabezpieczenia generalnego.
Chemikals Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-02-07 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Obsługa komputera, sporządzanie raportów bankowych, list płac, wybrane zagadnienia z kadr, ksiegowanie dokumentów, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, wybrane zagadnienia z windykacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Rumia (pomorskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO - 2 000 - 2 500 PLN

Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, przyjmowanie reklamacji.
MICHAŁ PABICH - 2015-11-30 - Kalisz (wielkopolskie)

ASYSTENT AGENTA UBEZPIECZEŃ - do 1 850 PLN

przygotowywanie ofert, obsługa klienta, rozliczenia - zestawienia, czynny udział w szkoleniach produktywnych, przygotowywanie korespondencji - poczta
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY W SALONIE POUDRE&COCO - od 2 250 PLN

Obsługa klientów salonu Poudre&Coco, sprzedaż kreacji, wysoka kultura osobista. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Michałowice (mazowieckie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 1 000 PLN

-Kompleksowa obsługa administracyjna biura zarzadu spółki,-Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,-Wspieranie pracy i działania członków zarządu,-Sporządzenie niezbędnych raportów i zestawień,-Na okresie próbnym praca na 1/2 etatu, po okresie próbnym pełen etat,
TTECO SP. Z O.O. - 2017-08-23 - Morzeszczyn (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

Sprawowanie opieki nad dziećmi. Pomoc nauczycielowi. Pomoc dzieciom w ubieraniu, jedzeniu, zabawach.
J&J Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Legionowo (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

czynności opiekuńcze przy dzieciach, pomoc w organizacji zabaw dla dzieci
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kraszewice (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 000 PLN

Asystent nauczyciela w klasach I-III. Może aplikować : pedagog, psycholog, logopeda, bibliotekarz, świetliczanka.
Szkoła Podstawowa Nr 34 z oddziałami Integracyjnymi - 2016-10-28 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT - od 1 500 PLN

koordynowanie pracy biura, ustalenie terminarza spotkań, dbanie o porządek w dokumentacji firmy, kontakt z kontrahentami firmy z Indii
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENTKA ; SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU SIECIOWEGO - od 3 000 PLN

Obowiązki : •wyszukiwanie informacji w Internecie w j. anielskim•pomoc w tworzeniu /sporządzaniu artykułów•obsługa mediów społecznościowych / wcześniej odbyte szkolenia Wymagania: •Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu bloga, marketingu sieciowego / wdrażanie nowych pomysłów , rozwiązań itp. •Obeznanie w technologii lub chęć uczestniczenia w szkoleniach * znajomość programu WordPress * chęć uczenia się i rozwoju
MONIKA GAIK - 2018-07-20 - Witalówka (mazowieckie)

ASYSTENT / TKA DS. KSIĘGOWOŚCI I (DLA OSÓB ZAINTERESOWANYCH STAŻEM) - od 997,4 PLN

PRACODAWCA POSZUKUJĘ OSOBY ZAINTERESOWANEJ ODBYCIEM STAŻU,-Koniecznie osoby z wykształceniem ekonomicznym,-Pierwszy kontakt koniecznie telefoniczny lub e-mail:tel. 602-390-089,e-mail: w.nawrocki (at) vp.pl
BIURO RACHUNKOWE SYSTEM BIS -NAWROCKA MARIA - 2016-03-24 - Tczew (pomorskie)

ASYSTENT MARKETINGU - od 1 950 PLN

prowadzenie ewidencji oraz kokoordynacja dokumentów marketingowych , przygotowanie ofert marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Czeladź (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW ZAKUPÓW - od 1 850 PLN

Cel:Celem stanowiska jest wsparcie w zakresie zapewnienia surowców i materiałów niezbędnych w procesie produkcyjnym, negocjacji cenowych i zapewnienia płynności zakupionych towarów.Opis stanowiskaDo najważniejszych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należeć będzie:- Przyjmowanie zleceń zakupu oraz przeprowadzanie akcji ofertowych;- Przygotowanie dokumentów zakupowych;- Ewidencjonowanie Umów/Kontraktów Zamówień;- Prowadzenie uporządkowanych zbiorów komputerowych;- Wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego i ich rozliczanie;- Przygotowywanie spotkań handlowych z kontrahentami;- Prowadzenie rozmów oraz korespondencji z dostawcami;- Zlecanie transportu na dostawę zamówionych materiałów;- Kontrola realizacji dostaw pod względem terminowym, ilościowym oraz cenowym zgodnym z zamówieniem;- Rozliczanie faktur zakupowych;- Archiwizacja dokumentacji.Wymagana wiedza, umiejętności, doświadczenieOczekiwania wobec Kandydatów:- Wykształcenie min. średnie- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE- Biegła znajomość pakietu MS Office- Wiedza z zakresu importu i eksportu produktów // lub z zakresu zakupów - mile widziana - Doświadczenie w pracy - mile widzianeOferujemyW zamian oferujemy:-stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat),-atrakcyjne wynagrodzenie,-bogaty pakiet socjalny,-liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
VVF Sp. z o. o. - 2016-08-26 - Racibórz (śląskie)

ASYSTENT BIUROWY - od 1 200 PLN

organizowanie pracy w biurze, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 200 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi,pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

W zakresie asystenta ds. księgowości.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Przechlewo (pomorskie)

ASYSTENT D/S SPRZEDAŻY I HANDLU - od 1 100 PLN

kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, planowanie i rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, o ekspozycję towarów, przygotowywanie akcji reklamowych, obsługa klientów i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Miechów (małopolskie)

ASYSTENT KOORDYNOWANIA PROJEKTU EFS - 2 500 - 3 500 PLN

-pełnienie funkcji asystenta koordynatora w projekcie EFS-przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnej i rekrutacji uczestników-organizacja doradztwa, szkoleń, staży, pośrednictwo pracy-sporządzanie umów, formularzy, dokumentacji projektowej-obsługa administracyjna i logistyczna-stały kontakt z uczestnikami-nadzór nad prowadzonymi formami wsparcia,-prowadzenie biura projektu
WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI ŁUKASZ DYMEK - 2016-10-07 - Polkowice (dolnośląskie)


Wybierz powiat