ASYSTENT/-KA DS. POZYSKIWANIA SPRAW Z POWIATU BĘDZIŃSKIEGO Będzin oferta pracy Biuro Detektywistyczne DAMkA Aneta Nowak
Stanowisko: ASYSTENT/-KA DS. POZYSKIWANIA SPRAW Z POWIATU BĘDZIŃSKIEGO
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: Zadania będą do wykonania kilka razy w miesiącu (łącznie około 5 godzin miesięcznie). Szczegółowe informacje nt. zadań kandydat/-ka dostanie podczas korespondowania. Zadania będą ala marketingowe/przedstawicielstwo handlowe/sprzedaż, itp. Doświadczenie nie jestwymagane. Podczas współpracy pracodawca będzie instruował i wspierał w tej pracy. Wynagrodzenie płatne za osiągnięte efekty, tj. 1% wartości pozyskanego zlecenia detektywistycznego (przedział finansowy: pomiędzy 20 zł a 65 zł).
Data publikacji: 2020-05-04
Lokalizacja: Będzin (śląskie)
Pracodawca: Biuro Detektywistyczne DAMkA Aneta Nowak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania będą do wykonania kilka razy w miesiącu (łącznie około 5 godzin miesięcznie). Szczegółowe informacje nt. zadań kandydat/-ka dostanie podczas korespondowania. Zadania będą ala marketingowe/przedstawicielstwo handlowe/sprzedaż, itp. Doświadczenie nie jestwymagane. Podczas współpracy pracodawca będzie instruował i wspierał w tej pracy. Wynagrodzenie płatne za osiągnięte efekty, tj. 1% wartości pozyskanego zlecenia detektywistycznego (przedział finansowy: pomiędzy 20 zł a 65 zł).
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 5
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/-KA DS. POZYSKIWANIA SPRAW Z POWIATU BĘDZIŃSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Będzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2401
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Będzin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: detektyw prywatny
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i wykorzystanie internetu
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Komunikatywność w języku polskim pisemnie i ustnie, dostęp do komputera z internetem, posiadanie profilu na FB, (at) ,telefonu. Praca, o której mowa, będzie dorywcza, zarobkowa, zdalna. Osoba na tym stanowisku musi mieszkać na terenie powiatu będzińskiego.
Nazwa pracodawcy: Biuro Detektywistyczne DAMkA Aneta Nowak
danePracodawcy_nip: 9691513119
danePracodawcy_regon: 362627715
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 38a/101, 44-190 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Dokumenty aplikacyjne.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: gliwicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2405
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Knurów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940849
Adres strony pracodawcy: www.damka.biz
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 38a
danePracodawcy_nrLokalu: 101
Profil działalności pracodawcy: Działalność detektywistyczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|341101
Zawód wykonywany przez pracownika: detektyw prywatny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 04.05.2020
Oferta pracy ważna do: 02.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?27fa9da3791d719ef942e9106cec0097
Podobne oferty pracy
poznanie specyfiki prac i zadań OREW, poznanie zasad opieki i pielęgnacji osoby niepełnosprawnej, tworzenie indywidualnych programów terapii, rehabilitacji i pracy z wychowankiem, swiadczenie opieki wychowankom w zakresie czynności higienicznych i pielęgnacyjnych, udzielanie pomocy wychowankom w pokonywaniu ograniczeń wynikających z barier psychologicznych, społecznych, architektownicznych, komunikacyjnych. organizacja czasu wolnego, kultury i rekreacji
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Hutka (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-01-16 - Górzno (mazowieckie)
Sporządzanie projektów branży elektrycznej
