ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (WYSZKÓW) Wyszków oferta pracy CCC S.A.
Stanowisko: ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (WYSZKÓW)
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
Data publikacji: 2018-01-19
Lokalizacja: Wyszków (mazowieckie)
Pracodawca: CCC S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (WYSZKÓW)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wyszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wyszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wyszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OFERTA PRACY DLA OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄWymagania: odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość, doskonałe umiejętności interpersonalne, entuzjazm i zaangażowanie, dyspozycyjność (praca na zmiany i w weekendy, w godzinach: 8:00-21:00, według ustalonego grafiku), zainteresowanie aktualnymi trendami mody. Obowiązki: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu. [CV proszę przesłać na adres e-mail: rekrutacja.on (at) ccc.eu]
Nazwa pracodawcy: CCC S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Strefowa 6, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: Strefowa
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 22.01.2018
Oferta pracy ważna do: 19.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Prowadzenie projektów z zakresu planowania przestrzennego.2. Udział w przygotowywaniu ofert - wycena projektów.3. Sporządzanie kalkulacji wstępnych oraz ostatecznych.4. Przygotowywanie korespondencji dotyczącej zleceń.5. Wykonywanie projektów z zakresu planowania przestrzennego zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, m. in.:- sporządzanie części graficznej i opisowej,- prowadzenie procedury planistycznej, w tym uczestniczenie w posiedzeniach komisji urbanistyczno - architektonicznych, dyskusjach publicznych oraz sesjach uchwalających,- kompletowanie dokumentacji planistycznej,- kontakt z przedstawicielami gminy,- prace towarzyszące: inwentaryzacja, obróbka map, zdjęć itp.6. Sporządzanie wniosków rolnych i leśnych.7. Sporządzanie prognoz finansowych oddziaływania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.8. Nawiązywanie i ustalanie warunków współpracy z projektantami innych specjalności.9. Pozyskiwanie, w drodze przetargów i poprzez współpracę z gminami, projektów z zakresu urbanistyki.10. Kalibracja, składanie map zasadniczych, ewidencyjnych, topograficznych służących jako podkład do wykonywania opracowań planistycznych.11. Terminowa realizacja projektów.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Złotoryja (dolnośląskie)
Pomoc nauczycielowi wychowania przedszkolnego - prowadzenie grupy
Przedszkole Niepubliczne im. Bł. Edmunda Bojanowskiego prowadzone przez Zgromadzenie Sióstr Służebniczek NMP NP - 2018-08-21 - Leżajsk (podkarpackie)
Technik rachunkowości
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Częstochowa (śląskie)
montaż oraz demontaż konstrukcji stalowych -praca w delegacji na terenie kraju
SKAVSKA TOMASZ BETKA - 2017-03-01 - Wieruszów (łódzkie)
- sporządzanie dokumentacji wysyłkowej zgodnej ze standardowymi procedurami operacyjnymi,- zapewnienie wysokiej jakości usług transportowych i profesjonalnej obsługi bieżącym klientom,- wsparcie działu spedycji SEA&AIR w realizacji planów sprzedażowych,- telefoniczna obsługa sprzedażowa , - budowanie dobrych relacji z Klientem i podwykonawcami.
PEKO Spedycja Międzynarodowa Sp. z o.o. - 2017-09-21 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT. - serwis 24h/7 dni w tygodniu (każdy pracuje 40h w tygodniu)- są 3 zmiany ośmiogodzinne: ranna (rozpoczęcie pracy między godziną 6:00 a 9:00), popołudniowa (14:00) i nocna (22:00)- pracownicy pracują na kalendarzach naszych klientów, czyli jeśli święto u nas w Polsce wypada w dzień, który u klienta nie jest świętem to pracownicy przychodzą normalnie do pracy, a dzień wolny mają do wybrania w innym terminie (nie przepada im)- pracownikom na zmiany nocne firma zapewnia transport do domu (opłacana taksówka w promieniu 35km)
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Opole (opolskie)
zapoznanie się z przepisami bhp, obsługa komputera i wykonywanie podstawowych czynności biurowych, obsługa urzadzeń biurowych, księgowanie ryczautów od przychodów ewidencjonowanych, księgowanie przychodów i rozchodów, deklaracja i księgowanie ksiąg handlowych, zapoznanie i obsluga programu do spraw ZUS - PŁATNIK
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Analiza jednostkowych operatów geodezyjnych oraz wprowadzanie z nich obiektów GESUT do bazy danych programu Geo-Info.Wymagana podstawowa znajomość zagadnień geodezyjnych. Praca na terenie Sosnowca lub możliwość pracy zdalnej.
APE-GEO Adrian Pałęga Usługi Geodezyjne - 2018-03-01 - Sosnowiec (śląskie)
tworzenie zamówień i składanie ofert handlowych, bieżąca obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji, prace biurowe, aktywne poszukiwanie nowych klientów. Branża suwnice i części zamienne.
