ASYSTENT DZIAŁU KADR I PŁAC Mława oferta pracy YANGJI ELECTRONICS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU KADR I PŁAC

Wynagrodzenie: od 2 550 PLN

Zakres obowiązków: Sporzadzanie i prowadzenie akt osobowych pracowników, wprowadzanie aktualnych danych w programie kadrowym, prowadzenie ewidencji czasu pracy

Data publikacji: 2019-08-22

Lokalizacja: Mława (mazowieckie)

Pracodawca: YANGJI ELECTRONICS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
LG Electronics 7, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Sporzadzanie i prowadzenie akt osobowych pracowników, wprowadzanie aktualnych danych w programie kadrowym, prowadzenie ewidencji czasu pracy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 550 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DZIAŁU KADR I PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mława

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mława

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik obsługi płacowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 550 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: obsługa programu Płatnik

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, mile widziane ukończenie kursów z zakresu kadry i płace

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1

Nazwa pracodawcy:
YANGJI ELECTRONICS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie

Adres pracodawcy:
LG Electronics 7, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: c.v.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: mławski

Gmina pracodawcy: Mława

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Mława

Ulica pracodawcy: LG Electronics

Numer budynku pracodawcy: 7

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.08.2019

Data dodania oferty pracy: 22.08.2019

Oferta pracy ważna do: 30.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b019751759ec8a5d421803c7c6237742

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 2 200 - 2 500 PLN

Prace związane z ewidencja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Raków (świętokrzyskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA DROGOWEGO - od 2 500 PLN

wykonywanie projektów budowlanych drogowych
STERBUD S.C. - 2019-04-03 - Ostrołęka (mazowieckie)

ASYSTENT/KA ( REFUNDACJA WYNAGRODZENIA DLA OSÓB DO 30 R.Ż.) - od 2 500 PLN

Prowadzenie obsługi biura związku, organizowanie spotkań z przedsiębiorcami, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi członkami związku, organizowanie działań marketingowych, prowadzenie fanpage
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - od 3 600 PLN

Dokonywanie analiz akt sprawy we wskazanym przez sędziego zakresie; kontrolowanie stanu spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących; sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń, uzasadnień; sporządzanie odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi. Więcej informacji o ogłoszonym konkursie na stronie internetowej www.pila.sr.gov.pl w zakładce oferty pracy: ogłoszenie o konkursie A-114-3/18.
SĄD REJONOWY W PILE - 2018-10-02 - Piła (wielkopolskie)

ASYSTENT PERSONALNY - do 25 PLN

organizacja czasu wolnego, pomoc w domu, robienie zakupów, organizacja przyjęć z rodziną i znajomymi, przygotowanie posiłków, organizacja rezerwacji biletów na wydarzenia kulturalne, opieka nad zwierzętamizatrudnienie na umowę zlecenie około 80 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - czas nieokreślony, dyspozycyjność w godzinach 12:00-20:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT RODZINY - do 2 300 PLN

Praca z rodziną w miejscu jej zamieszkania lub wmiejscu wskazanym przez rodzinę. Do zadań asystentarodziny należy w szczególności: - opracowanie irealizacja planu pracy z rodziną we współpracy zczłonkami rodziny i w konsultacji z pracownikiemsocjalnym; - udzielanie pomocy rodzinom w poprawieich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętnościprawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; -udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniuproblemów socjalnych; - udzielanie pomocy rodzinomw rozwiązywaniu problemów psychologicznych; -udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniuproblemów wychowawczych z dziećmi; - wspieranieaktywności społecznej rodzin; - motywowanie członkówrodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; -udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu iutrzymywaniu pracy zarobkowej; - motywowanie doudziału w zajęciach grupowych dla rodziców,mającychna celu kształtowanie prawidłowych wzorcówrodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; -podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych wsytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; -prowadzenie indywidualnych konsultacjiwychowawczych dla rodziców i dla dzieci; -prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;- dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nierzadziej niż co pół roku; - monitorowaniefunkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy zrodziną; - sporządzanie na wniosek sądu, opinii orodzinie i jej członkach; - współpraca z jednostkamiadministracji rządowej i samorządowej, właściwymiorganizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotamii osobami specjalizującymi się w działaniach na rzeczdziecka i rodziny; - współpraca z ZespołemInterdyscyplinarnym do spraw przeciwdziałaniaprzemocy w rodzinie lub grupą roboczą oraz innymipodmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadańuzna za niezbędną
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawoni - 2016-05-10 - Zawonia (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 3 000 PLN

Prowadzenie kontaktów handlowych z klientami firmy, w tym:wykonywanie uzgodnień z klientami i partnerami handlowymi w ramach zawieranych umów, porozumień, kierowanych ofert i przyjmowanych zamówieńopracowywanie ofert.
DAM-ROB S.A. Zalewo - 2017-02-08 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT KOORDYNATORA PROJEKTU - od 3 000 PLN

Sporzadzanie raportów i monitoring inwestycji
ZAKŁAD OBSŁUGI INWESTYCJI" EKO INWEST" Krystyna Wiorek -Kielce - 2019-03-21 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 500 PLN

