ASYSTENT/-KA DS. POZYSKIWANIA SPRAW Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH Siemianowice Śląskie oferta pracy Biuro Detektywistyczne DAMkA Aneta Nowak
Stanowisko: ASYSTENT/-KA DS. POZYSKIWANIA SPRAW Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: Zadania będą ala marketingowe/przedstawicielstwo handlowe/sprzedaż, itp. do wykonania za pomocą internetu (zdalnie/elastycznie/dorywczo/zarobkowo, z domu, poprzez urządzenie połączone z internetem, do którego ma się dostęp), tj.poczty mejlowej, portalu społecznościowego Facebook, itp. przez około godzinę w tygodniu/co tydzień, ale z możliwościąprzerwy, gdy zajdzie taka potrzeba. Wynagrodzenie tylko i wyłącznie prowizyjne, czyli płatne za osiągnięty efekt (1% wartościpozyskanej sprawy, co najmniej w przedziale pomiędzy 25 a 70 zł/brutto za zlecenie detektywistyczne).
Data publikacji: 2020-10-23
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pracodawca: Biuro Detektywistyczne DAMkA Aneta Nowak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-103 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania będą ala marketingowe/przedstawicielstwo handlowe/sprzedaż, itp. do wykonania za pomocą internetu (zdalnie/elastycznie/dorywczo/zarobkowo, z domu, poprzez urządzenie połączone z internetem, do którego ma się dostęp), tj.poczty mejlowej, portalu społecznościowego Facebook, itp. przez około godzinę w tygodniu/co tydzień, ale z możliwościąprzerwy, gdy zajdzie taka potrzeba. Wynagrodzenie tylko i wyłącznie prowizyjne, czyli płatne za osiągnięty efekt (1% wartościpozyskanej sprawy, co najmniej w przedziale pomiędzy 25 a 70 zł/brutto za zlecenie detektywistyczne).
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/-KA DS. POZYSKIWANIA SPRAW Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siemianowice Śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2474
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali przedstawiciele handlowi
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i Internetu w stopniu podstawowym
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Osoba na tym stanowisku musi mieszkać w Siemianowicach Śląskich. Może mieć orzeczenie o niepełnosprawności. Szczegółoweinformacje o zadaniach, sposobie współpracy firma przekaże podczas rekrutacji. Nie jest to praca na zasadzie call centerani terenowa oraz nie polega na realizacji czynności detektywistycznych.
Nazwa pracodawcy: Biuro Detektywistyczne DAMkA Aneta Nowak
danePracodawcy_nip: 9691513119
danePracodawcy_regon: 362627715
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Dworcowa 38a/101, 44-190 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - Z powodu pandemii kontakt poprzez: formularz zgłoszeniowy: https://tiny.pl/74jzn, Termin: formularz zgłoszeniowy: https://tiny.pl/74jzn
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: gliwicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2405
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Knurów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940849
Adres strony pracodawcy: www.damka.biz
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 38a
danePracodawcy_nrLokalu: 101
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332290
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali przedstawiciele handlowi
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 23.10.2020
Oferta pracy ważna do: 23.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c2acac0ccfe600cba807e07f6d675221
Podobne oferty pracy
Zadania będą do wykonania kilka razy w miesiącu. Szczegółowe informacje nt. zadań kandydat/-ka dostanie podczaskorespondowania. Zadania będą ala marketingowe/przedstawicielstwo handlowe/sprzedaż, itp. Doświadczenie nie jestwymagane. Podczas współpracy pracodawca będzie instruował i wspierał w tej pracy. Wynagrodzenie płatne za osiągnięteefekty, tj. 1% wartości pozyskanego zlecenia detektywistycznego (przedział finansowy: pomiędzy 20 zł a 65 zł).
Biuro Detektywistyczne DAMkA Aneta Nowak - 2020-05-08 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Boguszewo (kujawsko-pomorskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-11-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Oferta stażu skierowna do osób bezrobotnych w wieku 30 lat i powyżej: realizacja bieżących zadań zleconych przez Prezesó, organizacja spotkań firmowych oraz integracyjnych, zakup art. spożywczych do biura oraz materiałów biurowych, obsługa korespondencji e-mail, drukowanie, opisywanie faktur, współpraca z dziłem floty - weryfikacja wyjazdów samochodami służbowymi, rozliczanie delegacji oraz kosztów za noclegi pracownicze.
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Józefów (mazowieckie)
wspomaganie pracy uzbeckich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Uzbekistanu, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc księgowa i kadrowa w obsłudze klientów biura
Bilans na Plus Barbara Zapała - 2019-07-22 - Limanowa (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, ewidencja dokumetów, korespondencja z urzędami, archiwizacja.
