ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (OSTRÓDA) Ostróda oferta pracy CCC S.A.
Stanowisko: ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (OSTRÓDA)
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
Data publikacji: 2018-01-22
Lokalizacja: Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: CCC S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (OSTRÓDA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostróda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostróda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OFERTA PRACY DLA OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄWymagania: odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość, doskonałe umiejętności interpersonalne, entuzjazm i zaangażowanie, dyspozycyjność (praca na zmiany i w weekendy, w godzinach: 8:00-21:00, według ustalonego grafiku), zainteresowanie aktualnymi trendami mody. Obowiązki: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu. [CV proszę przesłać na adres e-mail: rekrutacja.on (at) ccc.eu]
Nazwa pracodawcy: CCC S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Strefowa 6, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: Strefowa
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.01.2018
Data dodania oferty pracy: 22.01.2018
Oferta pracy ważna do: 19.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w zawodzie-prace administracyjne, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie kadr
Kancelaria Finansowo-Księgowa VECTIGAL Małgorzata Nikiel - 2016-07-27 - Żory (śląskie)
wspieranie pracy przedstawiciela handlowego w zakresie zbieranie informacji handlowej , analiza rynku , kontakt z kontrahentami , sprzedaż , zaopatrzenie i doradztwo
HAYAMA Sp.z o.o. - 2018-09-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
• OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA BIURA• UDZIAŁ W PROCESIE REKRUTACJI PRACOWNIKÓW• NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ADMINISTRACYJNĄ I PERSONALNĄ PRACOWNIKÓW• REDAGOWANIE KORESPONDENCJI OBCOJĘZYCZNYCH• UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z PRACOWNIKAMI• TŁUMACZENIE DOKUMENTACJI NA JĘZYK POLSKI
SYNERTE SP. Z O.O. - 2017-04-25 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie ewidencji oraz kokoordynacja dokumentów marketingowych , przygotowanie ofert marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Czeladź (śląskie)
Współpraca z lekarzem dentystą w czasie wykonywania zabiegów dentystycznych.
INDYWIDUALNA PRAKTYKA DENTYSTYCZNA - 2015-11-10 - Bolesławiec (łódzkie)
obsługa systemu ewidencjonowania przesyłek "Eilis" zawierającego moduły i polecenia w języku koreańskim; szkolenie z importu danych księgowania w systemie logistycznym, kontroling, ewidencjonowanie i administrowanie dokumentacji transportowej
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Poznań (wielkopolskie)
Asysta w zakresie prac techniki dentystycznej.
ORTO-TECHNIKA DOBOSZ JERZY - 2017-06-23 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Asystentka stomatologiczna
GABINET DENTYSTYCZNY Lucyna Walica - 2016-10-05 - Głębowice (małopolskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
-windykacje należności,-korespondencja z członkami wspólnot mieszkaniowych, -dekretowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Kraków (małopolskie)
księgowanie faktur na księgę główną, przygotowanie płatności, udział w zamknięciu miesiąca, raportu, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Wronki (wielkopolskie)
Przygotowywanie umów, wystawianie FV, archiwizowanie dokumentów, przyjmowanie towaru, wysyłanie ofert mailem, raportowanie sprzedaży, realizacja szkoleń,
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Myślenice (małopolskie)
Praca z programem księgowym, przygotowywanie, układanie dok. księgowych, wprowadzanie faktur do programu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Sieradz (łódzkie)
WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU, PROWADZENIE I AKTUALIZACJA BAZ DANYCH, NADZOROWANIE PRZYGOTOWANIA UMÓW DLA KLIENTÓW, OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ, NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW, KREOWANIE SPOSOBÓW PODNOSZENIA PRODUKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ W OBRĘBIE ADMINISTRACJI, KONTROLA PRAWIDŁOWOŚCI I TERMINOWOŚCI WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE RÓŻNEGO RODZAJU RAPORTÓW, ZAPEWNIENIE BIEŻĄCEJ OBSŁUGI SEKRETARIATU, EDYCJA ORAZ FORMATOWANIE DOKUMENTÓW, PROWADZENIE TERMINARZA SPOTKAŃ, DBANIE O WARUNKI POWIERZCHNI BIUROWEJ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ I TERMINOWOŚĆ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOSĆ PAKIETU MS OFFICE, ŁATWOŚĆ W UCZENIU SIĘ NOWYCH NARZĘDZI KOMPUTEROWYCH, WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE I PRACY W ZESPOLE, UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA ROZMÓW TELEFONICZNYCH, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOSCI, DOŚWIADCZENIE W PRACY ADMINISTRACYJNEJ ZWIĄZANEJ ZE ZBIERANIEM I ANALIZĄ DOKUMENTACJI;CV NA ADRES E-MAIL: olszewska.maria (at) aviva.com.pl
MARIA OLSZEWSKA - 2016-01-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zapoznanie z zasadami: obsługi giełd transportowych, kontaktów z klientami w tym obcojęzycznymi, organizacji i sprawowania kontroli transportu towarów, negocjacji, zawierania transakcji transportowych, nauka obsługi programów komputerowych użytkowanych przez firmę, nauka wprowadzania zleceń do programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: agnieszka.pacholak (at) urtica.pl
PGF URTICA Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Weryfikacja i uzgadanianie projektów budowlanych, uczetniczenie w przekazywaniu do użytkowania obiektów budowlanych, opiniowanie projektów, planowanie zagospodarowania przestrzennego, wydawanie opinii w zakresie ocen oddziaływania na środowisko.
Powiatowa Stacja Sanitarno Epidemiologiczna - 2016-07-19 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Badanie składu chemicznego wyprodukowanego podłoża i komponentów służących do jego produkcji. Kandydaci proszeni są o kontakt osobisty pod adresem Nowosielec 46 A, 08-200 Łosice lub telefoniczny
PRODUKCJA PODŁOŻA DO UPRAWY PIECZAREK PIOTR GŁUCHOWSKI - 2016-04-20 - Chotycze (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kielce (świętokrzyskie)
dbanie o klientów sklepu, aktywna sprzedaż - praca z mikrofonem, pomoc i doradztwo klientom
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Do obowiązków na stanowisku należy: układanie dokumentacji gospodarki magazynowej, uzgadnianie rejestru zakupów towarów oraz analiza faktur, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, rozliczanie kosztów inwestycji; archiwizacja dokumentacji księgowej, rejestracja oraz nadzór nad archiwum. Godz. pracy 7-15.
TH Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Włynkówko (pomorskie)
wykonywanie czynności księgowych wspomagających czynności księgowej, archiwizowanie dowodów księgowych, przygotowaniem korespondencji z kontrahentami, sporządzanie zestawień finansowych
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Mysłowice (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Nowy Targ (małopolskie)
obsługa klientów i służenie radą, obsługa kasy, przyjmowanie płatności, udzielanie informacji o produkcie , cenie, dbanie o porządek, przyjmowanie towaru, przygotowywanie ofert dla przedsiębiorców chińskich oraz polskich, współpraca, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.
BLUE SKY GENERAL TRADING - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)
Asystent nauczyciela w szkole
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Kościan (wielkopolskie)
Obowiązki związane z wykonywanym zawodem.
ART MEDICAL PORADNIA STOMATOLOGICZNA Karina Stelmaszczyk- Wdowiak - 2017-05-29 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)