ASYSTENT DZIAŁU FINANSOWO- KSIĘGOWEGO Gdańsk oferta pracy kontakt przez PUP
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU FINANSOWO- KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
Data publikacji: 2016-09-27
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DZIAŁU FINANSOWO- KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Adres strony pracodawcy: pretor.pl
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.09.2016
Data dodania oferty pracy: 27.09.2016
Oferta pracy ważna do: 25.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem; praca sezonowa; pracodawca zachęca do aplikowania na w/w stanowisko osoby uczące się; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16 w celu ustalenia terminu spotkania
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "BAŁTYK" Mirosław Bujakowski - 2016-05-06 - Ustka (pomorskie)
- organizacja i koordynowanie kursów językowych w placówkach oświatowych na powierzonym terenie- pozyskiwanie nowych podmiotów i klientów do współpracy- rekrutacja lektorów i asystentów- bieżące akcje promocyjne wraz z prezentacją oferty na wywiadówkach szkolnych we wrześniu
Centrum Edukacji ATUT- Dolny Śląsk s.c. - 2017-07-10 - Zgierz (łódzkie)
w/g stanowiska
"Raster" - 2016-04-19 - Kielce (świętokrzyskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie oraz realizowanie zamówień, wystawianie dokumentów handlowych, oraz magazynowych.
New Ink Project Tomasz Janicki - 2016-02-09 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie wyższe inżynierskie (budownictwo, architektura, gospodarka przestrzenna, pokrewne), doświadczenie mile widziane na podobnym stanowisku, znajomość obsługi programu CAD. Mile widziani tegoroczni absolwenci. Pracodawca gwarantuję pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, udział w ciekawych projektach, możliwość rozwoju zawodowego.Zakres obowiązków: wykonywanie projektów zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie postępowań w sprawie wydawania decyzji o warunkach zabudowy, analiza mpzp pod kątem zgodności z planami spółki, formułowanie wniosków i uwag do mpzp, wspomaganie pracy biura projektowego w zagadnieniach urbanistycznych, wsparcie w bieżących pracach ww. działów w zakresie prowadzonych inwestycji
DINO POLSKA S. A. - 2016-02-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
POWER długotrwale
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Łask (łódzkie)
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych, dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią. Zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów. Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń. Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń. Analizowanie i Rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami. Przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na czas określony od 20.01.2016 r. do 19.01.2017 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe (dyplom ukończenia szkoły wyższej). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata w obsłudze klienta. Wymagana znajomość zwyczajów i etykiety komunikacji biznesowej w Korei.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)
obsługa klientow biura rachunkowego oraz obsługa sekretariatu (sprawy administracyjno biurowe)
Mika Consulting Monika Sajkiewicz S.j - 2015-12-16 - Czeladź (śląskie)
- obsługa biura Dyrektora,- nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze Dyrektora,- zarządzanie kalendarzem i korespondencją Dyrektora,- organizacja i koordynacja spotkań w tym: zapraszanie i obsługa gości, przygotowywanie sali oraz niezbędnych materiałów,- obsługa organizacyjna podróży służbowych Dyrektora i pracowników Muzeum,- udział w podróżach służbowych Dyrektora oraz rozliczanie podróży służbowych,- przygotowywanie i prowadzenie korespondencji (również w języku angielskim),- przygotowywanie dokumentów do podpisu, w tym sprawdzanie ich kompletności i zgodności z wewnętrznymi procedurami,- sporządzanie sprawozdań, raportów, zestawień w tym redakcja tekstu,- pośredniczenie w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach interesantów z Dyrektorem Muzeum,- porządkowanie i archiwizacja dokumentacji,- współpraca ze Starszym Referentem w zakresie obsługi organizacyjnej, kancelaryjno-biurowej i korespondencyjnej Muzeum.
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2018-07-31 - Markowa (podkarpackie)
Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia st. pracyZakres: praca biurowa przy komputerze, wykonywanie modeli 3D i rysunków z wykorzystaniem systemów CAD
TAPA Krzysztof Kasiedczak w Zamościu - 2016-07-12 - Piaseczno (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie kierunkowe. Wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: d.modzelewski (at) stomadental.pl.
Laboratorium Inżynierii Dentystycznej CAD/CAM YELLOW-MED Gabriela Kamińska; STOMA-DENTAL - 2016-03-17 - Rybnik (śląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa biurowa klientów i zapytań ofertowych w reklamie i poligrafii
PHU "OLEJNIK" - "PAWEŁ OLEJNIK"; "OLEJNIK s.c." - Wspólnik s.c. - 2016-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów do współpracy. Prowadzenie dokumentacji Klientów. Prowadzenie Bazy Potencjalnych Klientów. Analiza stanu należności oraz ich windykacja.
Firma Kulik M. Kempa Sp. j. - 2018-02-21 - Trzebnica (dolnośląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- układanie dokumentów,- dekretacja dokumentów,- wypełnianie dokumentów,- obsługa klienta,- prace biurowe,- zapoznanie z przepisami: Kodeks Pracy, ustawa o VAT, ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych,- zapoznanie z programami: PŁATNIK, RAKS SQL, TAXPRO
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Ozorków (łódzkie)
- naprawianie maszyn i urządzeń elektrycznych i elektromechanicznych-diagnozowanie, wykrywanie i usuwanie uszkodzeń oraz konserwowanie sprzętu,maszyn i urządzeń elektrycznych - montowanie i uruchamianie maszyn iurządzeń elektrycznych i elektromechanicznych - organizowanie stanowisk pracyw różnych warunkach, ze szczególnym uwzględnieniem ochronyprzeciwporażeniowej oraz optymalnego doboru narzędzi i materiałów; -dokonywanie kalkulacji kosztów napraw; Praca od 8-16
B+B BRONEK sp. z o.o. - 2018-03-15 - Schodnia (opolskie)
Praca na stanowisku pomocy nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Łęczyca (łódzkie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Asystent nauczyciela przedszkola-staż wrpo 109
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Psary Polskie (wielkopolskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość j. niemieckiego w mowie i pismie w stopniu komunikatywnym. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-09 - Katowice (śląskie)
prace projektowe w branży sieci elektroenergetycznych, praca zespolowa
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)
jw.
ALZAHRANI INTERNATIONAL HOLDING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-27 - Warszawa (mazowieckie)
lekarz
ZAKŁAD KARNY - 2018-06-01 - Czarne (pomorskie)
praca w terenie, wykonywanie prac biurowych, praca Bełchatów, Tomaszów Maz. Wrocław
P.U.P.B.i G. "GEOBUD" - 2016-10-27 - Bełchatów (łódzkie)
kontakt z klientami koreańskimi, prace biurowe, konsultacje w zakresie architektury wnętrz przy realizacji kontraktu, rozliczanie poziomu realizacji kontraktu, praca na terenie Wrocławia oraz całego kraju, możliwe wyjazdy w delegacje 1-3 dniowe, w ramach pełnego oddelegowania ze strony pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Swarzędz (wielkopolskie)
Prace warsztatowe na terenie zakładu
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Bierutów (dolnośląskie)