ASYSTENT/KA ZARZĄDU DS. PROJEKTÓW Rzeszów oferta pracy BMM SP. Z O.O.
Stanowisko: ASYSTENT/KA ZARZĄDU DS. PROJEKTÓW
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:WYSYŁANIU I PRZYJMOWANIU KORESPONDENCJI;NADZORZE NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH ORAZ ICH ARCHIWIZOWANIE; KONTAKCIE Z ZEWNĘTRZNYMI INSTYTUCJAMI I DOSTAWCAMI USŁUG,KOORDYNACJI PROJEKTÓW WEWNĘTRZNYCH (NP. OPTYMALIZACJI PROCESÓW),PLANOWANIU I ORGANIZOWANIU SPOTKAŃ PROJEKTOWYCH I SZKOLENIOWYCH, PRZYGOTOWYWANIU PROTOKOŁÓW I WERYFIKOWANIU UZGODNIEŃ ZE SPOTKAŃ PROJEKTOWYCH,CODZIENNEJ KOORDYNACJI PRZEPŁYWU INFORMACJI I WSPÓŁPRACY POMIĘDZY ZARZĄDEM, MANAGERAMI, CZŁONKAMI ZESPOŁÓW PROJEKTOWYCH, PROWADZENIU ROZMÓW I KORESPONDENCJI W J. ANGIELSKIM.
Data publikacji: 2018-11-21
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: BMM SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PRZEMYSŁOWA 4A, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:WYSYŁANIU I PRZYJMOWANIU KORESPONDENCJI;NADZORZE NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH ORAZ ICH ARCHIWIZOWANIE; KONTAKCIE Z ZEWNĘTRZNYMI INSTYTUCJAMI I DOSTAWCAMI USŁUG,KOORDYNACJI PROJEKTÓW WEWNĘTRZNYCH (NP. OPTYMALIZACJI PROCESÓW),PLANOWANIU I ORGANIZOWANIU SPOTKAŃ PROJEKTOWYCH I SZKOLENIOWYCH, PRZYGOTOWYWANIU PROTOKOŁÓW I WERYFIKOWANIU UZGODNIEŃ ZE SPOTKAŃ PROJEKTOWYCH,CODZIENNEJ KOORDYNACJI PRZEPŁYWU INFORMACJI I WSPÓŁPRACY POMIĘDZY ZARZĄDEM, MANAGERAMI, CZŁONKAMI ZESPOŁÓW PROJEKTOWYCH, PROWADZENIU ROZMÓW I KORESPONDENCJI W J. ANGIELSKIM.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA ZARZĄDU DS. PROJEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA (INTERNET,MS OFFICE)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNEWYSOKA SAMODZIELNOŚĆ, SAMOORGANIZACJA, DOCIEKLIWOŚĆ I ANALITYCZNOŚĆ W PODEJŚCIU DO INFORMACJI, DANYCH I PROCESÓW DOŚWIADCZENIE W PRACY W BIURZE ZARZĄDU/PROJEKTÓW
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: BMM SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
PRZEMYSŁOWA 4A, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: PRZEMYSŁOWA
Numer budynku pracodawcy: 4A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 21.11.2018
Oferta pracy ważna do: 20.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rozwożenie pieczywa
"POD ROGALEM" Spółka .z o.o. - 2017-09-14 - Oborniki (wielkopolskie)
Wykształcenie: wyższe, spec.: budownictwo, architektura staż pracy: brak wymagań; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego oraz niemieckiego; prawo jazdy kat. B, znajomość programu Autocad, Zwcad, znajomość przepisów prawa budowlanego; zakres obowiązków: pomoc w tworzeniu, opracowywaniu i projektowaniu nowych rozwiązań konstrukcyjnych, tworzenie dokumentacji technicznej, interpretacja założeń projektowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Tarnowskie Góry;
WST ENGINEERING ECOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa korespondencji, organizowanie spotkań i ich obsługa, współpraca z Kierownictwem w zakresie kontaktów z kontrahentami zagranicznymi, współpraca z firmami świadczącymi dostawy i usługi.
