ASYSTENT/KA DS. POZYSKIWANIA SPRAW Z POWIATU WODZISŁAWSKIEGO Wodzisław Śląski oferta pracy Nowak Aneta Biuro Detektywistyczne DAMkA


Największy wybór odzieży

Pozycjonowanie Plewiska

Stanowisko: ASYSTENT/KA DS. POZYSKIWANIA SPRAW Z POWIATU WODZISŁAWSKIEGO

Wynagrodzenie: od 17 PLN

Zakres obowiązków: Zadania będą do wykonania kilka razy w miesiącu. Szczegółowe informacje nt. zadań kandydat/-ka otrzyma podczas korespondowania. Zadania marketingowe/przedstawicielstwo handlowe/sprzedaż, itp. Doświadczenie nie jest wymagane. Podczas współpracy pracodawca będzie instruował i wspierał w pracy.

Data publikacji: 2020-05-04

Lokalizacja: Wodzisław Śląski (śląskie)

Pracodawca: Nowak Aneta Biuro Detektywistyczne DAMkA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
44-300 Wodzisław Śląski 0, powiat: wodzisławski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zadania będą do wykonania kilka razy w miesiącu. Szczegółowe informacje nt. zadań kandydat/-ka otrzyma podczas korespondowania. Zadania marketingowe/przedstawicielstwo handlowe/sprzedaż, itp. Doświadczenie nie jest wymagane. Podczas współpracy pracodawca będzie instruował i wspierał w pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20

Zmianowość pracy: nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie płatne za osiągnięte efekty, tj. 1% wartości pozyskanego zlecenia detektywistycznego (przedział finansowy: pomiędzy 20 zł a 65 zł).

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/KA DS. POZYSKIWANIA SPRAW Z POWIATU WODZISŁAWSKIEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2415

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Podstawowa obsługa komputera i Internetu

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Komunikatywne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie, dostęp do komputera z internetem, posiadanie profilu na FB, (at) ,telefonu. Praca, o której mowa, będzie dorywcza i zdalna. Osoba na tym stanowisku musi mieszkać na terenie powiatu wodzisławskiego.

Nazwa pracodawcy: Nowak Aneta Biuro Detektywistyczne DAMkA

danePracodawcy_nip: 9691513119

danePracodawcy_regon: 362627715

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

Adres pracodawcy:
Dworcowa 38a/101, 44-190 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: gliwicki

danePracodawcy_kodPowiatu: 2405

Gmina pracodawcy: Knurów

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Knurów

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940849

Adres strony pracodawcy: www.damka.biz

Ulica pracodawcy: Dworcowa

Numer budynku pracodawcy: 38a

danePracodawcy_nrLokalu: 101

Profil działalności pracodawcy: Działaność detektywistyczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.05.2020

Data dodania oferty pracy: 04.05.2020

Oferta pracy ważna do: 02.06.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 04.05.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 04.05.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8921032a5a76d52863761536039885b9

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PRAWNY - 1 017,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Nowy Sącz (małopolskie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY - 1 017,4 PLN

Pomoc w obsłudze sekretariatu szkoły, obsługa interesantów, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie poczty do wysyłki, zakup materiałów biurowych, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących, odbieranie telefonów, wymiana dokumentów między szkołą, a organem prowadzącym
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Ciechocin (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DS. JAKOŚCI - od 2 000 PLN

- Współpraca oraz budowanie relacji z klientami poprzez bezpośrednie spotkania w kraju i zagranicą - Tworzenie działań korygujących realizowane procesy produkcji - Utrzymywanie wymagań dotyczących jakości produktu, podejmowanie decyzji oprzyjęciu lub odrzuceniu danych detali - Sporządzanie zgodnie z otrzymanymi wytycznymi raportów dotyczących działańdoskonalących procesy - Współpraca z pracownikami innych działów
NIFCO KOREA POLAND Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Żory (śląskie)

ASYSTENT PREZESA ZARZĄDU - od 2 600 PLN

Planowanie zadań biura z efektywnym wykorzystaniem zasobów i przygotowywaniedokumentów, projektów, analiz, organizowanie sprawnego funkcjonowania zarządu z zapewnieniem prawidłowego przepływu informacji i inne.
"SKLEJKA-PISZ" PAGED SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-28 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 2 950 PLN

