ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (TARNOWSKIE GÓRY) Tarnowskie Góry oferta pracy CCC S.A.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (TARNOWSKIE GÓRY)

Wynagrodzenie: 2 100 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu

Data publikacji: 2018-01-19

Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)

Pracodawca: CCC S.A.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (TARNOWSKIE GÓRY)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sprzedawca*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.01.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OFERTA PRACY DLA OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄWymagania: odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość, doskonałe umiejętności interpersonalne, entuzjazm i zaangażowanie, dyspozycyjność (praca na zmiany i w weekendy, w godzinach: 8:00-21:00, według ustalonego grafiku), zainteresowanie aktualnymi trendami mody. Obowiązki: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu. [CV proszę przesłać na adres e-mail: rekrutacja.on (at) ccc.eu]

Nazwa pracodawcy: CCC S.A.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Strefowa 6, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: polkowicki

Gmina pracodawcy: Polkowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Polkowice

Ulica pracodawcy: Strefowa

Numer budynku pracodawcy: 6

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*

Data dodania oferty pracy: 22.01.2018

Oferta pracy ważna do: 19.03.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT/KA PREZESA - od 2 450 PLN

Doświadczenie zawodowe, sumienność,rzetelność.
KIELCEDIS Sp. z o.o. - 2017-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 16 PLN

Asystent osoby niepełnosprawnej: realizacja specjalistycznych usług opiekuńczych w domu dziecka niepełnosprawnego.
Małopolski Oddział Okręgowy PCK w Krakowie - 2017-06-16 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Fakturowanie faktur, księgowanie i naliczanie wypłat, naliczanie składek ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Myślibórz (zachodniopomorskie)

ASYSTENT - od 2 100 PLN

Uczestniczenie w wykonywaniu zadań w ramach sporządzanych w Biurze opracowań i dokumentów.Miejsce pracy w Elblągu ul. Wojska Polskiego 1I zmiana 7-15 pn-ptWynagrodzenie od 2100zł brutto
Warmińsko-Mazurskie Biuro Planowania Przestrzennego w Olsztynie - 2016-09-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

WOŹNA ODDZIAŁOWA - od 2 100 PLN

Utrzymywanie porządku w salach, ubieranie dzieci, pomoc przy posiłkach, pomoc nauczycielowi.
SAMORZĄDOWE PRZEDSZKOLE NR 102 W KRAKOWIE - 2016-07-21 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DS. HANDLU I PROMOCJI - od 2 000 PLN

prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie baz danych, przygotowywanie reklam i broszur promocyjnych, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów, organizacja spotkań
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT GEODETY - 997,4 PLN

1.Nauka oprogramowania geodezyjnego: C-Geo, TurboMap.2.Wykonywanie na komputerze obliczeń oraz map.3.Zapoznanie się z obsługą sprzętu geodezyjnego: tachimetr, GPS.4.Składanie dokumentacji geodezyjnej.5.Wykonywanie pomiarów terenowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Kartuzy (pomorskie)

ASYSTENT/-KA/ HANDLOWIEC - od 2 774,95 PLN

prace biurowe, wyszukiwanie kontrahentów i ofert w branży tekstylnej, utrzymywanie pozytywnych kontaktów z klientami.Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00
ZARATEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Janki (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Laskowo (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT HANDLOWY - od 2 200 PLN

Przygotowywanie dokumentów handlowych, utrzymywanie kontaktów z Klientami, rozmowy negocjacyjne, współpraca z sieciami handlowymi
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

rozliczanie kontrahentów, księgowanie dokumentów, uzgadnianie sald księgowych, sprawdzanie rozliczeń
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Chełmek (małopolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 000 PLN

sprawy związane z sekretariatem zarządu, umawianie spotkań, korespondencja służbowa, pilnowanie terminarza Prezesa
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Owińska (wielkopolskie)

ASYSTENT/KA DS. REALIZACJI ZAMÓWIEŃ - 997,4 PLN

Wystawianie FV sprzedaży; przyjmowanie FV zakupu; korespondencja listowna jak i elektroniczna (e-mail); kontakt tel. z kontrahentami; prowadzenie oraz nadzorowanie dokumentacji firmowej.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Będzin (śląskie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA - 997,4 PLN

- sprawowanie opieki nad dziećmi;- pomoc przy karmieniu dzieci;- pomoc przy organizacji zajęć edukacyjnych oraz ruchowych dla dzieci;
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Oświęcim (małopolskie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU. - od 2 600 PLN

-organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu Spółki,-prowadzenie spraw zleconych przez Zarząd,-prowadzenie terminarza i umawianie spotkań Zarządu,-koordynacja przyjazdów gości,-obsługa spotkań biznesowych Zarządu i firmy,-prowadzenie spisu delegacji, zamawianie biletów lotniczych, wiz, polis,-przygotowywanie pism oraz sporządzanie uchwał-nadzorowanie i odbieranie korespondencji pocztowej.
Impress decor Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

Pomoc przy wykonywaniu projektów instalacji sanitarnych - wentylacja, klimatyzacja, ogrzewanie
PHU PROMAR Marek Kubacki - 2017-05-25 - Jenin (lubuskie)

