ASYSTENT/KA Z J.URKAIŃSKIM Rzeszów oferta pracy SYNERTE SP. Z O.O.
Stanowisko: ASYSTENT/KA Z J.URKAIŃSKIM
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: • OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA BIURA• UDZIAŁ W PROCESIE REKRUTACJI PRACOWNIKÓW• NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ADMINISTRACYJNĄ I PERSONALNĄ PRACOWNIKÓW• REDAGOWANIE KORESPONDENCJI OBCOJĘZYCZNYCH• UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z PRACOWNIKAMI• TŁUMACZENIE DOKUMENTACJI NA JĘZYK POLSKI
Data publikacji: 2017-04-25
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: SYNERTE SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:HOFFMANOWEJ 19, 35-016 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA BIURA• UDZIAŁ W PROCESIE REKRUTACJI PRACOWNIKÓW• NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ADMINISTRACYJNĄ I PERSONALNĄ PRACOWNIKÓW• REDAGOWANIE KORESPONDENCJI OBCOJĘZYCZNYCH• UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z PRACOWNIKAMI• TŁUMACZENIE DOKUMENTACJI NA JĘZYK POLSKI
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA Z J.URKAIŃSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU I INICJATYWA, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MICROSOFT OFFICE[Umiejętność 1] : BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO (WARUNEK KONIECZNY), ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO MILE WIDZIANA[Inne] : OFERUJEMY:• ATRAKCYJNE WARUNKI ZATRUDNIENIA• MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO• UCZESTNICTWO W MIĘDZYNARODOWYCH PROJEKTACH
Nazwa pracodawcy: SYNERTE SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
HOFFMANOWEJ 19, 35-016 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: HOFFMANOWEJ
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 25.04.2017
Oferta pracy ważna do: 03.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW I WPROWADZANIE ICH DO SYSTEMÓW EWIDENCJI KSIĘGOWEJ I PODATKOWEJ
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Ziębice (dolnośląskie)
Obsługa klienta call center w języku angielskim i rosyjskim i ukraińskimRozwiązywanie problemów technicznych i wparcie klientaWsparcie kierownika zespołu w kierowaniu zespołem
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kraków (małopolskie)
POMOC PRZY PEŁNEJ STYLIZACJI
WIZAŻYSTA-STYLISTA-FRYZJER LEMO JACEK WYSOCKI - 2018-07-09 - Polkowice (dolnośląskie)
asystent geodety - pomoc przy pomiarach geodezyjnych
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Wysoka (wielkopolskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie dwa lata, prawo jazdy kat B, kurs ogólne zasady ksiegowosci, program insert-subiekt GT, rewizor GT, mile widziany kurs-pełna księgowość i księgi handlowe, znajomość języka angielskiego.Zakres obowiązków * księgowanie dokumentów * uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej * sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań * przygotowywanie przelewów bankowych * potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami * prowadzenie ewidencji kasowej
PW Bartesko Bartłomiej Skowroński - 2017-09-11 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
prowadzenie spraw z zakresu księgowosci budżetowej
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Rokitno (lubelskie)
Wykonywanie badań serologicznych (szczególy na stronie www.rckik.pl BIP zakładka praca)
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu - 2018-07-10 - Racibórz (śląskie)
Nadzór nad budową, wykonywanie dokumentacji podwykonawczej, zamawianie materiałów
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO USŁUGOWE "TEKAM" Sp. z o.o. - 2018-09-11 - Puławy (lubelskie)
Szycie konfekcji damskiej Możliwe zatrudnienie na 1/2 etatu - dla chętnych
M&M Usługi Krawieckie - 2018-07-23 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie sklepu internetowego i infolinii, wsparcie procesu sprzedaży, wprowadzanie zamówień i wystawianie faktur, kontakt z klientem i załatwianie reklamacji, preferowana mailowa forma kontaktu, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-16:30
Aged Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Pruszków (mazowieckie)
Asystentka stomatologiczna- staż EFS POWER 106
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Kołaczkowo (wielkopolskie)
Obsługa klienta, obowiązki związane z zawodem
Pośrednictwo Finansowe DJ Skalscy Spółka Jawna - 2018-03-27 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
zgodny z charakterystyką pracy
ZUH Nowix Leszek Duczmal - 2016-04-06 - Nowa Wieś (wielkopolskie)
Kompletowanie, skanowanie, wydruk i powielanie projektów budowlanych, przygotowywanie wnioskow do organów administracji publicznej, prowadzenie korespondencji, archiwizowanie dokumentow.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Ciechanów (mazowieckie)
.Pomoc w wykładaniu i wieszakowaniu . Obsługa klienta w zakresie sprzedaży. Bieżące utrzymanie czystości w sklepie.
