ASYSTENT KIEROWNIKA DZIAŁU HANDLOWEGO Zamość oferta pracy Zamośćdis Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT KIEROWNIKA DZIAŁU HANDLOWEGO
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja pracy w dziale, prowadzenie dokumentacji dostaw i sprzedaży, zawieranie umów z kontrahentami, zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary, kontrola cen i jakości, rozliczanie dostaw, zarządzanie pracownikami
Data publikacji: 2016-07-01
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Zamośćdis Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prymasa Stefana Wyszyńskiego 13, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja pracy w dziale, prowadzenie dokumentacji dostaw i sprzedaży, zawieranie umów z kontrahentami, zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary, kontrola cen i jakości, rozliczanie dostaw, zarządzanie pracownikami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KIEROWNIKA DZIAŁU HANDLOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność zarządzania zespołem
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: Zamośćdis Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Prymasa Stefana Wyszyńskiego 13, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - CV składać w Biurze Obsługi Klienta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Prymasa Stefana Wyszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 01.07.2016
Oferta pracy ważna do: 30.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Opole (opolskie)
opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i pracownikiem socjalnym, kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych, prowadzenie dokumentacji przy z rodziną, dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, NGO i innymi podmiotami i osobami działajacymi na rzecz dziecka i rodziny
Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Chełm - 2016-08-11 - Pokrówka (lubelskie)
- przyjęcie surowca,- rozliczanie produkcji,- praca na produkcji.
BIOCONCEPT- GARDENIA Spółka z o.o. - 2017-02-15 - Tarnogród (lubelskie)
Nauka rejestracji komputerowej usług pocztowych
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie luksusowych materiałów budowlanych i wykończeniowych z rynku ZEA
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Serock (mazowieckie)
Utrzymanie czystości namagazynie wg harmonogramu prac na obiekcie. Trzy zmiany, umowa zlecenie. Wynagrodzenie 1400 zł netto (1900 brutto). Praca w Nowej Wsi Wrocławskiej.Kontakt kandydatów z pracodawcą: pl. Solidarności 1/3/5, Wrocław, pokój 424, spotkania od poniedziałku do piątku od 10:00 do 12:00, tel. 660-567-125.Informacja o ofercie w sali B.
CLAR SYSTEM S.A. - 2016-01-28 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
Organizacja dokumentacji z zakresu BHPiOŚ, bieżąca kontrola warunków pracy w oparciu o procedury wewnętrzne i zewnętrzne, ogólna pomoc dla działu BHPiOŚ.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- nadzór kierowców,- obsługa klientów,- pomoc spedytorom
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ SP. Z O.O. - 2018-02-01 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie obiektu usługowego w godzinach od 21:00-22:30 lub w godzinach 06:00 do 07:30 (do uzgodnienia z pracodawcą)
ARMATYS MAREK "MAG-MAR" - LOGISTYKA - 2017-09-20 - Racibórz (śląskie)
opieka nad podopiecznymi - osobą w wieku starszym w środowisku domowym
kontakt przez OHP - 2016-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie korespondencji tradycyjnej, telefonicznej, elektronicznej w j.polskim i j.angielskim, przyjmowanie, nadawanie, rejestrowanie korespondencji i przesyłek, dostarczanie dokumentów do urzędów państwowych, przyjmowanie i obsługa interesantów, przygotowanie i obsługa spotkań słuzbowych. Wymagania: wykształcenie min średnie lub wyższe, kierunek - pref. administracja, znajomość języka angielskiego - pozwoli na swobodną komunikację.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa biura detektywistycznego
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp.zoo - 2017-05-19 - Sady (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie przepływu informacji między pracownikami - pracodawcą, a klientami firmy. Pomoc przy organizowaniu spotkań z klientem, prowadzenie list pocztowych, mailowych i telefonicznych. Praca na pół etatu 5 dni w tygodniu na dwie zmiany w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Brwinów (mazowieckie)
układanie nawierzchni na drogach, ulicach, chodnikach, malowanie oznakowania na drogach
U.S.T.B "Krecik" Franaszek Roman - 2016-09-26 - Wieluń (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości -
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie projektów graficznych, przygotowywanie materiałów poligraficznych, sprzedaż internetowa
"SONAR" Spółka z o.o. - 2016-06-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Praca przy sporządzaniu projektów technicznych z zakresu budownictwa/telekomunikacji
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "SKRĘTKA" ŁUKASZ PIWOWARCZYK - 2015-11-13 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Zgodnie z programem stażu. Praca w godz. 8-16.00.Oferta skierowana dla osób powyżej 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy i kwalifikujących się do udziału w projekcie RPO.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Bielsko-Biała (śląskie)
Pomoc w zajęciach, opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Prawidłowe i terminowe prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów, ewidencji przychodów przy użyciu techniki komputerowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sprawdzanie dokumentów dostarczanych przez klientów biura rachunkowego pod względem formalnym i rachunkowym. Dokonywanie bieżących zapisów w ewidencji księgowej, prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług. Sporządzanie zestawień, bilansów, rejestrów zakupu i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Częstochowa (śląskie)
Bieżąca analiza stanów magazynowych i wyników sprzedażowych oraz podejmowanie decyzji na ich podstawie.Współpraca ze sklepami (m.in. korespondencję, nadzór nad realizacją zleconych zadań).Pomoc w prowadzeniu oraz aktualizacji dokumentów i raportów w programie Excel.Wsparcie w codziennych obowiązkach Działu Produktu.Współpraca z pozostałymi działami firmy (m.in. logistyką, marketingiem).
KS SPORT SIEĆ SKLEPÓW M. KUJAWA M. KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-02 - Malbork (pomorskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami z Wietnamu, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace pomocnicze przy pracach malarskich, szpachlarskich i glazurniczych
Usługi Ogólnobudowlane Wykańczanie Wnętrz "DEMBEX" Piotr Dembski - 2018-06-19 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
projektowanie obiektów
AUTORSKA PRACOWNIA PROJEKTOWA "BROMBOSZCZ - ARCHITEKCI" WOJCIECH BROMBOSZCZ - 2016-02-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prace budowlane.
USŁUGI BUDOWLANO-WYKOŃCZENIOWE TOMASZ DROBIŃSKI - 2018-07-25 - Czyczkowy (pomorskie)
naprawa samochodów
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Siemiatycze (podlaskie)
Praca z dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)