ASYSTENT KOORDYNATORA Olkusz oferta pracy Marta Krawczyk ProBiznes
Stanowisko: ASYSTENT KOORDYNATORA
Wynagrodzenie: od 2聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: pomoc realizacji projektu 9.1.2 Aktywna integracja:-organizacja zaj臋膰 merytorycznych: kontakt z trenerami, uczestnikami; -przygotowanie dokumentacji projektowej: regulaminy, umowy, listy obecno艣ci; -przygotowanie dokumentacji w oparciu o zasad臋 rozeznania rynku/konkurencyjno艣ci; -realizacja spotka艅 informacyjnych, promocja projektu: kontakt po艣redni i bezpo艣redni z odpowiednimi instytucjami-bie偶膮cy kontakt z uczestnikami projektu; -archiwizacja dokumentacji; -prowadzenie dzia艂a艅 rekrutacyjnych; -tworzenie zestawie艅 stypendi贸w szkoleniowych/sta偶owych; -pomoc przy tworzeniu wniosku o p艂atno艣膰
Data publikacji: 2017-11-09
Lokalizacja: Olkusz (ma艂opolskie)
Pracodawca: Marta Krawczyk ProBiznes
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:K. Wielkiego 15, 30-333 Olkusz, powiat: olkuski, woj: ma艂opolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
pomoc realizacji projektu 9.1.2 Aktywna integracja:-organizacja zaj臋膰 merytorycznych: kontakt z trenerami, uczestnikami; -przygotowanie dokumentacji projektowej: regulaminy, umowy, listy obecno艣ci; -przygotowanie dokumentacji w oparciu o zasad臋 rozeznania rynku/konkurencyjno艣ci; -realizacja spotka艅 informacyjnych, promocja projektu: kontakt po艣redni i bezpo艣redni z odpowiednimi instytucjami-bie偶膮cy kontakt z uczestnikami projektu; -archiwizacja dokumentacji; -prowadzenie dzia艂a艅 rekrutacyjnych; -tworzenie zestawie艅 stypendi贸w szkoleniowych/sta偶owych; -pomoc przy tworzeniu wniosku o p艂atno艣膰
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: umowa o prac臋 do ko艅ca 2020 roku.
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KOORDYNATORA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Olkusz
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: olkuski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Olkusz
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: koordynator projekt贸w unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 09.11.2017
Data zako艅czenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: znajomo艣膰 pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: otwarto艣膰
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy w艂asnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kreatywno艣膰
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywno艣膰
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wymagane do艣wiadczenie w pracy przy projektach wsp贸艂finansowanych z EFS
Nazwa pracodawcy: Marta Krawczyk ProBiznes
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
K. Wielkiego 15, 30-333 Olkusz, powiat: olkuski, woj: ma艂opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail pracodawcy
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie
Powiat pracodawcy: olkuski
Gmina pracodawcy: Olkusz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Olkusz
Ulica pracodawcy: K. Wielkiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: koordynator projekt贸w unijnych
Data dodania oferty pracy: 09.11.2017
Oferta pracy wa偶na do: 07.12.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 09.11.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 09.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dla naszego klienta z Wrze艣ni poszukujemy osoby na stanowisko Asystentka Zarz膮du/Sekretarka Obowi膮zki: bie偶膮ce wsparcie ZARZ膭DU oraz Dyrekcji zarz膮dzanie kalendarzem spotka艅, organizowanie wizyt z kontrahentami, prowadzenie korespondencji w j臋zyku polskim, angielskim (mile widziany francuski) odpowiedzialno艣膰 za korespondencj臋 wewn臋trzn膮 i zewn臋trzn膮, nadz贸r nad prawid艂owym obiegiem dokument贸w, obs艂uga spotka艅 biznesowych oraz telefoniczna obs艂uga klient贸w firmy, wsparcie administracyjne, opracowywanie raport贸w i zestawie艅, dokonywanie rezerwacji hoteli, bilet贸w zwi膮zanych z podr贸偶ami s艂u偶bowymi, t艂umaczenia w j臋zyku angielskim bie偶膮ca obs艂uga sekretariatu, kontakty z klientami, interesantami oraz sp贸艂kami zagranicznymi.
