ASYSTENT/KA DZIA艁U SPRZEDA呕Y NR.REF.AS/06/2017 Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.

Stanowisko: ASYSTENT/KA DZIA艁U SPRZEDA呕Y NR.REF.AS/06/2017
Wynagrodzenie: od 5聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: jw.
Data publikacji: 2017-07-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Cio艂ka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 5聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA DZIA艁U SPRZEDA呕Y NR.REF.AS/06/2017
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw sprzeda偶y
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 5聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 03.07.2017
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzeda偶y
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w pi艣mie - dobry
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie: wyzsze, min. roczne doswiadzcenie w dziale sprzeda偶y na st. Asystenta, dobra znajomos膰 j臋zyka angileksiego, obowi膮zki: Asystent/-ka dzia艂u Sprzeda偶y Nr. Ref. AS/06/2017 Opis stanowiska: Prowadzenie rejestru notowa艅 cen paliw Marketing wyszukiwanie targ贸w, konferencji, zlecanie wykonania folder贸w, kalendarzy, gad偶et贸w reklamowych, itp Kontrola wydatk贸w Dzia艂u Handlowego pod wzgl臋dem zgodno艣ci z bud偶etem Nadz贸r nad stron膮 internetow膮, profilem na Facebooku i Google + Zlecanie bada艅 jako艣ci gazu i prowadzenie zestawienia certyfikat贸w jako艣ci Nadzorowanie z korzystania samochod贸w s艂u偶bowych Sp贸艂ki Uaktualnianie i prowadzenie bazy um贸w handlowych Rozliczanie wydatk贸w s艂u偶bowych Wspieranie handlowc贸w przes艂anie potrzebnych dokument贸w, przygotowanie danych Wsparcie w wyszukiwaniu nowych klient贸w. Wymagania: Wykszta艂cenie wy偶sze Roczne do艣wiadczenie w prowadzeniu ww. obowi膮zk贸w Dobra znajomo艣膰 w praktyce MsOffice dobra znajomo艣膰 j. angielskiego. Oferujemy: Mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego Mo偶liwo艣膰 awansu Samodzielne stanowisko pracy Niezb臋dne narz臋dzia pracy (telefon kom贸rkowy, laptop). Osoby zainteresowane ofert膮 i spe艂niaj膮ce podane wymagania proszona jest o przes艂anie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomo艣ci nr ref. AS/06/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzeda偶y
Data dodania oferty pracy: 06.07.2017
Oferta pracy wa偶na do: 27.07.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 06.07.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 06.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rejestrowanie spraw w systemie informatycznym, przygotowanie akt do archiwum,oprawienie akt,przygotowanie korespondencji do wy艂ania, rozk艂adanie i wpinanie do akt pism i zwrotek potwierdze艅 odbioru, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych:fax, ksero
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - S艂upsk (pomorskie)
Przedsi臋biorstwo Willdo Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Asystenta ds. ksi臋gowo艣ci do oddzia艂u we Wroc艂awiu Iwinach. Obowi膮zki: formalno rachunkowa kontrola dokument贸w, ewidencja dokument贸w kosztowych, wystawianie faktur sprzeda偶owych, kontrola rozrachunk贸w z klientami i dostawcami, dysponowanie i rozliczenie kasy, rozliczanie podr贸偶y s艂u偶bowych, kilometr贸wki, sporz膮dzanie zestawie艅 i raport贸w w programie Excel, wsp贸艂praca z biurem rachunkowo kadrowym, wsparcie w bie偶膮cych pracach biurowych.Oferty CV ( mile widziane w j臋zyku angielskim) wraz ze zdj臋ciem prosz臋 wysy艂a膰 na adres e-mail: marcin.chalupka (at) wp.pl
Willdo Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Wykszta艂cenie wy偶sze, samodzielno艣膰, odpowiedzialno艣膰, komunikatywno艣膰, pracowito艣膰, skrupulatno艣膰, otwarto艣膰 na nowe wyzwania i nauk臋 nowych umiej臋tno艣ci, kreatywno艣膰, umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu, kultura osobista, znajomo艣膰 obslugi MsOffice, umiej臋tno艣膰 redagowania tekst贸w.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Racib贸rz (艣l膮skie)
