ASYSTENT DZIAŁU MARKETINGU Sokołów oferta pracy WOLF-TECHNIKA GRZEWCZA Sp. z o.o.

Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na sklep łazienki.

Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU MARKETINGU

Wynagrodzenie: od 17 PLN

Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne bieżących projektów marketingowych, współpraca z agencjami, przygotowywanie materiałów reklamowych, pomoc w organizacji eventów, spotkań handlowych, praca z bazami danych, przygotowywanie contentu do social mediów. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 - elastyczny czas pracy, 1/2 etatu, grafik do ustalenia.

Data publikacji: 2020-06-04

Lokalizacja: Sokołów (mazowieckie)

Pracodawca: WOLF-TECHNIKA GRZEWCZA Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sokołowska 36, 05-806 Sokołów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wsparcie administracyjne i organizacyjne bieżących projektów marketingowych, współpraca z agencjami, przygotowywanie materiałów reklamowych, pomoc w organizacji eventów, spotkań handlowych, praca z bazami danych, przygotowywanie contentu do social mediów. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 - elastyczny czas pracy, 1/2 etatu, grafik do ustalenia.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20

Zmianowość pracy: nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DZIAŁU MARKETINGU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sokołów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1421

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Michałowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wyksztacenia - mile widziana osoba w trakcie studiów. Staż pracy - nie wymagany. Uprawnienia / umiejętności - znajomość pakietu office, social mediów - FB, YT, zaangażowanie, sumienność, kreatywność. Znajomośc j. angielskiego w stopniu średniozaawansowanym.

Nazwa pracodawcy: WOLF-TECHNIKA GRZEWCZA Sp. z o.o.

danePracodawcy_nip: 5321204944

danePracodawcy_regon: 012215412

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Adres pracodawcy:
Sokołowska 36, 05-806 Sokołów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv lub skierowanie

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: pruszkowski

danePracodawcy_kodPowiatu: 1421

Gmina pracodawcy: Michałowice

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Sokołów

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0005316

Ulica pracodawcy: Sokołowska

Numer budynku pracodawcy: 36

Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243190

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 05.06.2020

Oferta pracy ważna do: 31.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 05.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?aebf2d81afbdf63fb6bba9719d1489cf

Podobne oferty pracy

PIASKARZ-MALARZ - do 17 PLN

Czyszczenie konstrukcji i malowanie, załadunek i rozładunek, pomocnik ślusarza-spawacza.
INSBUD SP. Z O.O. - 2017-08-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 687,5 PLN

przygotowywanie stanowiska pracy, sterylizacja i dezynfekcja narzedzi
Niepubliczny Stomatologoczny ZOZ MI-DENT S.C. Alina, Damian Janica - 2019-10-16 - Mikołów (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH - od 2 000 PLN

Obsługa biura zakładdu, obsługa urządzeń biurowych w tym kasy fiskalnej, wystawianie dokumentów (f-ra, VAT, KP, KW), sporządzanie raportów kasowych, prowadzenie dokumentacji osobowej zatrudnionych i zwalnianych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do naliczania wynagrodzeń.
TORUŃSKIE PRZED. PRZEM. DRZEWNEGO S.A. - 2016-12-13 - Warlubie (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT - od 15 PLN

dbanie o relacje z klientami indyjskimi przez telefon,wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych,Scisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 600 PLN

Wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmian postaw życiowych członków rodziny. Systematyczna indywidualna praca z rodziną, udzielanie pomocy i wsparcia w zakresie wypełniania funkcji opiekuńczo wychowawczej. Współpraca ze szkołą,przedszkolem,sądem,urzędem pracy. Pomoc w rozwiązywaniu problemów rodziny. Pomoc i uczenie oszczędnego zarządzania budżetem domowym, merytoryczna pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego. Motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas okreslony - do końca 2019 r. z możliwością przedłużeniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt, godziny pracy-system zadaniowy
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2019-02-18 - Orzesze (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 1 850 - 2 500 PLN

Pomoc lekarzowi dentyście. Praca w godz. 8:30-18:00
DENTAL CENTER Z3 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ROBOTNIK DROGOWY - 2 500 - 2 800 PLN

Prace związane z budową dróg i chodników. Kontakt tel. 600 350 969
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "LECH" Leszek Pióro, - 2017-09-27 - Górno (świętokrzyskie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 3 400 PLN