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Legionowo (mazowieckie)
Obsługa sekretariatu, prowadzenie kalendarza, organizacja i obsługa spotkań
Biuro Senatorskie Senatora RP Jerzego Chróścikowskiego - 2019-07-18 - Zamość (lubelskie)
Tworzenie dokumentacji 2D i 3D. Opracowywanie i wdrażanie nowych produktów, rozwiązań konstrukcyjnych. Odpowiedzialność za dobór odpowiednich materiałów w celu uzyskania zgodności z normami lub uzyskania odpowiednich atestów, homologacji oraz certyfikatów. Optymalizacja kosztów procesów technologicznych. Nadzór nad powierzonym procesem technologicznym. Wycena zapytań ofertowych, obsługa drukarek 3D
ULTRAMOTO MICHAŁ LIZUT - 2018-08-28 - Zamość (lubelskie)
Czynny udział w realizacji projektów mostów i tuneli
VOESSING POLSKA Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE ADMINISTRACJI BIUROWEJ W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA CUDZOZIEMCÓW.
STEEL WORLD ROBERT JEZIUK - 2019-06-06 - Gdynia (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań (w oparciu o art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz ustawę z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Staroźrebach - 2018-08-30 - Staroźreby (mazowieckie)
-koordynowanie na poziomie Oddziału działań podejmowanych w ramach kontroli zarządzczej i dokonywanie analizy stanu tej kontroli w celu przedstawienia Komendantowi Oddziału zapewnia o funkcjonowaniu adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.- koordynowanie na poziomie Odziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych,-opracowanie zbiorczej informacji na temat stanu realizacji budzetu Oddziału w układzie zadaniowym wraz z wnioskamidot. dlaszej jego realizacji w celu zapewnieniaprawidłowej realizacji budżetu w układzie zadaniowym,-organizaowanie i koordynowanie szkoleń dla funkcjonariuszy i pracowników NoOSG z zakresu budżetu zadaniowego i kontroli zarządczej w celu zapoznania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i procedurami.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-02-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Kraków (małopolskie)
Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, rozwiązywanie problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi, wspieranie aktywności społecznej rodzin, motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Ośrodek Pomocy Społecznej Opalenica - 2016-09-05 - Opalenica (wielkopolskie)
ocena zgodności wyrobu z dokumentacja techniczną, ocena jakości połączeń spawanych, sprawdzanie funkcjonalności wyrobu, raportowanie wyników przeprowadzonych kontroli
KH-kipper Sp. z o.o. - 2018-08-08 - Kajetanów (świętokrzyskie)
Praca edukacyjna z dziećmi, obserwacja uczniów, tworzenie pomocy edukacyjnej, prowadzenie zajęć na łonie natury, wspieranie organizacji warsztatów tematycznych.
Dom Montessori Dorota Kamińska-Ruszczyszyn - 2019-05-15 - Głogów (dolnośląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym ukraińskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykładanie artykulów na półki
Full Job Polska Sp z o.o. Sp. K. - 2019-02-06 - Poznań (wielkopolskie)
udział w terenowych pracach pomiarowych, opracowania kameralne
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Gorlice (małopolskie)
zadania związane z promocją Muzeum, obsługa strony internetowej, tworzenie tekstów promocyjnych, prowadzenie promocji wydarzeń w mediachDEKLARACJA ZATRUDNIENIA. PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 miesiące (min. 1/2 etatu)
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Pruszków (mazowieckie)
MONTAŻ MASZYN I URZĄDZEŃ
PODKARPACKIE ZAKŁADY MECHANICZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-09-30 - Dębica (podkarpackie)
Praca biurowa, przygotowanie ofert, kalkulowanie ubezpieczeń, telefoniczne spotkania z klientami, prowadzenie archwizacji.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Studio Fryzur RobStyle szuka prawdziwych pasjonatów fryzjerstwa, którzy chętnie dołączą do naszego zgranego zespołu. Interesują nas osoby ,które: poważnie myślą o zawodzie fryzjera, chętnie zdobywają kolejne doświadczenia, ciagle rozwijają swoją wiedzę i umiejętności. Jesteśmy młodym zespołem, który ciagle angażuje się w swoją prace biorąc udział w szkoleniach, kursach oraz konkursach.Asystent - pomoc fryzjera / Kolorysty, którego fascynuje zabawa paletą barw oraz stylizacji,Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny lub emailowy dostępny na naszej stronie www.robstyle.plZapraszamy do naszego Zespołu.
Studio Fryzur RobStyle Robert Bejgerowski - 2019-07-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Złotoryja (dolnośląskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów; rok doświadczenia zawodowego; obsługa komputera (Word,Excel); znajomość obsługi urządzeń biurowych; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: zarządzanie kalendarzem spotkań, zarządzanie korespondencją, sporządzanie raportów i prezentacji oraz materiałów informacyjnych; organizowanie wyjazdów służbowych; tworzenie raportów, protokołów ze spotkań, sprawozdań i zestawień; samodzielne prowadzenie zleconych projektów; miejsce pracy: Zabrze
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Zabrze (śląskie)
bieżące wsparcie pracy zarządu, prowadzenie kalendarza i organizacja spotkań i podróży służbowych, przygotowanie materiałów reklamowych i prezentacji, samodzielne prowadzenie wybranych projektów, tłumaczenie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Poznań (wielkopolskie)