ASYSTENT HANDLOWCÓW Gierałcice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT HANDLOWCÓW
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie telefonów do klientów, wspieranie handlowców w sprzedaży, badanie rynku, umawianie spotkań, sprzedaż produktów
Data publikacji: 2016-02-12
Lokalizacja: Gierałcice (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gierałcice, powiat: kluczborski, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
wykonywanie telefonów do klientów, wspieranie handlowców w sprzedaży, badanie rynku, umawianie spotkań, sprzedaż produktów
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT HANDLOWCÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gierałcice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 8
Data rozpoczęcia pracy: 25.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętności mechaniczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 22b, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kluczborski
Gmina pracodawcy: Kluczbork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kluczbork
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 22b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 25.02.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z pełnomocnictwami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowanie do sporządzania kosztorysów ofertowych, ofert przetargowych, wykonawstwa sieci i urządzeń inżynierii sanitarnej.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc osobie niepełnosprawnej w codziennych czynnościach
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa klienta przyjmowanie i wydawanie towaruobsługa kasy fiskalnej
ARTEK spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2018-08-03 - Zielona Góra (lubuskie)
Wsparcie operacyjne działów firmy: przygotowanie dokumentacji w zleconym zakresie, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadzór nad obiegiem dokumentów wewnątrz Spółki, rejestracja faktur w programie księgowym, archiwizacja dokumentów, organizacja podróży służbowych itp.;Organizacja pracy recepcji: obsługa centrali telefonicznej, przyjmowanie gości, organizacja i obsługa spotkań, zarządzanie kalendarzem spotkań;Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją zamówień towarów i usług związanych z bieżącym funkcjonowaniem spółki (składanie zamówień i prowadzenie magazynu art. biurowych, spożywczych i reklamowych);Bieżąca obsługa biura zarządu,Praca analityczna z danymi, tworzenie zestawień i raportów,Współpraca i komunikacja z działami firmy oraz podmiotami zewn.Umowa na 2 lata; godziny pracy: 6.50- 15.00
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-10-10 - Słupsk (pomorskie)
Transport międzynarodowy. Wymagane min. zawodowe wykształcenie, prawo jazdy kat C+E, niekaralność. Charakterystyka pracy: prowadzenie i obsługa pojazdów, przestrzeganie czasu pracy kierowcy. Wynagrodzenie zasadnicze + należności z tytulu podróży slużbowej. Kontakt osobisty z pracodawcą.
TOMASZ BOCHENEK - 2017-04-12 - Rybnik (śląskie)
Praca przy załadunku/rozładunku, praca ze skanerem - realizacja zamówień, pakowanie paczek i przygotowanie do wysyłki. Około 160 godzin pracy miesięcznie. Umowa zlecenie, nastepnie możliwa umowa o pracę tymczasową, a także przejęcie przez Pracodawcę-Użytkownika.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Żórawina (dolnośląskie)
pomoc nauczycielom przy realizacji zadań dydaktyczno- wychowawczych, drobne prace porządkowe
Przedszkole Niepubliczne "Jedynka" Maria Makowska - 2017-08-07 - Pruszków (mazowieckie)
Przygotowanie projektów od momentu powstania koncepcji, poprzez etap obliczeń i przygotowanie projektów wykonawczych po etap nadzoru autorskiego. Współpraca z przedstawicielami inwestora, wykonawcami.
