ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY CZĘŚCI DO MASZYN BUDOWLANYCH Rzeniszów oferta pracy KETRAL CONSTRUCTION PARTS AND EQUIPMENT - Bartłomiej Łopata

Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY CZĘŚCI DO MASZYN BUDOWLANYCH

Wynagrodzenie: od 1 750 PLN

Zakres obowiązków: Aktywna współpraca i dzielenie się wiedzą ze sprzedawcami w Firmie; Pomoc przy bieżącej obsłudze Klientów Firmy; Pomoc przy redagowaniu ofert handlowych i reklamowych;

Data publikacji: 2015-11-19

Lokalizacja: Rzeniszów (śląskie)

Pracodawca: KETRAL CONSTRUCTION PARTS AND EQUIPMENT - Bartłomiej Łopata

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zielona 2, 42-350 Rzeniszów, powiat: myszkowski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Aktywna współpraca i dzielenie się wiedzą ze sprzedawcami w Firmie; Pomoc przy bieżącej obsłudze Klientów Firmy; Pomoc przy redagowaniu ofert handlowych i reklamowych;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY CZĘŚCI DO MASZYN BUDOWLANYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeniszów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myszkowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koziegłowy

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2015

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, techniczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. „B”

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra organizacja pracy, determinacja w realizacji zamierzonych celów i projektów

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Komunikatywność, nienaganna kultura osobista i umiejętność pracy w grupie

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
systematyczność, motywacja do ciągłego uczenia się i poszerzania kompetencji

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Zaangażowanie, chęć do pracy, uczciwość i sumienność, Dyspozycyjność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Biegła znajomość obsługi programów MsOffice, Internetu i urządzeń biurowych

Nazwa pracodawcy:
KETRAL CONSTRUCTION PARTS AND EQUIPMENT - Bartłomiej Łopata

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie

Adres pracodawcy:
Zielona 2, 42-350 Rzeniszów, powiat: myszkowski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 07.00-.17.00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: myszkowski

Gmina pracodawcy: Koziegłowy

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Rzeniszów

Ulica pracodawcy: Zielona

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.11.2015

Data dodania oferty pracy: 09.01.2015

Oferta pracy ważna do: 31.12.2015

Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 2 200 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami chińskimi, pomoc w opiece nad klientami chińskimi
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (WEJHEROWO) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT DS. ZAPASÓW - od 2 270 PLN

Obsługa magazynu, wprowadzanie dostaw do systemu, przyjmowanie dostaw. Wymagane uprawnienia na wózki widłowe. Praca w systemie dwuzmianowym: 6-14, 14-22. Pierwsza umowa na rok. Zgłoszenia osobiste lub mailowe do pracodawcy.
Tesco Polska Sp. Z.O.O - 2016-11-04 - Łódź (łódzkie)

DOZORCA - od 2 100 PLN

Obsługa terenu zewnętrznego np. zamiatanie, koszenie, zbieranie śmieci;
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT HANDLOWY - od 2 600 PLN

wystawianie faktur, prowadzenie terminarza płatności, obsługa korespondencji handlowej, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, spotkania z klientami w kraju
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Kontakt z klientem, Obsługa programu DMS i aplikacji internetowych, wystawianie dokumentów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

ASYSTENT DS. PRAWNYCH - od 2 000 PLN

- Pomoc w obsłudze prawnej senatora- Organizowanie spotkań, dyżurów- Prowadzenie sekretariatu- Obsługa interesantów biura- Obsługa administracyjna
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Wynagrodzenie + premia. Praca jako magazynier w hurtowni piwa. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
ANKAR CD SP. Z O.O. SP. K. - 2016-06-16 - Bełk (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 700 PLN

budowanie długotrwałych relacji oraz utrzymywanie stałego kontaktu z klientami., przygotowywanie ofert, realizowanie planów sprzedażowych, dbałość o właściwy wizerunek firmy i produktów na rynku
HYDRO - FLEX Cezary Mazur - 2016-06-03 - Stargard (zachodniopomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 100 PLN

do uzgodnienia
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Besku - 2017-02-14 - Besko (podkarpackie)

