ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Ostróda oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Data publikacji: 2017-03-16
Lokalizacja: Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostróda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 8
Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa pakietu MsOffice (m.in. Word, Excel, PowerPoint)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie na staż
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ostródzki
Gmina pracodawcy: Ostróda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostróda
Ulica pracodawcy: Jana III Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: budowa i remont obiektów mostowych, remont dróg
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.03.2017
Data dodania oferty pracy: 14.03.2017
Oferta pracy ważna do: 13.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
-obsługa klientów w zakresie usług realizowanych w Agencji Pocztowej m.in przesyłki listowe, paczki, wpłaty na rachunki bankowe, listy i paczki awizowane,-praca przy komputerze- dedykowany program Poczta2000 do obsługi klienta i MS Office.-wykonywanie innych czynności m.in wystawianie faktur, prowadzenie bazy klientów.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Węgrzce Wielkie (małopolskie)
Kontakt z uczestnikami szkoleń, kontakt z trenerami, wsparcie biura projektu w organizacji, administracji oraz planowaniu projektu, dokumentacja projektu szkoleniowego.Praca w godz. 8-16 w Kołobrzegu
KOMPASS CONSULTING Buczkowski Maciej - 2018-02-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kontakt z klientem - telefoniczny i mailowy, odpowiedzi na zapytania ofertowe, tłumaczenie dokumentacji
TOOBEECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Marki (mazowieckie)
realizacji prac wspomagających bieżące funkcjonowanie biura
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Leszno (mazowieckie)
do uzgodnienia, możliwe wyjazdy na teren budowy
3DR STUDIO PROJEKTOWO-SZKOLENIOWE MGR INŻ. DANUTA RAK - 2017-10-20 - Rzeszów (podkarpackie)
- Praca asystenta projektanta polegać będzie na wsparciu organizacyjnym i merytorycznym projektanta głównego. Do obowiązków asystenta należeć będzie nadzór nad powierzonymi mu elementami projektu (wykonywanie rysunków projektowych w programie AutoCAD lub MicroStation oraz przygotowywanie przedmiarów i kosztorysów), sprawnym przepływem informacji między działem projektowym a działem wykonawczym i katalogowanie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z realizowanym projektem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (inżynier lub magister inżynier). Znajomość i obsługa programów: AutoCAD, Autodesk Revit Architecture, Project. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, sprzedaż towarów, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- pozyskiwanie nowych dostawców i prowadzenie negocjacji handlowych,- obsługa dostaw towarów,- utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi dostawcami firmy,- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy,- prowadzenie dokumentacji zamówień i nadzór nad ich realizacją,- współpraca z działem handlowym firmy
MICROS SP. JAWNA W. Kędra i J.Lic - 2016-02-10 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie i realizacja programów edukacyjnych dla dzieci i młodzieży
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Miechów (małopolskie)
orace biurowe, związane z księgowością.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Świdnica (lubuskie)
1. Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości3. Opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną4. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie:a) wychowywania i opieki nad dziećmi ( budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętnosci wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. ( pomoc dzieciom w nauce itp.)b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia ( edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny,prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.)d) gospodarowanie budżetem domowym,e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in. poprzez:a) ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych mozliwosci,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2018-07-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Kompletowanie dokumentacji oraz pomoc w tworzeniu harmonogramów projektów, udział w planowaniu oraz uruchomieniu projektów, nadzór nad realizacją, współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, graficzny, handlowy, magazyn), przygotowanie raportów oraz podsumowań.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Siedlce (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe, doświadczenie w projektowaniu i budowie sterowników przemysłowych. Charakterystyka pracy: opracowanie danych wejściowych do programowania sterowania silnikiem, stworzenie algorytmu sterowania dla sterownika silnika, projektowanie nowych modułów tworzonych systemów, badania w zakresie map dla sterowania układów zapłonowych, diagnozowanie i usuwanie błędów programistycznych na etapie testowania sterownika, dokumentowanie wykonywanych prac. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
CH 4 MOTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-16 - Czernica (śląskie)
Praca z rodziną w miejscu zamieszkania, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych, w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy przez członków rodziny, wspieranie aktywności społecznej rodzin, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodziny. Miejsce pracy: gmina Kartuzy - rejon działania GOPS Kartuzy.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KARTUZACH - 2017-05-11 - Kartuzy (pomorskie)
księgowanie dokumentow (RAKS SQL), dokonywanie wstępnej kontroli i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, prowadzenie akt kadrowo-płacowych oraz naliczanie skladek na ubezpieczenia społeczne, sporządzanie miesięcznuch deklaracji podatkowych i statystycznych, współpraca z kontrahentami, szczególnie w sprawach płatności za zobowiazania
''AUTOSFERA'' Spółka z o.o. - 2017-12-04 - Biała Podlaska (lubelskie)
asystowanie w dziale handlowym, wystawianie faktur, ofertowanie, współpraca z klientami w zastępstwie handlowców.
AE Solution Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
MalComm Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc głównej księgowej w prowadzeniu pełnej księgowości i bieących rozliczen firmy
METBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-20 - Zamość (lubelskie)
organizowanie zajęć edukacyjnych dla dzieci w niepublicznym przedszkolu, sprawowanie opieki nad dziećmi oraz zapewnianie im bezpieczeństwa
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Tychy (śląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Radomsko (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji, prowadzenie kalendarza, organizacja pracy biura, wspomaganie pracowników
OPEN FINANCE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
Spedytor (staż)
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Bieruń (śląskie)
wstępna weryfikacja dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, numerowanie dzienników, rejestrów itp. Umowa od 04.06.2018 do 31.05.2020 r.; godziny pracy: 8.00- 16.00
Kancelaria Doradcy Podatkowego Ewa Piątak - 2018-05-10 - Słupsk (pomorskie)
obsługa beneficjentów, obsługa administracyjna biura, prowadzenie dokumentacji projektowej, wizyty kontrolne w siedzibie beneficjentów i klientów z dojazdem do klienta
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie ofert, pism w języku koreańskim i angielskim, kontakt z koreańskimi klienatmi, przygotowywanie sprawozdań w języku koreańskim
GANGNAM HOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-03 - Żory (śląskie)
Opieka lekarska nad osobami pozbawionymi wolności w zakresie stomatologii. Praca od poniedziałku do piątku na podstawie umowy o pracę wstępnie na czas określony. Rozpoczęcie pracy od stycznia 2018.
ARESZT ŚLEDCZY w Bielsku-Białej - 2017-10-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
praca w terenie
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Tarnów (małopolskie)
obsługa klienta, obsługa profesjonalych klientów, wykładanie, układanie i ekspozycja towarów
LEROY MERLIN POLSKA SPÓŁKA Z O.O. - 2017-02-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Indii, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi i angielskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Lubin (dolnośląskie)