Indigo Plus Doradztwo Personalne - 2017-03-17 - Wrze艣nia (wielkopolskie)
Rejestracja pacjent贸w. Pomoc protetykowi s艂uchu w obs艂udze os贸b nies艂yszacych, oferowanie produkt贸w firmy.CV na adres e-mail: rekrutacja (at) sluchmed.pl
ACS S艁UCHMED SP. Z O.O. - 2016-01-28 - 艢widnik (lubelskie)
- tworzenie i kontrola dokumentacji projektowej- praca w MS Office- tworzenie tabeli i pism- praca w ksi臋gowych systemach monitoringu projekt贸w unijnych- tworzenie i realizacja zam贸wie艅 publicznych- kontrola bud偶etu projektu-kontakt z przedstawicielami Instytucji Zarz膮dzaj膮cej 艣rodkami unijnymi.- monitoring zgodno艣ci realizacji projektu z jego za艂o偶eniami oraz obowi膮zuj膮cymi wytycznymi.Cu, Sala E
Fundacja Art Projekt - 2017-08-22 - Smardz贸w (dolno艣l膮skie)
wykonywanie prac przedprojektowych, projekt贸w budowlanych, inwentaryzacja obiekt贸w
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - 艁azieniec (kujawsko-pomorskie)
obs艂uga klient贸w i wyk艂adanie towaru na p贸艂kach wystawowych
Firma Handlowo - Us艂ugowa Piotr Stasiek - 2016-07-13 - Tanowo (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Bia艂ystok (podlaskie)
Obs艂uga klienta biznesowego (B2B) przez telefon i e-mail; szukanie i pozyskiwanie nowych klient贸w; doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produkt贸w; przygotowanie ofert handlowych; realizacja zlece艅 we wsp贸艂pracy z dzia艂ami: produkcja, narz臋dziownia i logistyka; planowanie spotka艅 z klientami; reprezentowanie firmy na targach bran偶owych.
"PRIXPOL" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-11-14 - Opole (opolskie)
Przetargi, dokumenty zwi膮zane z zaj臋ciami pas贸w drogowych, sporz膮dzanie pism urz臋dowych.
BI艁AS I SYNOWIE - 2017-10-13 - Gi偶ycko (warmi艅sko-mazurskie)
Asystent do spraw ksi臋gowo艣ci
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
Sprzedawca/ magazynierczas pracy 08.00-16.00 10.00-18.00
Firma Handlowo-Us艂ugowa "SZiK" S.J. - 2017-07-20 - Mielec (podkarpackie)
Opieka nad osobami z niepe艂nosprawno艣ci膮.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)
gromadzenie,segregowanie,weryfikowanie dokument贸w ksiegowych,wprowadzanioe dodod贸w do systemu, sporzadzanie raport贸w,deklaracji, zbieranie dokumentacji od klient贸w
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Zgierz (艂贸dzkie)
transport miedzynarodowy
SZWED IDEA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-12-07 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Organizacja procesu logistycznego w relacjach krajowych i mi臋dzynarodowych, obs艂uga taboru
Przedsi臋biorstwo Produkcyjno Us艂ugowo Handlowe "MODEL" Sebastian M膮drzecki - 2016-12-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
opracowywanie planu pomocy rodzinie i jego realizacja
Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Czemiernikach - 2016-11-03 - Czemierniki (lubelskie)
Asystent do spraw ksi臋gowo艣ci
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
praca w gabinecie stomatologicznym
Centrum Medyczne KOL-MED - Samodzielny Publiczny ZOZ w Tarnowie - 2017-06-29 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
zgodny ze st.