MAGAZYNIER - od 1 000 PLN

załadunek, rozładunek materiałów budowlanych (cv należy przesłać na adres e-mail: tomasz.sajdok (at) gmail.com)
Holona Rafał Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "LAK - BIS" - 2017-03-14 - Wadowice (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Przyjmowanie, gromadzenie, segregowanie dokumentów pod względem rodzaju, przyjmowanie dowodów księgowych do zapłaty
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. KONTROLI JAKOŚCI - do 2 350 PLN

Kontrola jakości żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcyjnym,Nadzór nad przestrzeganiem wdrożonego systemu zarządzania jakością, Bieżące rozwiązywanie problemów jakościowych, Tworzenie dokumentacji jakościowej (raporty jakościowe, zapisy z przeprowadzonej kontroli).
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2018-06-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK LINII SORTOWNICZEJ - od 1 850 PLN

Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wynagrodzenie+premie+dodatki.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Rybnik (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 100 PLN

asysta przy pracy lekarza; rejestracja pacjentów;
kontakt przez PUP - 2018-01-02 - Opole (opolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 800 PLN

przygotowanie dokumentacji rysunkowej, projektowanie elementów konstrukcji żelbetowych, stalowych i murowych. Umowa zlecenie lub umowa o pracę, zatrudnienie od zaraz. Kontakt z pracodawcą biuro (at) milicka2.pl lub 667433455.
Milicka 2 Biuro Projektowo Inwestycyjne Marek Kardysz - 2017-02-14 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

- Sprzedaż mięsa i wędlin.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-20:00. Wymagania: wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie w branży spożywczo-mięsnej. Kontakt telefoniczny (Tel. 661-869-635) w godzinach: 7:00-17:00 lub e-mail: kadry (at) berger.biz.pl
ZAKŁADY MIĘSNE BERGER IRENA I BONIFACY BERGER SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-05 - Katowice (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA + ST POWER - 997,4 PLN

- Praca z lekarzem stomatologiem,- Przygotowanie materiałów stomatologicznych,- Przygotowanie pacjentów do zabiegu,- Dbanie o st. pracy.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - do 1 574,5 PLN

Pomaganie nauczycielowi w sprawowaniu opieki nad dziećmi w kl. I. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: kadrysp33 (at) gmail.com, tel.: 71 798 67 28 wew. 112.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 33 - 2018-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

pomoc lekarzowi w gabinecie
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

ASYSTENTKA-SEKRETARKA - 13 - 14 PLN

1. Prowadzenie sekretariatu:- Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej – przyjmowanie,ewidencjonowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencji- Obsługa firmowej poczty elektronicznej,- Redagowanie pism wraz z ich tłumaczeniem, tworzenie prezentacji i zestawień na potrzeby przełożonego,- Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,- Archiwizacja dokumentów,- Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie.2. Reprezentowanie firmy:- Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy),- Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,- Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego,- Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu.3. Wsparcie przełożonego: - Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego, - Umawianie i organizacja spotkań przełożonego, zebrań i konferencji, - Organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (rezerwacja biletów lotniczych, rezerwacja hoteli itp.), - Sporządzanie raportów, zestawień, analiz i protokołów na potrzeby przełożonego, - Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego. 4. Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura: - Zaopatrywanie biura w materiały biurowe, - Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), - Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego.Miejsce pracy: Wrocław, pl. StrzegomskiKontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) muzeumwspolczesne.pl1 miesiąc - umowa zlecenia, później umowa o pracędyspozycyjnośc 4 h dziennie w przedziale 8-16 lub 9-17 do ustalenia.sala E, C
Muzeum Współczesne Wrocław - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 000 PLN

Asystent prawnysporządzanie projektów pism procesowych, opinii prawnych
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Jarosław (podkarpackie)

HANDLOWIEC - od 2 500 PLN

wyszukiwanie dostawców i odbiorców towarów w Chinach i w Polsce, nawiązywanie kontaktów handlowych, monitorowanie rynków zbytu, nadzór nad magazynem, sprzedaż hurtowa i detaliczna towarów, tworzenie raportów dla zarządu
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)