Organizacja pracy dyrektora, prezentacje, raporty, itp.
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - 997,4 PLN

zapoznanie się z zakresem obowiązków i zadań działu, zapoznanie się z dokumnetacją, obsługa sprzętu biurowego, telefonu, szukanie i porównywanie ofert dostawców, kontakt z klientem, obsługa służbowych spotkań, porządkowanie i segregowanie dokumnetów
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Pszczyna (śląskie)

WARTOWNIK - KONWOJENT WSO - od 3 500 PLN

Ochrona mienia składnicy w granicach chronionych obszarówi obiektów
Agencja Rezerw Materiałowych - 2020-01-15 - Resko (zachodniopomorskie)

PRAWNIK - od 1 050 PLN

Prawnik- wymagania wyższe kierunkowe, obsługa komutera, sporządzanie dokumentów m. in. pozwy , zawiadomienia.
P.P.H. Firma "FER" Renata Fałowska - 2018-03-24 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 2 000 PLN

1. Prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracydyrektora; 2. Przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji,raportów i analiz na potrzeby dyrektora; 3. Organizowanie iobsługiwanie spotkań i konferencji 4. Sporządzanie projektów pism iprzygotowywanie korespondencji wychodzącej; 5. Zapewnianie obiegudokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją; 6. Przyjmowanie,segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowaniekorespondencji przychodzącej; 7. Przyjmowanie i przekierowywanierozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych;
ASKMED Sp. z o.o.- Sanatorium Polanica - 2017-01-31 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)

ASYSTENT POCZTOWY - od 2 157,4 PLN

Na Twój dzień pracy będzie się składać:1) profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych2) aktywna sprzedaż towaró handlowych w urzędzie pocztowym3) bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego4) sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży
POCZTA POLSKA S.A - 2018-07-24 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA W BRANŻY DROGOWEJ - od 2 500 PLN

- Wykonywanie czynności projektowych pod nadzorem projektanta. Praca w programach MICROSTATION oraz AUTOCAD.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe budowlane - specjalizacja budowa dróg. Mile widziane doświadczenie w projektowaniu. Wymagana umiejętność obsługi jednego z programów MICROSTATION lub AUTOCAD. Kontakt e-mail: a.kwiatek (at) egis-poland.com, biuro.katowice (at) egis-polska-inzynieria.com
EGIS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-03 - Katowice (śląskie)

DYREKTOR HANDLOWY - od 6 000 PLN

Umiejętność handlowania i realizacji strategii sprzedaży
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2017-08-21 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)

ASYSTENT/ASYSTENTKA DZIAŁU KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz płacowej osób zatrudnionych przez Kontrahentów biura. Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, także umów cywilnoprawnych. Ewidencja czasu pracy. Uczestniczenie w opracowywaniu regulaminów i procedur związanych z zatrudnieniem. Obsługa Kontrahentów biura w zakresie podlegania ubezpieczeniom w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
ABAK BIURO RACHUNKOWE S.C. - 2016-12-21 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 1 033,7 PLN

Sporządzanie protokołów z inwentaryzacji. Porządkowanie dokumentów z kas fiskalnych. Rozliczanie faktur sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENTKA DZIAŁU WYPALANIA - od 1 850 PLN

-wyceny zamówień oraz wykonywanie rysunków do zleceń,-przygotowywanie raportów,-wystawianie i ewidencjowanie kart przekazania odpadow oraz FV za złom,-ewidencja i kontrola przeprowadzanych serwisów.
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2016-08-22 - Garbatka (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Świdnica (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA (S) - 1 017,4 PLN

1. Projektowanie architektoniczno-urbanistyczne, budynki, wnętrza, ogrody, wizualizacje.2. Wykonywanie planów, opisów.3. Obsługa programów graficznych 2D i 3D.
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Tarnów (małopolskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 35 PLN

Asystent osoby niepełnosprawnej, pomoc osobom niepełnosprawnym wzrokowo w czynnościach życia codziennego w środowisku podopiecznego, praca 40 godz. w miesiącu na umowę zlecenie w godz. 8-18 na terenie Tarnobrzega, opieką objetych jest 5 osób i na każda przypada 8 godz. opieki w miesiącu, stawka godzinowa wynosi 35 zł brutto.
Polski Związek Niewidomych Okręg Podkarpacki - 2019-04-04 - Tarnobrzeg (podkarpackie)


Wybierz powiat