ASYSTENT KLIENTA-DIAGNOSTA Łódź oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT KLIENTA-DIAGNOSTA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Diagnostyka wad wzroku i słuchu.
Data publikacji: 2017-02-16
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Diagnostyka wad wzroku i słuchu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KLIENTA-DIAGNOSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: protetyk słuchu*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2017
Data zakończenia pracy: 12.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Możliwość przyuczenia
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: protetyk słuchu*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.02.2017
Data dodania oferty pracy: 15.02.2017
Oferta pracy ważna do: 14.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących"TĘCZA" - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy komputerze, inwentaryzacje obiektów, delegacje. Kontakt z pracodawcą: 71 343 85 58
Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego we Wrocławiu - 2018-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa programu magazynowego, kontakt z klientem, współpraca z magazynem.
DAJAR Sp. z o.o - 2016-10-13 - Zelów (łódzkie)
- wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć- przygotowywanie pomocy dydaktycznych, zabawek i innych akcesoriów do zajęć- udzielanie pomocy dziecku autystycznemu, pod kierunkiem nauczyciela, podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych: obsługiwanie sprzętu audiowizualnego i urządzeń technicznych- zapoznanie się z dokumentami regulującymi funkcjonowanie ucznia autystycznego w szkole- zapewnienie poczucia bezpieczeństwa dziecku autystycznemu na zajęciach dydaktycznych i wychowawczych- opiekowanie się dzieckiem autystycznym podczas lekcji, przerw, w trakcie zabaw, spacerów i wycieczek- ułatwianie dziecku autystycznemu funkcjonowanie w grupie rówieśniczej-organizowanie miejsca pracy zgodnie z przepisami BHP i chrony ppoż- opieka nad dziećmi podczas zajęć świetlicowych
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Klęczany (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie średnie ogólnoksztalcące, biegła znajomość języka ukraińskiego obsługa komputera, osoba odpowiedzialna za prowadzenie biura dyrektora na poziomie KZS, między innymi oodpowiedzialna za przygotowanie zestawień i analiz na potrzeby dyrektora, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP,
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Marki (mazowieckie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Frydrychowo (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i kadr
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
tłumaszenie zadań produkcyjnych instruktaży obsługi maszyn i urządzeń, spraw bieżących z języka polskiego na ukraiński i odwrotnie 50%. . Kontrola i nadzór pracowników ukraińskich 20%. 3. obsługa linii produkcyjnych 15%. 4. Pakowanie i rozładunek towarów15%
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Wanaty (śląskie)
nadzór nad dokumentami, wystawianie faktur, kontakt ze spółką matką
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Ruda Śląska (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
- proste czynności księgowe i kadrowe;- praca w systemie IBIZNES;- nadzór nad prawidłowością wystawianych dokumentów;- współpraca z biurem księgowym;- zarządzanie stanami magazynowymi
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Starogard Gdański (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Marki (mazowieckie)
Transport drogowy towarów, załadunek i rozładunek kontenerów. Praca na terenie Polski. Praca od pon-pt. Kontakt tel. z Pracodawcą: 530-146-018.
KEL-TRANS Kamila Keller - 2018-04-20 - Małe Gowino (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Nowy Targ (małopolskie)
Zapoznanie z zakładem pracy. Szkolenie BHP i PPOŻ. Wykonywanie prostych czynności mechanicznych pod nadzorem. Nauka bardziej złożonych usług mechanicznych. Wypełnianie dokumentacji przy przyjęciu pojazdu i odbiorze. Naprawa pojazdów. Wymiana ogumienia. Pomoc i nauka trudniejszych napraw mechanicznych. Wymiana rozrządu, sprzęgła - pod nadzorem. Wymiana elementów zawieszenia i ustawianie zbieżności kół. Nabijanie i odgrzybianie klimatyzacji. Samodzielne naprawy pojazdów mechanicznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Częstochowa (śląskie)
praca z dziećmi z dysfunkcjami, autyzm, upośledzenie w stopniu lekkim, udział w szkoleniach w pracy z dziećmi o specyficznych potrzebach edukacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Jastrzębiec (kujawsko-pomorskie)