- diagnozowanie warunków życia osoby niepełnosprawneej i wspieranie jej dążenia do usuwania wszelkich barier (psychologicznych, społecznych, architektonicznych, komunikacyjnych itp.),- uczenie i rozwijanie u osoby niepełnosprawnej umiejętniści niezbędnych do samodzielnego życia w tym zwłaszcza: a) asystowanie w codziennych czynnościach życiowych, b) podtrzymywanie uczestnictwa osoby niepełnosprawnej w życiu rodzinnym (w tym inspirowanie jej do współpracy z członkami rodziny), c) asystowanie osobie niepełnosprawnej w dotarciu do urzędów i instytucji oraz pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (w tym pomoc w wypełnianiu dokumentów), d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia (w tym np. asystowanie w poszukiwaniu informacji o wolnych stanowiskach pracy, kompletowanie dokumentów, przygotowaniach do rozmowy z potencjalnym pracodawcą), e) motywowanie do aktywności w szerszym niż do tej pory zakresie i podejmowanie nowych działań,- towarzyszenie osobie niepełnosprawnej w czynnościach wspierających proces leczenia tj. pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia oraz placówek rehabilitacyjnych, pomoc w zakupie leków,- wspomaganie kształtowania właściwych relacji osoby niepełnosprawnej z innymi, w szcególności z osobami z bezpośredniego otoczenia i ze środowiska lokalnego,- podtrzymywanie procesu nawiązywania i utrzymywania kontaktu przez osobę niepełnosprawną z instytucjami i organizacjami społecznymi w celu zapewnienia optymalnych warunków do samodzielnej rehabilitacji osoby niepełnosprawnej,- doradzanie osobie niepełnosprawnej w zakresie uzyskania specjalistycznej pomocy dotyczącej przekwalifikowania zawodowego, kontaktów społecznych, uslug medycznych, rehabilitacyjnych, usług kulturalnych, rekreacji i integracji ze środowiskiem,- uczestniczenie w posiedzeniach zespołów konsultacyjnych i problemowych w sprawach osoby objętej wsparciem.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2019-05-31 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

ASYSTENT - od 15 PLN

dbanie o relacje z klientami indyjskimi przez telefon,wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych,ścisła wspólpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. TECHNOLOGII ŻYWNOŚCI - 2 000 - 2 500 PLN

- współudział w tworzeniu dokumentacji technologicznej (receptury, składy na etykietę);- bieżąca kontrola jakości produkcji
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-03-10 - Morliny (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 100 PLN

Pomoc nauczycielowi przedszkola w realizacji programu w grupie przedszkolnej, pomoc dzieciom w codziennych czynnościach, dbanie o porządek w sali, pomoc przy codziennych wyjściach do lasu i na plac zabaw.
BROMART KATARZYNA BYCZKOWSKA - 2018-01-10 - Małkowo (pomorskie)

ASYSTENT OSOBISTY - od 2 250 PLN

Opieka domowa nad osobą starszą/ niepełnosprawną.
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA CZERSK - 2019-06-07 - Czersk (pomorskie)

ASYSTENT LABORATORIUM - od 2 250 PLN

Modelowanie opraw. Naprawa i profilowanie opraw. Wstawianie soczewek.Wymiana oraz naprawa nosków, zauszników, flexów oraz żyłek.Sprawdzanie dostaw soczewek okularowych, opraw korekcyjnych i okularów słonecznych. Czyszczenie i sprawdzanie stanów opraw ora szkieł okularowych.
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Głogów (dolnośląskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (NISKO) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Nisko (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

Zapoznanie się z przepisami bhpZapoznanie się z przepisami p.poż.Zapoznanie się z działalnością firmy- organizowanie stanowiska pracyz uwzględnieniem zasad BHP i ochrony ppoż., ochrony środowiska i ergonomii- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju- sprawdzanie dokumentów pod wzgledem formalno - rachunkowym- przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych- kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących- przygotowywanie korespondencji z kantrahentami, urzędami i bankami - wystawianie faktur sprzedaży w pln i euroProwadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży według ilości Przygotowywanie dokumentów celem uzyskania certyfikatów handlowych - archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Leszno (pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA 3/4 ETATU - od 2 400 PLN

asysta stomatologiczna, przygotowanie gabinetu, rejestracja
MARZENA WACH GOLDA Lek. stom. Marzena Wach Golda - Praktyka stomatologiczna - 2017-08-09 - Ożarowice (śląskie)

FRYZJER/KA - od 2 100 PLN

wyksz. zawodowe,doświadczenie na ww stanowisku
HORYZA BARBARA "ZAKŁAD FRYZJERSKI DAMSKO - MĘSKI" HORYZA BARBARA - 2018-06-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 350 PLN

Wykonywanie czynności zmierzających do poprawnej pracy zarządu firmy, przygotowanie dokumentacji, obsługa biurowa firmy, doradztwo w sprawach nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Chotomów (mazowieckie)

CUKIERNIK - od 1 850 PLN

- Wykonywanie wyrobów cukierniczych.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna).
PIEKARNIA-CUKIERNIA "KLAUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 900 PLN

segregpwanie i sprawdzanie faktur, księgowanie wyciągów
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Leszczynek (łódzkie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 250 PLN

asystowanie w zabiegach stomatologicznych
CENTRUM STOMATOLOGICZNE "UŚMIECH" KAMIL ZARZYCKI - 2019-09-09 - Lubin (dolnośląskie)