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace przy przygotowywaniu ofert, kosztorysów i przedmiarów w zakresie instalacji teletechnicznych.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie badań medycyny pracy: wstępnych, okresowych, kontrolnych
4 Wojskowy Odział Gospodarczy JW Nr 4217 - 2018-07-05 - Bytom (śląskie)
bieżąca naprawa pojazdów autobusów MERCEDES
Transport Osobowy Taxi-Maxi Bus Stanisław Tarnowski - 2018-03-20 - Lubin (dolnośląskie)
Asystent do spraw księgowości;oferta stażu dla osoby bezrobotnej powyżej 30 roku życia i pozostającej bez pracy przez okres ponad 12 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Sokółka (podlaskie)
wprowadzanie danych do systemu ksiegowego, analiza stanu rozrachunków z kontrahentami, udział w okresowych zamknieciach ksiąg
YANGJI ELECTRONICS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-22 - Mława (mazowieckie)
W programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Milicz (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa recepcji i centrali telefonicznej oraz urządzeń biurowych, zarządzaniem obiegiem dokumentów oraz informacji wewnątrz firmy, prowadzenie kalendarza spotkań, współpracę z wszytskimi działami oraz wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach (tj. m.in. redagowanie pism, wypełnianie wniosków itp.), zamawianie artykułów biurowych, organizacja podróży służbowych, koordynacja i wykonywanie działań w zakresie PR - dbanie o wizerunek firmy, zarządzanie treścią strony internetowej, monitorowanie kontrola nad realizacją umów z dostawcami, umów handlowych oraz umów współpracy. - Wynagrodzenie: 1850-3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieoznaczony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wynagrodzenie wykształcenie wyższe min. licencjat. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność pisania i redagowania oficjalnych dokumentów, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów w odniesieniu do pracy własnej oraz pracy zespołu, elastyczność i umiejętność radzenia sobie w dynamicznym środowisku zawodowym. Znajomość języka niemieckiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32-381-95-20) w godz.: 9:00-17:00 lub e-mail: office (at) sigmagroup.pl
SIGMA GROUP DK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-25 - Katowice (śląskie)
planowanie i organizowanie prac związanych z przewozem ładunków, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją działań spedycyjnych oraz rozliczeń z klientami, kontakt z kierowcami w zakresie przewożonych ładunków oraz planowanie terminowych dostaw, wykonywanie prac związanych z monitorowaniem przebiegu procesu transportowego.
TRANSART ARTUR CZAIŃSKI - 2020-03-18 - Kościan (wielkopolskie)
kontakt z chińskimi dostawcami i odbiorcami, obsługa klientów, kasy fiskalnej, planowanie i rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o dostępność towarówu kontrachentów, dbałość o ekspozycję towarów
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Charakterystyka lub ogólny zakres obowiązków wykonywanej pracy/uwagi dotyczące stanowiska/wymagane przez pracodawcę dokumenty aplikacyjne:- charakterystyka lub ogólny zakres obowiązków wykonywanejudział w pracach analitycznych i projektowych związanych z: pracami planistycznymi i studialnymi prowadzonych przez Biuro, głównie w zakresie problematyki rozwoju społeczno-gospodarczego i konkurencyjności regionalnej,- planem zagospodarowania przestrzennego województwa- strategią rozwoju województwa i programami rozwoju,- monitoringiem w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz stanu rozwoju społeczno-gospodarczego,przy projektach unijnych współrealizowanych przez Biuro.- przygotowanie opinii branżowych do oceny wewnętrznej dokumentów planistycznych i projektowych, uzgadnianych lub opiniowanych przez Zarząd Województwa i Marszałka Województwa (dot. głownie oceny projektów studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz decyzji lokalizacyjnych).
