ASYSTENT/KA ZARZĄDU Olsztyn oferta pracy NETLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: 4 100 - 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Poszukujemy kompetentnej, skrupulatnej i sumiennej osoby odpowiedzialnej za:- kompleksowe wspieranie Zarządu w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych,- wspieranie Zarządu przy realizacji projektów biznesowych,- przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentacji na potrzeby Zarządu,- zapewnienie poprawnego przepływu dokumentacji i korespondencji w firmie oraz przestrzeganie terminowości ich załatwiania,- wspieranie Zarządu w realizacji codziennych zadań poprzez organizację spotkań biznesowych, podróży służbowych, prowadzenia kalendarza spotkań,- sporządzanie niezbędnych pism i opracowywania dokumentów związanych z działalnością Spółki,- współpracę z zewnętrznymi firmami, urzędami, instytucjami udzielającymi wsparcia, klientami, itp.,- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi oraz wewnątrz organizacji,- współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy.Godziny pracy: 07.30-15.30
Data publikacji: 2020-07-29
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: NETLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trylińskiego 16, 10-683 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Poszukujemy kompetentnej, skrupulatnej i sumiennej osoby odpowiedzialnej za:- kompleksowe wspieranie Zarządu w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych,- wspieranie Zarządu przy realizacji projektów biznesowych,- przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentacji na potrzeby Zarządu,- zapewnienie poprawnego przepływu dokumentacji i korespondencji w firmie oraz przestrzeganie terminowości ich załatwiania,- wspieranie Zarządu w realizacji codziennych zadań poprzez organizację spotkań biznesowych, podróży służbowych, prowadzenia kalendarza spotkań,- sporządzanie niezbędnych pism i opracowywania dokumentów związanych z działalnością Spółki,- współpracę z zewnętrznymi firmami, urzędami, instytucjami udzielającymi wsparcia, klientami, itp.,- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi oraz wewnątrz organizacji,- współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy.Godziny pracy: 07.30-15.30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 100 - 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Na początek umowa o pracę na okres próbny później umowa o pracę na czas określony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 100 - 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2020
Data zakończenia pracy: 15.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: **Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- poziom wykształcenia wyższe - doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - min. 2 lata- znajomość jęz. obcych /stopień znajomości jęz. angielski min. na poziomie B2- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, przede wszystkim w zakresie pakietu MS Office,- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz umiejętność pracy w zespole,- wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, skrupulatność, logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,- uprawnienia/Umiejętności czynne prawo jazdy kat. B - wymóg konieczny!
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
NETLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7393679238
danePracodawcy_regon: 28029216100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Trylińskiego 16, 10-683 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Ulica pracodawcy: Trylińskiego
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334304
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 30.07.2020
Oferta pracy ważna do: 28.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?548a8b3d720a24bffe17e7571725ef61
Podobne oferty pracy
Firma HOCH Systemy Kominowe z Nowego Barkoczyna, szuka kandydatów do pracy na stanowisku Asystent/ka Działu Sprzedaży. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za przygotowanie dokumentów sprzedażowych i transportowych oraz za organizowanie i nadzorowanie dostaw towarów do Klientów. Od Kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego (może być w trakcie), znajomości języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym. Mile widziane jest także doświadczenie w obsłudze Klienta. Oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz możliwość rozwijania kompetencji zawodowych. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy: rekrutacja (at) hoch.com.pl
HOCH Systemy Kominowe Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-08-28 - Nowy Barkoczyn (pomorskie)
Udziela pomocy w przypadkach zachorowania lub zagrożenia chorobą: diagnozuje stan zdrowia, bierze udział w procesie leczenia, zajmuje się profilaktyką leczniczą, szerzenie oświaty zdrowotnej.Praca w godzinach od 7.00 do 21.00
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Siedlce (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Kościerzyna (pomorskie)
- bieżąca obsługa telefoniczna- prace administracyjno-biurowe- archiwizacja i segregacja dokumentów- zarządzanie korespondencją - telemarketing- pozyskiwanie nowych klientów firmy
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc przy opiece nad dziećmi, współpraca z nauczycielem, pomoc w zajęciach, posiłkach. spacerach
Przedszkole Niepubliczne z Grupą Żłobkową "MISIOWA AKADEMIA" - 2017-09-14 - Chojnice (pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe w sekretariacie firmy. Obsługa recepcji. Podejmowanie gości Firmy. Obsługa spotkań firmowych. Odbiór i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Odbiór przesyłek kurierskich. Wystawianie dokumentów: KP, KW. Obsługa kasy. Wsparcie pracowników firmy w bieżących pracach administracyjnych.
FITNESS AUTHORITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-21 - Gdańsk (pomorskie)
PIobsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; w tym poczty elektronicznej, odbieranie telefonów, udzielanie informacji na temat oferty i przedmiotu działalności firmy potencjalnym klientom, kserowanie, skanowanie, segregowanie i archiwizacja (w tym elektroniczna) faktur i innych dokumentów księgowych, księgowanie faktur, pomoc w sporządzaniu dokumentów urzędowych (deklaracji VAT, PIT, ZUS, JPK itp.)
