ASYSTENT/KA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI K/M Warszawa oferta pracy OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT/KA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - koordynacja obiegu dokumentów- weryfikacja, dekretacja i księgowanie dokumentów- pomoc w optymalizacji procesu obsługi klienta- przygotowywanie raportów oraz zestawień
Data publikacji: 2019-10-09
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piękna 28A/5, 00-547 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- koordynacja obiegu dokumentów- weryfikacja, dekretacja i księgowanie dokumentów- pomoc w optymalizacji procesu obsługi klienta- przygotowywanie raportów oraz zestawień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent do spraw księgowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie minimum średnie, dobra obsługa pakietu MS Office, doświadczenie w dziale księgowości, umiejętność pracy pod presją czasu, dokładność, systematyczność, skrupulatność, aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (w przypadku osób z niepełnosprawnością)Obowiązki: - koordynacja obiegu dokumentów- weryfikacja, dekretacja i księgowanie dokumentów- pomoc w optymalizacji procesu obsługi klienta- przygotowywanie raportów oraz zestawień[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) optimalsynergy.eu, telefonicznie: 22 646 59 65]
Nazwa pracodawcy:
OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Piękna 28A/5, 00-547 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Piękna
Numer budynku pracodawcy: 28A
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 15
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 5
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 17.10.2019
Oferta pracy ważna do: 10.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e842b54a88c07b0e4da3eaa2620bfb81
Podobne oferty pracy
Załadunek i rozładunek szkła. Noszenie szkła na miejsce montażu. Montaż szkła: wiercenie, silikonowanie, itp. godz. pracy 8-16.
"ASGLAS" Aleksander Siemaszko - 2017-08-01 - Swochowo (pomorskie)
dostarczanie informacji i wskazówek partnerom biznesowym Herbalife, minimalizacja potencjalnych skutków naruszeń polityk biznesowych, tworzenie raportów wewnętrznych
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Kraków (małopolskie)
prace na budowach domów jednorodzinnych na terenie województwa świętokrzyskiego
CERTUS Radosław Kusiak - 2017-03-21 - Grabków (świętokrzyskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pomoc w prowadzeniu biura, obsługa urządzeń biurowych, wystawianie faktur, praca z programem OPTIMA
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Asystent rodziny prowadzi prace z rodziną w miejscu jej zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę - zadania zgodnie z art. 15 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KŁODZKU - 2019-02-12 - Kłodzko (dolnośląskie)
Obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji, pisanie pism, pomoc w domu dziennego pobytu.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Staż w Biurze Rachunkowym "ABC TAX". Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Kompletacja urzadzęń zgodnie z rysunkiem, podstawowa obróbka mechaniczna materiałów,
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Piekary Śląskie (śląskie)
tworzenie umów, wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Krościenko Wyżne (podkarpackie)
Asystowanie lekarzowi, praca na 4 rece, sterylizacja, higiena stanowiska pracy, przygotowywanie stanowisk pracy, rejestracja pacjentów, sprzatanie
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Czeladź (śląskie)
prowadzenie terminarza i organizowanie czasu pracy Dyrektora, przygotowywanie raportów i prezentacji, organizacja podróży służbowych do Chin, zapewnienie i koordynacja przepływu informacji pomiędzy dyrektorem, a klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
Walor Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Opole (opolskie)
obsługa gastronomiczna szkoleń i konferencji, obsługa klientów lokalu małej gastronomii
"INSOMNIA" Sylwia Dokładańska - 2018-05-09 - Katowice (śląskie)
Prace biurowe, obsługa klientów biura rachunkowego.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
dbanie o relacje z klientami indyjskimi, wspomaganie pracy indyjskich handlowców, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
SPRZEDAŻ MASZYN ROLNICZYCH, CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO CIĄGNIKÓW. PRZYJMOWANIE I METKOWANIE TOWARU
Przedsięb. Produkc.-Usług.-Handlowe, Składnica Maszyn Rolniczych i Części Zamiennych,Afek,Lipiński i Malinowski-Sp. J - 2017-10-09 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
doradztwo techniczne, tworzenie dokumentacji technicznej, sprzedaż chłodnic, klimatyzacji, telefoniczna, mailowa obsługa kontrahenta
Z-R-CH s.c. Roman Chomicz Renata Chomicz - 2018-07-03 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie robót w zakresie ustalonym przez Kierownika Budowy - nadzorowanie i pomoc nad realizacją robót elektrycznych zgodnie z założeniami projektu - koordynowanie i podział robót na powierzonym zadaniu - analiza dokumentacji technicznej i projektowej - rozliczanie wykonanej inwestycji rozliczenia ilościowe, obmiary - bieżące raportowanie wykonywanych zadań
BARBARA Sp. z o. o. - 2017-11-17 - Ruda Śląska (śląskie)
Realizacja programu nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb uczniów posiadających opinie PP, w tym nadpobudliwych psychoruchowo. Zapewnienie bezpieczeństwa uczniom podczas zajęć i przerw. Ścisła współpraca z nauczycielem/wychowawcą klasy. Dodatkowe czynności zlecone przez dyrektora szkoły.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Łużna (małopolskie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Żywiec (śląskie)
-obsługa sekretariatu,-zapewnienie obsługi administracyjnej (przygotowywanie korespondencji i innych dokumentów, nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów, prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej),-prowadzenie kalendarza spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,-dbanie o zaopatrzenie biura i pozytywny wizerunek firmy,-obsługa Członków Zarządu
kontakt przez PUP - 2019-10-17 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa sekretariatu.
ALFABETY-BIURO TŁUMACZEŃ KATARZYNA CHMIEL - 2019-11-06 - Bełchatów (łódzkie)
Pomoc w zajęciach i czynnościach samoobsł.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Lubań (dolnośląskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami chińskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kreślenia instalacji sanitarnych, inwentaryzacja obiektów
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Piła (wielkopolskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie: www.gliwice.wsa.gov.plWykształcenie wyższe prawnicze; nieskazitelny charakter; praca w Gliwicach
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach - 2016-11-21 - Gliwice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)