ASYSTENT KIEROWNIKA DZIAŁU Malbork oferta pracy ELBLĄGDIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENT KIEROWNIKA DZIAŁU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie zamówiń asortymentu na dany dział
Data publikacji: 2017-01-16
Lokalizacja: Malbork (pomorskie)
Pracodawca: ELBLĄGDIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sikorskiego 2, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie zamówiń asortymentu na dany dział
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia indywidualna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KIEROWNIKA DZIAŁU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Malbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: malborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Malbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kierownicy sprzedaży w marketach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2017
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie , wymagana książeczka sanitarno-epidemiologiczna oraz checi do pracy
Nazwa pracodawcy:
ELBLĄGDIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Adres pracodawcy:
Żeromskiego 2, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Żeromskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Handel
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy sprzedaży w marketach
Data dodania oferty pracy: 16.01.2017
Oferta pracy ważna do: 15.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opieka nad dziećmi w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Widoma (małopolskie)
Udział w projektowaniu; inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-04-10 - Zgierz (łódzkie)
- udzielanie pomocy uczniom niepełnosprawnym pod kierunkiem nauczyciela podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych,- opieka nad wychowankami podczas lekcji, przerw, podczas zabaw, spacerów, wycieczek,- wykonywanie czynności pielęgnacyjno - higienicznych dzieci,- nawiązywanie przyjaznych kontaktów z wychowankami,- rozpoznawanie i reagowanie na potrzeby uczniów
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Szymbark (małopolskie)
Pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków, w czynnościach higienicznych, ubieraniu i rozbieraniu się, nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku, wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć oraz pomaganie dzieciom pod kierunkiem nauczyciela podczas ich wykonywania, porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych, opiekowanie sie dziećmi podczas spacerów i wycieczek, organizowanie miejsca pracy zgodnie z przepisami BHP i ochrony p.poż
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Tarnów (małopolskie)
rozdawanie materiałów promocyjnych, trzymanie banerów reklamowych, pomoc przy promocji sklepu elektronicznego
kontakt przez OHP - 2018-01-11 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Chełm (lubelskie)
osoba zarejestrowana z odpowiednim profilem
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Zabrze (śląskie)
x
Topaz - Ewa Walendziuk - 2018-02-09 - Białystok (podlaskie)
obsługa biura, pisanie pism firmowych, odbiór poczty, odbieranie telefonów
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Sokółka (podlaskie)
1.nadzór nad warunkami klimatycznymi w pomieszczeniach, w których znajdują się muzealia;2.nadzór nad stanem zachowania i warunkami przechowywania zbiorów objętych ewidencją Muzeum, znajdujących się na ekspozycji i w magazynach;3.nadzór nad stanem zachowania i eksploatowania zabytkowych obiektów budowlanych;4.konserwacja muzealiów i wykonywanie stosownej dokumentacji, w tym:a)przygotowanie oraz opiniowanie stanu zachowania dziełb)opracowanie programów konserwatorskich;c)opiniowanie pod względem konserwatorskim nabytków do zbiorów Muzeum;d)opiniowanie pod względem konserwatorskim użyczeń zewnętrznych;e)opiniowanie pod względem konserwatorskim projektów wystaw stałych i czasowych;f)określanie odpowiednich warunków konserwatorskich dla zbiorów w miejscach ich przechowywania
MUZEUM MIASTA ŁODZI - 2018-04-10 - Łódź (łódzkie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIADAĆ BĘDZIE SAMODZIELNIE ZA PROWADZENIE SEKRATARIATU, POMOC TECHNICZNĄ ZARZĄDOWI
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE H-GAZ SP.Z O.O. - 2017-05-02 - Tyczyn (podkarpackie)
Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu.Prowadzenie ewidencji złożonych zamówień.Monitorowanie zgodności dostaw z plikami zamówień, wyjaśnienie rozbieżności w dostawach.Wprowadzanie produktu do systemu (kategoryzacja + opis produktu)Bieżący kontakt z dostawcami celem pozyskania dokumentacji oraz informacji.Współpraca z innym działami w firmie.
KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-10 - Malbork (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Ruchna (mazowieckie)
- Wystawianie faktur sprzedażowych. Sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym. Dekretacja i wprowadzanie dokumentów do systemu. Wyjaśnianie niezgodności w rozliczeniach księgowych. Sporządzanie zestawień i raportów w programie Excel. Przygotowywanie umów cywilnoprawnych. Wsparcie działu księgowo-finansowego w organizacji pracy.- Pracodawca oferuje: zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę; stabilną pracę w miłej atmosferze - firma o wiodącej pozycji na śląskim rynku usług medycznych; możliwość zdobywania doświadczenia i doskonalenia swoich umiejętności; pracę w młodym, dynamicznym i zgranym zespole; ciekawą i pełną wyzwań pracę.- Wynagrodzenie: 2750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-14:35. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych. Dobra znajomość programów: Sage Symfonia Finanse i Księgowość, Subiekt GT oraz Pakietu Office (szczególnie Microsoft Excel / Word). Dobra organizacja pracy oraz efektywne wykorzystanie czasu. Odporność na stres i umiejętność działania pod presją czasu. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) tommed.pl
OŚRODEK DIAGNOSTYKI I LECZENIA CHORÓB KOBIECYCH ORAZ SCHORZEŃ SUTKA TOMMED -BULA TOMASZ - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
praca
ECO PROGRESS SP. Z O.O. - 2016-08-16 - Boguchwała (podkarpackie)
Sprawowanie dozoru nad obiektem handlowym w godzinach nocnych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy rekrutacja1 (at) merkurymarket.pl
MERKURY MARKET SP. Z O.O. SP. K. - 2018-08-28 - Rybnik (śląskie)
Segregacja dokumentów, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzanie dokumentów do programu finansowo-księgowego, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami i urzędami, sporządzanie zestawień w programie Excel.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Sierakowice (pomorskie)
zarządzanie i administrowanie sklepem , obsługa klienat
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Świdnik Mały (lubelskie)
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych, dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią. Zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów. Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń.Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń. Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami. Przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, ul. Graniczna 54 lub ul. Chorzowska 150.- Wynagrodzenie: 3250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa 8 godzin dziennie w godzinach 7:00-19:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe - licencjat. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office, umiejętność pracy w grupie, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
CAPGEMINI POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie klientów na rynkach zagranicznych, pozyskiwanie i realizacja międzynarodowych zleceń spedycyjnych, obsługa transportów, kierowców- Polska-UE
ROCO INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-30 - Bielawa (dolnośląskie)
Administracyjne działanie na dokumentach w tym obsługa systemu; nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentacji w firmie; przygotowywanie oraz redagowanie dokumentów handlowych w tym tłumaczeń; prowadzenie gospodarki materiałowej; organizowanie i koordynowanie spotkań wewnętrznych, kompleksowa obsługa biura; sprawna kulturalna obsługa telefoniczna.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-11-22 - Opole (opolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sekretariatu szkoły językowej, obsługa klientów zainteresowanych pozyskaniem dotacji z funduszy Unijnych, prowadzenie rejestru klientów, pozyskiwanie danych statystycznych, monitoring projektów.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Asystent do spraw administracji.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Tuchomie (pomorskie)
Asystowanie lekarzom weterynarii w trakcie procedur leczniczych, obsługa recepcji, obsługa klientów, utrzymanie porządku w lecznicy.Oferta pracy skierowana dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przyjmowanie zleceń spedycyjnych i nadzór nad ich realizacją, nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, przewoźnikami, prowadzenie negocjacji cenowych, rejestracja faktur w systemie, archiwizacja dokumentów. Praca na pełen etat 5 dni w tygodniu w godzinach 8-16
"ROHLIG SUUS LOGISTICS SPÓŁKA AKCYJNA" - 2017-06-13 - Sokołów (mazowieckie)
Gotowanie potrwa kuchni azjatyckiej, orientalcnek. Przygotowanie posiłków i zup.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Międzybórz (dolnośląskie)
staż dla osób do 30 r.ż - czynności związane z pracami działu księgowego
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Otwock (mazowieckie)