ASYSTENT/-KA BIURA ZARZĄDU (1/2 ETATU) Tychy oferta pracy GROS ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT/-KA BIURA ZARZĄDU (1/2 ETATU)
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa administracyjna i organizacyjna Zarządu Firmy- koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji- opracowywanie raportów i zestawień- współpraca z księgowością i kadrami- przygotowywanie umów i innych dokumentów- dbanie o dobry wizerunek firmy
Data publikacji: 2019-01-09
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: GROS ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa administracyjna i organizacyjna Zarządu Firmy- koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji- opracowywanie raportów i zestawień- współpraca z księgowością i kadrami- przygotowywanie umów i innych dokumentów- dbanie o dobry wizerunek firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/-KA BIURA ZARZĄDU (1/2 ETATU)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2019
Data zakończenia pracy: 31.07.2020
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), teologiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane wykształcenie wyższe lub student/-ka ostatniego roku studiów (mile widziane student/-ka uczelni technicznych), mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, umiejętności: bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie lub/i języka angielskiego, dobra znajomość pakietu MS Office (w tym EXEL w stopniu zaawansowanym), umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu oraz elastyczność, doświadczenie w prowadzeniu procesu rekrutacji będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy:
GROS ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV- życiorys zawodowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.01.2019
Data dodania oferty pracy: 09.01.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wysoka kultura osobista, samodzielne prowadzenie sekretariatu, komunikowanie się z klientami z Ukrainy, Rosji oraz Białorusi, obsługa linii w języku rosyjskim, agielski i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Płońsk (mazowieckie)
Szczegóły oferty pracy: http://wisniew.ops.pl/files/Nab%C3%B3r%20asystent%20rodziny%202017%20r_.pdf
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniewie - 2017-09-18 - Wiśniew (mazowieckie)
Specjalista ds. turystyki (staż)
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Tychy (śląskie)
jw
EASY SELECT J. Iskra, B. Gostyńska s.c. Agencja Pracy Tymczasowej - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
- naukowe opracowywanie zbiorów, ich katalogowanie oraz właściwe przechowywanie wg. zasad obowiązujących w muzeum- organizacja i prowadzenie badań naukowych- udział w pracach związanych z wystawiennictwem: organizowanie wystaw, dbałość o ekspozycję stałą; prowadzenie działalności oświatowej- udostępnianie zbiorów dla celów naukowych i oświatowych- opracowywanie katalogów, przewodników wystaw oraz wydawnictw popularnonaukowych z zakresu działalności muzeum; współdziałanie w zakresie popularyzacji wiedzy o historii i tradycji regionu z instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami o podobnych celach, szczególnie z terenu działania muzeum- nagrywanie (dźwiękowej lub wizualnej) relacji i wspomnień uczestników wydarzeń historycznych- dokumentowanie za pomocą aparatu i kamery waznych wydarzeń z pracy muzeum- profesjonalna obsługa ruchu turystycznego - oprowadzanie po muzeum i jego najbliższym otoczeniu- udzielanie na bieżąco informacji na temat historii muzeum, jego zbiorów i ekspozycji- udział w organizacji imprez na terenie muzeum- prowadzenie działalności oświatowej dla szkół: prelekcje, warsztaty, lekcje muzealne, wykłady dla młodzieży na terenie muzeum oraz lekcje terenowe- przyjmowanie pod nieobecność kierownika lub na jego polecenie muzealiów, zgodnie z obowiązującymi zasadami- sporządzanie informacji do sprawozdań, planów półrocznych i rocznych oddziału- obsługa kasy fiskalnej i związana z wykonywaniem tej czynności odpowiedzialność finansowa- dbałośc o estetykę stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Poznań (wielkopolskie)
Segregowanie dokumentów, wprowadzanie do programu księgowego, prowadzenie korespondencji z kontrahentami, kompletowanie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Brzeźnica (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Supraśl (podlaskie)
-Zapoznanie się ze specyfiką pracy w szkole.-Realizacja zadań wskazanych przez nauczyciela, wsparcie nauczyciela w prowadzonych przez niego zajęciach dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych.-Pomoc w realizowaniu programu nauczania skoncentrowanego na dziecku.-Rozwijanie predyspozycji i zdolności poznawczych dziecka.-Wyposażanie dziecka w umiejętności pisania i czytania, wiadomości matematyczne.-Zapewnienie dziecku przyjaznych, bezpiecznych, zdrowych warunków do nauki i zabawy, działania indywidualnego i zespołowego, rozwijaniu samodzielności oraz odpowiedzialności za siebie.-Dbałość o mto, aby dziecko mogło nabywać wiedzę i umiejętności potrzebna do rozumienia świata, zagwarantowanie dziecku dostępu do różnych źródeł informacji i korzystania z nich.-Sprzyjanie rozwojowi cech osobowości dziecka koniecznych do aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
pomoc wychowawcy świetlicy; pomoc nauczyciela klasy "0"; pomoc w stołówce przy posiłkach uczniom klas "0-III"; opieka nad dziećmi podczas przerw i wsiadania do autobusu
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Solca Wielka (łódzkie)
odpowiedzialność za współpracę mięzy prezesem a klientamii kontrahentami firmy z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
oferta stazu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Łowicz (łódzkie)
Obsługa koparki
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Cząstków Mazowiecki (mazowieckie)
-
R&M Centrum Szkolenia Zawodowego - 2016-11-07 - Krapkowice (opolskie)
1. opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, 2. opracowywanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej, 3. udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, 4. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, 5. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, 6. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, 7. wspieranie aktywności społecznej rodzin, 8. motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, 9. udzielenia pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej, 10. motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, 11. udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych, 12. podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, 13. prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, 14. realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem, 15. prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, 16. dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, i przekazywanie tej oceny kierownikowi Ośrodka, 17. sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach, 18. monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną, 19. współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny, 20. współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Rejowiec - 2017-07-06 - Rejowiec (lubelskie)
Asystent do spraw ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Porady prawne, pisanie ustaw, obsługa biura.
