ASYSTENT KIEROWNIKA DS. ADMINISTRACYJNYCH I FINANSOWYCH Trzebownisko oferta pracy PODKARPACKA FUNACJA ROZWOJU
Stanowisko: ASYSTENT KIEROWNIKA DS. ADMINISTRACYJNYCH I FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: - OBSŁUGA OBECNYCH I NOWYCH KLIENTÓW – TELEFONICZNA, MAILOWA, OSOBISTA W SIEDZIBIE FIRMY,- KOORDYNOWANIE OBIEGU ZAMÓWIEŃ I DOKUMENTACJI W DZIALE ORAZ PRZYGOTOWYWANIE OFERT,- ROZWIJANIE SIECI ODBIORCÓW POPRZEZ POZYSKIWANIE NOWYCH KONTAKTÓW,- TWORZENIE RAPORTÓW SPRZEDAŻOWO-MAGAZYNOWYCH,- WSPARCIE DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI,- ORGANIZACJA KALENDARZA FUNKCJONOWANIA DZIAŁU ORAZ JEGO MONITORING- DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK MARKI ORAZ DOBRE RELACJE W MIEJSCACH, GDZIE JEST OBECNA.
Data publikacji: 2018-11-05
Lokalizacja: Trzebownisko (podkarpackie)
Pracodawca: PODKARPACKA FUNACJA ROZWOJU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-001 Trzebownisko 928B, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- OBSŁUGA OBECNYCH I NOWYCH KLIENTÓW – TELEFONICZNA, MAILOWA, OSOBISTA W SIEDZIBIE FIRMY,- KOORDYNOWANIE OBIEGU ZAMÓWIEŃ I DOKUMENTACJI W DZIALE ORAZ PRZYGOTOWYWANIE OFERT,- ROZWIJANIE SIECI ODBIORCÓW POPRZEZ POZYSKIWANIE NOWYCH KONTAKTÓW,- TWORZENIE RAPORTÓW SPRZEDAŻOWO-MAGAZYNOWYCH,- WSPARCIE DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI,- ORGANIZACJA KALENDARZA FUNKCJONOWANIA DZIAŁU ORAZ JEGO MONITORING- DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK MARKI ORAZ DOBRE RELACJE W MIEJSCACH, GDZIE JEST OBECNA.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT KIEROWNIKA DS. ADMINISTRACYJNYCH I FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebownisko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebownisko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: PODKARPACKA FUNACJA ROZWOJU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-001 Trzebownisko 928B, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Trzebownisko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzebownisko
Numer budynku pracodawcy: 928B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 05.11.2018
Oferta pracy ważna do: 08.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w
Samodzielny Publiczny Zaklad Lecznictwa Otwartego Żoliborz - 2016-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie galerii (utrzymanie czystości wewnątrz i zewnątrz budynku)
Badford Continental Sp z o.o. - 2017-10-13 - Tarnów (małopolskie)
staż w księgowości
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Ustroń (śląskie)
Asystent do spraw księgowości
DORADCA PODATKOWY BEATA PIECZONKA-MAZIARKA - 2017-11-07 - Dębica (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Częstochowa (śląskie)
opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodzinny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi;wspieranie aktywności społecznej rodzin;motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, majacych na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia dzieci i rodzin;prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach;współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna się za niezbędną
Ośrodek Pomocy Społecznej - Ruda Huta - 2018-09-12 - Ruda-Huta (lubelskie)
Praca jako robotnik budowlany
Przedsiębiorstwo Budowlane Czesław Szczepaniak - 2017-03-17 - Kornice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Łask (łódzkie)
pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Strzelno (pomorskie)
opieka nad osoba nhiepełnosprawną
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Płońsk (mazowieckie)
ewidencja i prowadzenie korespondencji, rejestr dokumentów handlowych, tworzenie kart klienta na podstawie wywiadów handlowych, przygotowanie ofert, kontrola należności, organizacja transportu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
tłumaczenie zadań produkcyjnych, instruktaży obsługi maszyn i urządzeń, spraw bieżących z języka polskiego na ukraiński i odwrotnie, kontrola pracy pracowników
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Sprzedaż powierzchni reklamowych oraz wydawnictw BPC GROUP. Sprzedaż usług konferencyjnych dla spotkań edukacyjnych organizowanych dla BPC Training Centre.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych. Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie. Premie oraz dodatki uznaniowe.- Wynagrodzenie: 2400 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (licencjat, magister lub inżynier). Doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem. Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Mile widziana znajomość rynku IT. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
BUSINESS PENETRATION & CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-09 - Katowice (śląskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Indii, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi i angioelskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Józefosław (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Bystry (warmińsko-mazurskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami z byłych Republik Radzieckich, pomoc w opiece nad klientami rosyjskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
dobra znajomość języka angielskiego w piśmie i w mowie ,wsparcie procesu logistycznego zawieranych transakcji,obsługa administracyjna operacji handlowych
Europejskie Centrum Gospodarcze Sp. z o.o. - 2015-11-19 - Głowno (łódzkie)
Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku inżynier budownictwa, wymagana znajomość oprogramowania Auto CAD. Praca na stanowisku komputerowym, prace kreślarskie w programie Auto CAD, wykonywanie dokumentacji projektowej, wyjazdy na budowę na nadzory autorskie. Wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: sekretariat (at) techmeko.pl.
TECHMEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-16 - Rybnik (śląskie)
program
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Krasnystaw (lubelskie)
oferta dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
TALAN SP. Z O.O. - 2017-03-27 - Łowicz (łódzkie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń; określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT,
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Opole (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Słupsk (pomorskie)
pomoc przy organizacji łańcucha dostaw
CDRL S.A. - 2016-10-11 - Pianowo (wielkopolskie)
Praca z dziećmi niepełnosprawnymi w niepublicznym punkcie przedszkolnym.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W SKARSZEWACH - 2017-10-18 - Skarszewy (pomorskie)
pomoc przy montażu instalcji sanitarnych
Zakład Usługowo-Handlowy Karmonik Henryk - 2018-05-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
dekretacja i wprowadzanie faktur zakupu do programu, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie podatku VAT, porządkowanie dokumentów firmy (prowadzenie dziennika kancelaryjnego)
MONTOMET Sp. z o.o. - 2016-04-27 - Zawiercie (śląskie)
Głównym obowiązkiem Menedżera IMR jest zarządzanie projektami i wsparcie zespołu Model Risk Governance, Przeprowadzanie i przygotowanie treningów i komunikacji ulepszających pracę baz danych dla modeli ryzyka,Kontakt z menedżerami zajmującymi się wprowadzaniem modeli ryzyka do baz danych,Wsparcie rozbudowy baz danych dla modeli ryzyka,Przygotowywanie raportów dla starszych menedżerów,Przygotowanie odpowiednich procedur dla biznesu aby wesprzeć funkcjonalność baz danychUlepszenie zrozumienia modeli ryzyka dla biznesu,Integracja z zespołami zajmującymi się tworzeniem modeli i ich walidacją,Interakcja z zespołami zajmującymi się finansami i IT w celu usprawnienia baz modeli,Umiejętność przedstawiania analitycznych problemów i syntezy analizy w sposób zrozumiały dla innych zespołów.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Kraków (małopolskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)