Kompleksowe wykonawstwo dokumentacji projektowej (projekty wykonawcze i budowlane), pozyskiwanie informacji wejściowej do tworzenia projektów, weryfikacja programów funkcjonalnych wraz z szacowaniem kosztów realizacji, wizje lokalne obszaru projektowego, przeprowadzanie uzgodnień projektowych, bieżąca kontrola zgodności wykonanych robót względem dokumentacji projektowej
ELTEL NETWORKS TELECOM Sp. z o.o. - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT W DZIALE HANDLOWYM - od 2 250 PLN

obsługa klienta, fakturowanie, przyjmowanie zamówień, sporządzanie dokumentacji handlowej, organizowanie dostaw towarów
GLASS4CARS SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-26 - Trzebinia (małopolskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Pilcza Żelichowska (małopolskie)

ASYSTENT PRAWNY - 1 017,4 PLN

Analiza, konstruowanie projektów umów, opinii prawnych. Obsługa klientów kancelarii. Sporządzanie projektów pism procesowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ELEKTROMONTER INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - od 2 400 PLN

czynności łączeniowe; przygotowanie miejsca pracy; prace kontrolne; remontowe;praca w zespołach pogotowia energetycznego; obsługa, konserwacja, remont urządzeń;
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT RADCY PRAWNEGO - do 1 480

prowadzenie sekretariatu kancelarii, kontakt z sądami, komornikami, notariuszami, organami ścigania, kontakt z klientami, przygotowywanie nie skomplikowanych pism procesowych i korespondencji nie wymagającej wiedzy specjalistycznej, przygotowywanie projektów nie skomplikowanych umów oraz opinii bądź analiz prawnych
Kancelaria Radcy Prawnego Andrzej Sznicer - 2015-12-29 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - od 1 250 PLN

Obsługa klienta na poczcie. Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach 07:00-11:00, 17:00-21:00), wymar 1/2 etatu. Proponowane wynagrodzenie 1250 zł brutto +premia. Miejsce wykonywania pracy Bolesławiec ul. Kaszubska 5.
Poczta Polska S.A. - 2019-05-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA ANGLOJĘZYCZNEGO - od 2 800 PLN

Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

praca zwiazana z działem finansowo-księgowym
FLEVO SERVICES SP. Z O.O. S.K - 2016-01-20 - Duraczewo (lubuskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEJ / KSIĘGOWEGO(NR 0824) - od 2 100 PLN

Opis stanowiska:• prowadzenie KPIR oraz ewidencji VAT;• sporządzanie deklaracji podatkowych;• praca w biurze rachunkowym• dekretacja dokumentów• terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej• prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi,
BIURO RACHUNKOWE GRAŻYNA STRZELECKA - 2018-02-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 16,4 PLN

wykonywanie czynności wg. grafiku
Polski Czerwony Krzyż - 2019-09-06 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA (S) - 997,4 PLN

Pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych, ubieraniu się, porządkowanie sali, wykonywanie czynności przygotowawczych do zajęć i zabaw
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Zbylitowska Góra (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

czynności księgowe, rozrachunki, ujmowanie dokumentów w księgach
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DZIAŁU EKSPORTU R90/3504-1441/18 - od 2 100 PLN

Wprowadzanie zamówień do systemu, drukowanie i sprawdzanie ich zgodności z oryginałem.Odbieranie telefonów oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez klientów.Udział w procesie zdobywania i realizacji zamówień.Kompletowanie dokumentów wysyłkowych, kontakt z Agencję Celną.Współpraca z Managerem Exportu w zakresie realizacji zamówień.Przygotowywanie ofert i odpowiedzi na zapytania ofertowe.Prowadzenie korespondencji i dokumentacji handlowej.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-17 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU ZAKUPÓW - od 3 349,3 PLN

NADZOROWANIEI PLANOWANIE DOSTAW POD WZGLĘDEM TERMINOWOŚCI I ZGODNOŚCI Z ZAMÓWIENIEM, KONTAKT Z ZAGRANICZNYMI PARTNERAMI HANDLOWYMI, WERYFIKACJA I POZYSKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW ORAZ NOWYCH PRODUKTÓW, INSPEKCJE TOWARU W MAGAZYNACH, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW, ZESTAWIEŃ I ANALIZ NA POTRZEBY KIEROWNIKA DZIAŁU ZAKUPÓW, KONTROLA I UTRZYMANIE NA ODPOWIEDNIM POZIOMIE ZAPASU SUROWCÓW - WERYFIKACJA ZAPOTRZEBOWANIA I WYPRACOWANIE OPTYMALNEJ STRUKTURY I HARMONOGRAMU DOSTAW, ZARZĄDZANIE KATEGORIĄ PRODUKTOWĄ: ANALIZA SPRZEDAŻY, KONTROLA STANÓW MAGAZYNOWYCH, OSIĄGANIE CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, KONTROLA CEN I JAKOŚCI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PREFEROWANA FILOLOGIA SŁOWIAŃSKA (SPECJALNOŚĆ: FILOLOGIA UKRAIŃSKA);UMIEJĘTNOŚCI: UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRACA W ZESPOLE, STAŻ PRACY: MINIMUM 2 LATA NA PODOBNYM STANOWISKU, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO W STOPNIU BIEGŁYM, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU BARDZO DOBRYM
SPEDSERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DYREKTORA (35OP) - do 3 800 PLN

prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora; przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora; organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji; organizowanie podróży służbowych dyrektora; sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej także w języku angielskim, zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją; przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowanie korespondencji przychodzącej;
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Otwock (mazowieckie)


Wybierz powiat