WINDEX HOLDING Sp. z o.o. - 2018-02-13 - Zabrze (śląskie)
ASYSTOWANIE PRZY ZABIEGACH,MYCIE I DEZYNFEKCJA NARZĘDZI STOMATOLOGICZNYCH,ORGANIZACJA PRACY GABINETU
AL DENTE ANNA PIETRASZKO - 2016-10-24 - Skierniewice (łódzkie)
rysowanie rysunków technicznych, obliczenia techniczne, archiwizacja danych.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Zabrze (śląskie)
prowadzenie dokumentacji szkolenia, organizowanie przepływu informacji, obsługa urządzeń biurowych.Wymagana komunikatywność i dypozycyjność
AGENCJA USŁUG OŚWIATOWYCH "OMNIBUS" Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Kłodzko (dolnośląskie)
Rozwożenie towaru samochodem dostawczym
BATUS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-04-11 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Żary (lubuskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Radom (mazowieckie)
PRZYGOTOWANIE GABINETU DO PRZYJMOWANIA PACJENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE NARZĘDZI DO PRACY, SPRZĘTU STOMATOLOGICZNEGO, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI PAPIEROWEJ I INFORMATYCZNEJ, STERYLIZACJE NARZĘDZI, PORZĄDKOWANIE GABINETUWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENI ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚCI ASYSTENTKI STOMATOLOGICZNEJ, DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANENA SPOTKANIE UMAWIAĆ SIĘ TELEFONICZNIEPRACA W GODZ. 8.30-20.00 WG GRAFIKUMOŻLIWOŚĆ DOSTOSOWANIA WYMIARU ETATU I PROPORCJONALNIE DO NIEGO WYNAGRODZENIA
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ GABINET STOMATOLOGICZNY ANNA CZERASZKIEWICZ - 2017-12-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Międzynarodowy transport towarów.
Kasprzyca Wiesław Transport Krajowy i Międzynarodowy - 2016-05-11 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Realizacja projektów
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Złotoryja (dolnośląskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Mroków (mazowieckie)
- przygotowanie odpowiedzi na pisma,- prowadzenie dokumentacji w zakresie działalności działu,- obsługa urządzeń biurowych,- obsługa kont internetowych,- obsługa systemów informatycznych,- archiwizacja wytworzonych dokumentów.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Osiedle Leśne
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprawdzanie poprawności otrzymanych faktur, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, wprowadzanie faktur do systemu ERP, wysyłani dokumentów do akceptacji do poszczegolnych działów
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Wsparcie dla funkcjonowania działu sprzedaży w następującym zakresie: współtworzenie oraz realizowanie strategii handlowej firmy, tworzenie bazy klientów, przygotowywanie ofert dla klientów, pozyskiwanie i budowanie trwałych relacji z nowymi klientami oraz kontynuowanie współpracy z obecnymi partnerami biznesowym, określanie warunków dostawy towaru (ceny, sposobu płatności, terminu, sposobu transportu itp.), organizowanie transportu, uzyskiwanie pozwolenia na wywóz towaru za granicę, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu, tworzenie raportów i analizowanie sprzedaży, monitorowanie statusu zamówień i rozwiązywanie problemów, wprowadzanie danych do systemu oraz wykonywanie prac biurowych,
NAMYANG POLAND Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Bieruń (śląskie)
Księgowanie faktur zakupowych.Uzgadnianie dzienników i ewidencji z kontami księgi głównej.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa pacjentów gabinetu, rejestracja wizyt. Badanie słuchu (po szkoleniu). Sprzedaż aparatów słuchowych, akcesoriów i baterii. Miejsce wykonywania pracy: Wołów.
Magdalena Sowizdraniuk Centrum Dobrego Słuchu Aparaty Słuchowe - 2017-01-24 - Wołów (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Boguchwała (podkarpackie)
organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów, przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu, dbałość o stałą sprawność środków do pracy, koordynowanie współpracy z poszczególnymi działami Spółki i ich pracownikami, wypełnianie dokumnetacji urzędowych, monitorowanie rozmów telefonicznych, ścisłe i termniowe rozliczanie się z powierzonych zadań.
GÓRNY Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Czempiń (wielkopolskie)
skuteczne planowanie i organizacja oraz nadzór nad procesem wysyłki, potwierdzanie terminów dostaw i koordynacja procesu wysyłki i dostawy, prowadzenie dokumentacji logistycznej, analiza rynku firm logistycznych , rekomendowanie nowych firm log., zgłaszanie do weterynarii terminóe wysyłek, współpraca z firmami transportowymi, uzgadnianie treści etykiet z klientami
KASKAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Moszczenica (małopolskie)