ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Koźmin Wielkopolski oferta pracy PW Bartesko Bartłomiej Skowroński
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie średnie, doświadczenie dwa lata, prawo jazdy kat B, kurs ogólne zasady ksiegowosci, program insert-subiekt GT, rewizor GT, mile widziany kurs-pełna księgowość i księgi handlowe, znajomość języka angielskiego.Zakres obowiązków * księgowanie dokumentów * uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej * sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań * przygotowywanie przelewów bankowych * potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami * prowadzenie ewidencji kasowej
Data publikacji: 2017-09-11
Lokalizacja: Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: PW Bartesko Bartłomiej Skowroński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-720 Koźmin Wielkopolski, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie średnie, doświadczenie dwa lata, prawo jazdy kat B, kurs ogólne zasady ksiegowosci, program insert-subiekt GT, rewizor GT, mile widziany kurs-pełna księgowość i księgi handlowe, znajomość języka angielskiego.Zakres obowiązków * księgowanie dokumentów * uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej * sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań * przygotowywanie przelewów bankowych * potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami * prowadzenie ewidencji kasowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koźmin Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krotoszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koźmin Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KURS OGÓLNE ZASADY KSIĘGOWOŚCI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: programy insert -subiekt GT, rewizor GT
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zdolnosc analitycznego myslenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa programu Rewizor GT- system finansowo- księgowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Uprawnienie 1] : mile widziany kurs:pełna księgowość i księgi handlowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: PW Bartesko Bartłomiej Skowroński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Adres pracodawcy:
63-720 Koźmin Wielkopolski, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i podanie złożyć w siedzibie firmy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: krotoszyński
Gmina pracodawcy: Koźmin Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koźmin Wielkopolski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.09.2017
Data dodania oferty pracy: 11.09.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa komputeraasystowanie przy pracy w gabineciepraca w recepcjiporządkowanie klinikibieżące czynnościdbanie o zaopatrzenie
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Poznań (wielkopolskie)
- zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,- kompletowanie, kontrolowanie, porządkowanie dokumentów,- organizacja i rozliczanie wyjazdów służbowych - wykonywanie bieżących zadań zlecanych przez przełożonego,- przygotowywanie pism i dokumentów,- inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie w systemie SAP danych w celu naliczeniawynagrodzeń pracowników, sporządzanie rejestrów czasu pracy,sprawdzanie i kontrola bilansu czasu pracy.
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2016-09-05 - Opole (opolskie)
Niwelowanie terenu pod drogę, parking, kierowanie pracownikami, rozliczanie robót budowlanych
P.B.H. "Marzyński" Sp. z o. o. - 2017-05-04 - Jarocin (wielkopolskie)
prace w księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Leśna (dolnośląskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami indyjskimi, pomoc w opiece nad klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Organizacja, uczestnictwo wraz z posłem, bądź reprezentowanie posła na spotkaniach z wyborcami, przygotowywanie materiałów merytorycznych do wystąpień poselskich. Współpraca z przedstawicielami mediów. Prowadzenie strony poselskiej oraz konta posła na posrtalach społecznościowych, prowadzenie korespondencji poselskiej.
Biuro Poselskie Posła Na Sejm Anny Nemś - 2017-01-13 - Zawiercie (śląskie)
j.w.
ECOCAR SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny
POLMLEK GRUDZIĄDZ Sp. z o. o. - 2017-01-20 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- odbieranie i nawiązywanie połączeń telefonicznych;- prowadzenie dziennika korespondencji oraz kalendarza;- katalogowanie, archiwizacja i kontrola dokumentów sprzedaży;- obsługa sprzętu biurowego;- prowadzenie biura.DEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO ZAKOŃCZENIU STAŻU: umowa o pracę na 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem - wydawanie i odbieranie dokumentów, udzielanie informacji, obsługa urządzeń biurowych, , zarządzanie dokumentacją firmową, prowadzenie korespondencji, branie udziału w akcjach promocyjnych firmy
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
pomoc dentystyczna, pomoc w pracy lekarzowi, sterylizacja narzędzi
BIAŁY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Stara Wieś - 2016-04-15 - Stara Wieś (małopolskie)
zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej /Dz.U. 2016 r. poz. 575/
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży - 2016-07-14 - Chodzież (wielkopolskie)
Kierowanie pracownikami. Negocjacje z kontrahentami. Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary handlowe. Przygotowywanie gazetek i promocji. Analizy handlowe. Rozliczanie dostaw. Kontrola cen.
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Zamość (lubelskie)
Pomaganie dzieciom w czynnościach higienicznych, pomaganie dzieciom w ubieraniu i rozbieraniu się, nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku, wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć oraz pomaganie dzieciom, pod kierunkiem nauczyciela, podczas ich przeprowadzania
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;-sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;-przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych;-sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie saldz dostawcami i odbiorcami;-wprowadzanie do systemu finansowo-księgowegozadekretowanych dokumentów;-kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę-wystawiania dokumentów korygujących;-przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami;-archiwizowanie dokumentów
Centrum Budowlane P. H. KOSZEWSKI E. I WSPÓLNICY Sp. j. Augustów - 2016-03-23 - Augustów (podlaskie)
asystowanie przy zabiegach stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Lubin (dolnośląskie)
Według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Kamieniec (wielkopolskie)
Ocena modeli biznesowych firmy oraz ich integracja z technologią. Kontrola finansowa wszystkich transakcji firmy. Współpraca z głównymi negocjatorami, przedstawicielami firmy oraz osobami decyzyjnymi w sprawach umów sprzedażowych. Odpowiedzialność za zgodność procedur uznawania przychodów z obowiązującymi przepisami. Przygotowywanie lokalnych sprawozdań finansowych oraz rocznych audytów.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Kraków (małopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Pajęczno (łódzkie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu przepisów ruchu drogowego.
Gostynińskie Centrum Edukacyjne w Gostyninie - 2017-06-02 - Gostynin (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE NARZEDI DO PRACY, SPRZETU STOMATOLOGICZNEGO, WYMAGANIAWYMAGANIAWYKSZTAŁCENI ŚREDNIE, DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANE
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ GABINET STOMATOLOGICZNY ANNA CZERASZKIEWICZ - 2017-06-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Węgiersk (kujawsko-pomorskie)
w/g potrzeb
Kancelaria Adwokacka Michał Bednarczyk - 2015-12-11 - Kielce (świętokrzyskie)
wspieranie procesu edukacyjnego w pracy z dzieckiem z orzeczeniem o niepełnosprawności
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 15 IM. WOJCIECHA KĘTRZYŃSKIEGOW OLSZTYNIE - 2018-01-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Za co będziesz odpowiedzialny/a?- współpraca z działem zakupów oraz działem konstrukcyjnym odnośnie dostępności produktów, terminów realizacji, konfiguracji zamówień- uzupełnianie dokumentacji technicznej oraz poserwisowej na podstawie zebranych informacji od pracowników firmy- koordynację terminarza serwisu- komunikację z klientem celem uzgadniania terminów usługi serwisowej, wyjaśniania niezgodności- rezerwacja biletów lotniczych, wypożyczanie samochodów na potrzeby pracowników firmy- prace administracyjne, w tym wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Chorzów (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Siedlisko (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Borne Sulinowo (zachodniopomorskie)
Zarządzanie brygadą. Praca w godz. 7:00-17:00. Wynagrodzenie 3500,00zł/netto. Praca na terenie powiatu wadowickiego. Kontakt telefoniczny w celu umówienia się na spotkanie.
Sopicki Łukasz - 2016-10-24 - Andrychów (małopolskie)