ASYSTENT/KA W DZIALE HANDLOWYM Żory oferta pracy CARPET STUDIO SP Z O.O.
Stanowisko: ASYSTENT/KA W DZIALE HANDLOWYM
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie i przygotowanie dokumentacji księgowej spółki dla biura zewnętrznego
Data publikacji: 2018-09-10
Lokalizacja: Żory (śląskie)
Pracodawca: CARPET STUDIO SP Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Boczna 8, 44-240 Żory, powiat: m. Żory, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie i przygotowanie dokumentacji księgowej spółki dla biura zewnętrznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA W DZIALE HANDLOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żory
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Żory
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żory
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: techniczny
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, biegła znajomość pakietu office, prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: CARPET STUDIO SP Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Adres pracodawcy:
Boczna 8, 44-240 Żory, powiat: m. Żory, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Żory
Gmina pracodawcy: Żory
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żory
Adres strony pracodawcy: www.carpetstudio.pl
Ulica pracodawcy: Boczna
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 10.09.2018
Oferta pracy ważna do: 30.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w terenie
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Tarnów (małopolskie)
j/w
Centrum Stomatologii „Stomatologia Dr Pańczyk” - 2017-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Prace przy projektowaniu/kosztorysowaniu sieci wodno-kanalizacyjnej. Przygotowanie koncepcji projektów budowlanych w branży sanitarnej, kompletowanie i składanie dokumentacji, obsługa biura.
Przedsiebiorstwo Urządzeń Ochrony Środowiska BIOTOP Spółka z o.o. - 2018-08-22 - Zamość (lubelskie)
Zgodny
Pracownia Architektoniczna Czajka Tomasz - 2017-08-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Fryzjer damsko-męski- asystent. Praca dwuzmianowa od 9:00 do 16:00 i 12:00 do 19:00.
Sylwia Stępień - STUDIO ST - 2018-01-22 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Słupsk (pomorskie)
obsługa korespondencji handlowej w języku chińskim, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach oraz na terenie kraju, kompletowanie dokumentów i przekazywanie ich do księgowości, tworzenie raportów, inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
do uzgodnienia
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Besku - 2017-02-14 - Besko (podkarpackie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2100 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie działalności handlowej, kontakt z klientami, sporządzanie analiz sprzedaży, utrzymanie baz danych, obsługa kasy fiskalnej, współpraca z działem eksportu producenta, optymalizacja kosztów logistycznych, współpraca z chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Pyskowice (śląskie)
obsługa sklepu internetowego, przyjęcia/wydawania towaru, obsługa klienta, wystawianie paragonów/faktur (Cv na adres: sekretariat (at) badura.pl)
BADURA S. A. - 2016-06-08 - Wadowice (małopolskie)
Oferta zatrudnienia dla osoby bezrobotnej do 30 roku życia: Asystowanie dziecku niepełnosprawnemu.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Sulejówek (mazowieckie)
Praca z rodziną i dziećmi, praca biurowa.Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:1.Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;2.Opracowanie we współpracy z członkami rodziny planu pracy z rodziną , który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;3.Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej , w tym zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;4.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;5.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; 6.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;7.Wspieranie aktywności społecznej rodzin;8.Motywowanie członków rodziny do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;9.Udzielanie pomocy w poszukiwaniu , podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;10.Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców , mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;11.Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;12.Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;13.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;14.Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku , i przekazywanie tej oceny podmiotowi, o którym mowa w art. 17 ust.1 ustawy z dnia 09 czerwca 2011 r.o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;15.Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;16.Sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach;17.Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;18.Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie;19.Znajomość przepisów prawa dotyczących wykonywanych obowiązków;20.Systematyczne podnoszenie swoich kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności poprzez udział w szkoleniach oraz samokształcenie.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Tychowo - 2018-09-11 - Tychowo (zachodniopomorskie)
współtworzenie planów długoterminowych i prognoz rocznych dla spółki z o.o., analiza, weryfikacja i raportowanie danych finansowych biznesu od strony przychodowej i kosztowej, przygotowywanie analiz opłacalności zleceń, kontrola budżetu remontów sprzętu i utrzymania ruchu w spółce
DARSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-21 - Zielona Góra (lubuskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
•zapewnienie przepływu oraz zarządzanie dokumentacją księgową; •wystawianie i kontrola faktur, wyjaśnianie rozbieżności z kontrahentami;•monitorowanie należności i zobowiązań firmy;•przygotowywanie umów;•wsparcie księgowych;•sporządzenie zestawień i raportów zgodnie z zapotrzebowaniem Zarządu;•przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia korespondencji z kontrahentami, urzędami etc. w zakresie uzgadniania rozrachunków i innych czynności księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie zleceń, przygotowywanie ofert handlowych, przetargowych, wystawianie faktur, realizowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Biała Podlaska (lubelskie)
Obsługa klienta, przedstawianie produktów i sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Wronki (wielkopolskie)
jw.
Szkoła Podstawowa nr 358 - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Nauczyciel doradca zawodowy w szkole podstawowej - kl. VII i kl. VIII
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Suminie - 2018-08-23 - Sumin (pomorskie)
Organizacja wystaw i innych imprez muzealnych, oprowadzanie wycieczek, opieka nad zbiorami działu historii, organizacja pracy dziłu historii.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Włodawa (lubelskie)
-obsluga punktu fotograficznego-wykonywanie zdjęć, obróbka-obsługa kasy fiskalnej-obsługa punktu kasowego
QBA-IT Jakub Stefanowicz - 2017-10-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
logistyka- dystrybutor surowców chemicznych, praca w systemie SAP, obsługa krajowych zamówień, przygotowywanie dokumentów przewozowych
OQEMA Sp. z o.o. - 2018-03-08 - Ozorków (łódzkie)
obsługa klientów (w tym pochodzenia wietnamskiego), przygotowywanie dokumentów do zapłaty, sporządzanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Jabłonowo (mazowieckie)
Pomoc nauczycielowi grupy przedszkolnej. Praca w godz. 8-16
Ewelina Kicia SUCHOBOREK - 2018-08-31 - Suchy Bór (opolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała: bieżąca pomoc pracownikom działu eksportu w realizacji celów sprzedażowych przygotowywanie i kompletowanie pełnej dokumentacji posprzedażowej korespondencja mailowa i zwykła z kontrahentami inne prace administracyjne związane z działem sprzedaży
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2016-02-23 - Wałcz (zachodniopomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Świdnik (lubelskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Asystentka zarządu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Poznań (wielkopolskie)