INWEST-EKO-GAZ Krzysztof Rysiowski - 2016-11-24 - Zabrze (śląskie)
Wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny. Asystent rodzinny odpowiedzialny będzie za systematyczną indywidualna prace z rodzinami wskazanymi przez Ośrodek, udzielanie im kompleksowej pomocy i wsparcia w wypełnianiu swoich zadań, pierwsze dwie umowy na czas określony, praca w godz. 8.00-16.00, 7.30-15.30, praca w siedzibie GOPS oraz w środowiskach podopiecznych na terenie gminy wiejskiej Zgorzelec
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZGORZELCU - 2017-02-14 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Pomoc w podstawowych pracach fryzjerskich, umawianie terminów wizyt z klientami; drobne prace biurowe; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (13-14)
Firma Usługowa JOLANDER - 2015-12-11 - Słupsk (pomorskie)
świadczenie pomocy w sprawowaniu mandatu posła
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Świdnik (lubelskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kraków (małopolskie)
wsparcie biura od strony administracyjnej - prowadzenie dokumentacji biurowej, obsługa urządzeń biurowych, organizacja delegacji, obsługa centrali telefonicznej, kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z pracownikami, wystawianie i rejestrowanie faktur, dbanie o zaopatrzenie biura
Capital Work - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie i segregowanie dokumentów księgowych, obsługa programów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Stalowa Wola (podkarpackie)
montaż instalcji elektrycznej, kładzenie kabli, kucie, wykonywanie otworówPraca na terenie Torunia i Gdańska
ELDIO DANIEL PAWŁOWSKI - 2018-05-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Malbork (pomorskie)
Główne zadania:-kreowanie i realizacja strategii zakupowej,-koordynacja działań związanych z planowaniem zakupów,-negocjowanie najlepszych warunków zakupów, płatności i dostaw,-odpowiedzialność za egzekwowanie warunków umów oraz wyjaśnianie ewentualnych reklamacji dostarczonego towaru.
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2017-08-28 - Krosno (podkarpackie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Częstochowa (śląskie)
kwalifikowanie dokumentów do księgowania
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kwidzyn (pomorskie)
• Bezpośredni, telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientami• Zapewnienie sprawnego i efektywnego funkcjonowania biura• Prowadzenie ewidencji dokumentów i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów• Przygotowywanie niezbędnych dokumentów oraz raportów • Dbanie o wizerunek firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY "POLMET" MGR INŻ.HENRYK KINDER ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2017-11-13 - Starogard Gdański (pomorskie)
praca na stanowisku asystenta konstruktora
Biuro Projektowe KONSTRUKTOR - 2018-01-29 - Chrzanów (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku kierownik świetlicy środowiskowej w Stowarzyszeniu Przystań w Bełchatowie przy ul Hubala 2: kierowanie bieżącą działalnością świetlicy; sprawowanie nadzoru nad mieniem i wyposażeniem świetlicy; sprawowanie opieki nad wychowankami w tym uczestniczącymi w zajęciach poza świetlicą; współpraca ze szkołami, do których uczęszczają wychowankowie, z kuratorami rodzinnymi, pracownikami socjalnymi; asystentem rodziny w opracowywaniu planu pomocy dzieciom w indywidualnych przypadkach; czuwanie nad realizowaniem przez wychowanków obowiązków szkolnych; współpraca z rodzicami (opiekunami prawnymi) oraz zachęcanie ich do współpracy w rozwiązywaniu problemów dziecka oraz do udziału w bieżącym życiu świetlicy; organizacja zajęć dla rodziców; opracowywanie rocznych planów działalności placówki; opracowywanie i przedstawienie okresowych sprawozdań z działalności merytorycznej i finansowej świetlicy.
Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Osob Niepelnosprawnych "Przystań" Bełchatów - 2018-04-06 - Bełchatów (łódzkie)
- Skanowanie dokumentów księgowych. Wsparcie działalności administracji i recepcji. Bieżące wsparcie działu księgowości. Wprowadzanie danych do systemów komputerowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca 8 godzin dziennie. Rozpoczęcie pracy pomiędzy 7:00 a 9:00 i przez 8 godzin. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana min. podstawowa znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: anna.drzyzga (at) mddp.pl
MDDP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-21 - Katowice (śląskie)
- Księgowanie towarów, sprawdzanie przelewów.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub w księgowości. Wysoka kultura osobista. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) makar.pl
MAKAR BAKALIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-19 - Katowice (śląskie)
jw.
INSTYTUT GEODEZJI I KARTOGRAFII - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie działu etnograficznego
MUZEUM REGIONALNE - 2018-01-09 - Jasło (podkarpackie)
Praca z dzieckiem z orzeczeniem o potrezbie kształcenia specjalnego (uczeń klasy Iv szkoły podstawowej). Praca w wymiarze 1/2 etatu
Publiczna Szkoła Podstawowa w Mokobodach im. Jana Pawła II - 2017-03-27 - Mokobody (mazowieckie)