Niepubliczny Zak艂ad Opieki Zdrowotnej "Centrum Us艂ug Stomatologicznych" Jadwiga Magusiak - 2018-03-20 - Milicz (dolno艣l膮skie)
przyjmowanie zlece艅, przygotowywanie ofert handlowych, przetargowych, wystawianie faktur, realizowanie zam贸wie艅
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Bia艂a Podlaska (lubelskie)
organizowanie pracy biura, dbanie o sta艂膮 dost臋pno艣膰 towar贸w, negocjowanie warunk贸w handlowych z firmami z Chin, zamawianie towar贸w u dostawc贸w z Chin
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Radom (mazowieckie)
- bie偶膮ca obs艂uga klient贸w, przyjmowanie i wydawanie dokument贸w,- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,- umawianie spotka艅 i prowadzenie kalendarza w艂a艣ciciela,- obs艂uga urz膮dze艅 biurowych skaner, ksero,- weryfikacja poprawno艣ci dokument贸w ksi臋gowych (faktur, rachunk贸w, wz, pk, kp, i kw),- podzia艂 dokument贸w na kosztowe i przychodowe,- wprowadzanie dokument贸w do programu cdn OPTIMA,- wyliczanie zaliczek na podatek dochodowy oraz sporz膮dzanie deklaracji podatku Vat,- wype艂nianie dokument贸w zg艂oszeniowych oraz rozliczeniowych do ZUS,- sporz膮dzanie listy p艂ac
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Gorlice (ma艂opolskie)
opracowywanie koncepcji, technologii, projektu budowlanego, projektu wykonawczego, programu funkcjonalno-u偶ytkowego i specyfikacji zam贸wieniowych dla urz膮dze艅, instalacji i sieci energetycznych (np. blok贸w energetycznych, linii przemys艂owych, ruroci膮g贸w itp.), opraowywanie specyfikacji technicznych dla uk艂adw pomocniczych urz膮dze艅 i instalacji energetycznych (np. uk艂adu podawania paliwa sta艂ego, uk艂adu przygotowania wody zdemineralizowanej, spr臋偶arkowni itp.), analizowanie rozwi膮za艅 projektowych, wskazywanie b艂臋d贸w oraz prowadzenie konsultacji w zakresie wyeliminowania b艂臋d贸w, sprawdzanie projektu budowy pod wzgl臋dem formalnym, tzn. zgodno艣ci z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa budowlanego, opracowywanie kosztorys贸w budowy i optymalizowanie rozwi膮za艅 w zakresie technicznym i ekonomicznym, opracowywanie harmonogram贸w prowadzenia prac budowlanych i plan贸w zam贸wie艅 materia艂owych, przygotowywanie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie dokumentacji budowy, przyjmowanie terenu budowy od inwestora, prowadzenie prac budowlanych na odcinku powierzonym do realizacji w spos贸b zgodny z wymaganiami kontraktu oraz harmonogramem rob贸t, wykonywanie pr贸b materia艂贸w budowlanych i sporz膮dzanie protoko艂贸w zbada艅, nadzorowanie prac mechanicznych i rozruchowych na budowie urz膮dze艅, instalacji i sieci energetycznych, nadzorowanie pracy podwykonawc贸w i dostawc贸w materia艂贸w budowlanych, sporz膮dzanie raport贸w z poszczeg贸lnych etap贸wprac budowlanych, w tym dokumentacji powykonawczej i odbiorowej, wsp贸艂pracowanie w sprawach realizacji zada艅 inwestycyjnych z kierownictwem rob贸t budowlanych, biurem projektowym i pozosta艂ymi podmiotami zaanga偶owanymi w realizacj臋 danego projektu budowlanego, uczestniczenie w post臋powaniach przetargowych w zakresie rob贸t budowlanych urz膮dze艅, instalacji i sieci energetycznych, zapewnienie bezpiecznego 艣rodowiska pracy, kontrolowanie przestrzeganie przepis贸w bhp, p.po偶. i ochrony 艣rodowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Zielona G贸ra (lubuskie)
organizacja pracy biura, dbanie o sta艂膮 dost臋pno艣膰 towar贸w, zamawianie towar贸w u dostawc贸w z Chin, negocjowanie warunk贸w handlowych z firmami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
Obs艂uga maszyn, demonta偶 zsee.
PRZEDSI臉BIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "PESTAR" EUGENIUSZ PIECHOWSKI - 2018-06-14 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Radom (mazowieckie)
Udzielanie pomocy rodzinom w rozwi膮zywaniu problem贸w dnia codziennego, wsparcie psychologiczne.
Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Rudniku - 2016-06-16 - Rudnik (lubelskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obs艂uga Klienta, rozk艂adanie i uzupe艂nianie towaru w salonie, zwi臋kszanie sprzeda偶y poprzez dbanie o satysfakcj臋 Klient贸w, znajomo艣膰 standard贸w ekspozycji towaru i umiej臋tno艣膰 ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespo艂u
CCC S.A. - 2018-01-22 - Myszk贸w (艣l膮skie)
-Preparation of answers to the contractual letters both in Polish and English;-Collection of information from different resources;-Adapting the contracts with subcontractors drawn up by the Purchasing Depart-ment to the standards of the Company;-Redaction of legal opinions; -Analysis of the legal regulations applicable in the Project;-Preparation of legislative alerts;-Support in every day work of the Legal and Contract Department.
Impresa Pizzarotti & C. S.p.a. Sp贸艂ka Akcyjna Oddzia艂 w Polsce - 2018-05-18 - Suwa艂ki (podlaskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Krak贸w (ma艂opolskie)