Sprawuje bezpośredni nadzór, kontrolę i odpowiedzialność nad finansami Ośrodka, prowadzeniem gospodarki finansowej i rachunkowości, terminowym i prawidłowym sporządzaniem sprawozdań finansowo księgowych na zasadach określonych ustawą, pracami w zakresie planowania kosztów i planowania finansowego, analizą kosztów działalności podstawowej i pomocniczej, przestrzeganiem przepisów z zakresu rachunkowości i księgowości pod względem terminowości i prawidłowości rozliczeń z tytułu podatków, ZUS i innych należności budżetowych i pozabudżetowych oraz sprawozdawczości, nad prawidłowością dekretu i kwalifikacji dowodów księgowych, nad pracami podległych pracowników realizujących zadania finansowo księgowe OLU w zakresie naliczania, rozliczania wynagrodzeń, dokonywania rozliczeń i przekazywania należnych składek, potrąceń, rozliczania z odpowiednimi organami; tj. ZUS i Urzędami Skarbowymi oraz innymi jednostkami na zasadach określonych w odrębnych przepisach, nad pracami finansowoksięgowymi dotyczącymi dokonywania potrąceń, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz podpisywanie zaświadczeń dotyczących tych zagadnień wystawianych przez podległych pracowników, nad prowadzonymi rozliczeniami z tytułu składek na obligatoryjne i dobrowolne fundusze, rejestracją należności i zobowiązań wynikających z akceptowanych dokumentów źródłowych, nad prowadzeniem rozliczeń z płatnikami za sprzedane usługi oraz dostawcami za zakupione towary, windykacja należności, rozliczaniem i ewidencją wszystkich dowodów przychodu i rozchodu materiałów, towarów i rzeczowego majątku trwałego oraz wyposażenia, a także rozliczania inwentaryzacji i składników majątkowych, kontrola ewidencji i rozliczania kosztów inwestycji oraz kontrola prawidłowego ich finansowania, nad rozrachunkami z pracownikami w zakresie materiałów, towarów i majątku trwałego, wstępne przygotowanie do opracowania planu finansowego, monitorowanie jego realizacji oraz dokonywanie korekt w tym zakresie i prowadzenie monitoringu finansowego z działalności oraz podejmowanie działań w zakresie księgowości zarządczej, opracowywaniem projektów wewnętrznych przepisów prawnych w zakresie podległych zagadnień, tj. m.in. instrukcje obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych, instrukcje przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, zakładowego planu kont, druków ścisłego zarachowania, wykazu stosowanych ksiąg rachunkowych, dokumentacji systemu przetwarzania danych przy użyciu komputera i jej zmiany i innych związanych z całokształtem zagadnień finansowo-księgowych wymaganych odpowiednimi przepisami, przedkładanie Dyrektorowi Ośrodka raz w miesiącu pisemnej informacji o sytuacji finansowej OLU, kontrola i dokonywanie okresowych ocen pracy podległego personelu oraz opracowywanie i aktualizowanie zakresów obowiązków podległemu personelowi, planowanie i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, wnioskowanie w sprawach pracowniczych podległego personelu, zapewnianie realizacji wdrażania przepisów prawnych obowiązujących w OLU, przez podległy personel w zakresie działalności finansowo - księgowej, nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwalych oraz sporządzanie corocznie planu amortyzacji wraz z comiesięcznym księgowaniem w koszty Ośrodka, nadzór nad sporządzaniem listy plac nadzór nad terminowym prowadzeniem rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatków oraz sporządzaniem dekleracji PIT 4, PIT 11/8B, PIT40, naliczaniem i odprowadzaniem na konto naliczonego Funduszu Socjalnego, terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomiczne, biegła obsługa komputera w zakresie programów finansowo - księgowo - kadrowych INSERT Gratyfikant GT, Rewizor GT, programu ZUS-owski Płatnik, pakietu biurowego MS Office i innych, znajomość ustaw: o działalności leczniczej, o rachunkowości, o ubezpieczeniach społecznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej ze środków publicznych itp. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w służbach finansowo-księgowych, minimum 3 lata jako kierownik w służbach finansowo księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Lublin (lubelskie)
Nauka/pomoc; wyliczanie podatku VAT i podatku dochodowego, wypełnianie deklaracji VAT i PIT-5, ksiegowanie w programie KPiR B.Chudzikiewicz
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Gdynia (pomorskie)
.
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE Szymon Domagała - 2018-01-11 - Gostyń (wielkopolskie)
Asystent do spraw księgowości (staż)
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Bieruń (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Zielona Góra (lubuskie)
jw
Polmot Auto SA - 2017-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-22 - Słupsk (pomorskie)
wyksz. min. średnie, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, dobra obsługa komoputera, umiejętność organizacji czasu pracy
SLAM POLAND Sp.z.o.o - 2016-07-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, sprzątanie stanowiska pracy
STOMATOLOGIA NA JĘDRZYCHOWIE - 2017-05-31 - Zielona Góra (lubuskie)
analiza rynku wydawniczegobudowa baz danychtworzenie planu wydawniczegopozyskiwanie treści autorskichwspółpraca z autorami, muzeami, fotografikamiredagowanie i korekta tekstówpomoc w nadzorowaniu procesu wydawniczegoadminiastracja serwisów internetowych
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wprwadzanie danych do sytemu , sporządzanie zestwień i raportów w programie EXEL, pomoc formalno - rachunkowa w sporządzaniu dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Antolka (małopolskie)
nadzór nad wdrożonym systemem zarządzania, tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej, statystyczna analiza zdolności procesów, opracowywanie reklamacji, raportów
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-05-16 - Mława (mazowieckie)