ASYSTENT DYREKTORA / SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU Sokołów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DYREKTORA / SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie dokumentacji firmowej;- administrowanie bazy danych;- kontakty z dostawcami oraz klientami;- przygotowywanie i wysyłanie korespondencji;- przygotowywanie ofert;- przyjmowanie oraz wydawanie towarów;- współpraca z działem księgowości;- udział w targachDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce, pełen etat
Data publikacji: 2018-04-18
Lokalizacja: Sokołów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Sokołów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- prowadzenie dokumentacji firmowej;- administrowanie bazy danych;- kontakty z dostawcami oraz klientami;- przygotowywanie i wysyłanie korespondencji;- przygotowywanie ofert;- przyjmowanie oraz wydawanie towarów;- współpraca z działem księgowości;- udział w targachDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce, pełen etat
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DYREKTORA / SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sokołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent dyrektora
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2018
Data zakończenia pracy: 31.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. B, dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, preferowana znajomość j. angielskiego
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Adres strony pracodawcy: http://www.wodnick.pl
Ulica pracodawcy: Drzymały
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.04.2018
Data dodania oferty pracy: 12.04.2018
Oferta pracy ważna do: 13.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
pomoc w obsłudze posiłków, sprzątanie zabawek z dziećmi, pomoc przy ubieraniu się, opieka nad dziećmi, wspólpraca z nauczycielami
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Kowale Oleckie (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie wizualizacji, pomoc przy pracach architekta, kierownika budowy
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)
prace biurowe
SOBTRADE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Oddział w Ostrówku. - 2018-07-26 - Ostrówek (mazowieckie)
wyszukiwanie ładunków na giełdzie spedycyjnej
1.VEGA TRANS WIESŁAW DUDKIEWICZ 2. ADGIR WIESŁAW DUDKIEWICZ - 2017-02-10 - Kwidzyn (pomorskie)
wykształcenie wyższe techniczne, branża: instalacje sanitarne (klimatyzacji, wentylacji itp.)
Niewiejski&Werda Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Ewidencja korespondencji, organizowanie narad i spotkań, kserowanie i skanowanie dokumentacji, współpraca z instytucjami i urzędami administracji publicznej oraz innymi firmami, prowadzenie ewidencji sprzętu
Soltex Sp. z o.o CUW S.K. - 2017-07-14 - Śrem (wielkopolskie)
organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z Wietnamu, negocjowanie warunków handlowych z dostawcami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
power do 30 r. życia
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
W progr. stażu.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Dunkowa (dolnośląskie)
1/2 etatu, praca w godz. 8:30-13:30.Kontakt z pracodawcą: szkolakobierzyce (at) interia.pl lub 71 3111664
Szkoła Podstawowa im. Polskich Odkrywców i Podróżników w Kobierzycach - 2016-09-30 - Kobierzyce (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku asystenta sędziego określony został w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu wykonywania czynności przez asystentów sędziów z dnia 8 listopada 2012 r. (Dz.U.2012.1270 ze zm.)
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2017-07-25 - Słupsk (pomorskie)
wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
utrzymywanie ładu i porządku pomieszczeń przydzielonych do sprzątania oraz terenu wokół siedziby biblioteki ( w tym terenów zielonych należących do MBP). Zakres prac będzie obejmował miedzy innymi: zamiatanie i odkurzanie podłóg, dywanów i wykładzin, mycie na mokro podłóg,ścieranie kurzu ze wszystkich mebli i regałów ( systematyczne odkurzanie półek , sprzątanie pomieszczeń sanitarnych, mycie okien itp.); godz. pracy 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-13
Miejska Biblioteka Publiczna im. Marii Dąbrowskiej - 2017-12-14 - Słupsk (pomorskie)
- bieżąca obsługa klienta, - obsługa rachunków bieżących, terminowych, ror, przyjmowanie wpłat i wypłat, - wydawanie kart płatniczych, - ewidencjonowanie dokumentacji księgowej, - przygotowywanie do wysyłki dokumentów i wyciągów bankowych, - archiwizacja dokumentacji księgowej, - wykonywanie innych czynności zlecownych przez przełożonych.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Zblewo (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie w dziale księgowości lub administracji; dobra znajomość języka angielskiego; umiejętność obsługi komputera, spostrzegawczość, dokładność; zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu, rozliczanie otwartych pozycji rozrachunków, zakładanie nowych kontrahentów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ROEDL OUTSOURCING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Gliwice (śląskie)
Praca na stanowisku asystentki - sekretarki. Obsługa urządzeń biurowych, samodzielne zarządzanie biurem.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)
Udzielanie informacji, umawianie klientów na spotkania z agentami, przekonywanie potencjalnych klientów o korzyściach z nabycia produktu lub usługi.OFERTA RÓWNIEŻ DLA OSÓB Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.
WOMAX Wojciech Trzaskowski - 2016-08-31 - Karczew (mazowieckie)
Pracownik do spraw osobowych
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Częstochowa (śląskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej.Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-20 - Katowice (śląskie)
wsparcie działu księgowości w pracach biurowych, obeg dokumentów, wprowadzanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
praca w weterynarii
Usługi Weterynatyjne Łukasz Odważny - 2017-06-12 - Granowo (wielkopolskie)
-utrzymywanie kontaktów z firmami zagranicznymi, tłumaczenia językowe, spotkania biznesowe
FAIR PERSONAL + QUALIFIZIERUNG GMBH & CO. KG SPÓŁKA KOMANDYTOWA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-07-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w osiągnięciu przez osobę niepełnosprawną jak największej samodzielności w zakresie życia codziennego, samoopieki, wspólpracy z instytucjami i organizacjami społecznymi w celu zapewnienia optymalnych warunków do samodzielnej rehabilitacji
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Łobżenica - 2016-11-10 - Łobżenica (wielkopolskie)
wg stanowiska
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2015-12-03 - Kielce (świętokrzyskie)
wykonywanie rysunków architektonicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa wniosków unijnych, segregowanie dokumentacji, umawianie spotkań Dyrektora, archiwizacja dokumentów. Praca od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16 lub 9-17. Wynagrodzenie 2000 zł brutto na okresie próbnym.
Soneta Sp. z o. o. - 2017-11-07 - Kraków (małopolskie)
Przewóz towarów w ruchu międzynarodowym na terenie Unii Europejskiej.
Marek Rutkowski Transport Ciężarowy - 2016-09-29 - Witków (dolnośląskie)
zgodnie z dołaczonym do wnisku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Słotwina (śląskie)
Pomoc przy przeglądach oraz serwisach urządzeń grzewczych
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)