ASYSTENT DZIAŁU MARKETINGU Sokołów oferta pracy WOLF-TECHNIKA GRZEWCZA Sp. z o.o.
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na sklep łazienki.
Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne bieżących projektów marketingowych, współpraca z agencjami, przygotowywanie materiałów reklamowych, pomoc w organizacji eventów, spotkań handlowych, praca z bazami danych, przygotowywanie contentu do social mediów. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 - elastyczny czas pracy, 1/2 etatu, grafik do ustalenia.
Data publikacji: 2020-06-04
Lokalizacja: Sokołów (mazowieckie)
Pracodawca: WOLF-TECHNIKA GRZEWCZA Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sokołowska 36, 05-806 Sokołów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wsparcie administracyjne i organizacyjne bieżących projektów marketingowych, współpraca z agencjami, przygotowywanie materiałów reklamowych, pomoc w organizacji eventów, spotkań handlowych, praca z bazami danych, przygotowywanie contentu do social mediów. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 - elastyczny czas pracy, 1/2 etatu, grafik do ustalenia.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DZIAŁU MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sokołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1421
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Michałowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wyksztacenia - mile widziana osoba w trakcie studiów. Staż pracy - nie wymagany. Uprawnienia / umiejętności - znajomość pakietu office, social mediów - FB, YT, zaangażowanie, sumienność, kreatywność. Znajomośc j. angielskiego w stopniu średniozaawansowanym.
Nazwa pracodawcy: WOLF-TECHNIKA GRZEWCZA Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 5321204944
danePracodawcy_regon: 012215412
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Sokołowska 36, 05-806 Sokołów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv lub skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: pruszkowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1421
Gmina pracodawcy: Michałowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Sokołów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0005316
Ulica pracodawcy: Sokołowska
Numer budynku pracodawcy: 36
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 05.06.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?aebf2d81afbdf63fb6bba9719d1489cf
Podobne oferty pracy
Czyszczenie konstrukcji i malowanie, załadunek i rozładunek, pomocnik ślusarza-spawacza.
INSBUD SP. Z O.O. - 2017-08-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
przygotowywanie stanowiska pracy, sterylizacja i dezynfekcja narzedzi
Niepubliczny Stomatologoczny ZOZ MI-DENT S.C. Alina, Damian Janica - 2019-10-16 - Mikołów (śląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa biura zakładdu, obsługa urządzeń biurowych w tym kasy fiskalnej, wystawianie dokumentów (f-ra, VAT, KP, KW), sporządzanie raportów kasowych, prowadzenie dokumentacji osobowej zatrudnionych i zwalnianych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do naliczania wynagrodzeń.
TORUŃSKIE PRZED. PRZEM. DRZEWNEGO S.A. - 2016-12-13 - Warlubie (kujawsko-pomorskie)
praca w gabinecie stomatologicznym, czynna asysta lekarzowi
SPECJALISTYCZNE CENTRUM STOMATOLOGII ESTETYCZNEJ i MEDYCYNY WRÓBLIŃSKA-LEWKOWICZ KAMILA - 2020-07-02 - Chorzów (śląskie)
dbanie o relacje z klientami indyjskimi przez telefon,wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych,Scisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmian postaw życiowych członków rodziny. Systematyczna indywidualna praca z rodziną, udzielanie pomocy i wsparcia w zakresie wypełniania funkcji opiekuńczo wychowawczej. Współpraca ze szkołą,przedszkolem,sądem,urzędem pracy. Pomoc w rozwiązywaniu problemów rodziny. Pomoc i uczenie oszczędnego zarządzania budżetem domowym, merytoryczna pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego. Motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas okreslony - do końca 2019 r. z możliwością przedłużeniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt, godziny pracy-system zadaniowy
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2019-02-18 - Orzesze (śląskie)
Pomoc lekarzowi dentyście. Praca w godz. 8:30-18:00
DENTAL CENTER Z3 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prace związane z budową dróg i chodników. Kontakt tel. 600 350 969
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "LECH" Leszek Pióro, - 2017-09-27 - Górno (świętokrzyskie)
asystowanie lekarzowi dentyście
A-DENTAL INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA LEK. DENT. AGNIESZKA KULWIKOWSKA - 2016-02-12 - Lębork (pomorskie)
Księgowanie.
