ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/ EXECUTIVE ASSISTANT Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/ EXECUTIVE ASSISTANT
Wynagrodzenie: od 4 650 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie kalendarza spotkań przydzielonych konsultantów, - zarządzanie komunikacją, - profesjonalna i efektywna obsługa rozmów telefonicznych, - przygotowywanie raportów, - zapewnienie wsparcia administracyjnego, - ścisła współpraca z innymi asystentami.
Data publikacji: 2020-09-07
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie kalendarza spotkań przydzielonych konsultantów, - zarządzanie komunikacją, - profesjonalna i efektywna obsługa rozmów telefonicznych, - przygotowywanie raportów, - zapewnienie wsparcia administracyjnego, - ścisła współpraca z innymi asystentami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 650 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/mies. 1/4 etatu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/ EXECUTIVE ASSISTANT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku korporacyjnym / customer service, skrupulatność, komunikatywność, zdolności interpersonalne, Elastyczność, zdolności adaptacyjne, komunikatywność, zdolności interpersonalne i organizacyjne, proaktywna postawa
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5252478270
danePracodawcy_regon: 142416928
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334390
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 07.09.2020
Oferta pracy ważna do: 21.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0d39031e0e534f0d8998cda3c9db4d55
Podobne oferty pracy
praca w zakresie procesu inwestycyjnego umożliwiającego uzyskanie pozwolenia na budowę
G-TKW Sp. z o.o. - 2019-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie i wysyłanie zamówień; bieżacy kontakt z dostawcami; prowadzenie dokumentacji zamówień; kordynacja pracy działu; zarządzanie obiegiem dokumentacji i informacji
PW METKOM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-07-04 - Warszowice (śląskie)
obsługa koprarko-ładowarki
BETPREF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, wykładanie i sprawdzanie towaru.
EDMON Sp. z o.o. - 2018-04-23 - Słupca (wielkopolskie)
Pomoc:- wsparcie działań handlowych,- nadzór nad obiegiem dokumentów,- wprowadzanie zamówień do SAP.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Rynkowo
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowywanie ofert handlowych w języku hindi, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Mroków (mazowieckie)
Aystent/ka Prezesa
ART & JENNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Poznań (wielkopolskie)
porządkowanie i weryfikacja dokumentów księgowych pod nadzorem księgowej; sporządzanie zestawień, wniosków, itp. pod nadzorem księgowej; składanie deklaracji, wniosków, zeznań, oświadczeń itp. w Urzędzie Skarbowym i Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych; prowadzenie korespondencji biurowej; wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu komputerowego pod nadzorem księgowej
kontakt przez PUP - 2020-08-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Rejestracja pacjentów zgłaszających się na badania.
LUX MED DIAGNOSTYKA Sp. z o.o. Centrum Diagnostyczne FADO - 2016-03-09 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie sushiWYMAGANIAWykształcenie:Certyfikaty zawodowe jako kucharz/kucharz sushiDoświadczenie zawodowe: Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w przygotowywaniu sushi w tego typu restauracjiZnajomość języków: Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub skandynawskiego w mowie i piśmieInne istotne wymagania:Znajomość HACCPZaangażowanie do pracy
MERIENDA AS - 2016-06-20 - Norwegia (Norwegia)
wyposażanie dzieci w podstawową wiedzę zgodnie z programem.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łącko (małopolskie)
sprzedaż art. przemysłowych
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Sierpc (mazowieckie)
- PRZYJMOWANIE ZLECEŃ DO PRODUKCJI I ICH KONTROLA- NADZOROWANIE PROCESU PRODUKCJI- NADZOROWANIE MAGAZYNU POD KĄTEM WYSYŁEK DO KLIENTÓW- BIEŻĄCE INFORMOWANIE PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH O TERMINACH REALIZACJI ZAMÓWIEŃ- WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI DZIAŁAMI W FIRMIE- ARCHIWIZOWANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH- ZAMAWIANIE SUROWCÓW U KRAJOWYCH DOSTAWCÓW
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O. O. - 2019-03-08 - Rogoźnica (podkarpackie)
•obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowych (SAP HR, Płatnik), system ocen pracowniczych•prowadzenie aktywnej rekrutacji na stanowiska fizyczne i umysłowe (w tym tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych)• monitorowanie rynku pracy, organizacja staży i praktyk zawodowych, targów pracy oraz szkoleń dla pracowników• wsparcie w procesie planowania, koordynowania i przeprowadzania działań związanych z pozyskiwaniem i utrzymaniem najlepszych pracowników, zarządzaniem talentami, zarządzaniem kompetencjami, rozwojem, systemem ocen rocznych, systemami motywacyjnymi• sporządzanie całości dokumentacji związanej ze szkoleniem pracowników, uprawnieniami, praktykami zawodowymi• sporządzanie wewnętrznych i zewnętrznych raportów i analiz wg potrzeb i obowiązujących wzorów
ANIMEX FOODS SP. Z O.O. ODDZIAŁ W EŁKU - 2020-10-08 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną,Współpraca z pracownikami socjalnymi,Prowadzenie dokumentacji dot. pracy z rodziną,Udzielanie pomocy rodzinom.Praca na terenie Gminy Wielopole Skrz.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W WIELOPOLU SKRZYŃSKIM - 2019-02-25 - Wielopole Skrzyńskie (podkarpackie)
Sprzedaż art. spożywczo-monopolowych, praca od 10:00 do 18:00, tel. kontaktowy 603 742 880
Sklep Wielobranżowy Andrzej Bienek - 2020-05-28 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Wspomaganie nauczyciela w przygotowywaniu i prowadzeniu zajęć, dbanie o porządek w czasie zajęć i po ich zakończeniu, opieka nad dziećmi w czasie spacerów i wycieczek, wspieranie dzieci w czynnościach samoobsługowych (ubieranie, jedzenie wyjścia do toalety, myciu rąk) dbanie o wygląd dzieci.
