ASYSTENT KSIĘGOWEGO / KSIĘGOWY Kielce oferta pracy Biuro Rachunkowe SŁAWIŃSCY Agata Sławińska
Stanowisko: ASYSTENT KSIĘGOWEGO / KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Data publikacji: 2020-01-03
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe SŁAWIŃSCY Agata Sławińska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okrzei 64/3, 25-526 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KSIĘGOWEGO / KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.01.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wprowadzanie faktur do systemu księgowego, obsługa platformy księgowej on-line, skanowanie dokumentów, obsługa urządzień biurowych, obsługa klientów. Wymagania; mile widziane osoby studiujące na kierunku finanse i rachunkowość.
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe SŁAWIŃSCY Agata Sławińska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Okrzei 64/3, 25-526 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt telefoniczny 500172200
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Kontakt telefoniczny 500172200 lub adres e-mailbiuro (at) slawinscy.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Okrzei
Numer budynku pracodawcy: 64
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 03.01.2020
Oferta pracy ważna do: 23.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?717e9420ff212a558a31e97c1d3777ea
Podobne oferty pracy
rejestracja pacjentów, asytowanie przy zabiegach stmatologicznych, obsługa programu m-Medica (rozliczanie z NFZ), utrzymanie porządku na terenie zakładu
GABINET STOMATOLOGICZNY GRAŻYNA MAŁOTA - 2019-03-22 - Piekary Śląskie (śląskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Radomsko (łódzkie)
- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;- przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych;- sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald zdostawcami i odbiorcami;- wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów; - kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących;- przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami;- wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych;
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Biuro Rachunkowe Wiesława Tatarczuk - 2019-02-21 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
sporzadzanie pism procesowych, obsługa biura, pisanie i wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Głogów (dolnośląskie)
Pomoc nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych. Pomoc przy posiłkach, sprzątanie sali.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Stanisław Szpiczakowski - 2016-02-09 - Kożuchów (lubuskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowca ciągnika siodłowego z naczepą chłodniczą. Teren Europy Zachodniej
Usługi Transportowe Import-Exportl - Andrzej Korzeniewski - 2016-05-17 - Zaścianki (podlaskie)
Prace labolatoryjne
PPHU Biegun Paweł Żywiec - 2017-01-04 - Żywiec (śląskie)
-opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,-udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,-udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych,-udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,-wspieranie aktywności społecznej rodzin,-motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,-udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,-motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,-podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,-prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dla dzieci,-prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,-dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,-monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,-sporządzanie na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,-współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,-współpraca z Zespołem Interdyscyplinarnym do spraw przeciwdziałania przemocy w rodzinie lub grupą roboczą oraz innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.CV ze zdjęciem;list motywacyjny;List motywacyjny i CV należy opatrzyć klauzulą; Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2012 r., poz. 922 ze zm.)";Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;Kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy),Kopie świadectw pracy, ewentualnie referencje z zakładów pracy;Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie obowiązków asystenta rodziny;Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;Oświadczenie, że kandydat nie był i nie jest pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona lub ograniczona;Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego;
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Zamość - 2017-10-13 - Zamość (lubelskie)
Opis stanowiska:- obsługa sklepu internetowego oraz sprzedaży on-line,- przyjmowanie i realizacja zamówień internetowych,- obsługa zwrotów ze sklepu on-line oraz przyjmowanie reklamacji,- logistyka zleceń wysyłki,- budowanie relacji z klientami i dbanie o wizerunek firmy,- wsparcie Działu Nadruków.Oferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,- motywacyjny system wynagrodzeń,- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,- możliwość rozwoju,- elastyczny grafik lub pracę na część etatu.CV prosimy wysyłać na adres info (at) gladpol.pl Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy o zawarcie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez P.H.U. GLADPOL, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Przekazuję moje dane dobrowolnie mając świadomość, że w każdej chwili przysługuje mi prawo do ich wglądu oraz poprawiania lub całkowitego usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie moich danych."