Kuj. - Pom. Biuro Planowania Przestrzennego i Regionalnego - 2019-01-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Rekrutujemy, zatrudniamy i delegujemy opiekunki osób starszych do pracy w Niemczech. Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży opiekuńczej. Ponieważ przez lata gromadziliśmy wiedzę na temat rynku opiekuńczego pracując dla największych agencji pracy w Polsce możemy dzisiaj podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą!- Obecnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent / Asystentka ds. rekrutacji.- Zakres obowiązków: Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami. Uzupełnianie profili kandydatek w bazie danych. Przedstawianie warunków zatrudnienia oraz odpowiadanie na pytania kandydatek. Pisanie i zamieszczanie ogłoszeń na portalach internetowych. Aktywne poszukiwanie kandydatek. Prace administracyjno-biurowe. Organizowanie przejazdów opiekunek na ofertę oraz do kraju.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premia po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Wymagana podstawowa znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)
efektywne i wydajne wspomaganie pracy biura poprzez zapewnienie sprawnego przebiegu informacji, oraz wspieranie pracy kierownictwa w czynnościach administracyjnych,obsługa korespondencji archiwizacja dokumentów obsługa klienta poprzez organizację i obsługę spotkań, dokonywanie rezerwacji, pozyskiwanie dokumentów z urzędów, pomoc w przygotowywaniu dokumentów,obsługa urządzeń biurowych organizowanie spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych itp., udział w targach/konferencjach
kontakt przez OHP - 2016-07-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizacja podróży służbowych i prywatnych Zarządu, w tym rezerwacja lotów, hoteli, restauracji. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i partnerami biznesowymi. Sporządzanie zestawień, raportów, prezentacji na potrzeby firmy. Zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentacji. Budowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Prowadzenie korespondencji firmowej. Zapewnienie i koordynacja sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem i resztą działów. Wsparcie Zarządu w realizacji bieżących zadań prywatnych i służbowych. Praca od pn do pt w godz. 8.50-17.10.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2017-11-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wykonowanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć prowadzonych w grupie dzieci oraz pomaganie dzieciom pod kierunkiem nauczyciela podczas ich przeprowadzania.
Rafał Szpilewicz - 2018-09-12 - Wisznice (lubelskie)
projektowanie sieci wewnętrznych i zewnętrznych wodno-kanalizacyjnych
Habrajska Bożena ALFA - 2017-09-06 - Będzin (śląskie)
- wykonywanie prac projektowych w branży mechanicznej według wskazówek i w porozumieniu z prowadzącym projektantem,- Wykonywanie nadzoru autorskiego nad wdrażanymi projektami.- Sprawdzanie dokumentacji.- Inne prace zlecone przez przełożonego ze swojego zakresu działania.
IZOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-
Piotr Ćwirko STUDIO ARCHITEKTURY - 2019-09-30 - Krapkowice (opolskie)
- dbanie o lad i porzadek w każdym zakresie,- rzetelnie i zgodnie z posiadana wiedzą i umiejętnościami wywiązuje się z przyjętych obowiazków,- wykonuje inne czynności wynikające z potrzeb szkoły, zlecone przez Dyrektora SOSW.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2018-12-06 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
udział w projektowaniu za pomoca programow graficznych takich jak CAD, udział w częstych wyjadach w delegacje,umiejętności budowy mostów, budowy dróg, konstrukacja mostów, biegła znajomość tworzenia rysunku i wyplotów za pomocą programu CAD
"STUDIO PROJEKTÓW BUDOWLI INŻYNIERSKICH "ANASTAT" ADAM KATA-SPÓŁKA JAWNA" - 2018-09-13 - Matysówka (podkarpackie)
wykonywanie prac wykończeniowych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE M-J-POLMAL - JULIA MALICKA - 2017-04-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Przygotowywanie opinii prawnych i pism procesowych. Doradztwo prawne klientom kanclearii.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Radom (mazowieckie)
PRACODAWCA POSZUKUJĘ OSOBY ZAINTERESOWANEJ ODBYCIEM STAŻU,-Koniecznie osoby z wykształceniem ekonomicznym,-Pierwszy kontakt koniecznie telefoniczny lub e-mail:tel. 602-390-089,e-mail: w.nawrocki (at) vp.pl
BIURO RACHUNKOWE SYSTEM BIS -NAWROCKA MARIA - 2016-03-24 - Tczew (pomorskie)
opieka nad osoba niepełnosprawna
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Płońsk (mazowieckie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)