BIURO RACHUNKOWE Doradztwo Podatkowe Leszek Fryca - 2019-01-09 - Chojnice (pomorskie)
Organizacja pracy dyrektora, prezentacje, raporty, itp.
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Kraków (małopolskie)
zapoznanie się z zakresem obowiązków i zadań działu, zapoznanie się z dokumnetacją, obsługa sprzętu biurowego, telefonu, szukanie i porównywanie ofert dostawców, kontakt z klientem, obsługa służbowych spotkań, porządkowanie i segregowanie dokumnetów
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Pszczyna (śląskie)
Ochrona mienia składnicy w granicach chronionych obszarówi obiektów
Agencja Rezerw Materiałowych - 2020-01-15 - Resko (zachodniopomorskie)
Prawnik- wymagania wyższe kierunkowe, obsługa komutera, sporządzanie dokumentów m. in. pozwy , zawiadomienia.
P.P.H. Firma "FER" Renata Fałowska - 2018-03-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1. Prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracydyrektora; 2. Przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji,raportów i analiz na potrzeby dyrektora; 3. Organizowanie iobsługiwanie spotkań i konferencji 4. Sporządzanie projektów pism iprzygotowywanie korespondencji wychodzącej; 5. Zapewnianie obiegudokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją; 6. Przyjmowanie,segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowaniekorespondencji przychodzącej; 7. Przyjmowanie i przekierowywanierozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych;
ASKMED Sp. z o.o.- Sanatorium Polanica - 2017-01-31 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Praca z dziećmi
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Łebieniu - 2017-04-07 - Łebień (pomorskie)
Na Twój dzień pracy będzie się składać:1) profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych2) aktywna sprzedaż towaró handlowych w urzędzie pocztowym3) bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego4) sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży
POCZTA POLSKA S.A - 2018-07-24 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- Wykonywanie czynności projektowych pod nadzorem projektanta. Praca w programach MICROSTATION oraz AUTOCAD.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe budowlane - specjalizacja budowa dróg. Mile widziane doświadczenie w projektowaniu. Wymagana umiejętność obsługi jednego z programów MICROSTATION lub AUTOCAD. Kontakt e-mail: a.kwiatek (at) egis-poland.com, biuro.katowice (at) egis-polska-inzynieria.com
EGIS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-03 - Katowice (śląskie)
jw.
"ECM GROUP POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
AROX Spółka z ograniczoną opowiedzialnością - 2017-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
Umiejętność handlowania i realizacji strategii sprzedaży
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2017-08-21 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
zh
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Szymanowo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz płacowej osób zatrudnionych przez Kontrahentów biura. Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, także umów cywilnoprawnych. Ewidencja czasu pracy. Uczestniczenie w opracowywaniu regulaminów i procedur związanych z zatrudnieniem. Obsługa Kontrahentów biura w zakresie podlegania ubezpieczeniom w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
ABAK BIURO RACHUNKOWE S.C. - 2016-12-21 - Lublin (lubelskie)
Sporządzanie protokołów z inwentaryzacji. Porządkowanie dokumentów z kas fiskalnych. Rozliczanie faktur sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Stalowa Wola (podkarpackie)
-wyceny zamówień oraz wykonywanie rysunków do zleceń,-przygotowywanie raportów,-wystawianie i ewidencjowanie kart przekazania odpadow oraz FV za złom,-ewidencja i kontrola przeprowadzanych serwisów.
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2016-08-22 - Garbatka (wielkopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Świdnica (dolnośląskie)
1. Projektowanie architektoniczno-urbanistyczne, budynki, wnętrza, ogrody, wizualizacje.2. Wykonywanie planów, opisów.3. Obsługa programów graficznych 2D i 3D.
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Tarnów (małopolskie)
Asystent osoby niepełnosprawnej, pomoc osobom niepełnosprawnym wzrokowo w czynnościach życia codziennego w środowisku podopiecznego, praca 40 godz. w miesiącu na umowę zlecenie w godz. 8-18 na terenie Tarnobrzega, opieką objetych jest 5 osób i na każda przypada 8 godz. opieki w miesiącu, stawka godzinowa wynosi 35 zł brutto.
Polski Związek Niewidomych Okręg Podkarpacki - 2019-04-04 - Tarnobrzeg (podkarpackie)