ASYSTENT BIEGŁEGO REWIDENTA - od 2 100 PLN

UDZIAŁ W BADANIU SPRWOZDAŃ FINANSOWYCH POD POZOREM KLUCZOWEGO BIEGŁEGO REWIDENTA, SPORZĄDZANIE TESTÓW, UDZIAŁ W INWENTARYZACJI, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI ROBOCZEJ
KANCELARIA BIEGŁYCH REWIDENTÓW ZAPOTOCZNY I PARTNERZY - 2017-10-26 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

ASYSTENT ADWOKATA - od 1 850 PLN

Prace administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kalisz (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 14,7 PLN

PRZYGOTOWYWANIE KORESPONDENCJI Z KONTRAHENTAMI, URZĘDAMI I BANKAMI, WYPEŁNIANIE FORMULARZY PODATKOWYCH I SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ FINANSOWYCH NA PODSTAWIE ZAPISÓW KSIĘGOWYCH, ORGANIZOWANIE STANOWISKA PRACY Z UWZGLĘDNIENIEM ZASAD BHP I PPOŻ, OCHRONY ŚRODOWISKA I ERGONOMII, SPRAWDZANIE ZAPISÓW KONT ROZRACHUNKOWYCH ORAZ UZGADNIANIE SALD Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI, WPROWADZANIE DO SYSTEMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO ZADEKRETOWANYCH DOKUMENTÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OGÓLNOKSZTAŁCĄCE, UMIEJĘTNOŚĆ INWENTARYZACJI TOWARU, PRZYJMOWANIA, GROMADZENIA I SEGREGOWANIA DOKUMENTÓW POD WZGLĘDEM ICH RODZAJU, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGOPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00, 20 GODZIN W TYGODNIU, WYNAGRODZENIE: 14,70 ZŁ BRUTTO ZA GODZINĘMIEJSCE PRACY: ul. STORRADY-ŚWIĘTOSŁAWY 1A m. 42, 71-602 SzczecinMIEJSCE ROZMÓW REKRUTACYJNYCH: ul. FIRLIKA 29, 71-637 Szczecin, tel.: 575769333
POLSTRAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

- pomoc dzieciom niepełnosprawnym w czynnościach samoobsługowych;- pomoc dzieciom niepełnosprawnym przy ubieraniu się;- pomoc dzieciom niepełnosprawnym podczas zajęć wg zaleceń nauczyciela;- dbanie o ład i porządek w pomieszczeniach lekcyjnych, w których odbywają się zajęcia
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Starogard Gdański (pomorskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 2 100 PLN

wspomaganie terapeutów w prowadzeniu treningów w formie indywidualnej lub grupowej zgodnie z aktualną diagnozą uczestnika, wspomaganie kształtowania u uczestników prawidłowych nawyków w zakresie higieny żywienia, czynności porządkowych, przygotowywania posiłków, codziennych czynnościach z zakresu samoob-sługi i higieny osobistej, aktywizowanie do zwiększenia samodzielności życiowej,uczestniczenie w procesie rehabilitacji i aktywizacji uczestników oraz wykonywanie określonych zadań pod nadzorem lub na zlecenie terapeuty, pomoc osobom niepełnosprawnym w zaspakajaniu potrzeb fizjologicznych, karmieniu, wspierania osoby niepełnosprawnej w dążeniu do samodzielności życiowej,współuczestniczenie w pracach zespołu wspierająco-aktywizującego, tworzenie i realizowanie Indywidualnych planów postępowania wspierająco- aktywizującego, prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.(wynagrodzenie+premia+dodatek stażowy)
Bonifraterska Fundacja Dobroczynna - 2018-01-29 - Konary (małopolskie)

MONTER INSTALACJI WOD.-KAN. I C.O.(NR 6643) - 1 850 - 1 900 PLN

utrzymanie w stanie sprawności urządzeń i sieci cieplnych, wodno-kanalizacyjnych, ujęć wody pitnej, stacji uzdatniania wody, rozdzielni ciepła, wykonywanie prac remontowych i modernizacyjnych instalacji sanitarnych i wodno-kanalizacyjnych
Szpital Uniwersytecki Nr 1 im. dr A. Jurasza w Bydgoszczy - 2016-09-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - od 1 850 PLN

- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie w pracy w księgach handlowych min. 6 miesięcy. Wymagana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE.
TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-19 - Katowice (śląskie)

FRYZJER - od 14,7 PLN

Strzyżenie damsko-męskie, koloryzacja, układanie fryzur. Praca w godzinach 8-16. Godziny pracy do ustalenia. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym.
Tobiasiewicz Karolina FUH Onesto - 2018-12-31 - Andrychów (małopolskie)