Melaco Sp. z o.o. - 2017-06-26 - Nowa Sól (lubuskie)
Obsługa klienta w biurze z zakresu kredytów oraz ubezpieczeń, marketing telefoniczny, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
- przygotowanie gabinetu do zabiegów,- przygotowanie narzędzi (mycie, dezynfekcja)- rejestrowanie pacjentów,- asystowanie.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Warszawa (mazowieckie)
wyjazdy służbowe, kontakty z kontrahentami m.in. z wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zh
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
- zapoznanie się ze struktura organizacyjną Biura i przepisami BHP,- zapoznanie się z obowiązującymi procedurami w rachunkowości,- zapoznanie się z obowiązującym obiegiem dokumentacji oraz archiwizacją,- obsługa urządzeń biurowych,- księgowanie dokumentów,- nauka obsługi programów SYMFONIA oraz BUCHALTER,- obsługa korespondencji,- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Józefów (mazowieckie)
przygotowywanie profili osób chętnych do pracy w języku niemieckim
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
obsługa kancelarii notarialnej
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Radom (mazowieckie)
obsługa i pozyskiwanie klientów eksportowych
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Udział w pracach projektowanych na rzecz firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Kretomino (zachodniopomorskie)
wykonywanie badań laboratoryjnych z zakresu analityki, biochemii i mikrobiologii; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; wysokość wynagrodzenia od 2500 zł do 3000 zł brutto- w zależności od doświadczenia i kwalifikacji; godziny pracy: 9.00- 17.00
COVET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-26 - Słupsk (pomorskie)
Pomoc przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji. Nauka analizy wytycznych, konstruowania i projektowania wyrobów z min. jednej dziedziny: metal, meble, tworzywa sztuczne. Przygotowywanie rysunków technicznych. Tworzenie dokumentacji technicznej w oparciu o AUTO CAD, INVENTOR, SOLID, RHINO itp. Kontrola terminowości, jakości w procesie powstawania prototypów lub nowych konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Siedlce (mazowieckie)
Prace remontowo-budowlane, tynkowanie, murowanie, roboty ciesielskie itp.
Tom-Instal Sp. z o.o. - 2016-11-02 - Wrocław (dolnośląskie)
wg pprogramu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
obsługa linii sortującej, sortowanie opakowań po napojach
P.P.H.U. "EKO-POL" TADEUSZ WÓJCIK - 2018-03-28 - Świdnik (lubelskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; Wspieranie aktywności społecznej rodzin;Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; Udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dla dzieci; Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; Sporządzanie na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; Współpraca z Zespołem Interdyscyplinarnym do spraw przeciwdziałania przemocy w rodzinie lub grupą roboczą oraz innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dywitach - 2017-05-08 - Tuławki (warmińsko-mazurskie)
- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym- przygotowywanie dok. do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych - spr. zapisów kont rachunkowych oraz uwzględnianie sald z dostawcami i odbiorcami - wprowadzanie do systemu finansowo - księgowego zadeklarowanych dokumentów przygotowywanie korespondencji z kontrachentami, urzędami, bankami, ubezpieczycielami
kontakt przez PUP - 2017-07-29 - Bytów (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
-zapoznanie się z przepisami BHP oraz obowiązującym regulaminem pracy,-przestrzeganie porządku na stanowisku pracy,-przygotowanie dokumentów i faktur do księgowania,-wprowadzenie dokumentów księgowych do programu księgowego,-wprowadzenie operacji bankowych do programu komputerowego,-archiwizacja dokumentów księgowych,-sprawdzanie rejestrów VAT,-przygotowywanie pism urzędowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Łochów (mazowieckie)
Administracyjno-biurowa obsługa sekretariatu, archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji, obsługa zgłoszeń od klienta
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Gdańsk (pomorskie)
1. Segregowanie dokumentacji księgowych pod względem ich rodzaju.2. Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego.3. Wypełnianie formularzy podatkowych.4. Zapoznanie się z funkcjonowaniem programu Płatnik, przygotowywanie deklaracji i przelewów ZUS.5. Sporządzanie list płac.6. Organizowanie stanowiska pracy pod względem zasad BHP.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Borucino (pomorskie)
Konserwacja i obsługa urządzeń, usuwanie usterek i awarii sprzętu. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny do 3 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony. Praca w godzinach 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00.
CENTRUM REKREACJI AQUA-PIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Piła (wielkopolskie)
Zbieranie zapytań ofertowych, skladanie zamowień, redagowanie ofert, przygotowywanie zestawień materiałowych, inwentaryzacja magazynowa
ECO TECHNOLOGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
praca na stanowisku przedstawiciela handlowego
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
x
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Juchnowiec Górny (podlaskie)