BIURO POSELSKIE JAROSŁAW SACHAJKO - 2018-04-27 - Zamość (lubelskie)
Zakres czynności asystentów sędziów określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów ( Dz. U. 2012.1270).tj.Na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem asystent sędziego sporządza projekty zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień. Na zlecenie sędziego asystent sędziego samodzielnie:1. dokonuje analizy akt spraw we wskazanym zakresie;2. Kontroluje stan spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd; 3.zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania;4. Sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi;5. Gromadzi, we wskazanym zakresie, orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale.W uzasadnionych wypadkach, jeżeli wymagają tego zasady sprawności, racjonalności lub ekonomicznego i szybkiego działania, sędzia może zlecić asystentowi sędziego także wykonanie innych czynności, niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania.Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu:Dnia l9 stycznia 2016 roku godz.10.00 sala204 (II pigtro) - drugi etap (czg56 pisemna).Dnia 27 stycznia 2016 roku godz.l0.00 sala 204 (ll pigtro) - trzeci etap (rozmowakwalifikacyjna).Konkurs sklada sig z trzech etap6w:1. Etapu pierwszego - wstgpnej weryfikacji zgloszen kandydat6w pod k4tem spelnieniawymo g6w formalnych przyst4pi enia do konkursu;2. Etapu drugiego-testu obejmuj4cego36 pytari zzak,resu prawacywilnego i karnego orazpostgpowania cywilnego oraz z pracy pisemnej na jeden z dw6ch temat6w z zakresuprawa cywilnego i prawa karnego, wybrany przezkandydata;3. Trzeci etap- rozmowy kwalifikacyjnej.
Sąd Rejonowy w Wyszkowie - 2015-12-02 - Wyszków (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji księgowej w biurze rachunkowym, kompletowanie dokumentów księgowych, prowadzenie rejestrów zakupu.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
prace biurowe, asysta przy załatwianiu spraw urzędowych, pomoc osobom niewidomym przy przemieszczaniu się
TOWARZYSTWO POMOCY CAŁKOWICIE NIEWIDOMYM "KRET" - 2017-08-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pomaganie dzieciom w czynnościach samoobsługowych i higienicznych. Nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku. Sprawowanie opieki nad dziećmi podczas pobytu w przedszkolu i poza nim. Współdziałanie z nauczycielem w realizacji procesu wychowawczo-dydaktycznego.
Niepubliczny Punkt Przedszkolny EUREKA - 2016-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
GIRRA Jakub Tomirski - 2017-10-02 - Suchorzew (wielkopolskie)
j/w
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-15 - Warszawa (mazowieckie)
Gromadzenie materiałów do spraw, przygotowywanie projektów pism, opinii, udział w posiedzeniach sądowych i pozasądowych, kontakt z klientem, obsługa ksero, przepisywanie dokumentów, segregowanie. Wymagane wykształcenie wyższe, aplikacja adwokacja w toku oraz podstawowa znajomość języka angielskiego.
JWK KANCELARIA ADWOKACKA - 2016-03-29 - Łódź (łódzkie)
obsługa korespondencji w j. ukraińskim, kierowanie pracą biura, prace administracyjne, organizacja szkoleń
WARMIŃSKO-MAZURSKIE BIURO KREDYTOWE JAROSŁAW GLABAS - 2017-01-24 - Białystok (podlaskie)
Wspieranie inspektora nadzoru w sprawach związanych z: przygotowywaniem projektów odpowiedzi na pisma wykonawcy robót, opracowaniem raportów konsultanta, rozliczaniem robót wykonywanych przez wykonawcę robót, realizacją umowy pomiedzy konsultantem a zamawiającym
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku życia:Obsługa i rozdział korespondencji handlowej firmy, prowadzenie rejestru ofert i projektów, obsługa zamówień internetowych składanych przez klientów, przygotowywanie ofert handlowych i cenników, nadzór nad zmianami warunków dostaw i cenników, monitoring poprawności cen zakupu i sprzedaży, zakładanie kart kontrahentów i produktów, inne działania zlecane przez Dyrektora Handlowego
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Łódź (łódzkie)
Kontrola zgodności wykonanego wyrobu, organizacja stanowiska pracy.Godziny pracy: 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00
SGP-Sorting Group Poland Sp. z o.o. - 2018-09-07 - Oleśnica (dolnośląskie)
wsparcie operacyjne dyrektora sprzedaży, prowadzenie terminarza spotkań, wsparcie realizacji sprzedaży.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-02-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
PRACE OGRODNICZE SPRZĄTANIE GRABIENIE ZAŁADUNEK ROZŁADUNEK
ORS Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Pęchcin (mazowieckie)