AGONA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-28 - Piaseczno (mazowieckie)
Praca pedagogiczna z mieszkańcami, schroniska dla kobiet z dziećmi, prowadzenie spotkań edukacyjnych, treningów umiejętności społ., wykonywanie prac biurowych związanych z funkcjonowaniem placówki.
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Kielce (świętokrzyskie)
-Pomoc w utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym,-Praca od pon. do pt. w godz. 8.00-16.00-Kontakt e-mail: biuro (at) buchholc.pl-Kontakt tel. 606-214-758
"RD BUCHHOLC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Gniszewo (pomorskie)
Praca biurowa, obsługa sekretariatu kancelarii, przygotowywanie wysyłki dokumentów do sądów i urzędów, sporządzanie wypisów i odpisów aktów, prowadzenie rejestrów notarialnych.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie średnie (mile widziane wyższe).
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Racibórz (śląskie)
• porządkowanie dokumentacji klientów; • opisywanie dokumentów zgodnie z wytycznymi;• wprowadzanie danych do komputera;• kontakt z klientami (przeważnie telefoniczny i mailowy);• odbieranie dokumentów od klientów (także w siedzibach ich firm);• załatwianie spraw służbowych w urzędach;• pomoc w kompletowaniu dokumentacji klientów wg wytycznych;• inne prace asystenckie w biurze i poza nim, związane z rozwijanymi usługami Działu Wspierania Biznesu;• dbanie o porządek na stanowisku pracy;
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe Agnieszka Buzalska - 2017-10-26 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Czerniewice (łódzkie)
wprowadzanie danych do systemu ksiegowego, analiza stanu rozrachunków z kontrahentami, udział w okresowych zamknieciach ksiąg
YANGJI ELECTRONICS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-22 - Mława (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji biurowej w firmie w dziale:, sekretariatu, księgowości.: bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym, prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, przygotowywanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, przygotowanie narad, konferencji, spotkań pod względem obsługi technicznej zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadomienie uczestników, zorganizowanie poczęstunku, obsługa kontrahentów firmy, udzielanie informacji pracownikom oraz interesantom, wsparcie przy koordynacji kontraktów, pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy działami oraz pomiędzy pracownikami a dyrekcją, dbanie o sprawny przepływ informacji w firmie, reprezentowanie firmy na zewnątrz dbanie o dobry wizerunek firmy, obsługa urządzeń biurowych telefon, komputer, fax, kopiarka, plotera archiwizacja i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi, organizowanie prac związanych z konserwacją sprzętu, urządzeń, nadzór nad zaopatrzeniem sekretariatu w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe, kontrola i analizowanie stanu zapasów.
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Migi (pomorskie)
wykonywanie obowiązków asystenta projektanta w ramach wykonywanych przez firmę kontraktów dotyczących branży drogowej
kontakt przez PUP - 2020-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent projektanta
kontakt przez PUP - 2019-11-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, rejstracja pacjentów, obsułga kasy fiskalnej, asystowanie podczas podstawowych zabiegów, dbanie o estetyczny wygląd gabinetu, przygotowanie miejsca pracy stomatologa.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Tarnów (małopolskie)
Asystowanie i pomoc osobie niepełnosprawnej
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sędziszowie - 2020-01-03 - Sędziszów (świętokrzyskie)
w/s stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Rzeczniów (mazowieckie)
Pomoc nauczyciela prowadzącego zajęcia w klasie, do której uczęszczają dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 IM. DZIECI POLSKICH - 2016-07-25 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa klienta, odbiór dokumentacji księgowej, sprawdzanie dokumentacji pod kontem merytorycznym, wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego,dokonywanie zgłoszeń, wyrejestrowań oraz rozliczeń ZUS, wystawianie i weryfikacja faktur,rozliczanie delegacji, inne prace księgowo-administracyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pomoc przy obsłudze biurowej.
PRYL WIESŁAW ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY - 2020-05-11 - Wrzeszewo (kujawsko-pomorskie)
Rekrutacja i przyjmowanie pracowników -cudzoziemców na stanowiska robotnicze, bieżąca aktualizacja danych kadrowych w programie SAP, prowadzenie archiwum, Obsługa obcokrajowców w zakresie zatrudnienia, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, uzyskiwanie zezwoleń na pracę - kontakt z przynależnymi urzędami w celu ich uzyskania. Tłumaczenia z j. rosyjskiego - ukraińskiego na polski i odwrotnie.
Animex Foods Sp. z o.o Sp. K Oddział w Opolu - 2019-10-18 - Opole (opolskie)
prowadzenie spraw biurowych firmy
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Wyszków (mazowieckie)
- realizacja zadań związanych z obsługą klienta;- asystowanie w prowadzonych sprawach;- sporządzanie pism, raportów oraz analiz;- sprzedaż usług prawno-finansowych B2BGodziny pracy 8:30 - 16:30
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)
komunikacja z drukarniami dzianin, zlecenie, pilotowanie druków, aranżowanie nowych wzorów
GVF sp. z o.o. - 2016-06-03 - Pabianice (łódzkie)
Obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Żary (lubuskie)
SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ, WYSTAWIANIE FAKTUR, KSIĘGOWANIE ZAKUPÓW I SPRZEDAŻY
HOTEL MIRJAN LĄDEK SP.Z O.O. S.K.A. - 2018-08-31 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Pruszcz Gdański (pomorskie)