- Wprowadzanie danych do systemu komputerowego.- Wynagrodzenie: 2100 z艂/brutto + premia. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe. Obs艂uga komputera. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: biuro (at) kkp-partner.pl
BRINGDU SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-01-09 - Katowice (艣l膮skie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Zielona G贸ra (lubuskie)
TWORZENIE MODELI I RYSUNK脫W MASZYN,- ANALIZA I NADZ脫R NAD DOKUMENTACJ膭 TECHNICZN膭, - OPRACOWYWANIE I UAKTUALNIANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ, - TESTOWANIE PROTOTYP脫W MASZYN,- WSPARCIE TECHNICZNE DLA ZESPO艁U SPRZEDA呕Y,- KONTROLA I INWENTARYZACJA ZAPAS脫W.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Pami臋tna (艂贸dzkie)
- Wystawianie faktur sprzeda偶owych. Sprawdzanie faktur pod wzgl臋dem merytorycznym i formalno-rachunkowym. Dekretacja i wprowadzanie dokument贸w do systemu. Wyja艣nianie niezgodno艣ci w rozliczeniach ksi臋gowych. Sporz膮dzanie zestawie艅 i raport贸w w programie Excel. Przygotowywanie um贸w cywilnoprawnych. Wsparcie dzia艂u ksi臋gowo-finansowego w organizacji pracy.- Pracodawca oferuje: zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o prac臋; stabiln膮 prac臋 w mi艂ej atmosferze - firma o wiod膮cej pozycji na 艣l膮skim rynku us艂ug medycznych; mo偶liwo艣膰 zdobywania do艣wiadczenia i doskonalenia swoich umiej臋tno艣ci; prac臋 w m艂odym, dynamicznym i zgranym zespole; ciekaw膮 i pe艂n膮 wyzwa艅 prac臋.- Wynagrodzenie: 2750 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-14:35. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze. Mile widziane do艣wiadczenie na podobnym stanowisku. Znajomo艣膰 zasad rachunkowo艣ci i przepis贸w podatkowych. Dobra znajomo艣膰 program贸w: Sage Symfonia Finanse i Ksi臋gowo艣膰, Subiekt GT oraz Pakietu Office (szczeg贸lnie Microsoft Excel / Word). Dobra organizacja pracy oraz efektywne wykorzystanie czasu. Odporno艣膰 na stres i umiej臋tno艣膰 dzia艂ania pod presj膮 czasu. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: kadry (at) tommed.pl
O艢RODEK DIAGNOSTYKI I LECZENIA CHOR脫B KOBIECYCH ORAZ SCHORZE艃 SUTKA TOMMED -BULA TOMASZ - 2017-03-10 - Katowice (艣l膮skie)
Wykszta艂cenie 艣rednie kierunkowe; do艣wiadczenie na ww. stanowisku; mile widziane uprawnienia technika RTG (zdj臋cia stomatologiczne); prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej; przygotowywanie gabinetu do pracy i czynna asysta przy zabiegach; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
K臉PA-BARYLUK KATARZYNA " EUROMED" NIEPUBLICZNY ZAK艁AD OPIEKI ZDROWOTNEJ KATARZYNA K臉PA -BARYLUK - 2017-10-31 - Gliwice (艣l膮skie)
Zgodny
Venture Industries Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)
Asystent ds. zaopatrzenia
Zak艂ady Mechaniczne TARN脫W S.A. - 2018-03-27 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
Rozliczanie firm, ksi臋gowo艣膰 uproszczona, pe艂na rachunkowo艣膰.
Teresa Odias Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe - 2018-02-26 - Bukowno (ma艂opolskie)
Naprawa samochod贸w osobowych i dostawczych
MIBOR INVEST SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-01-17 - Rusocin (pomorskie)
uczestniczenie w wizjach lokalnych, udzia艂 w sporz膮dzaniu projekt贸w telekomunikacyjnych, stacyjnych i liniowych, sporz膮dzanie rysunk贸w technicznych w programach graficznych AutoCad
OrNet sp. z o.o. - 2017-09-15 - Lubin (dolno艣l膮skie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
pisanie wezwa艅 do zap艂aty i prostych pozw贸w w post臋powaniu nakazowym;
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Tarnowskie G贸ry (艣l膮skie)
Obs艂uga klient贸w polskich i zagranicznych. Obs艂uga recepcji, baru i kuchni. Dbanie o porz臋dek na terenie lokalu.