MAJA Spółka Cywilna Jadwiga Musiałkiewicz, Magdalena Musiałkiewicz - 2017-09-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
pomoc w rozliczaniu kart drogowychwyszukiwanie ładunków na giełdach handlowychpomoc przykontroli kierowcówpomoc w wypełnianiu dokumentacji kierowcyStaż odbywać się będzie Lisi Ogon
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
Asystent nauczyciela. Jedna zmiana, umowa na czas określony. Kontak z pracodawcą: 71 316 82 63
Szkoła Podstawowa w Mietkowie - 2017-03-03 - Mietków (dolnośląskie)
udział w przygotowaniu projektów branży sanitarnej - rysunki CAD, opisy, kosztorysy
Autorska Pracownia Projektowa Jerzy Burda - 2018-02-02 - Głogów (dolnośląskie)
zawarty w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Tczew (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Lipsko (mazowieckie)
Sporządzanie list płac i deklaracji ZUS, PEFRON, prowadzenie ksiąg podatkowych.
Kancelaria Doradcy Podatkowego Magdalena Gudowska nr wpisu 11971 - 2016-04-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prace biurowe zwiazane z księgowością, przygotowywanie, weryfikowanie i gromadzenie dokumentacji.
" HETMAN " Produkcja S.C. W. Korzep, K. Korzep w Kolnie - 2018-02-23 - Kolno (podlaskie)
Przygotowywanie dokumetntów zakładowych, planu załadunku.Sporzadzanie danych sprzedaży. Organizacja zwortu palet i pojemników. Współpraca z innymi działami i przewoźnikami, przygotwanie raportów.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Morgi (kujawsko-pomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Składanie zamówień u dostawców, przyjmowanie zamówień od klientów i pracowników działu sprzedaży, wprowadzanie dokumentów zakupu, przygotowywanie dokumentów sprzedaży, koordynowanie i wspieranie działań operacyjnych w firmie, kontakt z dostawcami, realizacja bieżących zadań operacyjnych związanych z funkcjonowaniem biura, obsługa gości biura.Wymagane wykształcenie średnie, obsługa komputera MS OFFICE, znajomość podstaw rachunkowości, j. angielski komunikatywny-mile widziany, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, wysoki poziom dyskrecji i kultury osobistej, samodzielność w działaniu i realizacji obowiązków.
MATERIAL HANDLING EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-17 - Sulejówek (mazowieckie)
Montaż rusztowań
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Puławy (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Jarosław (podkarpackie)
- Rekrutujemy, zatrudniamy i delegujemy opiekunki osób starszych do pracy w Niemczech. Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży opiekuńczej. Ponieważ przez lata gromadziliśmy wiedzę na temat rynku opiekuńczego pracując dla największych agencji pracy w Polsce możemy dzisiaj podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą!- Obecnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent / Asystentka ds. rekrutacji.- Zakres obowiązków: Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami. Uzupełnianie profili kandydatek w bazie danych. Przedstawianie warunków zatrudnienia oraz odpowiadanie na pytania kandydatek. Pisanie i zamieszczanie ogłoszeń na portalach internetowych. Aktywne poszukiwanie kandydatek. Prace administracyjno-biurowe. Organizowanie przejazdów opiekunek na ofertę oraz do kraju.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premia po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Wymagana podstawowa znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)