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Radogoszczy - 2017-04-28 - Radogoszcz (dolnośląskie)
Fryzjer damsko-męski- asystent. Praca dwuzmianowa od 9:00 do 16:00 i 12:00 do 19:00.
Sylwia Stępień - STUDIO ST - 2018-01-22 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Transport towarów do sieci sklepów
Marek Brzeziński BRZEZIŃSKI TRANSPORT - 2020-11-17 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Naprawa maszyn rolniczych (ciągniki, przyczepy, siewniki, platformy do zbioru warzyw itp.), serwis oraz przeglądy maszyn rolniczych, diagnozowanie i usuwanie bieżących usterek, prace konserwacyjne.Wysokość wynagrodzenia ok 3000 zł/brutto - do uzgodnienia.
Grupa Producentów Warzyw Primavega - 2019-09-18 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)
asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie z zasadami wykonywania obliczeń inżynierskich i inne
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
nauczyciel fizyki w szkole podstawowej (4 godziny) oraz w brabżowej szkole I stopnia (1godzina)
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO- WYCHOWAWCZY IM.POCZTY POLSKIEJ W SKAWINIE - 2020-07-10 - Skawina (małopolskie)
- Opracowywanie zbiorów muzealnych. Przygotowywanie scenariuszy wystaw i wydarzeń muzealnych oraz ich organizacja. Przygotowywanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych - lekcji i wykładów.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + dyżury w soboty lub niedziele (według grafiku). - Wymagania niezbędne: posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, ukończone studia magisterskie związane z zakresem gromadzonych w muzeum ziorów - pref. historia sztuki, dobra znajomość języka obcego (preferowany j. angielski), praktyczna umiejętność obsługi komputera, samodzielność, terminowość, odpowiedzialność i kreatywność, planowanie i efektywna organizacja własnego czasu pracy, umiejętność pracy w zespole, etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach.- Wymagania pożądane: znajomość drugiego języka na poziomie swobodnego porozumiewają się, podyplomowe studia muzealnicze, doświadczenie na podobnym stanowisku.- Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-256-18-10 wew. 118) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Józefa Szafranka 9, 40-025 Katowice) lub pocztowy (ul. Józefa Szafranka 9, 40-025 Katowice) lub e-mail: kadry (at) mhk.katowice.pl
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2017-10-03 - Katowice (śląskie)
staż - segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przyjmowanie korespondencji ( zapisywanie, rozdzielanie), prowadzenie dokumentacji prawnej i dokumentacji spraw kancelaryjno-biurowych, sporządzania dla danej firmy ewidencji i deklaracji podatkowych, w tym: PIT-4, PIT-8A,PIT-11, PIT-36, PIT-36L, PIT-28, PIT-37, VAT-7, VAT-7K,VAT-7D, VAT-UE, sporządzanie dla danej firmy deklaracji i rozliczeń z ZUS, w tym: IWA, DRA, RSA, RCA,RZA, ZZA, ZUA, ZWUA, ZIUA, ZCNA, zakładanie i prowadzenie dokumentów pracowniczych w tym sporządzanie umów, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie płatności do ZUS i US, obsługa programu: PŁATNIK, WF-Kaper, WF-Fakir oraz pakietu MS Office, obsługa urządzeń biurowych, wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych,Komputer: ilość godzin 4
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
AMALTEA Anna Zalewska-Lipka (Dwujęzyczne Przedszkole abc, Dwujęzyczna Szkoła Podstawowa nr 1) - 2016-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
1. Obsługa urządzeń biurowych, obsługa i znajomość programów z podstawowego pakietu (Excel, PowerPoint, Microsoft itp.).2. Wysyłanie mailingu.3. Pomoc w przygotowywaniu ofert, wyszukiwanie informacji potrzebnych do realizacji wydarzeń promocyjnych.4. Współtworzenie wpisów na profilu FB.5. Kontakt z klientem korespondencyjnie.6. Towarzyszenie dyrektorowi podczas spotkań z klientami.7. Pilnowanie terminarza wydarzeń, pracy biura.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Gdynia (pomorskie)
Analizowanie potzreb Klienta, analizowanie rynku i wyszukiwanie dostępnych alternatyw, wybieranie wariantów, produktów lub usług, przygotowywanie ofert dla Klienta, prezentowanie przygotowanej oferty i doradzanie Klientowi, prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Kraków (małopolskie)