P.H.U. GLADPOL STANISŁAW GŁADYSZ - 2016-10-27 - Tczew (pomorskie)
POMOC PRZY PEŁNEJ STYLIZACJI- MOŻLIWOŚĆ PRACY NA PÓŁ ETATU JAK I NA CAŁY ETAT. PRACA ZARÓWNO DLA KOBIET JAK I MĘŻCZYZN
WIZAŻYSTA-STYLISTA-FRYZJER LEMO JACEK WYSOCKI - 2019-08-05 - Polkowice (dolnośląskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami indyjskimi, pomoc w opiece nad klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie i rozliczanie kasy, robienie zestawień miesięcznych sprzedaży, Vat, Pit, wystawianie faktur itp.
Multi-Trade Joanna Lehmann - 2018-08-09 - Zasutowo (wielkopolskie)
Ścisła współpraca z prezesem, zarządzanie kalendarzem zarządu, , hierarchią informacji przypływających do przełożonego, obsługa zagadnień administracyjnych związanych z prowadzeniem biura, zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji, administrowanie korespondencją, organizowanie wyjazdów służbowych, organizowanie i wsparcie asystenckie spotkań biznesowych i narad, reprezentowanie zarządu przed instytucjami zewnętrznymi w zakresie wypełnienia powierzonych obowiązków, współpraca z innymi działami w firmie, dbanie o pozytywny wizerunek spółki
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Gdańsk (pomorskie)
projektowanie elementów konstrukcyjnych żelbetowych prefabrykowanych i monolitycznych, stalowych, murowych,konstruowanie połączeń między elementami prefabrykowanymi, węzłów stalowych,praca nad nowymi rozwiązaniami projektowymi konstrukcji prefabrykowanych i stalowych,wykonywanie dokumentacji w programach typu CAD,współpraca z innymi biurami projektowymi, fabrykami prefabrykatów i budowami,przygotowanie zestawień, spisów, dokumentacji projektowej.
TEGNE CONSULTING ENGINEERS SP. Z O.O. - 2019-08-07 - Poznań (wielkopolskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Rekowo Górne (pomorskie)
ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Chromiec (wielkopolskie)
sporządzanie odpowiednich dokumentów sprzedażowych, transportowych, magazynowych, przyjmowanie i kontrola ilościowa towaru oraz prawidłowość dokumentów, obsługa klienta, udział w inwentaryzacji magazynu.
OPIŁKA ROBERT FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "ANMAR" - 2018-04-09 - Żory (śląskie)
Pomoc pracownikom którzy przybyli z Ukrainy we wdrożeniu na stanowisko pracy, zalokowaniu w mieszkaniu, organizacji badań lekarskich. Tworzenie dokumentacji w języku polskim oraz ukraińskim. Obsługa komputera (tworzenie raportów zestawień wykorzystaniem pakietów biurowych), obsługa skanera, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych. Praca na jedną zmianę w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
techniczna pomoc przy konstrukcji prototypów sukienek wieczorowych,umiejętność przyszycia nowego modelu odzieży,
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Piła (wielkopolskie)
wsparcie zarządu w codziennych pracach, przygotowanie spotkań, organizowanie wyjazdów, kontakt z dostawcami i klientami, praca administarcyjna
ADAMET-NIEMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ OPDPWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Tajęcina (podkarpackie)
obsługa klientów, kompletowanie dokumentów, obsługa terminarz a spotkań, spotkania z klientami, obsługa tłumaczeń, proste prace biurowe, korespondowanie i odbieranie telefonów w języku chińskim, kontakt z klientami i kontrahentami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Wola Mrokowska (mazowieckie)
rejestrowanie zdarzeń gospodarczych
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Remonty, konserwacje i usuwanie awarii urządzeń instalacji centralnego ogrzewania, wodno kanalizacyjnej i gazowej wewnętrznej i zewnętrznej w budynkach zarządzanych przez Spółdzielnie Mieszkaniową.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Sympatyczna" - 2017-08-22 - Łódź (łódzkie)
Prace porządkowe, wydawanie posiłków dzieciom.7/8 etatu. Oferta dostępna w sali B, G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 733 403 495 lub e-mail: przedszkole_nr124 (at) op.pl
Przedszkole nr 124 im. Marii Konopnickiej - 2018-08-21 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa recepcji, przygotowywanie i utrzymywanie stanowiska lekarskiego w gotowości, asysta podczas zabiegów stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
obsługa kklienta, obsługa allegro, pakowanie części samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Głogów (dolnośląskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Legnica (dolnośląskie)
pomoc w wykonywaniu projektów, obsługa komutera i programów
Adam Mizerski- Architekt - 2017-10-26 - Słubice (lubuskie)