ASYSTENT MARKETINGOWO- RECEPCYJNY - od 1 750 PLN

- obsługa recepcji w hotelu,- sprzedaż pakietów pobytowych,- obsługa gości w zakresie zameldowań,- rozliczanie pobytu,- współpraca z działem sprzedaży;
TROJANÓW Sp z o.o. - 2015-11-19 - Pruszków (mazowieckie)

ASYSTENT/KA DS. IT, NR REF.: HR/05/17 - od 2 000 PLN

Wymagane wykształcenie techniczne lub wyższe, także studenci ostatnich lat studiów (kierunek: informatyka), znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (poziom B2), wiedza merytoryczna pozwalająca na realizację wskazanych obowiązków, profesjonalizm w działaniu oraz aktywne podejście w codziennej pracy. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz zainteresowanie wskazaną dziedziną. Charakterystyka pracy: zarządzanie stacjami roboczymi opartymi o system Windows, wsparcie użytkowników, diagnozowanie i usuwanie usterek, zarządzanie bazami danych, zarządzanie systemem dostępu kart ewidencji czasu pracy, rozwój oprogramowania klasy ERP wraz z programistami z Korei, utrzymanie i obsługa serwerów. Firma oferuje: stabilne zatrudnienie wraz z jasno wyznaczonymi zadaniami, możliwość rozwoju kompetencji poprzez zdobywanie doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku, przyjazną atmosferę współpracy nastawioną na realizację wyznaczonych zadań. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) z zaznaczeniem numeru referencyjnego na adres rekrutacja (at) nifcokorea.pl. Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko wybranym kandydatom. W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)".
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Żory (śląskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 1 850 PLN

skręcanie krzeseł
WŁODZIMIERZ NIEDŹWIECKI F.T.U.H. "DAGMAL'' - 2016-09-19 - Bralin (wielkopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 3 200 PLN

pomocnicze prace ogólnobudowlane
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Greń Seweryn - 2018-05-14 - Brenna (śląskie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KANCELARII UBEZPIECZENIOWEJI - od 2 000 PLN

Obsługa biura kancelarii ubezpieczeniowej
Kancelaria Ubezpieczeniowa Piotr Galus - 2016-04-01 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWYCH (STAŻ) - 997,4 PLN

Asystent ds. księgowych (staż)
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Bieruń (śląskie)

ASYSTENTKA - od 2 100 PLN

- obsługa sekretariatu firmy;- obsługa centrali telefonicznej;- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta/kurierzy);- realizacja zamówień art. Spożywczych;- organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych;- współpraca ze wszystkimi działami w firmie;
Awax Okna Sp. z o.o. - 2018-08-20 - Tychy (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

Wymagane wykształcenie średnie, wysoki poziom empatii, umiejętność szybkiego uczenia się, dyspozycyjność. Charakterystyka pracy: przygotowywanie stanowiska pracy lekarzy przed i po zabiegach, asystowaniu przy zabiegach stomatologicznych i chirurgicznych oraz z mikroskopem, podtrzymanie "na duchu" pacjentów obawiających się zabiegów, efektywnej współpracy pomiędzy pacjentem a lekarzem. Firma oferuje pełne wdrożenie do pracy na stanowisku oraz cykliczne szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe, współpracę z pacjentami i zespołem, świetne warunki pracy, pakiet socjalny, możliwość zdobywania wiedzy pod okiem mentorów. Wysokość wynagrodzenia uzależniona od doświadczenia i posiadanych umiejętności. kontakt z pracodawcą e mailowy: kontakt (at) royal-dental.pl.
CENTRUM IMPLANTOLOGII I ORTODONCJI ROYAL DENTAL WALERY TARNAWSKI - 2017-04-25 - Rybnik (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTU UNIJNEGO - od 2 770 PLN

Rekrutacja uczestników projektu, promocja prowadzonych przedsięzięć projektowych, kompleksowa organizacja przedsięwzięć projektowych oraz ich obsługa administracyjna, ewaluacja i monitoring realizowanych działań projektowych, prowadzenie dokumentacji projektowej wytworzonej w ramach powierzonego stanowiska pracy, koordynowanie oraz planowanie i organizowanie działań m.in. szkoleniowych, przygotowywanie materiałów szkoleniowych i monitorowanie ich stanu, współpraca przy przygotowywaniu programów szkoleniowych, utrzymywanie kontaktów z klientami, weryfikacja dokumentacji zgłoszeniowej, bieżąca współpraca z trenerami, przygotowywanie raportów z działań projektowych m.in. szkoleniowych, logistyka działań projektowych, archiwizacja dokumentacji projektowej, nadzór nad poprawną realizacją projektu w ramach powierzonego zakresu obowiązków, bieżąca obsługa biura projektu i współpraca z Kierownikiem projektu.
Jacek Poproch J&P MORITZ CONSULTING GROUP - 2017-09-04 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (NISKO) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Nisko (podkarpackie)

MŁODSZY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH [REF. GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA] - 997,4 PLN

pomoc w prowadzeniu bieżących spraw Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Reguły (mazowieckie)