DEVELOPMENT FACILITIES OCHMAN脫W Sp. zo.o. - 2018-05-11 - Ochman贸w (ma艂opolskie)
Pomoc w bie偶膮cych pracach zwi膮zanych z obs艂ug膮 danych pracowniczychPomoc w bie偶膮cych pracach kadrowo-p艂acowychWprowadzanie do systemu danych historycznych dotycz膮cych pracownik贸wPomoc w pracach administracyjno-biurowychMile widziane do艣wiadczenie zawodowe
Zak艂ad Us艂ug Technicznych Jerzy Kunzek - 2017-10-24 - Sz贸wsko (podkarpackie)
dbanie o relacje z klientami bengalskimi przez telefon,wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych,艣cis艂a wsp贸艂praca i wykonywanie polece艅 bengalskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Projektowanie w bran偶y mechanicznej pod okiem do艣wiadczonego projektanta urz膮dze艅 instalacji rurowych
FUSIOPROJEKT SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-07-17 - O艣wi臋cim (ma艂opolskie)
Asystent do spraw ksi臋gowo艣ci
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
G艂贸wnym obowi膮zkiem Mened偶era IMR jest zarz膮dzanie projektami i wsparcie zespo艂u Model Risk Governance, Przeprowadzanie i przygotowanie trening贸w i komunikacji ulepszaj膮cych prac臋 baz danych dla modeli ryzyka,Kontakt z mened偶erami zajmuj膮cymi si臋 wprowadzaniem modeli ryzyka do baz danych,Wsparcie rozbudowy baz danych dla modeli ryzyka,Przygotowywanie raport贸w dla starszych mened偶er贸w,Przygotowanie odpowiednich procedur dla biznesu aby wesprze膰 funkcjonalno艣膰 baz danychUlepszenie zrozumienia modeli ryzyka dla biznesu,Integracja z zespo艂ami zajmuj膮cymi si臋 tworzeniem modeli i ich walidacj膮,Interakcja z zespo艂ami zajmuj膮cymi si臋 finansami i IT w celu usprawnienia baz modeli,Umiej臋tno艣膰 przedstawiania analitycznych problem贸w i syntezy analizy w spos贸b zrozumia艂y dla innych zespo艂贸w.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Krak贸w (ma艂opolskie)
obs艂uga klienta; obs艂uga kasy fiskalnej; praca w systemie dwuzmianowym w godzinach: 5:00 - 13:30 oraz 13:30 - 21:00; osoby zainteresowane proszone s膮 o osobiste zg艂aszanie si臋 do sklepu pod adresem Bychlew 76 lub kontakt telefoniczny 500 190 864;
Sklep Spo偶ywczo-Przemys艂owy Maria Pierzcha艂a - 2016-03-30 - Bychlew (艂贸dzkie)
Osoba zatrudniona b臋dzie odpowiedzialna za:- organizacj臋 polskiego oddzia艂u firmy biuro projektowe bran偶y IT (20 pracownik贸w); - koordynacj臋 sprawnego obiegu dokument贸w mi臋dzy oddzia艂em, central膮 firmy oraz innymi instytucjami; -prowadzenie terminarza Prezesa Zarz膮du; -przygotowywanie spotka艅 biznesowych oraz konferencji; planowanie i organizacj臋 podr贸偶y s艂u偶bowych pracownik贸w (zakup bilet贸w / rezerwacja hoteli); -archiwizowanie dokument贸w w uzgodnionym zakresie (administracja); -wsparcie obs艂ugi ksi臋gowo-finansowej oddzia艂u (skanowanie i obieg faktur, um贸w); -obs艂ug臋 poczty tradycyjnej oraz wsp贸艂prac臋 z firmami kurierskimi; -koordynacj臋 zaopatrzenia biura w potrzebne materia艂y biurowe i spo偶ywcze.
SILICON CREATIONS POLAND SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-05-19 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem asystentka stomatologiczna, m.in. przygotowywanie stanowiska pracy, asystowanie przy zabiegach, obs艂uga pacjenta, dbanie o czysto艣膰 i porz膮dek w gabinecie.
Rupniewska-Pawelec Gra偶yna Niepubliczny Zak艂ad Opieki Zdrowotnej "PARODONT" Kompleksowe Leczenie Stomatologiczne - 2017-03-13 - Wodzis艂aw 艢l膮ski (艣l膮skie)
odbi贸r dokument贸w od wietnamskich klient贸w, przekazywanie informacji klientom, wykonywanie zlece艅 prze艂o偶onego, kontakt z klientami, przekazywanie informacji od klient贸w ksi臋gowemu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Osiek Grodkowski (opolskie)
asystent prezesa zarz膮du
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Uciech贸w (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga klienta, prowadzenie rozm贸w telefonicznych, windykacja, zarz膮dzanie biurem, obs艂uga korespondencji pocztowej i mailowe, segregowanie dokument贸w.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Nowy Dw贸r Mazowiecki (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Ostr贸da (warmi艅sko-mazurskie)
szczeg贸艂owe informacje na stronie www.slupsk.so.gov.pl/ oferty pracy
S膮d Okr臋gowy w S艂upsku - 2017-01-09 - S艂upsk (pomorskie)